top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

V MVlad Miron
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Ana Branza cat de clar s

Ana Branza cat de clar si interesant este ca "cineva a luat" fix 784 lei?! de ce nu 800 sau 700? mai avea nevoie de restul de 84 de lei pentru un bilet de tren sau cum? Oameni buni, spunea bine cineva aici: nu e vina nimanui ca cititi contractele decat dupa ce le semnati si ca habar nu aveti ce cititi! Dar nu mai aruncati informatii aiurea pe site-uri unde ar trebui sa ajunga review-uri serioase si de calitate care chiar sa ajute alti posibili cumparatori. Experienta mea este urmatoarea: am gasit un consultant foarte bun la BCR BPL - ATENTIE! aceasta banca nu inseamna banca BCR, sa facem in primul rand distinctia. Cu BCR am o experienta extrem de neplacuta dar este alta discutie si nu amestecam subiectele. Ca functionarii BCR sunt prost pregatiti referitor la acest produs, pot fi de acord. Dar subliniez din nou: este foarte important sa discutati transparent si deschis cu consilierii de la BCR BPL inainte sa semnati! tot ce nu intelegeti intrebati iar daca nu stiu raspunsul sa-l caute! Ce probleme am constatat la acest produs: 1. prima de la stat se vireaza dar foarte greu (dupa 1-1,5 ani). Acest lucru nu este nicaieri mentionat in contract si este deranjant. Cred ca face parte din strategia ordinara si mizerabila a Ministerului Dezvoltarii sa intarzie platile dupa modelul rambursarilor de TVA, retrocedarilor etc. Banii pentru depunerile din 2012 s-au virat abia in primavara 2014! 2. Banii se pot recupera atunci cand te trezesti ca ai nevoie de ei. Dar contra a doua comisioane: cel platit pentru deschidere (1% valoarea din contract) si un alt comision de retragere anticipata. Deci cand te duci sa retragi sumele, stimate cetatean care afirmi aici ca "ti s-au furat banii" , casca ochii pe ce ai semnat si ce fel de produs ai accesat ! pe un contract de 5 ani, "ti se fura" +600 lei din start pentru aceste comisioane. Daca vrei depozit in lei cu dobanda de 25%, afla ca asa ceva nu exista! aici este altfel de produs si-ti trebuie un minim de intelegere economica ca sa profiti de pe urma lui. Produsul te ajuta sa-ti iei casa, sa renovezi casa, sa cumperi teren, sa-ti cumperi cada cu jacuzii etc, NU sa halesti de la stat 25% ca nu este pomana electorala. 3. dobanzile capitalizate sunt foarte mici. Nu ca pe piata ar fi ceva fabulos acum dar practic se cam anuleaza pe comisionul anual de administrare de 28 de lei. Practic dupa minim 2 ani incepi sa vezi in extras ca ai acumulat ceva dobanda. partea buna este ca primesti si pe primele de stat acea dobanda (mica, cum e) dar numai dupa ce guvernul socialist-comunist da drumul la prime. 4. special il las la urma: va puteti lovi la ghiseele BCR (atentie: BCR nu BCR-BPL) de incompenta si mai des IGNORANTA pentru propriile produse. Una sa nu stii de el si alta sa nu te intereseze sa afli. Aici solutia este sa insistati si (repet: foarte important) sa mentineti relatia cu consilierul de la BCR-BPL. Nu acceptati sa fiti transferat de la unii la altii pt ca nu stiu de capul lor. Solicitati cand faceti aceste contracte sa aveti UN SINGUR corespondent ca sa evitati plimbarea pe la ghisee; Spor la economisire-creditare si inca odata: cititi si informati-va in ce va bagati! Fantoma FNI-ului cu castiguri fabuloase pentru romanai "SMEKERI", este inca pe la usile multora! Spor!

20-06-2014

M IMirela Ioana
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua. Eu si sotul m

Buna ziua. Eu si sotul meu am depus actele in luna Februarie 2014 la sucursala CEC Bucuresti (Alba Iulia) pentru achizitionarea unui apartament. Sunt foarte dezamagita de colaborarea cu aceasta institutie pentru ca in primul rand timpul de analiza a dasarului a durat exagerat de mult (3 sapatamani in conditiile in care aveam deja preaprobarea financiara) iar in tot acest timp angajatul CEC care ne-a preluat dosarul nu ne-a mai raspuns la emailuri si telefon. In momentul in care am depus ultimul rand de adeverinte ni s-a spus ca o sa dureze ceva analiza pentru ca persoana care analizeaza este in concediu dar nu ni s-a spus si cat anume. Mi se pare inadmisibil ca in anul 2014 o insitutie bancara dintr-o tara din Uniunea Europeana sa ofere un astfel de raspuns si in calitate de client al acestei banci sa nu ti se ofere niciun fel de explicatie legata de dosarul depus, sa nu ti se raspunda la telefon sau la email, tot ce-ti ramane sa faci este sa astepti sa fii contactat telefonic cand va dori angajatul CEC (eu sincer o consider o bataie de joc). In acest moment avem dosarul aprobat ,dar, din nou, din motive care nu le cunoastem, dosarul nu a plecat la Fondul de Garantare desi noi am depus toate documentele necesare. Desi am insistat sa primim explciatii, nu ni se raspunde la telefon sau email.Suntem disperati pentru ca a fot depasit termenul la care ni s-a promis ca va pelca dosarul si pe care si noi la randul nostru l-am oferit vanzatorului iar in acest moment exista riscul chiar sa pierdem avansul si implicit apartametnul pentru ca nu o sa ne incadram sa-l achitam la timp. Va rog frumos sa ma intelegeti si sa ma indrumati catre cineva care ma poate ajuta in acest sens. Multumesc, Ioana (Bucuresti)

18-06-2014

C ICaius Ionescu
Card de credit de la GarantiBank

La sucursala Theodor Pal

La sucursala Theodor Pallady am fost agresat verbal de paznicul unitatii pentru ca am cerut lamuriri privind produsele si procedurile de lucru ale bancii. Paznicul unitatii, nu numai ca a incalcat confidentialitatea bancara, urmarind discutia clientului cu angajatul bancii, dar a si proliferat amenintari privind "chemarea baietilor". La sugestia mea de a-si pune amenintarea in aplicare mi s-a raspuns suburban: "da ce ba, nu iti stau banii bine in buzunar?" Nici angajatii bancii nu sunt departe de aceasta atitudine sustinad ca "nu trebuie sa iti dau eu nicio explicatie" si "daca nu iti convine poti sa te duci il alta parte". In fapt, angajatii nu cunosteau produsele si procedurile de lucru, folosind in schimb o atitudine primitiva si jignitoare pentru a disimula propria incompetenta. Desi ma indoiesc ca veti lua masuri, paznicul purta sigla Rosegur iar numele de pe legitimatie era "Marin Marin" Daca reprezentantii Garanti Bank intentioneaza sa imi raspunda ca sunt preocupati de oferirea unor servicii de calitate, iar opinia mea este foarte importanta, ii rog sa se abtina si sa faca ceva in privinta asta. Pana atunci voi urma sfatul "consultantilor" Garanti sima voi duce in alta parte.

18-06-2014

N CNicolae Cojocaru
Transfer international de la Alpha Bank

Am solicitat transferul

Am solicitat transferul a 183 euro la o banca din Bulgaria la care baca Alpha mi-a solicitat sa achit un comision de 40 euro ??? Cunosc ca din 2009 exista o directiva UE prin care este stabilit ca cel care solicita un transfer de euro beneficiaza de comision zero pentru toate tarile intrate in UE. Va rog sa ma ajutati cu modalitatiile de care pot dispune pentru a impune bancii sa respecte directiva UE. Cu multumiri Cojocaru Nicolae

15-06-2014

L Slivia-adina stan
Credit nevoi personale de la Piraeus Bank

buna ziua. ma numesc Adi

buna ziua. ma numesc Adina si am o mica problema personala cu aceasta banca. in anul 2007 am luat de la ei un credit de nevoi personala fara ipoteca in euro. nu am avut probleme cu ratele pana in urma cu cateva luni. din cauza faptului ca am ramas fara serviciu o perioada de 2- 3 luni am intarziat si cu ratele la ei . ma deranjeaza foarte tare ca ma straduiesc sa recuperez (acum ca am serviciu achit putin peste rata) si ei ma agaseaza cu telefoane, la munca, acasa, pe mobil, etc. nu inteleg politica lor. te agaseaza si atat. nu sunt in stare sa-ti propuna o solutie la prroblema de acest gen

12-06-2014

O NOLGUTA NEGREA
Probleme diverse de la CEC Bank

Buna ziua, Am o recla

Buna ziua, Am o reclamatie la BRD legata de o tranzactie nereusita cu un card BRD la un bancomat CEC, tranzactie in urma careia mi s-a retinut atat cardul BRD, cat si banii solicitati. Cardul mi-a fost returnat in ziua urmatoare de catre respectiva sucursala CEC, dar banii au fost blocati. Banii mi-au revenit in cont dupa cca doua saptamani in care am tot solicitat sa-mi fie rezolvat cazul, dar dupa alta saptamana mi-au fost din nou retrasi, pe motiv ca CEC-ul a dat aviz negativ, in sensul ca eu am retras banii si tranzactia a fost reusita. Acest lucru nu este adevarat si ma socheaza faptul ca tranzactii nereusite (bani ramasi in bancomat) sunt inregistrate ca reusite. Am depus contectatie la BRD, pentru ca se pare ca procedura arata ca numai la banca emitenta a cardului se pot face contestatiile, dar nu am primit raspuns. Nimeni nu stie cat dureaza rezolvarea acestui tip de reclamatie si nici procedura. Am trimis si un email de sesizare la CEC bank acum doua zile, dar nici de acolo nu am primit vreun raspuns. Precizez ca am si un depozit de mai multa vreme la CEC bank si acum am mari indoieli despre calitatea serviciilor si siguranta banilor mei in cadrul acestei institutii. Va rog sa imi spuneti cat dureaza rezolvarea unei astfel de probleme, de ce nu se verifica inregistrarile video (pentru ca daca se verifica inainte de a da raspunsul, s-ar fi vazut clar ca nu am luat banii) si cum este posibil ca o tranzactie nereusita sa fie inregistrata ca reusita? In speranta ca este vorba doar de o eroare si nu de o incercare de frauda din partea CEC, astept un raspuns si rezolvarea cazului meu. Multumesc.

06-06-2014

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca, in conformitate cu legislatia in vigoare nationala si internationala privind tranzactiile prin card, numai entitatile emitente sunt in masura sa solutioneze plangerile referitoare la tranzactii efectuate prin cardurile clientilor proprii, indiferent daca aceste tranzactii au fost efectuate la terminalele proprii (ATM/POS) sau ale altor entitati/banci acceptatoare, prin utilizarea canalelor specifice dedicate. In consecinta, plangerea doamnei Olguta Negrea poate fi solutionata numai prin intermediul entitatii care i-a emis plasticul card utilizat in tranzactie (in speta BRD). Directia Marketing si Comunicare

F SFrancesca Smaniotti
Fond de investitii de la BCR

BCR nu da dovada de tran

BCR nu da dovada de transparenta la Fondurile de investitii.De ex.la Erste Bond Flexible Ron unde sunt cei mai multi investitori datorita randamentelor mari in comparatie cu depozitele, lucrurile nu sunt tocmai asa cum par. Am facut un calcul dupa o luna de zile, daca imi retrag banii depusi, intre fondul mai sus mentionat de la BCR si BT Obligatiuni de la Banca Transilvania unde randamentele sunt mai mici dar ei nu au nici un fel de comision.Se scade din profit doar impozitul de 16%. Sa ma explic cum e cu comisioanele la BCR : - comision subscriere - 0.2% din suma depusa la BT comision de zero - daca nu aveti un cont curent trebuie sa va deschdeti unul cu un comision administrare de 4.5 lei /luna. la BT - com.adm.cont curent = zero - chiar daca aveti deschis cont curent de salariu sau pensie nu este valail pentru fondul de investitii.Trebuie deschis alt cont curent, alti 4,5 lei/luna. - comisionul de rascumparare este zero dar la rascumparare banii intra in contul curent unde comisionul de retragere numerar de la ghiseul bancii este 0.5% iar prin card 0.25%. la BT, banii se pot retrage si din fondul de investitii - la ghiseu - unde comisionul este zero, cat si din contul curent la ghiseu sau card cu comision zero. Faceti un calcul daca ipotetic va retrageti suma depusa dupa o luna de zile si veti constata ca la BCR suma retrasa este mai mica decat suma depusa in urma cu o luna .

02-06-2014

I MIONELA Marin
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Nu-mi puteam imagina ca

Nu-mi puteam imagina ca aceasta banca se misca asa din feb 2014. Ma chinuiesc sa fac un credit de nevoi pers si nu reusesc. Atitudinea consilierei de la AG este de neimaginat. Pe langa faptul ca sunt pusa pe drumuri pe motive puerile si respingerea dosarului. Isi bat jos de noi. Ultima adeverinta mi-a fost respinsa pe motiv ca s-a scos un paragraf care oricum era bifat de angajator ca NU. Eu una nu mai am rabdare cu acest specimen de banca.

01-06-2014

Răspuns CEC Bank

Stimata doamna Marin Ionela, Referitor la mesajul postat pe www.conso.ro, pentru a putea raspunde, va rugam sa ne transmiteti informatii cu privire la agentia unde ati solicitat creditul si numele persoanei care a inaintat solicitarea. Va multumim si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare

B CBalasa Cristiana
Prima casa de la CEC Bank

Dupa inca 2 saptamani de

Dupa inca 2 saptamani de asteptare CEC Bank nu reuseste sa solutioneze o plangere. Totusi, Directia Marketing si Comunicare mi-a oferit un raspuns la comentariul meu din date din 18.06.2014, raspuns care este o reformulare a comentariului meu plus aceasta scuza: "Ne pare rau de situatia creata, iar pe viitor, in functie de oferta bancii si de eventualele dumneavoastra nevoi de finantare, nu excludem posibilitatea ca in situatia in care veti reusi sa remediati aspectele sesizate mai sus sa reluam analiza cererii dumneavoastra." Cum este posibil sa respingeti un dosar pe baza unui motiv care a fost stiut de la inceput? Dosarul are atasat o copie dupa contractul de credit de la BCR. In plus vreau sa-mi dati mai multe amanunte despre acest motiv si de "modului de expunere a informatiilor solicitate".

31-05-2014

M Gmarian gheorghe
Credit auto de la CEC Bank

caut,un credit.cu doband

caut,un credit.cu dobanda platita de stat.ptr,a-ami achizitiona un autoturizm second hand-proiect aprobat de lege. sunt o,persoana cu pesie permanent pe-viata cu-o,pensie de 920.de ron.pot fi-sunat la-nr.de tel.0746025325

29-05-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate domn Marian Gheorghe, CEC BANK acorda credite in baza legii 448/2006 pentru achizitionarea unui singur mijloc de transport in suma de maxim de 10.000 de euro (echivalent lei), pe o perioada de maxim 5 ani. Acordarea unui credit in baza Legii 488/2006 se face cu respectarea normelor interne privind creditarea persoanelor fizice, care la randul lor respecta reglementarile BNR. Caracteristici credit auto: -se acorda persoanelor fizice cu varsta de peste 18 ani, care realizeaza venituri certe, cu caracter de permanenta pe toata durata de creditare; -destinatia creditului: cumpararea unui autoturism nou sau a unuia rulat, dar nu mai vechi de 5 ani -varsta maxima la data stabilita pentru rambursarea integrala a creditului: 70 ani -moneda: lei -durata de creditare: max. 5 ani -perioada maxima de gratie: -nivel credit: maximum 80% din valoarea integrala a autoturismului; -aport propriu: minimum 20% din valoarea integrala a autoturismului; -garantii reale: ipoteca mobiliara asupra bunurilor mobile - taxa de evaluare este 200 lei sau 50 euro Din analiza venitului dumneavoastra in valoare de 920,00 lei (din care a fost scazut cosul lunar pentru intretinerea unei persoane in valoare de 317,00 lei) rezulta ca ati putea beneficia de un Credit Auto in valoare de aproximativ 12.000,00 lei, pe o perioada de 5 ani, totalul de plata lunar fiind de aproximativ 240,00 lei. In cazul in care sunteti casatorit, din venitul dumneavoastra in valoare de 920,00 lei se va scade cosul lunar pentru intretinerea a doua persoane in valoare de 633,00 lei si rezulta ca ati putea beneficia de un Credit Auto in valoare de aproximativ 5.400,00 lei, pe o perioada de 5 ani, totalul de plata lunar fiind de aproximativ 108,00 lei. Pentru obtinerea unui credit de acest tip trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi: 1. Sa obtineti de la Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului o adeverinta privind acordul platii dobanzii. Adeverinta impreuna cu documentele specifice puse la dispozitie de Banca (de exemplu: cererea de credit) trebuie completate si depuse la o unitate CEC BANK S.A. 2. Banca demareaza analiza dosarului de credit. 3. In urma analizei dosarului, Banca emite decizia de creditare. 4. Daca creditul este aprobat, are loc semnarea contractului de credit, a contractelor de garantare (daca este cazul), asigurarea garantiilor. 5. In urma acceptului de creditare din partea CEC BANK S.A., Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului va incheia un angajament de plata a dobanzii, pe baza contractului si a graficului de rambursare. Graficul de rambursare a creditului trebuie depus la directie de fiecare data cand suporta modificari, directia efectuand platile in baza ultimului grafic depus. In situatia in care se inregistraza restante la rambursarea dobanzilor, acestea se suporta de catre dumneavoastra. Va multumim pentru solicitarea adresata Bancii si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie