top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

O IOCTAVIAN IAVORSCHI
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Citind opiniile altor pe

Citind opiniile altor persoane,constat ca si eu ma numar printre persoanele prinse in "capcana" ofertei -economisire-creditare La BCR am deschis cont curent,cont depozit si mi s a facut aceasta oferta "senzationala "-si considerind ca de fapt incheiei un contract de depozit -asa cum m i -a fost prezentat produsul -am semnat acest contract de economisire creditare -banca de locuinte,fara am- i fi prezentate detaliat conditiile,comisioanele percepute - Este inadmisibil ca functionarii bancii sa nu prezinte clientilor foarte clar -pe intelesul tuturor categoriilor de clienti-toate aspectele acestui contract: Consider ca am fost indus in eroare -eu am cerut un cont de depozit -nici macar nu m a intrebat functionarul bancii daca am posibilitatea alimentarii lunare a contului cu suma de 400 ron-acest fapt mi se parea foarte relevant si consider ca modul in care este prezentat acest produs al BCR se face pt a atrage clientul si fara specificatii in defavoarea acestuia:depunere lunara a unei sume (pe care nu am posibilitatea sa o depun)comisioane f mari percepute;faptul ca nu ma pot folosi de banii mei timp de 5 ani;comisionul de deschidere de cont 638 ron-nerambursabi(la suma contractata de 63.800 ron s.a.m.d. Consider ca acest produs BCR trebuie prezentat tinerilor care au nevoie de achizitionarea unei locuinte si nu persoanelor in virsta . Citind postarile altor clienti ,situatia mea este similara cu cea a d-lui Ghe.Baciu din data de 31.03.2010. Va rog sa ma sfatuiti in legatura solutionarea acestei situatii,dorind rezilierea acestui contract.

19-01-2012

C AConstantin Ardeleanu
Card de credit de la BRD Finance

Sunt in posesia unu card

Sunt in posesia unu card Dacia avantaj pe care l-am folositin dat de 17 martie 2011 utilizand suma de 424,02 RON.Am achitat la BRD in data de 15 Aprilie 2011 suma de 425,00 RON.Nu mi-a comunicat nimeni ca trebuie sa anunt achitarea sumei la BRD Finance si am aflat intamplator de la un alt client.Am utilizat din nou cardul cu ocazia ofertei pentru caucicuri de iarna si in data de 21 Noiembrie cand, am achitat prima rata la cauciucuri am anuntat si achitarea sumei folosite in martieAcum in data de 17 Ian 2012 cand am achitat a doua rata am anuntand plata si avand niste nelamuriri am fost anuntat ca am de platit in plus suma de 115 RON sum aparut ca dobanda la sum achitata in 15 aaprilie,Se poate lua dobanda la o suma achitata?La ce pot sa ma mai astept in continuare?.Va rog sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac.In primul rand trebuie sa desfiintes\z cardul si pe urma?

16-01-2012

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului, BRD Finance a luat legatura cu domnul Ardeleanu Constantin in data de 27/01/2012, clarificand situatia prezentata si oferindu-i toate informatiile necesare/ solicitate. BRD Finance, Departament Marketing

I Cilie caraghiaur
Credit imobiliar de la CEC Bank

Ar fi nevoie de sucursal

Ar fi nevoie de sucursale mai bine plasate strategic in mun iasi

13-01-2012

E MEmilia Mandalac
Schimb valutar de la CEC Bank

Am dorit sa schimb la ag

Am dorit sa schimb la agentia Baba Novac o suma de Euro, dar acolo casiera (Paraschiv Valentina) mi-a spus ca: "A, nu pot sa schimb cat doriti dumneavoastra, ci maxim 100 de Euro, hai 200 Euro, ca nu mai am bani si azi am schimbat o gramada de Euro.." Eu zic: "Cum asa? Pai daca nu mai aveti lei de ce nu afisati un anunt ca nu mai aveti lei si deci nu mai schimbati valuta? Cum adica imi schimbati 100, hai 200 Euro? Suntem la piata?" Ma rog, nu este prima oara cand mi se intampla astfel de situatii dubioase la aceasta agentie si cu aceeasi persoana mai sus mentionata. Pe panoul electronic si pe internet, rata de schimb era de 4,33 lei la cumparare Euro. In momentul cand mi-a facut schimbul, aceeasi casiera, imi face schimbul nu cu cat era afisata in banca rata de schimb, ci cu 4,32 lei. Intreb: "Nu cumva ati gresit rata de schimb? Vad ca-i alta afisata!" Imi raspune sec: "S-a schimbat!" Eu, deja fara cuvinte, intreb: "Cum s-a schimbat? Cand s-a schimbat? De cand introduceti in calculator s-a schimbat cursul? Cum asa?" Imi raspunde: "Mda ca tot eu trebuia sa-l modific si pe afisaj, da' n-am avut timp. La 14.26 s-a modificat. Ce, nu mai vreti sa va schimb?" Eu zic: "Nu doamna, schimbati-mi asa, ca doar imi faceti o favoare! Dar va rog sa-mi spuneti cum va numiti!" Nu are rost sa intru in amanunte referitoare la comportamentul "profesional" al angajatilor acestei agentii...Va rog sa luati toate masurile necesare ca astfel de incidente sa nu se mai repete. Citez din replica casierei: "Oricine poate face rau, da' bine nu oricine." Asta argumenteaza de fapt decizia solitara a casierei de a hotari cat si cum isi indeplineste sarcinile de serviciu in cadrul CEC Bank - Baba Novac...

12-01-2012

L JLazar Dorel Jurconi
Depozit la termen de la Alpha Bank

A fost o placere sa lucr

A fost o placere sa lucrez cu Alpha Bank. Dobanzile la depozite sunt cele mai atractive de pe piata

10-01-2012

T BTatiana Berenyi
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua, De abia acu

Buna ziua, De abia acum am aflat de site-ul acesta pentru ca astazi a fost prima data cand am zis STOP!!! nesimtirii functionarilor de la BCR si am inceput sa caut pe internet sa vad daca doar familiei mele i se intampla asa ceva. Am contractat un credit imobiliar de 32000 euro in 2005 si a crescut exponential rata lunara, acum ajungand la 450 de euro. Mentionez ca suntem printre cei mai buni platnici, ai acestei banci, din orasul nostru si suntem tratati ca niste paria de catre asa zisele experte in relatiile cu clientii ale bancii. De cand a aparut OUG 50, am incercat sa primim actul aditional pentru a ne scadea comisioanele. Am depus cerere inregistrata la banca si nici dupa un an jumate nu ni s-a dat acel act sa il semnam, neoficial ni s-a spus ca noi nu ne calificam sa primim acel act aditional. Nu am vrut sa facem scandal si am tacut in continuare din gura inca un an. Acum 3 saptamani am platit o parte din sold anticipat si dupa ce intr-un final una dintre functionare a avut bunavointa de a prelucra datele din cererea de rambursare, cerere pe care scria ca acel comision de RAMBURSARE ESTE LA VALOAREA CREDITULUI INITIAL , adica 3.4%, eu am adaugat pe cerere ca acest comision nu este conform cu OUG 50/2010, si surprizaaaaa: AM FOST CHEMATA IN BIROUL DIRECTOAREI ADJUNCTE A SUCURSALEI sa mi se explice ca este ilegal ce incerc sa fac. Dupa o discutie destul de fina doamna a inteles ca nu vorbeste cu nana FLoare si a acceptat tacit mentiunile mele din cerere. Astazi am fost chemati la banca la ora 16.00 pentru a semna un act aditional de negociere a dobanzii. Am uitat sa specific ca DAE este de 17%. Ajunsi acolo ni s-a inaintat un act aditional in alb, adica fara datele contractuale sau macar numele, pentru a-l semna. Am refuzat, bineinteles, si din nou am fost mustrati de catre DIrectoarea Adjuncta a sucursalei. Ni s-a spus ca trebuie sa semnam atunci pentru ca daca nu, da acele p[uncte de negociere altcuiva. Am specificat ca trebuie prima data sa vedem oferta personalizata pe creditul nostru si apoi putem decide. La ora 18.10 (dupa inchiderea programului) s-a terminat de redactat si verificat , cu crizele de nervi de rigoare ale angajatelor, acel act aditional pe care l-am putut lua acasa, ca un favor. Am observat ca are mai multe ineptii in el dar cea mai grava e faptul ca : Creditorul are drept de cesiune a creantelor imobilului la orice alta terta persoana fara a necesita consimtamantul nostru. !!!!!! Doresc sa ii dau in judecata pentru marsaviile pe care le fac. Cei care au facut-o deja va rog sa ma ajutati ca nu am mai fost asa de Ioana D'Árc pana acum. Daca s-a facut acea actiune comuna va rog indrumati-ma spre ea. Daca nu s-a facut inca incerc eu sa o fac si voi publica aici linkul de inscriere. Unde sunt mai multi are alt impact atat judiciar, cat si media. Va multumesc mult daca ati avut rabdare sa cititi problema mea si sa va ajute dumnezeu in lupta cu banca. Tatiana Berenyi (Deva) Adresa mea de mail e tatianaduna@yahoo.com

29-12-2011

G LGellert Lapka
Card de debit de la ING

Din cand in cand primesc

Din cand in cand primesc SMS-uri de la ING, ca am datorie de cateva zeci de euro. Problema e ca in contul meu a fost bani, si cand am folosit Home Bankul, am vazut, ca au trimis din greseala mesajul. Voi ati mai patit asa?

26-12-2011

N Bnicu iulius bumbar
Credite bunuri in magazine de la BRD Finance

Buna ziua, Am fost la

Buna ziua, Am fost la BRD Finance la Carefour ERA ,sa fac o rata, mentionez fara card de credit doar o simpla rata pe 60 luni cu acea dobinda afisata la pretul prod. cu o valoare de 1400=calcul afisat 52,91 DAE 46,20 pe 60 luni. Cand face contractul cu graficul de rambursare rezulta 58,11 si fiti atent cu DAE mai mic=46.09 %. Am itrebat-o pe doamna de ce iese acel calcul si zice ca sistemul din PC(prog). Eu cred ca este hotie pe fata ptr. noi, consumatorii. Dupa lungi lamuriri imi spune ca mi-a facut si o asig. de care nu era nevoi, fiindca este optionala si la acea valoare nu trebuia. O rog sa mi calc. din nou, ea imi spune ca nu stie sa calculeze. SA VA FIE RUSINE CU ASA ANGAJATI LA BRD FINANCE, NISTE NESIMTITI DE ANGAJATI (NU TREBUIE PUSI TOTI LA UN LOC)

22-12-2011

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului, BRD Finance a luat legatura cu domnul Bumbar Nicu-Iulius, clarificand situatia prezentata si oferindu-i informatii cu privire la rambursarea anticipata partiala. BRD Finance, Departament Marketing

P IPopa Ionut
Depozit la termen de la Alpha Bank

Functionarii sunt binevo

Functionarii sunt binevoitori, amabili. Timpul de asteptare este cam mare daca ai de facut operatiuni relativ simple. Probabil tine de soft, procedura de lucru, echipamente.

15-12-2011

A PAlexandra Popa
Pensii private obligatorii de la ING Pensii

Va multumim pentru sesiz

Va multumim pentru sesizarea situatiei semnalate de cititorul dumneavoastra. In urma discutiei purtate de consultantii ING cu domnul Ruscu situatia a fost clarificata si remediata. Concret, numarul de telefon pe care a fost transmis SMS-ul informativ a fost inscris pe actul de aderare de catre un participant la fondul de pensii administrate privat ING, care sustine ca in momentul completarii formularului acest numar de telefon ii apartinea. In urma discutiilor cu cele doua persoane implicate si a verificarilor realizate, i-am confirmat domnului Ruscu ca mesajul informativ nu ii era adresat si ca dumnealui nu este participant la niciunul dintre fondurile de pensii private administrate de ING Asigurari de Viata sau ING Pensii. Totodata, am operat modificarea numarului de telefon in baza noastra de date. Mentionam ca transmiterea mesajelor informative catre clientii ING se face pe baza informatiilor inscrise de acestia in actele de aderare sau a altor documente oficiale, sub semnatura proprie, si a modificarilor ulterioare pe care acestia ni le transmit. Cornelia Coman Director General ING Asigurari de Viata si Presedinte CA ING Pensii

07-12-2011

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie