top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

E MEmilia Mandalac
Schimb valutar de la CEC Bank

Am dorit sa schimb la ag

Am dorit sa schimb la agentia Baba Novac o suma de Euro, dar acolo casiera (Paraschiv Valentina) mi-a spus ca: "A, nu pot sa schimb cat doriti dumneavoastra, ci maxim 100 de Euro, hai 200 Euro, ca nu mai am bani si azi am schimbat o gramada de Euro.." Eu zic: "Cum asa? Pai daca nu mai aveti lei de ce nu afisati un anunt ca nu mai aveti lei si deci nu mai schimbati valuta? Cum adica imi schimbati 100, hai 200 Euro? Suntem la piata?" Ma rog, nu este prima oara cand mi se intampla astfel de situatii dubioase la aceasta agentie si cu aceeasi persoana mai sus mentionata. Pe panoul electronic si pe internet, rata de schimb era de 4,33 lei la cumparare Euro. In momentul cand mi-a facut schimbul, aceeasi casiera, imi face schimbul nu cu cat era afisata in banca rata de schimb, ci cu 4,32 lei. Intreb: "Nu cumva ati gresit rata de schimb? Vad ca-i alta afisata!" Imi raspune sec: "S-a schimbat!" Eu, deja fara cuvinte, intreb: "Cum s-a schimbat? Cand s-a schimbat? De cand introduceti in calculator s-a schimbat cursul? Cum asa?" Imi raspunde: "Mda ca tot eu trebuia sa-l modific si pe afisaj, da' n-am avut timp. La 14.26 s-a modificat. Ce, nu mai vreti sa va schimb?" Eu zic: "Nu doamna, schimbati-mi asa, ca doar imi faceti o favoare! Dar va rog sa-mi spuneti cum va numiti!" Nu are rost sa intru in amanunte referitoare la comportamentul "profesional" al angajatilor acestei agentii...Va rog sa luati toate masurile necesare ca astfel de incidente sa nu se mai repete. Citez din replica casierei: "Oricine poate face rau, da' bine nu oricine." Asta argumenteaza de fapt decizia solitara a casierei de a hotari cat si cum isi indeplineste sarcinile de serviciu in cadrul CEC Bank - Baba Novac...

12-01-2012

L JLazar Dorel Jurconi
Depozit la termen de la Alpha Bank

A fost o placere sa lucr

A fost o placere sa lucrez cu Alpha Bank. Dobanzile la depozite sunt cele mai atractive de pe piata

10-01-2012

T BTatiana Berenyi
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua, De abia acu

Buna ziua, De abia acum am aflat de site-ul acesta pentru ca astazi a fost prima data cand am zis STOP!!! nesimtirii functionarilor de la BCR si am inceput sa caut pe internet sa vad daca doar familiei mele i se intampla asa ceva. Am contractat un credit imobiliar de 32000 euro in 2005 si a crescut exponential rata lunara, acum ajungand la 450 de euro. Mentionez ca suntem printre cei mai buni platnici, ai acestei banci, din orasul nostru si suntem tratati ca niste paria de catre asa zisele experte in relatiile cu clientii ale bancii. De cand a aparut OUG 50, am incercat sa primim actul aditional pentru a ne scadea comisioanele. Am depus cerere inregistrata la banca si nici dupa un an jumate nu ni s-a dat acel act sa il semnam, neoficial ni s-a spus ca noi nu ne calificam sa primim acel act aditional. Nu am vrut sa facem scandal si am tacut in continuare din gura inca un an. Acum 3 saptamani am platit o parte din sold anticipat si dupa ce intr-un final una dintre functionare a avut bunavointa de a prelucra datele din cererea de rambursare, cerere pe care scria ca acel comision de RAMBURSARE ESTE LA VALOAREA CREDITULUI INITIAL , adica 3.4%, eu am adaugat pe cerere ca acest comision nu este conform cu OUG 50/2010, si surprizaaaaa: AM FOST CHEMATA IN BIROUL DIRECTOAREI ADJUNCTE A SUCURSALEI sa mi se explice ca este ilegal ce incerc sa fac. Dupa o discutie destul de fina doamna a inteles ca nu vorbeste cu nana FLoare si a acceptat tacit mentiunile mele din cerere. Astazi am fost chemati la banca la ora 16.00 pentru a semna un act aditional de negociere a dobanzii. Am uitat sa specific ca DAE este de 17%. Ajunsi acolo ni s-a inaintat un act aditional in alb, adica fara datele contractuale sau macar numele, pentru a-l semna. Am refuzat, bineinteles, si din nou am fost mustrati de catre DIrectoarea Adjuncta a sucursalei. Ni s-a spus ca trebuie sa semnam atunci pentru ca daca nu, da acele p[uncte de negociere altcuiva. Am specificat ca trebuie prima data sa vedem oferta personalizata pe creditul nostru si apoi putem decide. La ora 18.10 (dupa inchiderea programului) s-a terminat de redactat si verificat , cu crizele de nervi de rigoare ale angajatelor, acel act aditional pe care l-am putut lua acasa, ca un favor. Am observat ca are mai multe ineptii in el dar cea mai grava e faptul ca : Creditorul are drept de cesiune a creantelor imobilului la orice alta terta persoana fara a necesita consimtamantul nostru. !!!!!! Doresc sa ii dau in judecata pentru marsaviile pe care le fac. Cei care au facut-o deja va rog sa ma ajutati ca nu am mai fost asa de Ioana D'Árc pana acum. Daca s-a facut acea actiune comuna va rog indrumati-ma spre ea. Daca nu s-a facut inca incerc eu sa o fac si voi publica aici linkul de inscriere. Unde sunt mai multi are alt impact atat judiciar, cat si media. Va multumesc mult daca ati avut rabdare sa cititi problema mea si sa va ajute dumnezeu in lupta cu banca. Tatiana Berenyi (Deva) Adresa mea de mail e tatianaduna@yahoo.com

29-12-2011

G LGellert Lapka
Card de debit de la ING

Din cand in cand primesc

Din cand in cand primesc SMS-uri de la ING, ca am datorie de cateva zeci de euro. Problema e ca in contul meu a fost bani, si cand am folosit Home Bankul, am vazut, ca au trimis din greseala mesajul. Voi ati mai patit asa?

26-12-2011

N Bnicu iulius bumbar
Credite bunuri in magazine de la BRD Finance

Buna ziua, Am fost la

Buna ziua, Am fost la BRD Finance la Carefour ERA ,sa fac o rata, mentionez fara card de credit doar o simpla rata pe 60 luni cu acea dobinda afisata la pretul prod. cu o valoare de 1400=calcul afisat 52,91 DAE 46,20 pe 60 luni. Cand face contractul cu graficul de rambursare rezulta 58,11 si fiti atent cu DAE mai mic=46.09 %. Am itrebat-o pe doamna de ce iese acel calcul si zice ca sistemul din PC(prog). Eu cred ca este hotie pe fata ptr. noi, consumatorii. Dupa lungi lamuriri imi spune ca mi-a facut si o asig. de care nu era nevoi, fiindca este optionala si la acea valoare nu trebuia. O rog sa mi calc. din nou, ea imi spune ca nu stie sa calculeze. SA VA FIE RUSINE CU ASA ANGAJATI LA BRD FINANCE, NISTE NESIMTITI DE ANGAJATI (NU TREBUIE PUSI TOTI LA UN LOC)

22-12-2011

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului, BRD Finance a luat legatura cu domnul Bumbar Nicu-Iulius, clarificand situatia prezentata si oferindu-i informatii cu privire la rambursarea anticipata partiala. BRD Finance, Departament Marketing

P IPopa Ionut
Depozit la termen de la Alpha Bank

Functionarii sunt binevo

Functionarii sunt binevoitori, amabili. Timpul de asteptare este cam mare daca ai de facut operatiuni relativ simple. Probabil tine de soft, procedura de lucru, echipamente.

15-12-2011

A PAlexandra Popa
Pensii private obligatorii de la ING Pensii

Va multumim pentru sesiz

Va multumim pentru sesizarea situatiei semnalate de cititorul dumneavoastra. In urma discutiei purtate de consultantii ING cu domnul Ruscu situatia a fost clarificata si remediata. Concret, numarul de telefon pe care a fost transmis SMS-ul informativ a fost inscris pe actul de aderare de catre un participant la fondul de pensii administrate privat ING, care sustine ca in momentul completarii formularului acest numar de telefon ii apartinea. In urma discutiilor cu cele doua persoane implicate si a verificarilor realizate, i-am confirmat domnului Ruscu ca mesajul informativ nu ii era adresat si ca dumnealui nu este participant la niciunul dintre fondurile de pensii private administrate de ING Asigurari de Viata sau ING Pensii. Totodata, am operat modificarea numarului de telefon in baza noastra de date. Mentionam ca transmiterea mesajelor informative catre clientii ING se face pe baza informatiilor inscrise de acestia in actele de aderare sau a altor documente oficiale, sub semnatura proprie, si a modificarilor ulterioare pe care acestia ni le transmit. Cornelia Coman Director General ING Asigurari de Viata si Presedinte CA ING Pensii

07-12-2011

S AStoica Amira
Card de credit de la Banca Transilvania

Angajatele Bancii Transi

Angajatele Bancii Transilvania din Baia Mare nu stiu sa se poarte. Mai nou am tot avut probleme cu cardul si am fost nevoita sa le deranjez. De fiecare data am asteptat foarte mult timp, fie ca ele vorbeau la telefon, fie din alte motive. Acelasi lucru l-am patit si astazi. Imi disparusera putinii bani de pe card,si am mers sa vad de ce? doamna aia mi-a atras atentia ca vorbesc prea tare. Eram speriata; in loc sa ma linisteasca, m-a agitat mai tare. 5 minute am strigat una la alta, dupa care s-a hotarat sa-mi spuna ce era cu minusul de pe cardul meu. Oare nu au si cursuri de psihologia clientului? sau nu stiu....exista cineva care sa le controleze sau sa le invete sa se poarte?

05-12-2011

M SMustatea Silvia
Credit imobiliar de la ING

Aceeasi experienta nepla

Aceeasi experienta neplacuta am avut si eu. In octombrie, dupa 4 ani in care am platit constiincios, m-am trezit ca la implinirea celor 12 luni dobanda a fost modificata in mod nejustificat la 8.07!!!! Cum este posibil sa fie o asa diferenta fata de oferta bancii pentru noii clienti de 6,11, chiar si refinantarea are 6.95?! Asta sa fie oare pretul pe care-l platesc pentru ca nu am raspuns la insistentele de-a lungul acestui an de a-mi face refinantare la aceeasi banca? nonsens... Sunt foarte dezamagita, m-am asteptat la mai mult profesionalism si mai ales nu am crezut ca isi vor penaliza in asa fel clientii...

01-12-2011

M Rmariana mirela ruscu
Pensii facultative de la ING Pensii

Am primit un sms in care

Am primit un sms in care imi spun ca urmeaza sa valideze actul meu de aderare la ING. EU nu am semnat nici un act de aderare la ING. Va rog sa ma ajutati sa rezov aceasta problema, pot fi contactat la tel 0752******. Va multumesc anticipat.

30-11-2011

Răspuns ING Pensii

Va multumim pentru sesizarea situatiei semnalate de cititorul dumneavoastra. In urma discutiei purtate de consultantii ING cu domnul Ruscu situatia a fost clarificata si remediata. Concret, numarul de telefon pe care a fost transmis SMS-ul informativ a fost inscris pe actul de aderare de catre un participant la fondul de pensii administrate privat ING, care sustine ca in momentul completarii formularului acest numar de telefon ii apartinea. In urma discutiilor cu cele doua persoane implicate si a verificarilor realizate, i-am confirmat domnului Ruscu ca mesajul informativ nu ii era adresat si ca dumnealui nu este participant la niciunul dintre fondurile de pensii private administrate de ING Asigurari de Viata sau ING Pensii. Totodata, am operat modificarea numarului de telefon in baza noastra de date. Mentionam ca transmiterea mesajelor informative catre clientii ING se face pe baza informatiilor inscrise de acestia in actele de aderare sau a altor documente oficiale, sub semnatura proprie, si a modificarilor ulterioare pe care acestia ni le transmit. Cornelia Coman Director General ING Asigurari de Viata si Presedinte CA ING Pensii

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie