top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A RAnamaria Roscan
Retragere numerar de la CEC Bank

In data de 15 septembrie

In data de 15 septembrie 2021 am initiat o retragere numerar de la bancomat AG2 Piatra Neamt, diminetata pe la ora 7.55-8.00. Am tastat pinul, am solicitat suma de retragere 1880 lei (valoarea pensiei), am primit cardul, dar banii nu au fost eliberati de bancomat, dar au fost scazuti din cont. Am depuns o contestatie la sucursala bancii, chiar la Agentia 2 CEC Piatra Neamt, de unde mi s-a spus ca voi primii banii in 1-2 zile. Pe data de 17 septembrie am intrebat la agentia bancii de ce nu am primit banii in cont si mi s-a explicat ca timpul de solutionare al contestatiei ar putea dura 3 zile. Suntem in 21 septembrie si inca nu am banii in cont. Cat ar trebui sa astept pentru solutionarea problemei? Banii sunt de la o pensionara de 83 de ani. care depinde de ei...toata luna...

21-09-2021

C RCR Rada
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Pentru proces cu BCR Ban

Pentru proces cu BCR Banca pentru Locuinte https://indrumari-juridice.eu/indrumarijuridice/proces-bcr-bpl-bcr-banca-pentru-locuinte-prima-de-stat/

21-09-2021

A Salex savu
Card de credit de la Credit Europe Bank

Sotia a aplicat pentru c

Sotia a aplicat pentru card avantaj,i s a facut interogarea la ANAF in timp ce discuta telefonic cu un operator,i s a spus ca totul este ok sa se duca sa isi ridice cardul din sucursala.Acolo intr adevar i s a inmanat cardul si a semnat o tona de maculatura apoi i s a spus sa astepte un sms cu limita de credit acceptata.Dupa o lunga perioada de asteptare,SURPRIZA!,primeste mesajul ca nu i s a acceptat cererea de credit fara nici o explicatie desi,repet,in urma interogarii la ANAF totul a fost ok.Intrebati ce sa faca cu cardul i s a spus nonsalant sa il distruga.Citesc foarte multe plangeri in acest sens pe internet la adresa lor.Chiar nu se autosesizeaza nici o institutie abilitata??

03-09-2021

S LSabou Laviniu
Banca pentru locuinte de la BCR

La fel si eu am cotizat,

La fel si eu am cotizat,si am respectat termenul . Prima de la stat nu am primit doresc si eu sa fac parte grupului de pe wathap .0747518781

31-08-2021

M GMihai Georgescu
Cont curent de la CEC Bank

Mai nea Vasile, tu cu mo

Mai nea Vasile, tu cu mostenirea.... Nu banca este de vina pentru situatia ta....asta este procedura.....daca esti in strainatate mergi la ambasada Romaniei din tara respectiva si rezolva-ti problema cu actele. Fa o imputernicire notariala pentru cineva din tara sa te reprezinte in relatia cu banca si gata! In plus, nu vad de ce crezi ca scriind aici ti se va rezolva problema.... De ce n-ai scris pe site-ul unui spital de exemplu? Sau pe site-ul unui bar? Scrie-i direct bancii daca nu crezi, intra pe site-ul.lor si-ti vor spune exact ce ti-am spus eu. P.S. Sunt notar, nu de la banca, daca aveai cumva o banuiala...

28-08-2021

V TVasile Tataru
Cont curent de la CEC Bank

Buna ziua Sotia mea a de

Buna ziua Sotia mea a deschis un cont la CEC BANK din 2012 cu suma de 42 000 de roni ea ca titular si eu ca imputernicit Sotia a decedat in 2020 Eu ca sot am facut succesiunea la notariat si mi se cer zi de zi alte acte Am o fetita de 13 ani care am trecut-o ca mostenitoare si are o cota parte dar cu tot efortul facut nu pot sa retrag banii ce mi se cuvin Vreau sa va trimit toate actele ce mi sa-u cerut si sa m-a informati ca nu sant in regula Avand in vedere ca eu si copii mei locuim in strainatate nu avem posibilitate de a astepta tergiversarea si birocratia Vreau doar sa stiu ce trebuie sa fac ca sa primesc banii pentru mine si copii mei Daca e me voice va trinity Oates actele care mi le cere CEC Bank .Va multumesc

27-08-2021

V TVasile Tataru
Cont curent de la CEC Bank

Buna ziua Sotia mea a de

Buna ziua Sotia mea a deschis un cont la CEC BANK din 2012 cu suma de 42 000 de roni ea ca titular si eu ca imputernicit Sotia a decedat in 2020 Eu ca sot am facut succesiunea la notariat si mi se cer zi de zi alte acte Am o fetita de 13 ani care am trecut-o ca mostenitoare si are o cota parte dar cu tot efortul facut nu pot sa retrag banii ce mi se cuvin Vreau sa va trimit toate actele ce mi sa-u cerut si sa m-a informati ca nu sant in regula Avand in vedere ca eu si copii mei locuim in strainatate nu avem posibilitate de a astepta tergiversarea si birocratia Vreau doar sa stiu ce trebuie sa fac ca sa primesc banii pentru mine si copii mei Daca e me voice va trinity Oates actele care mi le cere CEC Bank .Va multumesc

27-08-2021

V Bvasile banta
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna.Evident , ca si eu

Buna.Evident , ca si eu am acceasi nedumerire.Ideea este ca eu an de an am fost la ei, nu pricep o iota de ce ei au continuat sa ne spuna ca lucrurile merg, am primit hartii cu suma aferenta cand de fapt nu exista.Este prima oara cand se intampal asa ceva, dei practic ei trimit acasa hartii cu tot cu dobanda cu tot, cum ar fi normal, dar apoi ei iti opresc dobanda si vireaza doar sumele depuse plus doi la suta.Nu stiu daca exista proces, dar...0757 404 579.As dori sa ma alatur.

26-08-2021

E SEugen-Laurentiu Stefanescu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua! Doresc sa ma

Buna ziua! Doresc sa ma alatur grupului in eventualitatea unui proces colectiv impotriva BCR BpL. telefon 0728848740 Va multumesc!

23-08-2021

E NEmil Costin Negut
Card de credit de la BCR

Desi am card inrolat in

Desi am card inrolat in 3D si mai toate tranzactiile online necesita o parola statica si una primita prin Sms, in data de 21.08.2021 am avut neplacuta surpriza sa fiu debitat cu 3 tranzactii consecutive (100$, 200$ si 1000$) de catre o aplicatie de incarcare masini electrice, fara ca banca sa verifice nimic....Am reusit sa vb cu cei de la banca, mi au blocat cardul si am facut un aviz de refuz plata pentru a nu se face decontarea sumelor (dupa cum au spus cei de la callcenter).A 2 a zi surpriza : cu toate demersurile facute,tranzactiile au fost mutate de la sume blocate la cheltuieli realizate cu comisioanele aferente care nu sunt deloc mici (aprox 110 Ron in total), iar la telefon mi s a explicat sec, ca BCR nu poate bloca, impiedica nici o tranzactie chiar daca e posibil frauduloasa (si uite cum este lasat clientul pe mana hackerilor si a birocratiei - sa faca cereri, sesizari.....plangeri si stiti vb aia : si cu banii luati si....)Dupa discutii si cu cei de la aplicatia care a generat tranzactiile (au recunoscut ca au avut mari probleme la sistemul de securitate la tranzactii) banii au fost inapoiati, dar fiind vb de tranzactii in $, am "beneficiat" de aceleasi comisioane generoase (inca 110 ron)! Vreau sa marturisesc ca am fost f dezamagit de reactia BCR ului pt ca pana la aceste probleme, consideram ca detinerea unui card de credit presupune riscuri f mici, banca avand f multe instrumente de a impiedica fraudele si de a impiedica tranzactii frauduloase, mai ales cand acestea le sunt semnalate (altor colegi care utilizeaza aceasta aplicatie, le au fost refuzate platile de catre banca, fiind considerate tranzactii dubioase....).Desi contactati telefonic, cei de la BCR nu au gasit rezolvare la aceste probleme, iar eu ca si client fidel m am ales cu o pierdere de aproximativ 220 Ron .Multumesc BCR! Sunteti cei mai tari! :(

23-08-2021

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie