top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
Credit imobiliar de la CEC Bank

Referitor la mesajul dom

Referitor la mesajul domnului Gartu Gheorghe care reclama faptul ca nu a primit un exemplar din Contractul de credit, va comunicam urmatoarele: Din verificarile efectuate a rezultat faptul ca domnul Gartu Gheorghe a primit un exemplar din Contractul de Credit si din Graficul de rambursare, pentru care a semnat de primire in data de 04.04.2008. Domnul Gartu Gheorghe a fost contactat telefonic si invitat la sediul Sucursalei CEC Bank Bacau pentru a primi o copie a contractului de credit si un grafic de rambursare actualizat.

11-05-2010

M BMIHAITA-MARCEL BODNAR
Credit nevoi personale de la Credit Europe Bank

Buna ziua, ma numesc Bod

Buna ziua, ma numesc Bodnar Mihaita-Marcel si sunt codebitor la un credit de nevoi personale la Credit Europe Bank pe 10 ani cu dobanda fixa de 7,9% luat la data de 03.07.2007 la suma de 14990 euro din care in mana am primit 13000 euro restul pana la 14990 fiind comision de acordare imprumut, comision de 2% din suma acordata, comision de risc financiar, asigurare medicala, si comisionul de administrare cont la suma imprumutata de 25 euro lunar, titularul contractului este tatal meu, de atunci si pana astazi am platit ratele conform graficului dat fara a intarzia cu nici o rata, pana aici totul ok, acum vreau sa dau in avans suma de 6000 Euro ca sa reduc din rata, mentionez ca sucursala este in Suceava si noi suntem din Mun.Campulung Moldovenesc si de asta am sunat la banca ca sa nu fac atatea drumuri la Suceava si eu si nevasta lucram si nu avem cum sa ajungem in timp util si am cerut sa mi se trimita pe e-mail o simulare de grafic de plata sa vad cu cat imi scade soldul si comisioanele daca platesc in avans, conform Legii nr. 289 din 2004, care prevede la art. 11, alin 2 ca in cazul achitarii anticipate a obligatiilor sale contractuale, consumatorul are dreptul la o reducere echitabila a costului creditului, stabilita proportional cu perioada de utilizare a produsului respectiv si Costul total al creditului cuprinde toate costurile pe care consumatorul trebuie sa le plateasca pentru credit, inclusiv dobanda si celelalte cheltuieli, potrivit art. 2, lit. d., doamna D.B. Relationship Manager de la banca mai sus mentionata mi-a transmis o simulare de grafic ca sa vad cu cat scad costurile si surpriza: COMISIONUL DE ADMINISTRARE DE CONT RAMANE NESCHIMBAT ADICA 25 DE EURO cu toate ca eu vreau sa platesc 6000 euro si mi se reduce soldul de la 12000 si ceva la in jur de 6000 euro, am vorbit din nou cu d-na de la banca si o intreb cum se poate asa ceva si primesc prin e-mail raspuns: am primit si mesajul de la colegii din centrala, si anume: conform contractului acesta ramane nescchimbat pe toata perioada de creditare deoarece se calculeaza la suma acordata, eu transmit d-nei D.B. Retail Banking & Cards Division linkul cu articolul de pe site-ul dumneavoastra cu "Rambursare anticipata: Raiffeisen scade comisionul lunar la credit, dupa sesizarea Conso.ro" link in care am observat si va multumesc din suflet pe aceasta cale pentru munca pe care o faceti in a ajuta oameni ca mine, trimit pe e-mail si-i explic d-nei de ce ma zbat sa obtin micsorarea comisionului, la care primesc iar raspuns pe e-mail: "buna ziua, am primit urmatorul raspuns referitor la speta dvs, si anume: Comisionul de administrare se percepe in baza prevederilor contractuale la suma acordata. Prin semnarea contractului de credit, Clientul a luat la cunostinta si a fost de acord cu aceasta modalitate de percepere. Rambursarea anticipata a creditului nu conduce la modificarea modalitatii de percepere a comisionului de administrare, prevazuta in contractul de credit semnat de Client. va doresc o zi buna! D.B. Relationship Manager Retail Banking & Cards Division" Va rog frumos daca puteti sa-mi raspundeti la aceasta problema daca mai am vreo sansa, o cale de atac sa obtin reducerea comisionului de administrare cont de 25 de euro! Va multumesc anticipat! Bodnar Mihaita-Marcel

07-05-2010

G GGHEORGHE GARTU
Credit imobiliar de la CEC Bank

Sunt client al CEC si ul

Sunt client al CEC si ulterior CEC bank din anul 2005,cand am contractat doua imprumuturi unul ipotecar pe numele meu si unul de nevoi personale pe numele sotiei.Umilinta la care am fost supus a fost suficienta pentru ca in 2007 cand mi-am schimbat apartamentul cu altul mai marisor sa nu mai apelez la serviciile CEC,insa banca de unde am luat creditul,respectiv banca Italo Romena cresteau dopbanda in fiecare luna ba mai mult dobanda se schimba dupa ce eu aveam scadenta ratei,si in fiecare luna ma trezeam cu restante ceea ce m-a determinat sa revin la umilinta de la CEC ,care intre timp devenise CEC Bank si am facut un imprumut refinantare imobiliar in 2008.Am prins dobanda promotionala pe un an 7,8 % dupa care a crescut slava domnului rata.la momentul contractarii creditului cunoaste toata lumea cum e semnez fara sa citesti stufoasele contracte ale bancilor.Dupa ce am semnat a urmat ca dosarul de credit sa fie aprobat de banca insa nici pana in ziua de azi nu am intrat in posesia unui exemplar din contractul de credit.In aprilie a scazut putin dobanda dar tot dolofana e.Vreau sa vad si eu contractul sa stiu cat e dobanda cum se calculeaza ,ca la momentul semnarii contractului numai de asta nu-mi ardea.

07-05-2010

Răspuns CEC Bank

Din verificarile efectuate a rezultat faptul ca domnul Gartu Gheorghe a primit un exemplar din Contractul de Credit si din Graficul de rambursare, pentru care a semnat de primire in data de 04.04.2008. Domnul Gartu Gheorghe a fost contactat telefonic si invitat la sediul Sucursalei CEC Bank Bacau pentru a primi o copie a contractului de credit si un grafic de rambursare actualizat. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

P Spaula sarbu
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

Stimate Domnule Director

Stimate Domnule Director, Subsemnata Sabu Paula, domiciliata in Craiova, str. Constantin Argetoianu , bl. 74, ap. 14, posesoare a unui contract de credit ipotecar - @n franci elvetieni, la Piraeus Bank, sucursala Craiova, str. Calea Bucuresti, inregistrat cu nr.17858/19.10.2007, va rog sa binevoiti a-mi acorda sprijinul privind reesalonarea platilor (rata lunara sa fie 660 lei/luna , aprox. 230 CHF/luna pana la imbunatatirea situatiei financiare familiale), incepand cu data de 01.05.2010, intru-cat rata lunara actuala este de 549 CHF. Stimate Domnule Guvernator va rog respectuos sa-mi permiteti a va relata urmatoarele: Pe data de 01.11.2009 am intrat in incapacitate de plata, datorita micsorarii veniturilor salariale atat ale mele cat si ale sotului precum si a producerii unui accident de munca suferit de sot. Tratamentul de recuperare fiind de 200 lei/saptamana. M-am prezentat la sediul bancii solicitand o reesalonare a creditului. 1) D-na Consilier de credit m-a indrumat sa fac o restructurare de credit pe sase luni, explicandu-mi ca este o scutire de plata a dobanzii datorata, conform contractului, pe cele sase luni si ca aceasta diferenta de dobanda neachitata in perioada de gratie o voi redistribui de la 1 mai 2010. La incheierea actului aditional nr. 1/16.10.2009, d-na consilier mi-a comunicat ca pentru aceasta restructurare trebuie sa platesc un comision de 0,5 % din valoarea sumei ramasa de rambursat, adica 348,50 CHF � cf. Art.3 al Actului aditional susmentionat. Comisionul era de 1 %, dar dansa mi-a comunicat ca scade valoarea acestuia daca o fac prin banca si nu prin notariat?! Am achitat in consecinta comisionul solicitat. Anexez copiile contractului si a actului aditional de restructurare. Anexez la prezenta cerere decizia + fluturasul subsemnatei precum si ale sotului. Va multumesc anticipat pentru sprijinul si atentia acordate! Cu stima, Paula Sarbu p.s. Va rog sa imi trimiteti o adresa de E_mail pentru a va trimite atasat copiile documentelor de la Banca Piraeus.

05-05-2010

B TBanca Transilvania
Internet banking de la Banca Transilvania

Stimate domnule Lapusan,

Stimate domnule Lapusan, va multumim pentru mesajul dumneavoastra, care a ajuns la Banca Transilvania prin intermediul colaboratorilor nostri de la Conso.ro. Va asiguram ca e-mail-ul dumneavoastră, privind serviciul de Internet Banking BT 24, nu a fost receptionat pe una dintre urmatoarele adrese de contact: ibanking@btrl.ro, bt24@btrl.ro, contact@btrl.ro sau prin trimiterea solicitarii de pe site-ul bancii, prin accesarea rubricii Contact. Va comunicam, pe aceasta cale, ca aplicatia de Internet Banking a Bancii Transilvania functioneaza la parametri normali, setarile dumneavoastra de abonat permitand accesul in aplicatie. Desigur, conteaza foarte mult setarile particulare, aferente fiecarui computer. Tocmai de aceea, va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia / problema intampinata, asa incat sa va putem oferi o solutie, in acest sens. Va multumim si va stam la dispozitie. Detaliile de contact sunt urmatoarele: 0264 30 8028 (BT) - apelabil din orice retea, inclusiv international *8028 (BT) - apelabil din retelele Vodafone si Orange Telverde (gratuit din reteaua Romtelecom) : 0800-842824 Bt24@bancatransilvania.ro ibanking@bancatransilvania.ro Echipa BT 24

05-05-2010

O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
Credit nevoi personale cu ipoteca de la CEC Bank

Referitor la sesizarea d

Referitor la sesizarea domnului Balinth Denes Istvan, va comunicam faptul ca, potrivit prevederilor OUG 174/2008, art.9 lit.g, bancile au posibilitatea de a practica o dobanda care sa varieze in functie de un indice de referinta public sau in functie de dobanda de referinta a bancii. Dobanda de baza a bancii este Prime Rate (PR). PR-ul practicat de CEC Bank este in scadere, avand urmatoarea evolutie: - lei: 11.50%, incepand cu 22.04.2009; 11.25% incepand cu 26.10.2009; 9.90% incepand cu 1.04.2010; - EUR: 7.75%, incepand cu 20.08.2008; 7.25% incepand cu 3.08.2009; 6.90% incepand cu 1.04.2010. Conform prevederilor OUG 174/2008, in noul model de contract de credit se regaseste modul de calcul al PR, precum si perioada de revizuire. Ii multumim domnului Balinth Denes Istvan pentru interesul acordat produselor si serviciilor CEC Bank si ii adresam invitatia de a ne contacta, pentru orice informatii suplimentare, la adresa de e-mail: office@cec.ro.

04-05-2010

L Dlapusan daniel
Internet banking de la Banca Transilvania

am contractat un interne

am contractat un internet banking si in 4 luni am reusit sl folosesc de doua ori pt ca NU MERGEEEEEEEEEEEEEEEE si am trimis mail si NIMIIIIIIIIIIIIIIIC!!!!!!!!!!!!!!!! VA MULTUMESC TLV

03-05-2010

Răspuns Banca Transilvania

Stimate domnule Lapusan, va multumim pentru mesajul dumneavoastra, care a ajuns la Banca Transilvania prin intermediul colaboratorilor nostri de la Conso.ro. Va asiguram ca e-mail-ul dumneavoastr?, privind serviciul de Internet Banking BT 24, nu a fost receptionat pe una dintre urmatoarele adrese de contact: ibanking@btrl.ro, bt24@btrl.ro, contact@btrl.ro sau prin trimiterea solicitarii de pe site-ul bancii, prin accesarea rubricii Contact. Va comunicam, pe aceasta cale, ca aplicatia de Internet Banking a Bancii Transilvania functioneaza la parametri normali, setarile dumneavoastra de abonat permitand accesul in aplicatie. Desigur, conteaza foarte mult setarile particulare, aferente fiecarui computer. Tocmai de aceea, va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia / problema intampinata, asa incat sa va putem oferi o solutie, in acest sens. Va multumim si va stam la dispozitie. Detaliile de contact sunt urmatoarele: 0264 30 8028 (BT) - apelabil din orice retea, inclusiv international *8028 (BT) - apelabil din retelele Vodafone si Orange Telverde (gratuit din reteaua Romtelecom) : 0800-842824 Bt24@bancatransilvania.ro ibanking@bancatransilvania.ro Banca Transilvania, Echipa BT 24

M IMARTINA IONESCU
Fond de investitii de la Raiffeisen Asset Management

Numele meu este Ionescu

Numele meu este Ionescu Martina. Din pacate experienta mea cu Raiffeisen Bank Ag. Calea Mosilor. In data de 28 Aprilie 2010 ora 09:06:13 am depus cererea de rascumpararea de unitati ale fondului nr.R0000039974; plata s-a stabilit ca se va face prin virament intr-un cont deschis tot la aceasta agentie. i s-a comunicat ca transferul, respectiv rascumpararea dureaza 2 zile - deci rugamintea mea ca Vineri 30 Aprilie ora 9:30 era foarte posibila daca angajatii si-ar fi facut datoria. Astfel ca ma invoiesc din nou si la ora stiuta merg sa imi ridic banii; dupa ce astept circa trei sferturi de ora sunt informata ca transferul nu a avut inca loc si sa vin mai tarziu - in jur de 12:30. Am replicat ca nu pot sda intarzii atat la serviciu si ca voi reveni Luni dimineata la prima ora - 9:00, ceea ce am si facut. Din pacate nici acum nu am putut sa imi ridic banii pe motiv ca nu functioneaza sistemul si sa revin - iarasi - peste o ora, doua. Imi pun nedumerita intrebarea - cine este in slujba cui, si pe banii mei! Cum este posibil sa fiu nevoita sa ma invoiesc de 4 ori de la serviciu ca sa primesc ceea ce este al meu? Oare pe dumnealor ii controleaza cineva? Exista cineva care sa raspunda pentru timpul meu pierdut, ca sa nu mai spun, ce dobanda/daune primesc eu pentru ceea ce am patit? Va rog frumos sa imi indicati autoritatea careia sa ma adresez pentru a mi se face dreptate si aceste lucruri sa nu se mai intample. Va multumesc,

03-05-2010

D PDaria Pruteanu
Probleme diverse de la CEC Bank

Buna ziua, sunt o client

Buna ziua, sunt o clienta destul de fidela cec bank, in sensul ca am si un credit, imi platesc facturile avon si de curand achit si rata la cetelem...nemultumirea mea este de mai mult timp asupra bancii cec, intrucat mai ales in agentia sectorului 5(Rahova) mereu am avut neplaceri, toate functionarele inclusiv directoarea acestei agentii sunt nesuferite, nu stiu sa vorbeasca frumos,needucate si rigide....tot timpul trebuie sa te trateze ca si cum esti lipsit de inteligenta, ultimul incident l-am avut astazi(03.05.2010), am ajuns la 17:00 fara 5 minute, usa inca mai era deschisa, iar functionara de la casierie imi spune k altadata sa vin mai devreme ca s-a inchis si tre sa il serveasca pe alt domn care era inaintea mea, i-am explicat ca nu stiam ca s-a schimbat programul si mai ales ca usa era deschisa...eu aveam de achitat o rata la cetelem, mai devreme fusesem la posta sa o achit dar nu le functiona programul si m-au trimis la cec...ma respinge functionara ca nu pot achita rata ca nu este pe numele meu, dar de vreo 4-5 luni tot o achit asa,pentru ca persoana respectiva este plecata din tara...si vine si directoare ca nu se mai poate,culmea coincidentei" de astazi le-am zis fetelor sa nu mai accepte daca nu este titularul"...nici nu m-a lasat sa ii explic ca am cnp-ul persoanei, ca are aceeasi adresa de corespondenta ca si a mea...ca nu este prima oara cand ii achit un credit, si la alte banci ma duc si este totul in regula....ideea este ca as vrea sa se ia masuri asupra comportamentului acestor angajate, intrucat aceasta institutie s-a transformat in banca trebuie sa poarte ca atare, se pare ca tot ce tine de stat ( posta, cec, administratie publica, electricitate)personalul lasa de dorit.Si nu mai zic, ca m-au scos aproape cu forta din banca pentru ca eram revoltata si nu au vrut sa se calmeze, si eu lucrez cu publicul dar niciodata nu m-am comportat asa urat si mai ales ca orice client are dreptate.Va multumesc si sper sa se faca ceva in privinta asta.

03-05-2010

P Mpop marilena
Cont de economii de la Bancpost

Buna ziua, am solicit

Buna ziua, am solicitat contractul pentru a deschide un cont de economii sau/si un depozit. mi s-a refuzat inamnarea lui inainte pentru a-l citi. d-ra de la ghiseu a insistat ca mi-l da DOAR in momentul cand deschid contul/depozitul. nu mi se pare corect..eu vreau sa-l citesc inainte, mai ales ca am insistat, Plus ca nu mi s-a prezentat transparenta costurilor de administrare si altele care ar mai fi posibile! Va atentionez si pe ceilalti utilizatori cu cont curent la acesta banca..ca se percepe un comision de 10 Ron/luna pentru conturile Inactive..adica daca nu ai niciun fel de activitate in acea luna. Eu nu am fost anuntat in niciun fel de introducerea acestui comision. ANPC?

30-04-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie