top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

3 B360 bvd
Internet banking de la Raiffeisen Bank

Hm... cu spamul mai merg

Hm... cu spamul mai merge dar gata cu timpul liber, Raiffeisen Online iti ia mult mai mult timp si este cu mult mai complicat decat statul la coada! ... acum au shimbat modul de logare si plata on-line: stai zeci de minute in sir in plus pentru cateva plati. La fiecare plata, nu logare, ti se cere pin-ul cardului on-line, din nou suma, un cod (!?!?) al beneficiarului, de parca numele, contul IBAN si restul datelor furnizate la introducerea lui nu mai sunt suficiente... si de cateva ori pe sesiune esti pus sa retragi si sa reintroduci cardul! Apoi, trebuie sa cari dupa tine peste tot cutiuta respectiva cu card cu tot: n-ai cutiuta sau card, n-ai servicii on-line! Chiar ca suntem in pericol: daca isi inchipuie cei de la Raiff... ca trebuie multa minte unui haker sau craker sa faca un softulet care sa genereze codurile cutiutei respective, cred ca se insala - au incercat si altii mai faimosi (daca nu mai inteligenti) sa scape.... O solutie mai inteligenta nu s-o gasi? Chiar sa ne mutam conturile la alta banca... ??!

22-09-2009

A AAnca Anca
Prima casa de la BRD

Din cate stiu, prin prog

Din cate stiu, prin programul Prima casa se pot achizitiona si locuinte in faza de proiect sau constructie. Blocul in care eu am platit avans pt.un apartament este finalizat, dat in folosinta si la sfarsitul lunii octombrie primesc CF individual. Cu toate acestea de la banca am primit raspuns nefavorabil, adica dosarul este respins pt.ca imobilul nu are CF si nu poate fi luat drept garantie. Mai am o intrebare: de ce un angajat al BRD primeste raspuns favorabil la dosar fara a avea CF, iar eu ca simplu client nu? Chiar ramanem la latitudinea bancii, la chefurile juristilor din banca? Daca mie juristii imi dau raspuns nefavorabil nu am nici o sansa ca dosarul sa ajunga la FNGCIMM .... ce fac atunci? pierd cateva mii de euro date drept avans + alte cateva sute de lei date pe la notari? Bineinteles ca toate problemele au aparut in momentul in care am depus dosarul la banca. Inainte, cand intrebam doar si ne informam (asta ca sa nu ne aruncam cu capul inainte) totul era foarte roz, adica se primeste dosarul fara CF cu conditia sa-l depui la banca in termen de 18 luni, dureaza 2 luni sa ti se acorde creditul, bla bla .... In momentul in care am depus dosarul situatia s-a schimbat total ... deja dureaza 3 luni analiza dosarului + alte 3 luni reanalizarea lui dupa ce ducem CF-ul si dupa 3 saptamani suntem informati ca de fapt nu primim creditul pt.ca nu avem CF. Adica mi se pare inadmisibil ca cineva sa isi bata joc in halul asta de noi. Si apoi sa ti se si spuna ca de fapt se accepta dosare fara CF, dar la noi este un caz particular, dar fara sa iti explice in ce consta particularitatea acestui caz. Alta chestie: daca mergi la sucursala trebuie programare, desi stau in birouri toate angajatele fara sa aiba vreun client ... daca mergi la 3 consilieri, primesti tot atatea raspunsuri, iar daca ai tupeul sa mergi de 3 ori la fiecare, vei primi de trei*trei ori raspunsuri diferite. As mai avea muuuuuuuuulte de spus, dar deja imi pierd coerenta si nu vreau sa aberez.

22-09-2009

M RMihaela Corina Rosu
Credit nevoi personale de la BCR

Am un credit la BCR si i

Am un credit la BCR si in ziua de 20 a fiecarei luni ma apuca disperarea stiind ca trebuie sa stau o ora in fata unui ghiseu la care cica \"lucreaza\" angajata bancii si ma intreb de ce totdeauna se lucreaza doar la unul dintre cele 4 ghisee, ca angajate sint destule slava Domnului...Si inca ceva , deci rata mea este de 137 lei si nu inteleg de ce una dinte angajatele de acolo niciodata nu imi da rest? intotdeauna este aceeasi persoana cind este ea la ghiseu cat ii dau atat ia niciodata nu da rest...pai ce se intimpla?

21-09-2009

R DRina Daniela
Card de debit de la Alpha Bank

Am fost astazi la Alpha

Am fost astazi la Alpha Bank (Slobozia) sa alimentez un card de debit. Una din doamne, statea la barfa. M-am dus la cealalta, i-am explicat ca vreau sa alimentez un card, m-a trimis la ghiseu unde am aflat ca trebuia sa ma intorc la \"doamnele\" ca sa imi completeze un formular... Mi-am dat seama ca a doua doamna, mai in varsta, e dusa cu pluta...am zis sa astept la prima...cum era ocupata...m-am intors peste 20 de minute. Cand in final am avut onoarea sa ajung pe scaun, in fata ei, suna telefonul...Am stat 20 de minute pentru ca \"doamna\" isi rezolva probleme de contabilitate. Am plecat. Pana astazi nu am mai vazut atata nesimitire si nepasare fata de clienti.

16-09-2009

E Deufa DACUMA
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua! 1. nu-ti exp

Buna ziua! 1. nu-ti explica situatia juritica a \" Coplatitorului\" ce implica acesta situatie, care sunt obligatiile care le are ac pers si ce se poate intampla in cazul in care creditul nu mai este platit. 2. Nu te informeaza cat va fi rata dupa ce se termina perioada de gratie. Ex 48500 E/30ani/6.2% si CL 0.05%*Sold= rata 321E Dupa un an D=(8.9+1.2)% si rata e 450E Nu te informeaza asupra noii rate, te duc in eroare ca rata va fi de 321E

15-09-2009

K MKodok Marton
Depozit la termen de la BRD

As dori tare mult ca Dep

As dori tare mult ca Depozitul 1000 sa fie posibil de creat in Internet Banking.

14-09-2009

P Ppaul paul
Prima casa de la BRD

Depunandu-mi dosarul, cu

Depunandu-mi dosarul, cu toate actele solicitate de catre banca, am avut neplacuta surpriza de a-mi fi solicitate, nu o data sau de doua ori ci chiar de 6 ori - documente suplimentare. Cand credeam ca nu mai au ce sa-mi ceara au trecut la modificarea unor formulare si am luat-o de la capat: drumuri la si de la banca, costuri suplimentare, stres...si de fiecare data imi spuneau ca sunt la un pas de a finaliza analiza dar... minunea tinea doar cateva zile. Si uite asa mi-au trimis dosarul la fondul de garantare mult mai tarziu decat mi-au comunicat, iar acum de 3 saptamani astept un raspuns...dar nimeni nu-mi spune nimic.Vezi doamne doar cei ce la fond sunt responsabili acum...praf in ochi

13-09-2009

C Acretu alina
Cont curent de la ING

Este pana acum singura b

Este pana acum singura banca de care n-am fosr dezamagita.Folosesc HOmebank,2 conturi curente(Unul de PFA),un depozit si un card de student.costuri mici in comparatie cu \"bancile mari\",timp de asteptare 0 datorita sefbank-urilor.pacat ca sunt relative putine in toate orasele in care am fost.

10-09-2009

A GAdrian Geata
Credit nevoi personale de la BCR

Am luat un credit in anu

Am luat un credit in anul 2006 cu o dobanda de 12% si plateam o rata de 390 lei iar cu trecerea lunilor am ajuns la o dobanda de 20,2% cu o rata de 470 lei. Contrariat de cresterea dobanzii si implicit a ratei am mers sa cer unele explicatii la sucursala bancii. Aici o asa zisa directoare m-a luat la intrebari spunandu-mi ca...\"a fost bine cand v-am dat banii?\" Bine a fost, i-am raspuns, dar eu aveam un calcul al ratelor lunare plus cheltuielile lunare plus traiul de zi cu zi si consideram ca la rata de 390 lei ma descurcam dar acum platesc cca 80 lei pe luna(960 pe an)pentru marea familie a celor din BCR. Nu trece mult timp si primesc o oferta de la BCRca pot completa cre4ditul pe care il am in desfasurare cu suma pe care deja am achitat-o. Am mers sa ma interesez si ce credeti imi acordau imprumutul tot cu 20,2% dobanda dar mi-au spus se poate face o refinantare cu 14% dobanda. Iritat am intrebat de ce nu poate sa-mi reduca dobanda la creditul in desfasurare mai ales ca sunt client vechi si bun platnic pe deasupra. Au sustinut ca nu se poate deoarece era nevoie de de alta documentatie si mai ales alte taxe de acordare de ridicare a creditului si alte si alte taxe. Sunt foarte dezamagit de BCR si imi pare rau ca nu am puterea sa le fac si eu probleme sa simta frustrarea mea.

09-09-2009

A IAda Ionescu
Depozit la termen de la Alpha Bank

Am depus bani pentru o l

Am depus bani pentru o luna , la o alta sucursala fata de cea la care aveam contul curent. Pur si simplu vroiam sa-i testez, sa vad cum decurge lichidarea depozitului si intreaga colaborare cu ei, caci la depunere toti sunt binevoitori. Cu o zi inainte am mers sa-i anunt in SCRIS ca inchid depozitul, la cererea lor desigur. A doua zi am avut parte de cea mai oribila experienta posibila, penibila si jenanta. A durat o ora pana sa-mi vad banii inapoi. Initial, m-am inarmat cu multa rabdare, cu toate ca eram singurul client si am asteptat. Poate va intrebati, ce. Se tot foiau, cica asteptau acceptul de la sucursala unde aveam contul (cu toate ca depozitul era constituit la ei), puneau cifre, sume aiurea pe foile pe care vroiau sa le semnez. Dupa un timp, cand rabdarea mea se terminase, le intreb pe cele trei domnisoare, cat mai trebuie sa astept. Nu erau in stare sa-mi raspunda la intrebari, au devenit impertinente, atmosfera tensionata, ambigua. Cert e ca tot nu reuseam sa-mi iau banii. O ORA, SINGURUL CLIENT la acea ora, operatie anuntata din timp! E greu de descris senzatia.O alta chestie, dobanda la ei, apare dupa vreo doua zile.

07-09-2009

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie