top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

R TRocsana Timofte
Depozit la termen de la GarantiBank

De la caz la caz, situat

De la caz la caz, situatia are alti parametri. In provincie, toate actiunile privind gestionarea depozitului si a serviciului online banking au mers struna de fiecare data cand am apelat. Poate si pentru ca au clienti putini, ii retin, le stiu situatia bancara si se muleaza imediat pe caz.

27-05-2010

D FDan Florian
Credit nevoi personale cu ipoteca de la OTP Bank

In 15.10.2008 am contrac

In 15.10.2008 am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca de la OTPBANK."Dobanda este variabila,putand fi modificata in mod unilateral de catre banca,in functie de: 1.politica bancii; 2.costurile de finantare ale bancii; 3.de evolutia pietei financiar-bancare luand in considerare valoarea dobanzii de referinta pentru fiecare valuta(LIBOR-CHF). La data incheierii contractului rata dobanzii curente este 3.99%."Mai exista si un comision de administrare de 2,90% perceput ca procent lunar aplicat la soldul creditului. Situatia a devenit deranjanta pentru ca eu unul nu vad in mod clar cum se calculeaza rata dobanzii deoarece nu este specificat in mod clar LIBOR-CHF(la 1,2,3,6,12 luni?), politica bancii nu stiu care o fi, iar costurile de finantare iar sunt o necunoscuta(si nu le vad mai mari acum fata de 2008). Am solicitat verbal explicatii de ce nu se micsoreaza dobanda in functie de LIBOR-CHF la care mi s-a spus ca am semnat, sa fiu sanatos ca mai sunt si alte clauze. Astept niste sfaturi de la dvs. in legatura cu cele de mai sus ptr. ca mi se pare destul de complicat. Am mai avut o situatie de genul acesta cu Millennium dar mult mai clara: dobanda variabila in functie de LIBOR-CHF la 3 luni, nu au actualizat, eu am solicitat in scris de 2 ori, banca a refuzat de 2 ori, cu contractul si adresele mele si ale lor am reclamat la ANPC, rezultatul final fiind rata micsorata de la 413 CHF la 330CHF si 9000 lei amenda ptr. banca.

26-05-2010

M CMARIUS CIOCARLAN
Credit auto de la BRD

Revin!!! Fratilor, fugit

Revin!!! Fratilor, fugiti cat puteti atunci cand auziti de BRD !! Sfatul meu!! In fiecare din ultimele 2 luni am fost sunat de angajatii bancii pe motiv ca as mai avea sume restante de plata!!In aprilie m-au scos dator cu 10 lei iar in luna mai la fel ! Asta in conditiile in care rata mea este 490 lei si de fiecare data depun 500 in cont ! Nu inteleg ce alte comisioane ar putea fi acestea de m-au adus la disperare !! Cu orice risc fac o refinantare si scap de ei ! Deci...fuuuuugiti de BRD.

26-05-2010

C MCatalin Morosan
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania

Buna ziua, Am contracta

Buna ziua, Am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca la inceputul anului 2008 - dobanda de 10.5%, iar dobanda de politica monetara a BNR era de 9%. In a doua jumatate a anului 2008 si pana la inceputul anului 2009 dobanda la credit a ajuns la 13.5% - dobanda BNR a crescut pana la 10.25%. Apoi incepand cu 05.02.2009 dobanda BNR a scazut treptat, ajungand astazi pana la 6.5%. Dar BT nu a mai fost la fel de "corecta" sa scada dobanda la fel cum a crescut-o. Am facut nenumarate drumuri la banca sa tot intreb de dobanda si sa solicit recorelarea ei. Dupa vreo 3 luni mi-a scazut cu 1% la inceputul lunii aprilie si acum am 12.5%. totusi am urmarit si site-ul BT cu dobanda actuala practicata la acelasi fel de credit si ea este: februarie 2010 - 11.5% si a tot scazut pana la 9.5% acum. Am tot intrebat la BT de ce nu mi se scade si mie dobanda, daca BNR scade dobanda si ei pe site-ul lor au afisata dobanda de 9.5%. Au zis ca este dobanda pt clientii noi. Dar nu scrie nicaieri acest lucru si de ce sa fiu discriminat? Eu sunt si bun platnic, nu am intarziat cu plata niciodata. De ce nu se ofera si celor care sunt clienti vechi, buni platnici o facilitate? Mentionez ca la depozite BT a corelat dobanda cu BNR, in sensul ca a scazut-o imediat ce BNR a scazut-o. Nu este foarte corect - Opinia mea. Multumesc

26-05-2010

A TADRIANA TUDORACHE
Probleme diverse de la Credit Europe Bank

Buna ziua, Numele meu

Buna ziua, Numele meu este Adriana Tudorache si vreau sa va impartasesc experienta foarte neplacuta pe care am avut-o cu Credit Europe Bank. In data de 14.05.2010, s-a emis din ordinul meu catre Credit Europe Bank (CEB), un op conditionat. Avand in vedere ca trecuse ceva timp si CEB, nu raspunsese la op-ul conditionat, l-am contactat pe d-nul Horia Acatrinei de la CEB-sucursala Voluntati, pentru a il intreba daca fusese informat de primirea op-ului conditionat, si daca exista elemente care impiedica formularea unui raspuns. Dl-ul Acatrinei, a refuzat orice dialog in vederea clarificarii acestei situatii- citez "eu nu am ce sa va confirm dvs", ba mai mult s-a ajuns la amenintari de genul "as putea deveni nepoliticos", in cazul in care as mai fi insistat pentru obtinerea unui raspuns. Am facut o reclamatie cu privire la aceasta situatie, reclamatie trimisa pe fax la sediul central CEB, in data de 19.05.2010 (la aceasta reclamatie am atasat si corespondenta pe mail dintre dl-ul Acatrinei si mine). Ma indoiesc ca aceasta reclamatie va rezolva ceva, avand in vedere faptul ca, in data de 16.04.2010, am sunat aceeasi sucursala a CEB, pentru a solicita niste informatii, si o alta angajata d-na Laura Nichitescu, mi-a inchis telefonul in nas, fara ca macar sa ma lase sa termin ce aveam de spus. In concluzie: daca vreti sa fiti umiliti, calcati in picioare si tratati cu o totala lipsa de etica si profesinalism, apelati la serviciile Credit Europe Bank!

25-05-2010

N Tnicolae tudoran
Credit nevoi personale de la CEC Bank

in graficul de rambursar

in graficul de rambursare initial scrie "perioada de gratie 1 luni". dupa marirea dobanzii a fost generat alt grafic in care scrie "perioada de gratie 1 luni" graficul fiind anexa la contract. am intrebat banca despre valabilitatea perioadei si mi-au spus ca nu este valabila ca nu scrie in contract ca au gresit cand au generat graficul.... eu zic ca este valabla din moment ce scrie in graficul emis de ei stampilat.

24-05-2010

M RMaricica Robu
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Buna ziua, La jumatatea

Buna ziua, La jumatatea anului 2008 am incheiat contractul cu urmatoarele caracteristici: Credit Nevoi Personale, o suma destul de consistenta, dobanda 11.25 (variabila primul an). In contract gasesc formularea: "Modificarea nivelului ratei anuale a dobanzii se poate efectua urmare oricaror modificari in legislatie si/sau in conditiile pietei financiare/monetare". La momentul ala rata de politica monetara BNR 10.5%. Rata dobanzii creste in urmatorul an la 14.25%. Acum in 2010, cand rata de politica monetara a ajuns la 6.25, rata dobanzii pentru contractul meu a ramas aceeasi. Am mers la banca pentru o discutie. Nu mi se ofera NIMIC, aceleasi conditii, alta forma(mi se ofera act aditional PR + 4.5%= 9.9%+4.5%=14.40%, in timp ce acum oferta CEC e PR + 0,5% = 10.4% si in plus comisionul de rambursare anticipata este 0). https://www.cec.ro/home/persoane-fizice/credite/credite-de-consum/credite-pentru-nevoi-personale.asp De ce nu pot beneficia de o adaptare a contractului meu de creditare la conditiile pietei? De ce nu exista o flexibilitate in randul bancii dumneavostra ? Am ridicat si problema achitarii in avans unei parti importante din credit si nu mi s-a oferit niciun avantaj cum ar fi o reducere a comisionului de rambursare anticipata sau macar o mica facilitate. Ce ma diferentiaza pe mine de un client nou care ia acelasi credit? Sper ca transpunerea directivei europene privind comisionul de rambursare anticipata sa permita o mai mare flexibilitate clientilor. Constat cu regret ca desi aveti niste produse foarte bune va adaptati foarte greu la cerintele pietei. Pacat ca nu stiti sa va pastrati clienti, mai ales in acesta perioada de criza si in conditiile in care numarul restantierilor cu siguranta va creste semnficiativ.

22-05-2010

L Pluminita-mariana popescu
Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

Buna ziua ,imi pare rau

Buna ziua ,imi pare rau ca trebuie sa va spun, ca indiferent de problemele financiare pe care am incercat sa vi le explic dvs. "m-ati ajutat" doar prin amenintari. In momentul acesta sunt restanta la dvs. Mi s-a comunicat verbal pe 16,17 04 2010 ca am o restanta de 640 roni suma care o pot achita pana pe 30 05 2010, si in ciuda acestui lucru continuati sa ma terorizati chiar si cu telefoane prin vecini. Am intrebat despre o posibila reesalonare si mi s-a spus luna trecuta ca inca nu ati adoptat asa ceva. Este posibil in actuala criza prin care trecem toti cei care merg la munca pt un salariu cinstit, rezolvarea amiabila sa se faca prin amenintari sau sfaturi si acestea din urma cine le poate da sa fie folositoare si pt client nu numai pt angajatii bancilor? Credeti ca daca aveam posibilitate de a plati la timp rata ajungeam aici? Sa stiti ca nu am intentionat niciodata sa ma sustrag de la plata datoriilor mai ales a celor de la banca, ce ma sfatuiti sa fac pt a obtine o reesalonare a creditului avand in vedere ca salariul meu incepand cu 01 04 2009 s-a diminuat considerabil si am si alte probleme familiare de exp sotul fara servici etc. Va multumesc.

22-05-2010

R MRadu Mihaela
Cont curent de la BCR

Daca as putea sa dau ace

Daca as putea sa dau acestei banci note cu - (minus)as pune dupa minus infinit. Sunt o banca foarte "importanta" motiv pentru care isi permit sa isi tina clientii la cozi enorme. Va marturisesc ca am fost astazi la mai multe sucursale din Brasov (Harmanului, Calea Bucuresti, si Grivitei) si am fost uimita sa observ ca, in afara de sucursala de pe Harmanului la celelalte erau cozi de peste 10 persoane, 1 singura casiera si ambele (la sucursale diferite) se miscau ca moartele. Am ajuns la sucursala de pe Hramanului la 15:30 pentru a-mi retrage din cont o suma. Cu un pas inaintea mea a intrat o hoasca batrana (clienta) care m-a auzit in momentul intrarii vorbind la telefon si spunand ca sunt extrem de grabita, ca trebuie sa scot niste bani din cont si sa ii depun la alta banca pentru ca imi intra un bilet la ordin. Bineinteles ca hoasca batrana nu ar fi zis ca ma lasa inainte, ca doar na ea e hoasca batrana, merita respect, sa ii acordam locul in tramvai zic!!!, si s-a dus glont la casa la care se afla limbricul casier, miezul de la nuca costelino, inventatorul costumer care-ului. Si s-au asezat ei la o sueta desre depozite bancare, asigurari, unit-link-uri, carduri de credit, banca pentru locuinte....etc...in timp ce eu mai primeam cate un telefon la fiecare 3 minute de la administratorul firmei care avea biletul la ordin in pending si care ma ruga sa ma grabesc pentru ca o sa ii dea refuz la biletul la ordin. In tot acest timp ma aflam la 1 metru de cei doi suetisti care nu mai terminau, si care ma auzeau vorbind disperata la telefon. Dupa vreao 20 minute o colega de la un ghiseu, auzindu-ma, m-a chemat sa imi faca tranzactia pe calculator, urmand ca limbricul casier sa imi dea banii de indata ce termina de vorbit cu hoasca batrana. Dupa inca 10 min m-am dus si am rugat-o sa imi anuleze tranzactia ca nu mai suport sa mai stau in acea banca. Mi-a spus ca trebuie sa se stea de vorba cu fiecare client, si inteleg, dar sunt ghisee la care se face acest lucru, nu cred ca e normal sa blochezi singura casierie din banca pentru asta...si firma a intrat in CIP. RUSINEEEEEEEEE!!! Intotdeauna m-am comportat exemplar cu aceasta banca a carei clienta nu o sa mai fiu niciodata si cu alti oameni care erau grabiti in banci. De azi inainte oare...sa mai procedez la fel?

21-05-2010

C TCristian Tanase
Credit nevoi personale cu ipoteca de la OTP Bank

In data de 25-05-2008 am

In data de 25-05-2008 am luat un credit de nevoi personale cu ipoteca in franci elvetieni cu o dobanda de 6,99%. Cand am facut eu credit indicele LIBOR CHF 3M era 3% si de atunci si pana acum a scazut pana la 0,25%,iar dobanda a ramas tot 6,99% cu toate ca dobanda este variabila. Am facut o sesizare catre banca si mi-au trimis un act aditional in care imi oferea o scadere a dobanzii cu doar 0,5% pe cand indicele LIBOR CHF 3M a scazut cu 2,75%.La valoarea actuala a indicelui de 0,25% imi propun o marja a bancii de 6,24% f,f,f mare aceasta marja tinand cont de scaderea tuturor indicilor din piata.Cand valoarea indicelui era 3%,marja bancii era 3,99%. DACA NU FACEAM NICI O SESIZARE NU IMI PROPUNEAU SCADEREA DOBANZII SI O MARJA FIXA. RECOMAND TUTUROR CARE AVETI CREDITE LA OTP BANK SA MERGETI SA FACETI O CERERE DE SCADERE A DOBANZII SI RECALCULAREA DOBANZII DIN MOMENTUL ACORDARII CREDITULUI PANA IN PREZENT,DEOARECE AU CLAUZE ABUZIVE IN CONTRACT.DACA NU REUSITI SA FACETI NIMIC,MERGETI CU RASPUNSUL LA A.N.P.C.,FACETI SI ACOLO O SESIZARE,DUPA CARE MERGEM LA TRIBUNAL.FIIND MAI MULTE RECLAMATII AVEM SANSE SA CASTIGAM,MULTE BANCI PIERZAND ASTFEL DE PROCESE DEOARECE NU AU SCAZUT DOBANZILE.EX:VOLSBANK,PIRAEUS BANK,UNICREDIT TIRIAC BANK,E.T.C. NU MAI DATI SATISFACTIE UNOR ASTFEL DE CAMATARI,MERGETI SI FACETI RECLAMATII.

21-05-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie