top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

S SSimona Sauca
Probleme diverse de la CEC Bank

Buna ziua. Din toate

Buna ziua. Din toate bancile cu care am lucrat pana acum, Cec Bank este singura care, atunci cand retrag bani de la bancomat, nu imi afiseaza soldul ramas. Ca sa imi aflu soldul trebuie sa dau interogare sold, operatiune cu comision de 0,30 lei ceea ce mi se pare un abuz. Am intrebat la banca si mi s-a raspuns ca pot sa aflu gratuit de la ghiseu, dar daca e o coada si eu nu vreau sa platesc acel comision la bancomat, inseamna ca trebuie sa imi pierd timpul aiurea. Orice institutie bancara care isi respecta clientul ii arata pe chitanta suma retrasa ( ca si aici) si SOLDUL RAMAS (ceea ce aici nu se intampla). O alta scuza pe care am primit-o este asta "Soldul dupa retragerea unei sume, se poate considera ca nu mai este la fel de important ca cel de dinainte" Cum poti sa spui asa ceva?Cum poti tu ca banca sa-mi numesti soldul ramas neimportant si in concluzie sa nu il afisezi? Adica orice leu pe care eu il am in cont ma intereseaza si ar fi frumos din partea bancii daca te-ar instiinta la retragere pe chitanta respectiva, fara sa mai pierd vremea cu alte operatiuni. Dezamagire totala!

29-10-2013

Răspuns CEC Bank

Vva comunicam faptul ca soldul contului de card poate fi aflat gratuit la ghiseele bancii sau contra cost prin alte servicii puse la dispozitie de banca, precum Internet Banking sau Info SMS. Precizam ca neafisarea disponibilului contului de card pe chitanta de retragere numerar ATM si comisionarea interogarii de sold prin ATM nu constituie un abuz din partea bancii, intrucat tarifarea operatiunilor prin card este adusa la cunostinta clientelei si acceptata prin tariful anexat fiecarui contract de emitere card. In plus, la fiecare operatiune ATM banca afiseaza tarifele practicate iar operatiunile se pot derula ulterior numai cu acceptul expres al clientului.

V AViorel Apostu
Prima casa de la CEC Bank

De curand am aplicat pen

De curand am aplicat pentru Prima Casa la Cec. In tot acest timp comisionul pentru evaluarea imobilului era zero. In momentul in care am primit contractul de la fondul de garantare a aparut si un comision de evaluare imobil- 350 Ron. Pe site-ul oficial www.cec.ro exista o trimitere catre acest comision , adica este scris negru pe alb ca este zero. Daca este o eroare de comunicare pe site atunci cei de la cec o pot indrepta. Ce ii costa sa scrie acolo comision - 350 ron. Am insa un mesaj pentru cei de la centrala: sunt 99% sigur ca ati omis sa scrieti pe site valoarea aceastui comision. Nu sunt interesat sa va cereti scuze,etc. Sunt in schimb interesat sa ma tarifati exact asa cum scrie in lista de comisioane pentru acest serviciu( adica cu zero lei). Altfel se numeste ca faceti o dezinformare si este urat.

22-10-2013

Răspuns CEC Bank

Referitor la mesajul domnului Viorel Apostu din Galati, va comunicam faptul ca valoarea comisionului de evaluare este de 350 lei pentru apartamente/garsoniere, respectiv 450 lei pentru casa/vila si teren aferent, fiind in conformitate cu cele comunicate clientului de catre reprezentantii Sucursalei CEC Bank Galati, in data de 21.10.2013. Pe site-ul de internet al bancii, www.cec.ro, valoarea comisionului este specificata in documentul cu comisioanele practicate de banca, care poate fi accesat la fiecare tip de credit in parte, in cadrul sectiunii “Dobanda si comisioane"

R GRaluca Ghergheluca
Descoperit cont de la Raiffeisen Bank

Buna ziua...Acum 5 ani a

Buna ziua...Acum 5 ani am optat pentru o decoperire de card(mentionez ca pana in prezent am am schimbat angajatorul ba chiar am fost si in somaj), totul a mers bine si frumos pana cand in data de 7.10.2013 m-a sunat o colega de-a dvs de la colectari debite spunandu-mi ca am de platit dobanda de pe luna anterioara plus decizia de indemnizatie crestere copil cu toata ca le-am explicat ca eu sunt in prenatal,I-am precizat ca in data de 10 ale lunii voi primi salariul (prenatalul) dar in data de 10 am constatat blocarea contului implicit blocarea intregului salariu.Am mers in data de 11.10.2013 la sucursala Dumbrava Rosie unde le-am explicat situatia,au trimis un mail cu sesizarea mea si am fost indrumat sa sunt la colectari debite.am sunat si din nou mi s-a spus ca trebuie sa le aduc adeverinta de indemnizatie crestere copil(precizez ca angajatele de la call center nu stiu care este diferenta dintre prenatal care este platit tot de firma si indemnizatie copil care o plateste statul,firma nu poate sa elibereze decizia de suspendare a contractului de munca pentru crestere copil atata timp cant sunt in prenatal adica tot angajata lor).Dupa ce mi-am tocit nervii cu toate incompetentele de la call center am fost sfatuita de un consilier pers fizice sa aduc o adeverinta de salaria ca se v-a rezolva.Seara pe la ora 7 probabil in urma mail-ului trimis de la sucursala am fost iar sunata de la colectari debite(la fel de incompetenta) care din nou imi cerea sa aduc acea decizie de suspendare a contractului...apel care nu-si mai avea nici un rost.In data de 14.10.2013 am fost sunata iar de la colectari debite de cineva care avea cat de cat habar asigurandu-ma ca daca aduc adeverinta de salariu imi v-a debloca contul.Azi in data de 21.10.2013 am dus adeverinta completata in original care a fost inregistrata,am sunat la colectari debite si.....rezolvare:trebuie sa acopar intreaga suma pentru ca sunt pe perioada determinata(am fost angajata de 1 an jumate pe perioada determinata contract pe care il semnam luna de luna) Intrebarea mea ar fi: De ce mi s-a blocat intreg venitul dupa numai 10 zile de neplata? chiar si asa daca banca nu mai vrea sa-mi ofere aceste servicii de ce nu sunt instiintata corect(anuntata ca trebuie sa restitui toti banii pentru ca nu ma mai incadrez in conditii si sa-i platesc in rate), mai sunt pusa si pe drumuri iar angazatii ma intampina cu "nu stiu" sau "nu va pot spune sigur"

21-10-2013

A BANDRA-ADINA BUCATARU
Probleme diverse de la BRD Finance

Astept zeci de minute in

Astept zeci de minute in sir ca sa intru in legatura cu un operator, nu se poate asa ceva. Pe toate numerele de telefon de la BRD FINANCE nu reusesc sa dau de un operator. Ce fac atat la telefon, schimba retete de muraturi cu soacrele?

21-10-2013

C MCristian Moldovan
Credit nevoi personale de la Alpha Bank

Am luat un credit de nev

Am luat un credit de nevoi personale de la Alpha Bank si vreau sa-i laud pentru modul in care s-au "miscat" precum si de "oferta" pe care am reusit sa o achizitionez, care zic eu, este una dintre cele mai bune de pe piata la ora actuala: termen 5 ani, dobanda DAE 8,54% ( ROBOR 3M+4%), rate descrescatoare( la cererea mea) , fara penalitati de rambursare, anticipata. Consilierul de vanzari, LUDUSAN S. I. , care desi este debutant , ii laud pentru modul rapid, corect si cel mai important a stiut sa-mi raspunda la intrebarile pe care le -am pus in legatura cu produsul ( am prostul obicei sa 'disec ' ofertele si sa cer multe lamuriri...) Se pare ca bancile au inceput sa mai scada din dobanzi, sa relaxeze putin conditiile, coroborat cu hiperlichiditatea din sistem si slaba cerere, incep sa se multumeasca cu un profit mai mic ca sa atraga clientii. Ceea ce nu imi place este diferenta inca mare dintre dobanzile atrase si cele plasate, dar cred ca este doar o chestiune de timp pana se vor apropia mai mult una de cealalta...

19-10-2013

D LDaniel Lucica
Card de credit de la Raiffeisen Bank

Am detinut un card de cr

Am detinut un card de credit gold la Raiffeisen timp de aproximativ un an. Totul a fost OK pana in primele luni cand am inceput sa rulez sume mai mari pe card fara sa platesc dobanda. Am mers la ghiseul bancii sa platesc pentru ciclul anterior si am intrebat cat am de plata. Mi s-a spus suma si am platit. Dupa o perioada, facand o verificare de rutina pe internet banking am descoperit ca suma pe care o platisem era aproximativ 99% din cat trebuia sa platesc!?. Depasisem deja cu 2 zile termenul limita de plata. Lipseau doar 1%. Evident ca am reclamat faptul ca nu mi s-a spus suma corecta si i-am rugat sa remedieze situatia. Au venit cu diverse motive ca sistemul nu a fost actualizat samd. Le-am explicat ca e OK, se mai greseste si ca sa remedieze situatia. In schimb am observat ca imi lipsea o suma importanta de bani de pe card. Cand am intrebat mi s-a spus ca mi s-a perceput dobanda pe toata suma. Cu alta cuvinte, daca platiti un leu mai putin pentru ca asa vi se spune de la ghiseu, vi se va percepe dobanda pe toata suma, ca si cand nu ati fi platit nimica. A trecut o saptamana de atunci timp in care nu s-a remediat nimic, ceea ce ma face sa cred ca totul e un fel de metoda penibila de la forta o dobanda si acolo unde nu e cazul. 99% din suma am platit la termen, Cei 1% din suma i-am platit la 3 zile dupa - nu din vina mea - evident ca aveam cei 1%, dar asa mi s-a spus de la ghiseul bancii. Mi s-a perceput dobanda abuziv si nu s-a facut nimic sa se remedieze, Daca era intradevar eroare umana situatia era rezolvata intr-o zi. Reticenta bancii ma face sa cred ca e posibil sa fi fost intentionat. Norocul face ca eu am putut platii tot si am inchis cardul, urmand sa depun reclamatii la ANPC si la forul european de protectia consumatorului pentru a-mi recupera banii luati abuziv. Dar imaginati-va pe cineva care nu are banii cash oentru a inchide imediat cardul. Prin ingineria asta simpla, banci de cea mai joasa speta va pot transforma in sclavi ai lor, acumuland dobanzi peste dobanzi si comisioane peste comisioane, chiar daca dvs sunteti bine intentionati. Asadar aviz amatorilor. Intamplarea s-a petrecut in Bucuresti la Agentia Raiffeisen Baneasa. Sunt curios daca e un caz izolat sau daca mai sunt si altii in aceiasi situatie.

18-10-2013

E HEmilia Hosu
Leasing auto de la OTP Bank

Buna ziua. Eu am o probl

Buna ziua. Eu am o problema cu OTP Leasing si doresc un sfat de la dumneavoastra.. Am achizitionat in anul 2008 un autoturism. Am platit avans ca rata sa fie mai mica si pana in anul 2012 am platit in jur de 10-11.000 de euro. Din cauza crizei nu am mai putut plati (adica am avut restanta cam trei luni dupa care ne-au reziliat contractul). In anul 2012 luna iunie am convenit sa predam masina firmei de leasing. Firma de leasing in septembrie 2013 ne-a anuntat ca s-a vandut si noi mai suntem datori 9.200 de lei pentru perioada cat a stat la ei in parcare pana s-a vandut. Uitandu-ma pe portalul instantelor am avut surpriza sa vad ca ne-au dat in judecata pentru aceasta suma si acum astept sa ma execute silit. Ce ma sfatuiti sa fac. Multumesc mult.

17-10-2013

S Is iulian
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

am avut si eu nefericita

am avut si eu nefericita ocazie de a lucra cu BCR BpL. nici pana in prezent nu am inteles exact care este delimitarea dintre BCR si BCRBpL. Dovada profesionalismului mi a fost furnizata inca de la inceput, cand mi s-a adus la cunostinta ca nu se poate face o simulare exacta a creditului si ca aceasta va veni dupa aprobarea creditului (pentru aceasta din urma trebuind sa contribui cu jumatate din suma, pe care cu mare greu i as mai fi putut retrage ulterior). creditul mi a fost aprobat dupa mai bine de doua luni (nu exact trei saptamani), pe parcursul carora era sa pierd un avans si o tranzactie destul de avantajoasa pentru mine. Mare mi a fost mirarea ca dupa semnarea contractului de vanzare/cumparare, dupa intabularea terenului, dupa sosirea graficului de rambursare, mi s a refuzat la cererea verbala transmiterea oricarui act doveditor ca banii au fost virati cu adevarat in contul vanzatorului. Astazi am primit, dupa o solicitare scrisa, o copie dupa ordinul de plata respectiv, dar fara vreo stampila in original sau alta forma de autentificare. intre timp, eu platesc ratele

16-10-2013

L ALaura Asimionesei
Probleme diverse de la Bancpost

Buna ziua. Sunt din Piat

Buna ziua. Sunt din Piatra Neamt, am solicitat un extras de cont pentru cadul visa si nu l-am putut obtine decat facand cerere la sucursala pentru a fi inaintata la Bucuresti, in conditiile in care aveam urgenta nevoie de el. Acum am dorit sa inchid contul, depunand toata suma pe card. Nu pot crede ca acest lucru dureaza, cica, 30 zile. Este o mare bataie de joc.

16-10-2013

L ELUMINITA ENACHE
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Ma numesc Enache Luminit

Ma numesc Enache Luminita si colaborez cu Banca Transilvania - sucursala Bucur Obor - din 2008 - numai si numai cu aceasta banca in care am avut incredere din primul moment al deschiderii activitati noastre de restaurant in principal datorita doamnei director Marzavan care este o doamna. De-a lungul celor 5 ani s-au derulat sume de investitie mari prin creditari asociati dar si din activitatea curenta a firmei - cred ca peste 300.000 euro. Anul acesta , ca toata lumea nu am reusit sa economism peste iarna ca de obicei si datorita unor investii care au trebuit facute si care ne erau vitale desfasurarii activitatii curente . eeee .. aici incepe circul ..dna Director imi spune ceva intai de o linie de credit apoi de un credit de investitii si mi-l recomanda pe Dl Alexandru Gogan sef serviciu creditare. De la inceput conversatia a fost greoaie pt ca am adus actele si primul lucru a fost : aaaa.. la bilantul pe iunie sunteti pe minus .. pai da , noi, ca venim dupa o investie si costul cu amortizarea este mare lunar ... imi tot zicea de o pensiune ... stati putin ca noi nu suntem pensiune - pt ca nu a avut curiozitatea profesionala sa intre pe site-ul locatiei sa vada de ce este vorba ... .. ma face " liber profesionista " , imi spune noi restaurantele mai lucram ..asa si asa precum unchiul lui care are nu stiu ce pensiune pe unde .... PAI TU OM DE BANCA ASA VORBESTI CU CLIENTUL .... care chiar daca ar fi asa porst cum crezi tu ca este, de la tara, iti aduce comisione ... IA GANDITI-VA NUMAI CONTUL DE EURO : 15 EURO COMISION DE ADMINSTRARE + 12 EURO PE AN ALTE TAXE = 27 EURO * 1000 CLIENTI SA ZIC = 27.000 EURO - E P SUMA FRUMUSICA ... parca nu ar trebuie totusi sa ne luati peste picior pt ca in conditiile in care creditarea merge greoi comisioanele sunt fff imp chiar si pt unii ca dl Gogan care isi incaseaza salariul ... Eu stiu de la restaurant ca cel mai imp e clientul si el trebuie pastrat ... In fine imi cere acordul pt consultarea centralei de risc - ii zic ca am avut intarzieri ca nu am nimic de ascuns si ca am facut restructurare pe firma asta asa mica si neinsemnta cum zice dansul .. si iaca-te raspuns inteligent de sef de credite : 1 . nu se poate ca avem intarzieri la alt credit la alta banca - ok , dar le-am platit pt activitatea e sinusoidala mica iarna si mare vara... 2. ca FIRMA ARE DATORII LA ASOCIATI - si vezi doamne ca oricand pot baga vaca pe care o mult in insolventa... DE CE AS FACE ASTA DACA AICI TRAIESC ???? INCA O DATA DACA CINEVA DE LA BANCA TRANSILVANIA CITESTE BALIVERNELE MELE : ASA VA INSTRUITI OAMENII SA VORBEASCA CU CLIENTII . STITI CA TONUL FACE MUZICA .. SI DACA SE PURTA FINUT , ERA OK , INTELEGEAM , NU AJUNGEAM SA SCRIU AICI ... SI SA MA GANDESC F SERIOS , CA ASA MICA SI DA K .. CUM E FIRMA NOASTRA POATE ALTA BANCA - APRECIAZA BANUTII SI COMISIOANELE NOASTRE. DAR DACA INCA 100 OAMENI SCRIU DESPRE SERVICIILE BT ASA SI PLEACA ATUNCI POATE SA DOARA CUMVA ... problema nu e ca nu se acorda credite ca ce nu te omoara te intareste si intr-un fel sau altul o inghitim .... dar cum se vorbeste cu oamenii , asta , da ... cu aer de sus - stiti ce vreau sa spun ... MA INTREB RETORIC ... DOAR

15-10-2013

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie