top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M NMarioara Neacsu
Cont de economii de la CEC Bank

Am si eu 2 carnete de ec

Am si eu 2 carnete de economii cu dobanda, eliberate ,unul in 03.10.1987 si unul in 14.05.1987, suma ramasa este : 95.60 si 25 , ambele din 1990. Mai sunt valabile sau pot sa le arunc ? Multumesc anticipat.

06-10-2014

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca depunerea si pastrarea disponibilitatilor banesti la banca este o decizie personala si voluntara a fiecarui deponent, in functie de interesele sale. Faptul ca la data prezentei, sumele depuse pe libretele de economii nu mai reflecta valoarea lor initiala, nu poate fi imputat bancii, intrucat CEC Bank, ca de altfel orice banca, nu despagubeste, nu compenseaza si nu indexeaza sumele depuse de clienti, pentru a le pastra puterea de cumparare din momentul depunerii si pana la restituire. In hotararea asupra cererii nr. 34746-97, Curtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) intrunita in sedinta din 10 iulie 2001, a statuat ca nu este “o obligatie generala a Statelor de a mentine, printr-o indexare sistematica puterea de cumparare a sumelor depuse la anumite organisme bancare sau financiare” si nici “de a mentine constanta puterea de cumparare a sumelor liber depuse la anumite organisme bancare sau financiare”, respectiv ca titularii conturilor, vazand “eroziunea capitalului economisit datorita inflatiei” care a afectat dupa 1989 toata populatia Romaniei “ca urmare a tranzitiei la economia de piata” si “conjunctura economica generala a tarii”, puteau “in orice moment sa obtina rambursarea economiilor lor plus dobanda” agreata cu institutia de credit la semnarea contractului de depozit sau economisire. Rezulta ca sumele depuse pe libretele de economii sau in alte conturi au fost în permanenta la dispozitia dumneavoastra si puteati sa le retrageti oricand si sa le dati destinatia dorita, in cazul in care avantajele oferite de produsul respectiv nu mai corespundeau dorintelor dumneavoastra sau cand ati constatat deteriorarea puterii de cumparare a banilor dumneavoastra (in contextul perioadei de dupa 1989). Banca nu are posibilitatea pe o piata libera, sa mentina puterea de cumparare a monedei si nici sa asigure depunatorii impotriva inflatiei, acestea fiind parghii de politica monetara, care nu fac obiectul de activitate al bancilor comerciale. In urma aplicarii prevederilor Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale, incepand cu 1 iulie 2005, sumele depuse in conturi la banci au fost supuse prevederilor acestei legi, respectiv au fost convertite in noua unitate monetara. Suma exprimata in moneda veche a fost inlocuita cu suma exprimata in moneda noua, prin impartire la 10.000 (ex. suma de 10.000 lei a devenit 1 RON, iar 5.000 lei a devenit 0,5 RON). Mentionam ca Legea nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale prevede la articolul 5, alineat 3 urmatoarele: “(3) Denominarea se realizeaza in baza prezentei legi, fara a fi necesara o declaratie in acest sens din partea persoanelor autorizate.” In ceea ce priveste dobanzile practicate de banca, clientii au fost informati prin anunturi expuse vizibil in toate unitatile teritoriale si, in ultimul deceniu, in unele cazuri, prin comunicate de presa publicate in presa de profil de la acea data (insa banca mai detine in arhiva doar comunicatele emise din luna mai 2008). Directia Marketing si Comunicare

S DS D
Credit imobiliar de la ING

Am avut deosebirea nepla

Am avut deosebirea neplacere de a fi mintita pe fata de aceasta institutie bancara, care defapt se aseamana mai exact cu un secretariat.. Desi eu si partenerul meu avem salarii foarte mari, am aplicat pentru un credit imobiliar casa mea (avans 15%) si dosarul nu s-a solutionat nici dupa 3 luni. Am incercat sa escalam problema, inclusiv relatii cu client, manageri etc. Ni s-a spus ca se va rezolva cererea/plangerea.. dar absolut NIMIC nu se intampla. Deci, ca procese ING-ul este o institutie publica pentru ca nu poti urmari statusul la absolut nimic.. cei de la biroul de credite din Bucuresti se plang de volumul de munca foarte mare, dar sa fim seriosi, pentru ca nu au nici o metrica (de genul SLA=timp de raspuns in cadrul proceselor), lucreaza foarte incet sau chiar deloc! Si la evaluare au fost probleme, a fost cu cateva mii de euro mai putin evaluate propietatea, dar treaca de la noi.. In ritmul acesta o sa iau casa cu banii jos si atunci chiar ma intreb.. pentru ce mai e nevoie de banci? Aparent ei sunt ocupati verificand dosare la persoane neeligible.. nu sa acorde credite performante. Suntem furiosi pe situatie si vrem sa escalam situatia si la protectia consumatorului si chiar sa determinam colegii din multinationalele noastre sa renunte la banca ING si toate serviciile lor. Nu de alta, dar sa nu mai lucreze asa de mult..

06-10-2014

F LFlavia Luca
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua, Am rugami

Buna ziua, Am rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarea situatie avuta cu BCR-ul. Am incheiat in 2011 un credit prima casa pentru suma de 38.500 euro. In fiecare am mi-am reinnoit politele de asigurare la valoarea creditului. Acum insa imi cer sa fac asigurarea facultativa la valoarea la care apartamentul a fost evaluat. De cand?cum? Nu m-a informat nimeni de acest aspect. Mai mult, inainte de a incheia polita, am sunat in call centerul BCR de unde mi s-a comunicat ca polita facultativa trebuie sa o inchei pentru suma de 18.000 euro. Unde pot cere mai multe informatii? In cadrul carei institutii intra in jurisdictie pentru adresarea unei plangeri? Multumesc anticipat pentru orice recomandare/ indrumare.

04-10-2014

G Tgrigore mitica tareanu
Prima casa de la BCR

Buna ziua. Am apelat la

Buna ziua. Am apelat la BCR pentru achizitionarea unui imobil prin produsul prima casa. Dosarul a fost finalizat pe data de 11 septembrie 2014. Datorita lipsei de fonduri am asteptat pana pe data de 29.09.2014 cand s-au suplimentat fondurile in mod oficial dupa publicarea in Monitorul Oficial a HG pentru suplimentarea de fonduri. Acum solicitarea se afla ,,in analiza la banca '' , si nu s-a trimis catre fond. Am primit telefon de la banca si m-au informat ca nu se stie daca voi putea accesa acest credit din lipsa de fonduri, dupa doar 2 zile de la publicarea in MO. Consider ca nu este profesional sa se procedeze in acest mod, dosare care nu mai pleaca catre fond. Lipsa informatiilor certe este o stare de fapt la aceasta banca, se paseaza responsabilitatea de la agentia respectiva la banca centrala, etc... Dezamagit.....Daca vor da raspuns, as fi curios cum ar motiva lipsa de profesionalism.....Nu inteleg cum poti atrage clientii spre produse pe care nu le poti oferii.....

01-10-2014

M Rmariana raia
Prima casa de la BRD

Am luat un credit prima

Am luat un credit prima casa in august 2010,o data pe an ,mai exact in luna a 9 a,platesc comision catre fondul de garantare.Pe 24 .09 2014 m am prezentat la ghiseul bancii sa ma informez cat am de plata in luna respectiva,doamna de la ghiseu a verificat mi a spus, am platit suma respectiva si dupa 6 zile am fost sunata de catre banca,ca am restanta si binenteles si penalitati. Am fost la doamna respectiva sa aflu care este situatia si mi s a spus ca poate nu s a uitat pe grafic la luna respectiva si ca eu trebuia sa stiu cat am de plata. O sa merg si la directorul bancii si daca trebuie si mai departe ,vreau sa fie penalizata doamna respectiva pentru ca m a informat gresit.

01-10-2014

E Beduard bogdan
Cont curent de la BCR

BCR sub toate a?tept?ril

BCR sub toate a?tept?rile de fiecare data. Pentru a putea retrage o suma in valuta accelasi raspuns nu avem valuta va trebuie programare. Sunt de acord cu politica b?ncii dar de fiecare data nu au macar suma sub plafonul pentru a face programare.De exemplu ast?zi in Constanta la Sucursala de pe str ?tefan cel Mare nici macar nu au avut inten?ia a îmi face o programare in vederea retragerii unei sume sub plafonul de programare.Motivul nu îmi trebuie programare si sa merg la sediul central. Astea sunt serviciile in Romania si se mai întreab? de ce tr?im prost si in mediocritate. E foarte simplu. Sunt angaja?i to?i incompeten?ii pe baza de nepotism nu pe capacitatea lor intelectuala.Domnilor de la BCR închide?i banca sau angaja?i oameni care stiu sa atrag? clien?ii nu sa ii alunge din banca.

30-09-2014

T Mturc mihai
Card de credit de la Banca Transilvania

Cu toate ca am postat in

Cu toate ca am postat in trecut o experienta pozitiva cu aceasta banca, trebuie acum sa recunosc ca profesionalismul angajatilor si metodele de lucru cu clientii lasa de dorit. Foarte pe scurt: In campania STAR FORTE in care se acorda si 3 bonuri de carburant in data de 13.08.2014 persoana X (sotia mea) solicita acest tip de card prin SMS conform conditiilor campaniei.In aceeasi zi primeste SMS-ul de confirmare si este sunat din partea BT ca a fost inscris in campanie iar emiterea cardului dureaza 2 - 3 saptamani. . In septembrie in 15-16, prezentandu-se la filiala de unde ar trebui sa ridice cardul (Tudor - Tg Mures) afla ca defapt nu s-a facut nimic legat de card dar procedura va fi urgentata. Dupa inca o saptamana pe 22.09 (adica 1 luna si 10 zile din momentul solicitarii) , este sunat de la banca ca , cardul poate fi ridicat. Se ridica cardul dar,..surpriza ,..nu poate fi activat pt ca in sistem cineva a inversat numarul de fix cu cel de mobil iar codul de activare nu poate fi trimis decat prin SMS. (Daca nu am mobil,......). Ok , sunam la call center mi se spune povestea cu inversiunea. Sun la filiala in Ms, mi se spune ca problema e rezolvata. Sun la call center mi se spune ca in sistem tot fix au. A-II-a zi la banca ,. prin prezenta fizica se spune ca ,...in ziua respectiva sau cel tarziu a -II-a zi , codul va fi primit. Trece si a-II-a zi dar codul,..tot nu e. Call center spune ca dureaza 3 zile,...... Domnilor responsabili de aceasta banca: Chiar credeti ca cineva are toata rabdarea din lume cu aceasta idiotenie de a trimite un cod de activare card prin SMS cand el putea sa fie in plic sigilat ,..langa card? Credeti ca aceasta metoda e ultra sigura ,... atat timp cat exista si aplicatia de internet banking la care autentificarea se face cu token si in care SMS-ul putea fi eventual dublat de un mesaj text,..... Credeti-ne ca ,..si rabdarea clientilor are uneori limite ,...si nu sunteti singura banca din piata care puteti oferi servicii...... Aici putem vorbi de comisioane interbancare,... de comisioanele aplicate la intrarea banilor in cont daca nu provin din salarii sau alocatii ,... si aici putem vorbi de dobanda de overdraft de 17% oferita persoanei X ,..care culmea are si salariul in cont ,..intrand in banca dumneavoastra. Inchei ,..sperand intr-o colaborare mai buna in viitor, care sa fie atat in interesul dumneavoastra cat si al clientilor.

25-09-2014

G BGeorgiana Boac
Retragere numerar de la CEC Bank

Pentru ca locuiesc in US

Pentru ca locuiesc in US am facut procura mamei pentru a putea actiona in interesul meu in orice situatie. Neplacuta experienta pentru ca CEC BAnk Piatra Neamt prima data ia spus mamei ca declaratia notariala nu este in original lucru care nu a fost adevarat bineinteles. Declaratia a fost facuta in US si apostilata. Act in regula. Dupa ce am vb cu mama la telefon si s-a lamurit care este situatia. A plecat inapoi la banca si le-a aratat de stul de clar ca este originalul ceea ce putea fi verificat uitatduse pe verso ( se vedea imprimarea de pix). Ei ce s-au gandit ei ca daca tot este buna declaratia sa ii puna bete in roate ca adica nu este trecuta suma exacta si numarul cecului. Declaratia a fost facuta pentru a fi intrebuintata pe trei ani chestie care este conform legii Romanesti. Pe langa acest fapt a fost facuta dupa modelul care in prealabil a avut rezultate ( Unchiul meu a facut aceeasi declaratie pentru sora lui pentru ai fi depus, cecul la CEC si ai fi ridicat banii). Probabil ca asteapta sa fie mituiti ca asa se poarta in Romania. Este de necrezut cum asemenea persoane se pot numi oameni. Pe langa faptul ca i sa vorbit de sus mamei in momentul cand mama a cerut adtesa unde poate face recramatie, raspunsul a fost ca sa caute pe internet. Come on cum crezi ca o femeie care are in jur de 65 de ani este proficient cu computerele si cu motoarele de cautare. Shame on you guys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23-09-2014

Răspuns CEC Bank

Stimata Doamna, Va comunicam ca mama dumneavoastra a prezentat la banca o procura generala. Conform Ordinului 1857 operatiunea de plata a titlului de plata se face, dupa caz, in baza unei procuri speciale autentificate. Mentionam ca banca a respectat prevederile legale aplicabile in aceasta speta. Astfel, conform Ordinul nr 1857/2013 pentru aprobarea Procedurii de plata a sumelor din titlurile de plata emise in conditiile art.41, alineat 4 din Legea nr 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania : “Art 2, alineat (5): Persoana fizica sau juridica indicata in dispozitiile de consemnare speciale se prezinta la orice unitate bancara CEC Bank - S.A. si solicita retragerea in numerar/virament a sumelor consemnate, pe baza urmatoarelor acte: a) actul de identitate valabil in cazul persoanelor fizice, respectiv certificatul de inmatriculare la registrul comertului in cazul persoanelor juridice, in original si copie; copia se retine de catre banca; b) procura speciala autentificata, certificat de mostenitor si alte documente legale, dups caz, in original si copie; copiile se retin de catre banca; c) originalul titlului de plata primit de la ANRP, emis in conditiile art. 41 alin. (4) din Legea nr. 165/2013; se retine de catre banca; d) ordinul de retragere numerar sau ordinul de plata/dispozitia de transfer pentru platile prin virament; se pun la dispozitie de catre banca. Pentru mai multe informatii si consiliere asteptam mesajul dumneavoastra pe adresa office@cec.ro. Directia Marketing si Comunicare

M CMarius Condrea
Credit imobiliar de la ING

In august 2014 a aplicat

In august 2014 a aplicat prietena mea pentru credit imobiliar in lei Fata de la ING Calea Aradului, ne-a comunicat ca toata procedura dureaza cam 2 saptamani, maxim 3 saptamani. Am dus/trimis tot ceea ce ni s-a cerut de la devoltator cam in prima saptamana, iar incepand cu cea de-a doua saptamana care a trecut am inceput sa punem intrebari referitoare la situatia cererii, Cei de la agentia din TM, ne raspundeau ca tot intreaba la Bucuresti daca e ok si mai trebuie ceva, iar cei de acolo nu raspund ca au f mult de lucru.Am fost la agentie sa intrebam personal si am vazut cand un client statea de o ora in fata angajatei ING, care tot suna si trimitea emailuri la Bucuresti la "centrala" iar cei de acolo nu raspundeau.Dupa 3 saptamani, ne-au mai cerut 2 acte.Apoi pauza.am fost sfatuiti sa sunam la relatii cu clientii caci sunt inregistrate convorbirile. Prima data cand am sunat, o tanti ne-a zis ca ea nu ne poate da nicio relatie si numai cei din TM la care am aplicat sunt in masura sa ne raspunda.Am sunat in ziua urmatoare si ne-a raspuns un nene care ne-a spus ca mai asteapta opinia notariala pentru a fi complet dosarul. cei de la agentia din TM spun ca au trimis-o, cei din Bucuresti spun ca nu o au.Din ce m-am interesat si la alte agentii ING din TM si chiar din tara, cei de la Bucuresti au foarte mult de lucru si solutioneaza f. greu dosarele.Consider ca ar trebui sa mai angajeze oameni daca nu fac fata volumului de munca.Daca pierdem avansul dat dezvoltatorului, de 15% din valoarea apt, suntem hotarati sa dam banca in judecata, caci iata, deja se fac 4 saptamani de cand am aplicat la credit. DECI NU creditelor imobiliare ING....

22-09-2014

G AGigi A.
Probleme diverse de la ING

Am gasit aceste mesaje

Am gasit aceste mesaje pe home banking si nu am primit niciun raspuns din partea celor de la ING, nici macar dupa procedura umilitoare in care trebuie sa ne rugam de robot apoi de doua functionare la call center sa se faca o operatiune simpla, asa cum se face la majoritatea bancilor. Si apoi timpul pierdut? Am vazut si alta aberatie pe care o sa o postam si pe retelele sociale in care apare afisat mesajul cont indisponibil (poate e alt cuvant daca vreti va trimit poza ecranului) pt suma de 0 (asa cum vedeti zero) lei Dar acesta este alt subiect - ING nu solicita datele personale si/sau elementele de securitate ale clientilor prin accesarea unui link transmis prin email sau la telefon NU e adevarat. In momentul in care a trebuit sa fac plecaciunile de care am vorbit mai sus am dat multe date, nume, CNP si raspunsuri la alte intrebari de rutina. Pentru ce? Ca sa se faca operatiunea la timp, nu dupa o luna si ceva cum s-a intamplat in perioada precedenta. In banca erau 4 sau 5 persoane. Doi dintre cei prezenti nu aratau cei mai prietenosi, daca erai pe strada langa ei te indepartai. Mai era o batrana si inca un tanar cu prietana care probabil a iesit. Nu stiam ce sa fac: sa intrerup convorbirea si sa o reincep (mai aveam multe treburi de facut in ziua respectiva si timpul ma presa) cand eram in siguranta. Dar puteau intra altii. Am continuat cu speranta ca nu au venit sa monteze cititoare de card sau microfoane. Sper sa nu am probleme. ING nu va solicita niciodata confirmarea detaliilor personale (de ex. numarul cardului, data la care expira, codul CVV2, PIN-ul, cod Digipass, parola) printr-un mesaj e-mail sau apel telefonic; CUM ADICA? Eu cu cine am vorbit, cu frizerul? se mai foloseste si cuvantul niciodata Din eroare la DITL am avut o solicitare de blocare cont ma intreb daca nu reuseam sa razbesc cu functionarii primariei trebuia sa duc o alta lupta apriga cu functionarii bancii unii dintre ei facuti din piatra mai tare dect cei de la primarie? Sper sa se inteleaga partea pozitiva a mesajului si cei de la ING sa constientizeze ca nu se intampla ceea ce trebuie. Personal cred ca banca nu s-a adaptat conditiilor din piata, turbulentelor economice. Scuza ca nu sunt destui functionari, nu e treaba noastra, mai luati din sucursalele care au activitate mai mica doar nu asteptati sa analizam noi fisele de post si organigrama. Inchei cu speranta ca nu a fost un alt timp pierdut cat am scris aceste randuri.

22-09-2014

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie