top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A NAURELIAN NAN
Card de credit de la BRD Finance

Regretabil ca, subsemnat

Regretabil ca, subsemnatul, am avut o experienta asemanatoare ca a domnului Gabriel Abuzatoaie, pe care a semnalat-o la 25.10.2010. In continuare va prezint patania mea:la data de 08.03.2010, am avut o interventie tehnica la autoturismul ce-l detin, efectuata la IPSO Otopeni (serviciile acestei Societati fiind prompte si de calitate),fiind client BRD finance, evident,am achitat contravaloarea lucarii(2.473 lei)prin cardul ce-l detin. Ca cetateanul caruia ii place sa-mi achit obligatiile ce le am fata de institutii, la data de 24.03.2010, in jurul orelor 10.00,am alimentat cardul BRD finance, la Subcursala BRD P-ta Victoriei Bucuresti, cu suma de 2.550 lei si-am intrebat casiera daca, aceasta suma, va fi transferata in cont pana cel tarziu la 25.03.a.c.; fiindca la data de 26.03.2010 sunt planificat la IPSO Otopeni pentru revizia autoturismului si intentionez sa platesc cu acel card. La 26.03.2010 la ora 7.30 m-am prezentat la IPSO Otopeni unde revizia masinii ar fi durat pana in jurul orelor 10.00. La rugamintea mea, ca am probleme la serviciu, prin amabilitatea care-i caracterizeaza, la ora 9.30 revizia a fost efectuata. Cand m-am dus la caserie pentru a achita contravaloarea serviciilor, nu mica mi-a fost mirarea, sa mi sa spuna ca nu am bani pe card. Prin bunavointa doamnei casiere, aceasta a luat legatura la BRD finance, cu multa greutate s-a putut intra in contact cu dumnealor datorita sistemului robotizat al legaturilor telefonice si care, cu toata rabdarea pe care o ai, este innebunitor. Cu chiu cu vai, o operatiune de plata cu cardul, care, de regula, nu dureaza nici un minut, datorita modului de lucru al acestei banci, "bunavointei" personalului, pe mine m-a "costat"(din timpul meu) o simpla plata cu cardul - 40 minute. Ma gandesc, in ce masura sa mai raman clientul dumnealor? Dat fiind timpul pierdut, nervii pe care mi i-au facut,toate, cu pretul sanatatii mele?!

26-03-2010

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului domnului Aurelian Nan, BRD Finance a luat legatura cu acesta clarificand problema si aducand lamuririle necesare privind situatia semnalata. BRD Finance

L LLUCIAN LUNGU
Credit imobiliar de la BCR

in 2006 mi-am luat un ap

in 2006 mi-am luat un apartament prin BCR cu dobinda 4,99 dupa un an a fost 10,4 deci de la 389 euro am ajuns la 600 plus ca mai am unul la ei cu rata de 150 euro.M-am rugat de cei din BCR bucuresti ca de d.zeu sa-mi faca refinantare pe sold si mi-au facut intr-un definitiv dar am platit comision de rambursare anticipata,de analiza dosar,de ipoteca...am pierdut la asta vreo 3000 de euro sa ma trezesc dupa 6 luni ca iar am ajuns la rata de 640 euro.Am citit conditiile generale de creditare care sunt emise de BNR si am vazut ca sunt incalcate de actul aditional si de particularitati ale dobinzii...am verificat pe net si am aflat ca au incalcat legea 363 privind contractele de credit og 21 etc...motiv pt care am mers la OPC unde s-au adeverit cele sesizate de mine totodata am primit o adresa prin care eram anuntat ca BCR a fost sanctionata conform OUG 21/1992 iar pentru daune conexe si morale sa ma adresez instantei de judecata...mi-am cautat avocat si am facut actiunea VREAU SA-I ARD CUM M-AU ARS EI PE MINE SI PE FAMILIA MEA in toti acesti ani...urati-mi BAFTA ca va fi un PRECEDENT...

26-03-2010

I EIACOB EDWARD
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

Ma numesc Edward Iacob s

Ma numesc Edward Iacob si sunt foarte nemultumit de modalitatea in care ajutati clientii in rezolvarea unor probleme. Tatal meu, Iacob Ioan are un credit de nevoi personale in desfasurare la dvs. Problema este ca dansul a decedat in data de 28.12.2009 si nici pana acum nu am primit din partea bancii un raspuns la ceea ce se poate face cu acest credit, existand o polita de asigurare.

25-03-2010

A MALEXANDRU MALOI
Credit nevoi personale de la BCR

Am contractat un credit

Am contractat un credit de nevoi personale in euro in iulie 2007.Pana in luna ianuarie 2010 am achitat mereu inainte de data scadenta,chiar si-n avans pe 2 luni(de 2 ori pe an).In tot acest timp rata lunara o plateam chiar rotunjita,adica in loc de 207,47 plateam 210.In luna ianuarie 2010 pe data de 14 am contactat telefonic banca,in care am mentionat ca voi intarzia cu plata ratei pe luna ianuarie maxim 3 saptamani nu din rea vointa ci pentru faptul ca ne-a prins iarna in afara tarii. Mi s-a raspuns ca nu este o problema,doar voi plati o penalitate.Cand am venit m-am tinut de cuvant si am platit rata restanta plus rata din luna in curs.De atunci pana acum in luna martie 24,firma CREDIT EXPRES mandatata de BCR,cu toate ca suntem cu ratele la zi ne hartuieste telefonic pentru 157euro.Unde mai pui ca am sesizat sediul central credite BCR Bucuresti despre aceste hartuieli telefonice si nu au luat nici o masura.Firma de recuperare credite ne-a amenintat chiar si cu intalnirea in instanta chiar daca le-am specificat ca sunt cu creditul la zi si ca am anuntat si Bucurestiul.Asi dori sa stiu pana cand vor mai dura hartuirile.Poate voi primi si un raspuns ca mai am de platit 7 ani.Doar nu ma vor hartui tot atata.

25-03-2010

P CPletoianu Catalin
Credit imobiliar de la BCR

<p>Aseara am vazut la PR

<p>Aseara am vazut la PROTV la stiri ca cei de la ANPC trimit spre aprobare o lege in care se cere ca dobanzile bancilor sa fie transparente.</p> <p>Asadar o sa dispara <strong>dobanda de referinta a bancii</strong> care din punctul meu de vedere e cea mai mare hotie care poate sa existe ...</p> <p>Toate bancile au scazut dobanzile numai cei de la BCR sunt mai cu motz si pastreaza dobanda la 8,9 % ... Degeaba suntem in Europa ... suntem mai rau ca in comunism ... Banca a ajuns in ziua de azi mai rau ca niste camatari ...</p> <p>Sper din tot sufletul sa se aprobe mai repede legile propuse de ANPC sa se termine cu hotiile din partea bancilor ...</p>

25-03-2010

A GAndrei Gabriel
Card de debit de la CEC Bank

Prin mesajul de mai jos

Prin mesajul de mai jos tin sa o felicit pe dna director de marketing si comunicare, pt faptul ca a postat raspunsuri la pb clientilor CEC (nu prea am vazut raspunsurile la celelalte banci) - tineti-o tot asa. (totusi notele maxime pt CEC...chiar daca este o banca de stat sunt cam trase de par) Personal mi-am facut, la sfatul unui amic, un cont curent si unul de card la CEC + internat banking, pt a primi salariul pe el (am fost destul de dezamagit de ofertele celorlalte banci pe unde am avut acest tip de cont.. BRD, BancPost si RBS). Deocamdata totul e ok, transfer banii din cc pe card, fac depozite, ordine de plata etc. - foarte ok

24-03-2010

A OAdina Oltean
Card de credit de la BRD

Buna ziua, doresc sa pos

Buna ziua, doresc sa postez raspunsul meu la raspunsul primit de la BRD legat de problema comisionarii modificarii codului PIN. Ceea ce inteleg eu este ca, BRD continua sa creada ca fraiereste pe toata lumea. Spun asta deoarece inteleg ca desi la orice Banca/bancomat este posibil sa iti schimbi numarul PIN, adica, te duci la bancomat si ai optiunea de schimbare PIN(LA ORICE BANCA!), introduci PIN-ul anterior si ITI ALEGI un alt PIN, BRD considera ca are ceva special. Poate Dl. Traian Traicu sa imi explice in ce consta serviciul suplimentar al BRD care nu este standard si clientul poate sa isi aleaga numerele ce compun PIN-ul?! Pentru ca eu cand mi-am schimbat PIN-ul(si am fost taxata pentru asta) am facut exact la fel ca si la orice alta Banca, si mai am carduri la inca doua... Am scris si la BRD despre aceasta problema si poate ati fi curioasi sa aflati ca de la BRD nu mi s-a spus nimic despre un serviciu suplimentar, ba chiar mi s-a spus ca \"nu pot decat sa va dau un raspuns comercial\" adica: BNR nu permite Bancilor sa ceara PIN-ul clientilor asa ca ei au gasit un motiv extrem de bun pentru inca un comision...Macar aveti bunul simt si nu ne mai insultati inteligenta!

23-03-2010

G RGeorgia Radu
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Numele meu este Georgia

Numele meu este Georgia Radu si am si eu o problema cu dobanda unui credit luat in urma cu cinci ani. In 2005, am solicitat si primit un credit de nevoi personale de la CEC Bank, la o dobanda de 16% la vremea aceea, cu precizarea (inclusiv contractuala) ca era o dobanda variabila. Contractul urmeaza sa se termine prin iunie anul acesta. Dobanda "variabila" a devenit brusc dobanda fixa - pe tot parcursul celor 5 ani de contract am achitat 16%. De ce? Explicatia ar fi ca acel "produs" nu mai exista in portofoliul bancii... Cum anume? Foarte simplu. Teoretic, toate creditele de nevoi personale sunt credite de nevoi personale, indiferent de circumstante... Practic, li se da cate un nume care, peste un an sau chiar cateva luni, se schimba. De exemplu, contractez creditul de nevoi personale numit IDEAL si sa ma trezesc ca peste sase luni acest credit nu mai exista, pentru ca l-au scos din portofoliu. Eu continui sa achit ratele, pentru mine creditul exista. Creaza in schimb o oferta noua, care se numeste de data aceasta PERFECT... Sau ce nume vreti dumneavoastra sa le dati... Ambele sunt niste banale credite "de nevoi personale", doar ca la creditul Perfect introduc un alt avantaj fata de cel numit Ideal, pe care l-au "desfiintat"... In felul acesta, banca are o "oferta noua", dar nu mai are creditul pe care l-am contractat eu si, ca urmare, chestia cu "dobanda variabila" nu mai functioneaza. Inteligent, nu? Ei bine, CEC Bank a facut acest lucru cu multe dintre "ofertele" sale speciale. Spre ghinionul meu, am cazut si eu in aceasta plasa, ca multi alti clienti naivi. V-am relatat intamplarea ca sa afle si altii si sa fie mai atenti decat am fost (sau n-am fost?) eu - este inca una dintre metodele prin care bancile castiga pe seama fraierilor.

23-03-2010

Răspuns CEC Bank

Va comunicam faptul ca la creditele de nevoi personale in lei, contractate anterior intrarii in vigoare a OUG nr. 174/19.11.2008, dobanda este precizata a fi variabila, fara a se mentiona un indice de variatie, in functie de care sa se determine nivelul acesteia. Din acest motiv si avand in vedere cerintele impuse bancilor privind protectia consumatorilor, la creditele la care in componenta dobanzii nu s-a prevazut un indice variabil, iar modificarile de dobanzi de pe piata nu au fost majore, nici in sens crescator, nici in sens descrescator, dobanda s-a pastrat nemodificata. Incepand cu data intrarii in vigoare a OUG nr. 174/19.11.2008, respectiv 27.12.2008, la toate creditele cu dobanda variabila, aceasta se exprima in functie de dobanda de referinta a Bancii - Prime Rate (PR) sau indicele de referinta ROBOR/EURIBOR la care se adauga o marja de risc fixa (M), formula de calcul a dobanzii fiind mentionata in modelele contractelor de credit standard, conform prevederilor OUG mentionata. La solicitarea doamnei Georgia Radu, Banca ii poate face trecerea la noul model de contract de credit, in care dobanda va fi exprimata dupa formula PR+M. In acest sens, o invitam pe doamna Radu la unitatea CEC Bank unde a contractat creditul. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

M DMihaela Dumitru
Credit imobiliar de la BCR

In Noiembrie 2007 am lua

In Noiembrie 2007 am luat un credit ipotecar cu dobanda fixa 1 an si variabila dupa. Am avut 5.8% initial. Dupa un an mi-au explodat rata la 8.9% + 1.2% = 10.1%. Practic rata a crescut cu aproximativ 50%. Desi am trimis numeroase adrese prin care ii anuntam ca gradul de indatorare ajunsese la peste 90% din venituri, solicitand o intalnire pentru gasirea unei solutii, BCR nu mi-a raspuns la nicio adresa. Intre timp am acumulat o restanta de 1500E (penalitati si plata partiala a ultimilor rate), asteptand o solutie propusa de banca. Am primit in schimb o notificare, trimisa de la o adresa din Cluj, prin care eram somata sa platesc restanta in 7 zile lucratoare de la data trimiterii, altfel creanta mea era vanduta unei firme de recuperare. Respectiva adresa a ajuns la mine dupa 9 zile, pentru ca adresa mea din Bucuresti era gresita, plus zilele in care Posta Romana livreaza documente pe distante mari (Cluj Bucuresti). Asadar, am fost pusa in imposibilitatea achitarii in timp a restantei. m-am imprumutat si am platit, dar se pare ca Banca cesionase creanta catre propria firma de recuperari creante, SC Suport Colect, chiar in a 7 zi cand eu TREBUIA sa primesc notificarea. Mai am un mesaj pentru domnul Cojocaru, care a publicat in data de 3 martie un raspuns pentru clientul BCR, Pruna Marius: va rog sa nu mai dati sperante clientilor cu probleme, spunandu-le sa vina la banca pentru refinantare, rescadentare si alte solutii. dupa ce am trimis BCR 5 adrese la care nu a raspuns, am fost si la banca. rescadentarea nu ajuta decat daca ai luat creditul cu multi ani in urma, sa poti reesalona creditul restant astfel incat sa se simta o scadere a ratelor. cum majoritatea suntem clienti ai boom-ului creditelor din 2007 - 2008, aceasta solutie nu ne ajuta. Refinantare: cand te duci la banca si spui ca ai probleme cu plata ratelor, ei iti propun refinantare ca pentru un client nou, adica platesti comision de acordare, comision de analiza, coplatitor ca acum nu se mai dau sume mari si altele. conditii pe care nu le poti indeplini, in cazul in care solicitarea este legata de anuntarea bancii referitoare la problemele pe care le intampini. As mai vrea sa mentionez cel mai mare abuz al acestei banci, faptul ca au dat credite cu dobanda mica 5.9 stiind ca dupa un an vor duba aceasta dobanda. In contract folosesc sintagma "dobanda de referinta interna", exprimare inselatoare, crezand ca e corelata cu un indice indepent. ei bine, nu este. este stabilita in functie de nevoile financiare ale bancii, fara nicio referinta independenta Euribor, Libor). Noi, clientii, am semnat contractul, dar nicio institutie a statului nu poate reglementa aceste abuzuri, nici BNR, nici ANPC, desi cred ca 90% dintre noi au luat credit in perioada 2007 - 2008. Multumesc

22-03-2010

G AGrigore Alexandra
Cont curent de la Banca Transilvania

Mi-am deschis cont la ei

Mi-am deschis cont la ei, mi-am facut depozite si am si aplicat pt e-banking. Toate bune dar mi-am dat seama dupa 1 luna ca banca incalca flagrant legislatia, neinformand clientul prin lista privind comisioanele (lista anexata contractului la deschiderea de cont)sau alte informari auxiliare, ca banca ia 6ron comision de fiecare data cand fac o depunere(inclusiv cand mi se plateste salariul). Adica eu le aduc bani si ei ma taxeaza fara sa imi spuna. Pana acum am fost in pasa buna dar ma gandesc sa am o discutie cu cei de la ANPC. Mai vedem.

22-03-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie