top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M CMihaela Cojocaru
Card de credit de la Credit Europe Bank

Buna ziua! In Dec 201

Buna ziua! In Dec 2011 mi s-a emis un Card Avantaj de la Credit Europe Bank. Toate bune si fumoase, pana la primirea extrasului din luna Mai 2012, unde am identificat o tranzactie frauduloasa de 850 EUR efectuata pe un site din stratinatate, site de pariuri sportive (WHO Internet). Am anuntat de indata banca, am completat o cerere pentru refuz la plata si am fost anuntata ca cercetarile pot dura pana la 120 zile!!!! Imediat dupa aceasta, m-am gandit sa achit TOATE sumele de plata catre Credit Europe Bank, cu exceptia sumei pe care nu o recunosteam ca fiind cheltuita de mine, in ideea ca asa voi scapa de evenuale dobanzi si comisioane. GRESIT! Chiar daca am mers la banca si am depus o cerere de achitare anticipata inclusiv pentru sumele de plata in rate, banca a considerat de cuviinta ca din suma depusa de mine in cont, sa acopere partial si tranzactia frauduloasa. Acum ce credeti? Pe extrasul din Iunie 2012 imi apar in continuare tranzactiile efectuate in sistem de rate (de unde rezulta ca banca Credit Europe a aruncat la gunoi cererea mea de rambursare anticipata) si au inceput sa mi se emita dobanzi penalizatoare la suma de 850 EUR neachitata integral. Ce ar trebui sa fac eu in cazul asta??? Sa nu le mai platesc nimic? Sa-i dau in judecata? Oricum, dupa experienta asta m-am convins ca sunt o banca de 2 LEI. Un exemplu scurt: la BCR mi s-a clonat cardul si mi-au furat 3000 lei de la bancomat intr-un week-end, in urma cu 2 ani. Peste nici 7 zile banca a identificat tranzactia ca fiind frauduloasa si mi-a pus banii inapoi in cont. Ma intreb de ce oare domnilor "CERCETASI" de la Credit Europe Bank le ia 120 de zile? Sunt oare de la scoala de intarziati mental? Sau este si asta un tertip sa ne mai jecmaneasca de niste bani? Sfatul meu sincer: OCOLITI CREDIT EUROPE BANK!!! Cititi pe internet inainte sa incepeti o colaborare cu ei. Eu din pacate nu am procedat asa si abia acum am aflat ca au la activ amenzi peste amenzi primite de la ANPC, ca emit dobanzi aiurea, ca nu respecta solicitarile depuse de clienti si cel mai grav: s-au intalnit si cazuri in care CONTURILE CLIENTILOR CREDIT EUROPE BANK AU FOST GOLITE DE CATRE ANGAJATII BANCII!!!! Vezi cazul de la Credit Europe Bank Brasov....

23-06-2012

C LCOMAN LIVIU
Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

niste hoti... mi-e scarb

niste hoti... mi-e scarba sa le mai trec pragul.... m-as bucura daca ar da faliment... au crescut dobanda nejustificat, te bombardeaza cu sms-urile, te ameninta non stop prin nu stiu ce recuperatori ca iti vor lua casa pentru 0,85 euro ramasi nu stiu cum neplatiti.... FUGITI DE EI FRATZILOR CAT PUTETI DE REPEDE

22-06-2012

I OIoan Oprea
Card de credit de la ING

Nu am intalnit banca car

Nu am intalnit banca care sa te fure in halul in care o face ING. Dupa un an de zile inca descopar costuri ascunse. Ultima nesimtire de-a lor pe care am descoperit-o este legata de taxa de innoire a cardului de credit. Mi-au spus ca taxa este considerata retragere de bani si deci mi se percepe dobanda din momentul retragerii. Pe langa faptul ca este aberant sa se considere retragere de numerar, nici nu am vazut undeva aceasta taxa decat in extrasul lunar. Dar taxa a fost retrasa in 30 aprilie, extrasul care o contine a fost emis dupa 27 mai. Deci eu am platit dobanda tot acest timp, fara sa stiu. Justificarea lor este ca in contract scrie ca anual platest taxa de innoire. ok, da nu e normal ca eu sa-mi pun remindere pentru fiecare taxa ce mi se ia (sa mentionez aici ca ING are probabil cele mai multe taxe pentru serviciile oferite). De asemenea nu mi se pare normal ca taxa sa fie considerata retragere de bani. Retragerea o fac eu cu mana mea, eu aleg daca sa o fac sau nu, stiu ca am facut-o si care sunt consecintele acestui lucru, pe cand de acea taxa nu aflu decat prea tarziu, nu pot alege daca sa o platesc de pe cardul de credit sau din contul curent.

22-06-2012

C VC. V.
Cont de economii de la Piraeus Bank

Atenti cu clientii, sigu

Atenti cu clientii, sigur e bine sa fii documentat inca de acasa dar si sa citesti cu atentie conditiile dar nu ei cauta sa te induca in eroare. Birocratia mi s-a parut putin cam mare dar fiecare banca are regulile ei. Una peste alta, sunt foarte multumit. Imi place si faptul ca din ATM poti trage bani direct din contol de economii.

17-06-2012

C HCezar Hotinceanu
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

Cred ca prin 2000 am obt

Cred ca prin 2000 am obtinut un card de salarii . Ulterior , prin 2005 si un overdraft de 3 salarii . In 2009 8 luni nu am lucrat (avind decit citeva contracte cu timp partial) ,dar am achitat lunar dobinda aferenta. In acest interval, avind contractate la aceeasi banca 2 credite, dintre care unul achitat si unul in derulare. Din noiembrie 2009 pina in iunie 2010 am lucrat din nou. Am reusit sa obtin o refinantare mai mare. Am continuat sa platesc rata plus dobinda lumar, pina prin februarie-martie cind am inceput sa am dificultati cu recuperarea sumelor ptr. serviciile prestate (servicii de contabilitate). Cam in aceeasi perioada am schimbat nr. de telefon. La finele lunii mai 2012 (data plecare Bucuresti :29.05.2012 , data sosire Zimnicea 30.05.2012) primesc o notificare (cu confirmare ) ca inregistrez o restanta de 4 rate , ca am mai fost notificat o data(??????)si ca daca nu achit in 5 zile risc trecerea intregului credit la scadenta anticipata. Ajung la agentia Zimnicea si discut cu o dra. amabila si imi confirma suma, mergind pe firul inregisrarilor imi spune ca overdraftul a fost inchis si din acel motiv inregistrez restante de 4 rate. Completeaza un formular si convenim sa achit pina la finele lunii iunie peste rata normala aproximativ 20% din "restante" . Pe data de 08.06.2012 trimit la adresa de mail infoformatii.plati@raiffesen.ro o cerere de a imi oferii (fara sa reprosez ca au inchis overdraftul fara notificare) o solutie sa reesalonez decit partea de overdraft (circa1700). Vineri 15.06.2012 orele 13.52 sunt sunat de la Raiffeisen si a inceput cu textele invatate motamo . Prima data ca la finele lui aprilie s-a inchis overdraft-ul, ba ca din februarie. La reprosul meu, cred ca justificat (fiind client Raiffeisen de 12 ani fara restante) si solicitarea de a imi oferi o solutie de a reesalona overdraftul, in afara de "aveti 4 rate restante" si "achitati suma" nu au venit cu nimic nou. Sunt total nemultumit de atitudinea celor din Raiffesen centrala si in momentul in care reusesc sa rezolv creditul ..... De asemenea am sa ii recomand ca fiind cei mai slabi si necooperanti. Cred ca banca nu are intentia de a pierde un client prin inflexibilitatea de care dau dovada anumiti functionari , ci de a pastra portofoliul de clienti in aceste "vremuri tulburi". Cu deosebita stima C.

15-06-2012

M BMaria Veronica Bozieru
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Ma numesc Bozieru Maria

Ma numesc Bozieru Maria Veronica, sunt din Bucuresti, iar opinia mea despre CEC Bank este una foarte proasta.Sunt client al bancii de patru ani, am achitat toate ratele la zi, iar acum doresc o refinantare pentru care mi-au certut tot felul de documente in plus fata de cele din care reiesea oricum destul de clar venitul meu lunar.Desi am depus toate documentele la dosar cu o luna in urma, s-a propus o diminuare a sumei la jumatate si nici pana acum nu am primit acea amarata suma de bani.Cred ca voi renunta. Sunteti praf !

15-06-2012

Răspuns CEC Bank

Doamna Maria Veronica Bozieru a solicitat creditul la Sucursala Municipiului Bucuresti-Agentia Alexandria, in data de 21.05.2012. Ca urmare a verificarii documentelor necesare acordarii creditului, i s-a solicitat suplimentar o adeverinta din care sa reiasa valoarea normei de hrana si dovada prelungirii platii chiriei de catre angajator. In adeverinta de salariu prezentata era mentionata plata chiriei de catre institutie doar pana la data de 14.12.2012, fara angajamentul acesteia de a prelungi ulterior aceasta facilitate. Tinand cont ca angajatorul nu a fost de acord cu eliberarea unei adeverinte privind plata chiriei, banca a respectat reglementarile interne de creditare, luand in calcul valoarea chiriei ca angajament de plata al clientului. Acest fapt a dus la diminuarea valorii creditului fata de suma solicitata initial si care ar fi putut fi aprobata doar in situatia in care doamna Maria Veronica Bozieru prezenta documentele doveditoare solicitate de banca. Dosarul de credit a fost aprobat in data de 13.06.2012, iar clientul a fost informat asupra deciziei de creditare. In acest moment creditul a fost utilizat de catre client. Directia de Marketing si Comunicare CEC Bank

I GI G
Card de debit de la CEC Bank

Avand in vedere comisioa

Avand in vedere comisioanele exagerate pe care le platesti pentru un card de debit, este posibil ca serviciu de securiate sa permita eliberarea unui card visa in dublu exembalr (absolut identic pana si numarul de securitate de pe verso identic la cele doua carduri cardurile fiind si cu cip ) Este posibil sa puteti elibera 2 carduri bancare identice desi eu nu solicit acest lucru ? Astept cu nerabdare un raspuns din partea dumneavoastra. Va multumesc anticipat

14-06-2012

Răspuns CEC Bank

Intregul flux de personalizare a plasticelor card si de expediere a acestora este securizat. Personalizarea, implicuirea si livrarea cardurilor catre banca se efectueaza de un procesator autorizat si certificat conform normelor internationale. In urma verificarilor efectuate, s-a constatat ca duplicarea cardurilor s-a datorat unei erori tehnice pe fluxul de productie plastice card. Conform evidentelor interne ale bancii cele doua carduri au fost predate titularului de card in acelasi timp, la data de 03.03.2011, in plicuri individuale sigilate, conform procesului verbal. In situatia in care clientul ar fi sezizat banca pe loc despre disfunctionalitate, aceasta ar fi putut fi rezolvata imediat. Datorita faptului ca ambele carduri au ajuns in posesia utilizatorului concomitent, duplicarea cardurilor a fost cu certitudine un eveniment tehnic accidental, pentru care ne cerem scuze, nimeni, pe fluxul de productie/distributie plastice card neavand intentia unei fraude. In ceea ce priveste comisioanele praticate de banca la cardurile de debit, precizam ca acestea sunt unele dintre cele mai mici, cardul de debit de la CEC Bank fiind unul dintre cele mai bune produse din piata, conform topurilor aparute in mass-media in luna iunie a acestui an. Directia de Marketing si Comunicare CEC Bank

A MAmelia Muscan
Asigurare RCA de la Omniasig Vienna Insurance Group

Am gasit masina lovita i

Am gasit masina lovita in parcare in data de 08.03.2012, cu un biletel pe pabriz si un nr de telefon. Cel care m-a lovit a recunoscut am incheiat constatul amiabil si am deschis dosar dauna la BCR asig- actualul omniasig. Nici dupa 3 luni si jumatate nu am primit acceptul de reparatie, si nu numai, nimeni nu zice nimic, am dat o sumedenie de telefoane, am luat legatura cu persoanele indicate, nimeni nu stie, nimeni nu se ocupa. Mi s-a facut si investigare suplimentara, domnul respectiv a dat aviz pozitiv, si tot nimic, e doar o bara de fata. Ce sa fac? cum se poate sa isi bata cineva joc chiar asa.

13-06-2012

A NAlexandru Nica
Credit nevoi personale de la CEC Bank

De aproximativ 4 ani am

De aproximativ 4 ani am un credit de nevoi personale de la CEC Bank. Datorita birocratiei de acolo am ales sa il refinantez la alta banca. La noul credit beneficiez de aceleasi conditii de cost/dobanda, singura diferenta este ca pot verifica totul online, pe cand la CEC, pentru absolut orice, trebuie sa ma deplasez la sediul bancii din Victoriei, unde am si facut creditul. Pe 6 iunie am fost din nou acolo pentru a inchide creditul. Aveam nevoie de la ei de o scrisoare ca acest credit s-a stins si nu mai am nicio obligatie fata de CEC. Dupa o groaza de hartii completate, inclusiv o cerere scrisa de mana cu 'domnule director' si subsemnatul, mi s-a spus ca nu se poate inchide si contul pt ca mai sunt 0.18 RON in cont :). A trebuit sa depun 0.50 RON (taxa de retragere numerar) ca sa pot sa scot cei 0.18 RON. La final mi s-a spus ca va trebui sa revin pentru scrisoarea de care aveam nevoie pentru ca la ora 17:20 nu mai este nimeni care sa o poata semna (desi aveau program pana la 17:30). Am avut rugamintea ca macar sa-mi trimita pe e-mail o copie, si voi veni sa ridic sambata 9 iunie originalul, pt ca trebuie sa dovedesc la noul creditor ca am stins acest credit. Pe 9 iunie, surpriza... doamnele de la credit nu lucreaza sambata... Desi au fost amabile si au cautat prin biroul persoanei care a completat acea scrisoare, nu au gasit-o si binenteles va fi nevoie sa mai fac un drum pana acolo, pentru ca ei trimit doar prin posta, si daca eu lucrez 9-18, si postasul nu ma gaseste acasa, cel mai probabil se va intoarce la ei... Pe langa asta, de fiecare data cand am apelat la CEC Bank mi s-a parut ca doamnele de la ghiseu sau persoanele de contact imi fac un mare favor. Oare CEC Bank are clienti? Sau pentru ei suntem in continuare doar niste cetateni care nu alte optiuni?

09-06-2012

Răspuns CEC Bank

Dupa efectuarea operatiunii de inchidere credit si lichidare cont, ofiterul de relatii cu clientii al CEC Bank i-a transmis domnului Nica, prin e-mail, adeverinta care atesta efectuarea operatiunilor mentionate, urmand ca ulterior, clientul sa se prezinte la sediul unitatii pentru a ridica adeverinta in original. Domnul Nica a fost contactat telefonic si, conform disponibilitatii manifestate, va ridica adeverinta in original in cursul zilei de sambata, 16 iunie 2012. Precizam totodata faptul ca banca dispune de serviciul de internet banking CEConline, prin intermediul caruia se pot efectua operatiuni bancare precum plati interne si externe, in lei sau in valuta, intra si interbancare, programare ordine de plata periodice, plati in asteptare (standing orders), schimburi valutare, constituire si lichidare depozite, rapoarte (extrase de cont, istoric operatiuni, vizualizare solduri, situatie financiara), incarcare fisiere plati din aplicatiile clientilor in solutia de internet banking. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

D DDirlau Daniel
Depozit la termen de la Piraeus Bank

Am vrut sa fac un depozi

Am vrut sa fac un depozit la termen pe persoana juridica - NU SE POATE - informatiile de pe site sunt incomplete - nu se specifica nicaieri daca oferta este pentru persoane fizice sau juridice. Se poate doar prin deschiderea unui cont curent si de acolo sa se faca operatiunile - NEINTERESANT. Din punct de vedere al marketingului, nu am fost atras de catre functionarii bancii intr-o discutie pentru a mi se explica avantajele unui cont curent pe firma (daca exista) pentru o analiza mai atenta a ofertei. Concluzia - nu se prea poate face o afacere cu banca Piraeus din care sa te alegi si tu cu ceva, nu numai banca :)

06-06-2012

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie