top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

O OOana Oana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am fost si eu sunata int

Am fost si eu sunata intr-o zi de o doamna consilier finanacia la BCR Bpl la insistentele dansei ne-am intalnit. Sa va zic cam a decurs "teapa"mea altcumva nu o pot numi si mai grav ca aproape toti din familie ne-am facut contracte crezand in doamna respectiva.Nu vreau sa arunc cu pietre in produs o fi bun in o anumita masura DACA iti este prezentat CORECT si ti se spune absolut toate costurile.Treaba sta in urmatorul fel ne-am intalnit si nea expus produsul in cel mai frumos mod.Intreband-o de costuri aceasta ne-a spus ca nu exista nici un cost ascuns si defapt suma care o punem la inceputul contractului nu o pierdem ci de acolo se trage anual o dobanda de 20 de Ron care se amortizeaza in momentul in care primim dobanda bancii si prima de la stat.Ne-a facut domna niste mazgalituri pe o hartie numindu-le calcule(precizez la momentul respectiv nu stiam ca ea defapt NU este o angajata a bancii si mai grav ca nu are nici un fel de cunostiinte legat de dobanzi,credite etc....pentru ca ea se prezenta coordonator vanzari BCR)in raport cu alte banci care sunt avantejele.Avantaje foarte mari din moment ce NU nea zis ca de fapt noi pierdem suma care o depune la inceputul contractului pe langa care ni se mai ia inca un comision de administrare toate astea pentru castigul ei.Am aflat toatea astea in momentul in care am primit extrasul de cont la care incercand da dau de doamna respectiva nu mai raspunde la telefon.NU am absolut nimic cu produsul ci doar cu doamna respectiva care face porcariile astea dupa care sariti la gat la oameni ca nu au inteles sau nu au intrebat.SUNT consilieri care fac asta doar pentru COMISIOANE nu ii intereseaza ca prejudiciaza numele BCR-ului sau ca saracii oameni ii pierd din economiile lor. LUATI MASURI IN PRIVINTA ACESTORI CONSILIERI/COORDONATORI VANZARI sau cum sor mai numi ei!!!!!

31-03-2012

I Aionut andrei
Credit imobiliar de la Bancpost

Am depus un dosar pt un

Am depus un dosar pt un credit la Bancpost..mi s-a spus ca in 2-3 zile am un raspuns...este o luna de atunci...bineinteles nimic...profesionalism...zeroooo. Ei sunt interesati sa atraga depozite...virare salariu la ei in banca,chestii de genul asta...ma stresau cu intrebari si oferte. E drept nu aveam o urgenta...dar imi imaginez cum e pentru cineva care chiar are mare nevoie, sa astepti ca prostu...din cauza ca niste incompetenti nu dau 2 bani pe noi..clientii. Da frate un telefon si zii omului da sau nu... Mi-e scarba de voi...Bancpost Bucuresti P-ta Alba Iulia

28-03-2012

A BAndra Balaita
Card de credit de la BRD Finance

Am avut un card de credi

Am avut un card de credit prin care plateam lunar rate catre BRD Finance... dupa terminarea achitarii intregei sume datorate conform desfasuratorului am fost la sediu BRD Finance din Ploiesti, din Carrefour dorind sa inchid contul... dupa ce angajatul de acolo a sunat si a verificat situatia mea m-a anuntat ca BRd-ul are sa-mi inapoieze aproape 500RON deoarece am platit mai mult decat trebuia (eu in fiecare luna am rotunjit in plus suma care o datoram)... si foarte amabili m-au anuntat ca la voi primi prin posta o scrisoare prin care voi fi anuntata sa ma prezint la o sucursala BRD pentru a intra in posesia banilor mei... Au trecut aproape doua luni si nu am primit nici un semn!!!!! Daca eram eu datoare la BRD cu siguranta primea hartii si tot felul de scrisori cum ca datorez bani bancii, dar invers e liniste si pace.... Este corect?! Nu recomand nimanui sa apeleze la serviciile BRD Finance! E bataie de joc!

27-03-2012

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului din data de 27 martie 2012, BRD Finance a luat legatura cu doamna Andra Balaita, clarificand situatia prezentata. Reprezentantii BRD Finance

N ONinel Opran
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

Buna ziua. Am contract

Buna ziua. Am contractat un credit de nevoi personale cu garantie imobiliara in 11 iunie 2008 in moneda CHF. Oferta produsului: - 0%, pentru primele 6 luni; - dupa aceasta dobanda va fi variabila si revizuibila la fiecare 3 luni in functie de indicele de referinta LIBOR CHF la 3 luni si marja bancii. - Indicele de referinta: LIBOR CHF la 3 luni - Marja Piraeus: 4,9% variabila In 2009 mi-au trimis notificarea prin care am fost anuntat ca marja aplicata creditului a fost majorata cu 2 pp ,,pe fondul contextului international marcat de turbulente ce implica costuri mai mari de finantare", iar la agentie mi s-a spus ca asta era prevazut in contract si ca daca nu-mi convine sa rambursez suma imprumutata, ceea ce nu mai puteam deoarece creditul fusese folosit. Ca urmare a unei sesizari scrise am primit o informare in care justificau ca ,,hotararea de majorare a marjei a intervenit in conditii contractuale determinate...... si ca urmare a faptului ca dobanzile percepute pentru creditele acordate au continuat sa scada, costurile de finantare ale bancii au continuat sa creasca, reducand in mod esential marjele bancii" Intrebarea mea este pot sa cer banci sa revina la marja initiala? Va rog sa mi spuneti ce am de facut si cui sa ma adresez. Va multumesc

27-03-2012

F UFlorin Cristian Ulmeanu
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

Am devenit clientul aces

Am devenit clientul acestei banci ( Raifeissen Bank) in iunie 2005 cand mi-am luat primul credit de nevoi personale(Eur). In decembrie 2006 am facut o refinantare avand grija ca nivelul ratei sa ramana la fel(120 Eur/luna). Toate bune si frumoase timp de aproape 7 ani, interval de timp in care nu am intarziat niciodata cu plata ratelor. In urma inrautatirii situatiei financiare am solicitat bancii restructurarea creditului pe o perioada de 6 luni, de la o rata de 120 Eur, la una de 60 Eur. Raspunsul negativ primit astazi m-a lasat fara grai ! Asadar aceasta este orientarea bancii fata de client, asa inteleg sa-i fie aproape pe o perioada de timp cand acesta intampina anumite dificultati (am prezentat dovezi in acest sens) ! Domnilor, concluzia pe care o trag este ca pur si simplu nu va pasa, suntem pentru Dvs. doar "marionete" - vezi interviu Greg Smith, Director Goldman Sachs !

26-03-2012

G OGabriel Onaca
Card de credit de la Banca Transilvania

Este pentru a patra oara

Este pentru a patra oara cind nu primesc extrasul de cont on-line si de fiecare data mi s-a promis remedierea greselii.Acum s-a repetat problema si se pare ca si aceasta banca a inceput sa aiba angajati slab pregatiti sau ineficienti, ca si cei de la BCR. Totul se petrece la Banca Transilvania Galati.

20-03-2012

T Statiana-camelia sitaru
Card de credit de la BRD Finance

Am un card Daniel expert

Am un card Daniel expert pe care vreau sa-l inchid si nu reusesc. Peste 2 zile plec din tara si nu ma intorc,curand. Am avut nenumarate probleme cu aceasta banca-BRD Finance. Am inapoiat bani mai multi decat trebuiau, din pacate nu am cum sa verific, am cerut de nenumarate ori sa mi se trimita extrasele de cont dar fara rezultat. Ultima oara cand am folosit cardul a fost prin anul 2009 iar persoana cu care am vorbit la telefon a spus ca de pe acest card s-au facut cumparaturi in 2010, ceea ce este exclus deoarece eu nu am fost in tara. Cardul a fost la mine si oricum era blocat deoarece aveam restante. Spre exemplu, in octombrie201, mi s-a spus ca mai am de achitat aprox. 1300 ron. In noiembrie 201, din greseala, mama mea a depus 2000 ron iar in ianuarie 2012 aflu cu stupoare ca datorez bancii 1027 ron. Am rambursat integral acest 1027 ron iar in februarie mama mea primeste un telefon de la BRD Finance si i se spune ca mai are o restanta de 300 ron pe care trebuie sa o achite urgent!!!!!!!!!! Ce spuneti de asta? Eu oricum sunt socata. Daca banca inregistreaza convorbirile pt. "imbunatatirea serviciilor" ar trebui sa faca niste verificari. Multumesc.

15-03-2012

Răspuns BRD Finance

BRD Finance a luat legatura cu doamna Tatiana Camelia Sitaru, in data de 15/03/2012, clarificand situatia prezentata si oferindu-i informatiile solicitate. BRD Finance, Departament Marketing

C DCarmen Dumitrescu
Credit IMM de la Intesa Sanpaolo Bank

Abuzuri ale bancii Intes

Abuzuri ale bancii Intesa SanPaolo Bank Romania oprite prin procese Era in 2007, cand criza era inca departe si planurile firmelor erau optimiste si vizau dezvoltarea afacerilor. Iar pentru a se putea pune in practica aceste planuri aveau nevoie de finantare din partea bancilor. E un fapt cotidian in economia de piata: o firma ce urmareste sa se dezvolte si o banca ce, analizand planul de afaceri, asumandu-si riscurile ca poate nu iese asa cum e scris pe hartie, ii acorda finanaare, in baza unor garantii. Personajele povestii sunt firma Al Citinvest SRL si banca Intesa SanPaolo Bank din Arad, in care se dovedeste inca o data ca o banca iti da umbrela cand afara e soare si ti-o cere inapoi cand ploua - si mai vrea sa-si ia si palaria, paltonul si pantofii, sau cel putin sa se lupte pentru asta. In 2007 Al Citinvest SRL a contractat un credit pentru dezvoltarea afacerii de la Intesa SanPaolo Bank. Cum nu toate planurile ajung realitate, in conditiile crizei financiare afacerea nu a mers, astfel ca in 2009 firma a intrat in reorganizare judiciara, iar planul a fost aprobat de instanta. In cadrul procedurii de reorganizare, banca s-a inscris cu valoarea ramasa a creditului in tabloul creditorilor, iar firma isi plateste obligatiile catre banca, conform planului. O afacere care nu a mers, dar totusi banca isi primeste ratele pentru creditul acordat, deci viata merge inainte… s-ar putea spune. Adica asa ar fi fost daca, cum ziceam la inceput, banca s-ar fi multumit acum, cand a inceput ploaia, cu returnarea umbrelei… Dar nu. Banca Intesa SanPaolo Bank, cu toate ca avea in garantie bunurile firmei, s-a indreptat in primul rand impotriva asociatilor, in calitate de garanti si a incercat sa le execute silit toate bunurile personale. Cu toate ca acestia au garantat creditul acordat firmei doar cu sumele detinute in conturile bancii. Si cu toate ca, contractul de credit era in vigoare iar procedura de aprobare a insolventei in desfasurare. Celor de la banca Intesa SanPaolo Bank li s-a parut mai sigur sa nu mai astepte incasarea ratelor si sa execute tot ce prind, in primul rand de la asociati. Asa ca a procedat la investirea cu formula executorie a contractului de garantie semnat de asociati, a demarat actiunea de poprire a bunurilor acestora, a blocat de la tranzactionare actiunile actionarilor si a notat in Cartea funciara (dupa trei ani de la semnare !!!) contracte de garantie si procese de partaj - revendicand si tot ce avea firma cat si ceea ce aveau asociatii. Pentru a se apara de atacurile celor de la Intesa SanPaolo Bank, care au inceput sa execute bunurile asociatilor firmei Al Citinvest si ale familiilor lor, acestia s-au adresat justitiei, demersurile bancii fiind abuzive, nerespectand termenii contractelor pe care chiar banca le-a intocmit si semnat cu firma si asociatii. A urmat în doi ani un lung sir de procese - cinci la numar, cu aproximativ 50 de termene de judecata - finalizate cu 12 sentinte, toate in favoarea asociatilor firmei. In tot acest timp banca Intesa SanPaolo Bank nu a acceptat ca nu are dreptate, ci a tinut mortis ca prin toate mijloacele, prin abuzuri si rea credinta, sa puna mana pe cat mai multe din bunurile asociatilor: - a incercat sa execute garantiile asociatilor in afara contractelor semnate cu banca, desi contractul de credit nu a fost reziliat si nici datoria catre banca nu era scadenta; - a încercat sa execute mai mult decat s-a garantat prin contractele semnate de asociati; - cu toate ca instanta a anulat actele de executare, banca a investit cu formula executorie din nou, a doua oara, acelasi contract de fidejusiune; - a intentat un proces de partaj judiciar pentru impartirea bunurilor familiei unuia dintre asociati, asta in timp ce initial a demarat actiunea de executare pentru toate bunurile acestei familii. Dupa bunul plac, in unele dintre procese banca se folosea de argumentul ca garantiile vizeaza toate bunurile familiei, iar in procesul de partaj demarat in paralel banca sustinea necesitatea de a imparti bunurile intre soti pentru a executa doar bunurile sotului cu care a semnat contractul; - cu toate ca instantele au anulat actele de executare, executorul bancar nu a intreprins niciun demers de anulare a popririlor efectuate, oamenii fiind nevoiti ca, pe cheltuiala lor, prin avocati si executor judecatoresc, sa-si rezolve o problema pe care le-a creat-o banca prin rea credinta si lacomie. Cu toate ca s-au castigat procesele impotriva bancii, povestea nu are un final fericit nici pentru firma Al Citinvest, nici pentru asociati, care in timp de criza economica au trebuit sa se lupte cu o banca ce voia parca sa ii pedepseasca pentru ca nu i-au adus profiturile pe care si le-a planificat, vrand parca sa omoare gaina care, desi mai facea inca oua - si doar pentru banca - nu le mai facea atat de mari ca inainte. Nu e o poveste cu final fericit, pentru ca banii si timpul pierduti de asociatii Al Citinvest cu procesele impotriva bancii Intesa SanPaolo Bank ar fi putut fi folositi mai degraba in interesul firmei, pentru a mai si produce ceva, nu doar sa plateasca bancii ratele la credit. Iar anii de lupte pentru a-si castiga dreptatea prin instante, timpul si banii irositi au extenuat si bulversat familiile asociatilor, care au fost atrasi intr-o lupta ce nu era a lor, suferind din cauza practicilor unei banci care, in goana dupa profit, nu a mai tinut cont de legi, contracte, bune practici. Ratele pentru credit se platesc catre banca in continuare, dar pentru abuzurile bancii cine plateste?

12-03-2012

M Umarcela ulescu
Asigurare de viata de la BCR

cea mai mare teapa la BC

cea mai mare teapa la BCR. Am facut o polita de asigurare de viata , si ca o destepta ce sunt nu am citit contractul. Azi am dorit sa renunt la polita ( am facut polita in octombrie 2010). Nu pot sa rascumpar polita pt ca nu au trecut 2 ani. Dar DOMNII care conduc aceasta banca, tot in octombrie 2010 am facut si doua contracte(eu si sotul meu, pt banca pt locuinte) si nu au fost viratii banii pt prima de la stat nici pana acum, decat partial desi suntem in martie 2012. Fratilor sa ne unim si sai dam in judecata. Se folosesc de banii nostri iar cand eu am nevoie de banii mei pentru ca am nevoie, eu nu pot sa-mii scot ca nu am respectat contractul. NU DEPUNETI BANI LA BCR

06-03-2012

C SConstantin Sarman
Credit auto de la BRD

In 2006 am luat un credi

In 2006 am luat un credit de nevoi personale, in lei, pe 8 ani, pentru achizitionaea unui autoturism. Creditul era cu dobanda fixa, de 8,90 % pe an. Desii creditul este cu dobanda fixa, HOTII de la BRD au inceput sa mareasca dobanda din luna a 6-a contractuala. Au marit dobanda de la 8,90% la 16 %, in 8 pasi. Dar pe 14 februarie 2012 am depus o plangere, astept raspunsul lor si ii dau in judecata. In paralel fac si o plangere catre CJPC Constanta. Faceti si voi la fel, daca va simtiti furati de HOTII de la BRD ! CONSTANTIN

01-03-2012

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie