top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

P SPAVEL Silviu
Card de credit de la GarantiBank

Am solicitat un card de

Am solicitat un card de credit in jurul datei de 14DEC2011. Unul dintre cei mai prost pregatit oameni (cred eu!) mi-a fost dat sa fie persoana de contact. Dar era ditamai Retail Manager... M-a facut sa cred ca este un proces simplu si rapid. Prtobabil fiindca ii precizasem/subliniasem ca nu am mult timp, plec in concediu peste 3 saptamini si am nevoie de card. "Grija" cu care a tratat problema face ca, abia prin inceput de martie 2012, dupa o interventie dura la nivel de headquarter Garanti, sa se miste lucrurile si sa apara cardul. DA, Garanti este lenta pe asemenea procese dar interventia mea vine sa evidentieze inca un aspect: lipsa de profesionalism a personalului. Pt ca aveam ceva depozite la ei, eram un client interesant, in crestere. In concluzie, evitati aceasta combinatie ucigatoare: inertia bancii si neprofesionalismul angajatilor! Ca sa fie limpede: acelasi card l-am obtinut in 5 zile la BCR, in perioada sarbatorilor de iarna!

06-04-2012

N CNicu Cuntan
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

O experienta neplacuta a

O experienta neplacuta am avut si eu cu Raiffeisen Bank, in sensul in care dupa un an de la accesarea creditului, in 2009 mi-au marit rata cu aproximativ 20 EURO de la sine putere, fara a semna vreun act aditional la contractul incheiat cu ei. Dupa aparitia OUG 50/2010 am incercat din proprie initiativa sa aliniez contractul la normele actuale dar fara nici un rezultat. Angajatii Raiffeisen Bank din punctul meu de vedere erau total nepregatiti sau plictisiti in a pricepe problema mea, astfel ca numeroasele mele adrese catre banca se finalizau cu raspunsuri de genul: "la momentul accesarii creditului nu era in vigoare legea / oug XXX". Probabil atata timp cat EURIBORUL este la un minim istoric bancii ii convine aceasta situatie deoarece MULGE (incaseaza) de pe fiecare bani buni. Ideea este ca trebuie sa speri ca va veni si situatia in care economia isi va reveni iar acet indice va creste si atunci probabil banca va incerca prin diverse metode sa restructureze creditul. Alaturi de banca, din punctul de vedere al multor oameni, este de vina si BANCA NATIONALA care SUSTINE BANCILE si aici vreau sa va aduc in discutie cazul meu si a miilor de cetateni (care contribuie la URIASELE lor salarii) care au un credit de nevoi personale cu ipoteca / impotecar / imobiliar si care dupa aparitia OUG 50/2010 care mai apoi s-a trasformat in lege, au ramas la mana bancilor deoarece nu a fost precizata o formula de calcul pentru stabilirea MARJEI (pentru acele credite luate in anii 2007 - 2009 si care nu precizau o modalitate de calcul a dobanzi). Astfel banca in cazul subsemnatului in fiecare an imi trimite cate o epistola (adresa stas - fara numar) prin care ma instiinteaza ca marja in cazul meu este ba X ba Y si ca ei pentru ca sunt niste domni / doamne imi calculeaza rata dupa o marje mult inferiora la ceea ce mi-au trasmis mie in scris. Din cele povestite dupa cum bine se vede banca calculeaza dupa bunul plac rata dobanzii, desi de fiecare data le-am adus la cunostiinta cu nu sunt deacord cu marje uriase impuse de ei pentru alinierea contractului la noile norme. Poate acum la final de mandat parlamentarii nostri vor face o fapta buna si vor corecta aceste nedreptati pentru ca altfel multi dintre ei se vor intoarce printre noi si atunci nu cred ca se vor putea lauda cu ceva in fata noastra atata timp cat o sa le putem bate obrazul (cu spune o vorba din popor). Cu stima.

05-04-2012

F IFlorin Iacob
Card de credit de la ING

Am vrut sa depun 4 ron i

Am vrut sa depun 4 ron in contul meu pentru a face o suma rotunda pe card, iar domnisoara de la relatii cu clientii de la banca ING , mi-a spus ca nu este posibil sa depun 4 ron , suma minima fiind 5 ron, ceea ce mie mi se pare in neregula. Exemplu: daca eu doresc sa depun 1 ron pe zi ( ceea ce la alte banci se poate BRD, BCR, BT) , trebuie sa am posibilitatea sa depun. O alta experienta neplacuta care am avut-o: Aveam in cont 399 ron, si am vrut sa-i scot cash dar nu din bancomat ci din banca. Iarasi nu s-a putut. Domnisoara mia spus ca am posibilitatea sa scot doar din bancomat, iar 9 lei au ramas acolo degeaba, neavand nici posibilitatea sa depun 1 leu si sa scot 400 ron

04-04-2012

A DAlexandru-Marian Danila
Internet banking de la Raiffeisen Bank

O experienta foarte plac

O experienta foarte placuta.

04-04-2012

C MCristian Moldovan
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am fost si eu in situati

Am fost si eu in situatia de a fi imbiat cu oferta de economisire -creditare BCR Banca pt Locuinte. Am primit la solicitarea mea CONDITIILE DE ECONOM.-CREDIT si am renuntat in cele din urma sa ma "bag" in asa ceva deoarece din pacate pt ei am gasit de prea multe ori expresia " Banca isi rezerva dreptul sa..." fara ca tu sa poti fi sau nu de acord si sa te opui la ceea ce vor sa modifice ei. Asa ca nu am mai vrut sa ma bag , desi pe mine m-ar fi interesat mai mult partea de economisire...

03-04-2012

O OOana Oana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Draga doamna Andreea Tra

Draga doamna Andreea Trasca dumneavoastra NU faceti munca Voluntara aveti comision de 60% dupa fiecare contract asa ca poate dumneavoastra spuneti adevarul in momentul in care incheiati un contract dar nu vorbitiin numele tuturor consilierilor pentru ca sunt foarte multi pe care ii intereseza decat comisionul!

31-03-2012

I Aion valentin anghel
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Este o hotie la drumul m

Este o hotie la drumul mare; banca pentru locuinte; am dat bancii 10 milioanea ca sa nu moara de foame functionarii.

31-03-2012

O OOana Oana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am fost si eu sunata int

Am fost si eu sunata intr-o zi de o doamna consilier finanacia la BCR Bpl la insistentele dansei ne-am intalnit. Sa va zic cam a decurs "teapa"mea altcumva nu o pot numi si mai grav ca aproape toti din familie ne-am facut contracte crezand in doamna respectiva.Nu vreau sa arunc cu pietre in produs o fi bun in o anumita masura DACA iti este prezentat CORECT si ti se spune absolut toate costurile.Treaba sta in urmatorul fel ne-am intalnit si nea expus produsul in cel mai frumos mod.Intreband-o de costuri aceasta ne-a spus ca nu exista nici un cost ascuns si defapt suma care o punem la inceputul contractului nu o pierdem ci de acolo se trage anual o dobanda de 20 de Ron care se amortizeaza in momentul in care primim dobanda bancii si prima de la stat.Ne-a facut domna niste mazgalituri pe o hartie numindu-le calcule(precizez la momentul respectiv nu stiam ca ea defapt NU este o angajata a bancii si mai grav ca nu are nici un fel de cunostiinte legat de dobanzi,credite etc....pentru ca ea se prezenta coordonator vanzari BCR)in raport cu alte banci care sunt avantejele.Avantaje foarte mari din moment ce NU nea zis ca de fapt noi pierdem suma care o depune la inceputul contractului pe langa care ni se mai ia inca un comision de administrare toate astea pentru castigul ei.Am aflat toatea astea in momentul in care am primit extrasul de cont la care incercand da dau de doamna respectiva nu mai raspunde la telefon.NU am absolut nimic cu produsul ci doar cu doamna respectiva care face porcariile astea dupa care sariti la gat la oameni ca nu au inteles sau nu au intrebat.SUNT consilieri care fac asta doar pentru COMISIOANE nu ii intereseaza ca prejudiciaza numele BCR-ului sau ca saracii oameni ii pierd din economiile lor. LUATI MASURI IN PRIVINTA ACESTORI CONSILIERI/COORDONATORI VANZARI sau cum sor mai numi ei!!!!!

31-03-2012

I Aionut andrei
Credit imobiliar de la Bancpost

Am depus un dosar pt un

Am depus un dosar pt un credit la Bancpost..mi s-a spus ca in 2-3 zile am un raspuns...este o luna de atunci...bineinteles nimic...profesionalism...zeroooo. Ei sunt interesati sa atraga depozite...virare salariu la ei in banca,chestii de genul asta...ma stresau cu intrebari si oferte. E drept nu aveam o urgenta...dar imi imaginez cum e pentru cineva care chiar are mare nevoie, sa astepti ca prostu...din cauza ca niste incompetenti nu dau 2 bani pe noi..clientii. Da frate un telefon si zii omului da sau nu... Mi-e scarba de voi...Bancpost Bucuresti P-ta Alba Iulia

28-03-2012

A BAndra Balaita
Card de credit de la BRD Finance

Am avut un card de credi

Am avut un card de credit prin care plateam lunar rate catre BRD Finance... dupa terminarea achitarii intregei sume datorate conform desfasuratorului am fost la sediu BRD Finance din Ploiesti, din Carrefour dorind sa inchid contul... dupa ce angajatul de acolo a sunat si a verificat situatia mea m-a anuntat ca BRd-ul are sa-mi inapoieze aproape 500RON deoarece am platit mai mult decat trebuia (eu in fiecare luna am rotunjit in plus suma care o datoram)... si foarte amabili m-au anuntat ca la voi primi prin posta o scrisoare prin care voi fi anuntata sa ma prezint la o sucursala BRD pentru a intra in posesia banilor mei... Au trecut aproape doua luni si nu am primit nici un semn!!!!! Daca eram eu datoare la BRD cu siguranta primea hartii si tot felul de scrisori cum ca datorez bani bancii, dar invers e liniste si pace.... Este corect?! Nu recomand nimanui sa apeleze la serviciile BRD Finance! E bataie de joc!

27-03-2012

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului din data de 27 martie 2012, BRD Finance a luat legatura cu doamna Andra Balaita, clarificand situatia prezentata. Reprezentantii BRD Finance

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie