top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

G Zgeorgeya zdrea
Card de debit de la Eximbank

Aveam nevoie sa efectuez

Aveam nevoie sa efectuez plati in str?in?tate si foloseam in acest sens de la banca romaneasca cardul visa virtual. L- am folosit aprox. 5 ani când in decembrie 2011 am sunat la call center sa vad ca?i bani sunt in contul aferent cardului. Surpriza! Era o suma infima, având in vedere ca tocmai depusesem bani in cvontul respectiv pt a efectua plati. Dau fuga la banca, cer extras de cont, ma enervez ca nu vad banii, sun la centrala, dau iar fuga la banca sa îmi dea extras cu platile efectuate....sesizez serviciul de fraude din cadrul b?ncii, trimit toate documentele, fac plangere la politie ( a?a cum mi-au cerut de la banca!). De atunci, au trecut 3 ani si banii nu au fost restitui?i. Banca spune ca eu trebuie sa fac dovada ca nu am folosit cardul in strainatate, desi datele au fost folosite in tari diferite, intr-o perioada f scurt? de timp, pt a cump?ra: bilete la film in londra, asigur?ri auto in germania, cosmetice in Fran?a etc...... De la poli?ie, raspunsul a venit in anul 2014 martie in sensul ca nu se poate stabili f?ptuitorul. De la OPC, nu am f?cut dova culpei b?ncii!!!!!!!!, iar de la banca - nu am un document de la politie ca sa dovedesc ca nu am folosit personal datele cardului in alte state!!!!! In 2011, banca nu emitea extrasr de cont lunar, ci numai la cerere, deci nu puteam ?ti ce se întâmpla cu contul. Când am solicitat cardul, nu exista posibilitatea de a fi anun?at prin sms despre tranzactiile efectuate ( au introdus.o ulterior) fara sa ma întrebe daca doresc a?a ceva. Nu li s- ap?rut nici suspect faptul ca se f?ceau tranzac?ii de pe o zi pe alta din tari diferite...... Banii nu i-am recuperat. Iar func?ion?rii b?ncii pe lâng? faptul ca sunt nesim?i?i sunt si destul de neinstrui?i. Cei de la BNR, au trimis un r?spund la o adresa de ale mele cu niste articole de lege. Tuturor, si de la b?nci si de la bnr , le doresc sa primeasc? ceea ce ofer?! Deci, Banca Româneasc? FUGITI!!!!!!!!!!

25-12-2014

A GAlexandru Grosu
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

O experienta execrabila,

O experienta execrabila, un suport clienti la pamant, cu angajati incompetenti si lipsiti de orice gram de bun simt. Nu este de acceptat sa fii pus in pozitia in care, pentru un rahat de Star BT Card(scz termenul), sa astepti mai mult de o luna. Nu sunt in stare sa se informeze, nu sunt in stare sa se miste.. Ma scuzati, insa in opinia mea, sunt niste nesimtiti carora nu le pasa de problemele si nevoile clientilor. Sunt sigur ca in oricum, mai ales ca am citit pe net atatea pareri similare, nu se va schimba nimic, iar clienti sau potentiali clienti(pacat de alegerea lor) vor avea mereu parte de aceasta abordare de nota 1!!! Multumesc.

23-12-2014

M Lmateev liliana
Credit imobiliar de la BCR

Am incheiat la BCR un co

Am incheiat la BCR un contract banca pentru locuinte in Ian 2013. Dobanda atunci era de 6%. Nici azi 23. dec 2014 prima transa de la stat nu a venit pe motiv ca nu a fost acordata de stat , anul 2014 fiind an electoral !? Cu alte cuvinte BCR a vandut pielea ursului din padure! Dar dobanda inclusiv pe 2013 a scazut la 3% iar dobanda pe cei 25% prima de la stat se la aplica cand banii vor intra in contul meu! Este strigator la cer si voi rezilia contractul azi. Prefer sa pierd acum mai putin. Vreti un sfat: ING. Sarbatori Fericite!

23-12-2014

S VSisu Vlad
Card de credit de la Cetelem

Am in momentul de fata f

Am in momentul de fata foarte mari probleme cu cei de la cetelem. Sunt numai pe stors bani si o sa va explic acum de ce. mai aveam de plata 3 rate din 24, am fost la cei de la flanco si mi-au zis ca in calculator se vede ca mai am doar 97 lei in schimb eu am pus 500 lei ca sa mai ramana niste bani si pe card, apoi am sunat la Bucuresti (Cetelem) si le-am zis ca vreau sa imi inchid contul iar ei mi-au adus la cunostinta ca mai am de platit suma de 120 lei si apoi imi inchid contul. Eu am platit suma aceea iar dupa cateva zile mi-a venit msj pe telefon ca mai am 370 lei de plata, am platit si suma aceea si am mai pus in plus 400 lei ca sa mai ramana niste bani pe card si apoi am sunat la Bucuresti sa imi inchida contul si ce sa vedeti, mi-au zis ca eu mai am 1750 lei de plata penalizari de cwre panaatunci nu am fost informat. E STRIGATOR LA CER CE FAC ACESTI "OAMENI" Sunt pornit sa ii dau in nudecata asa ca haide-ti sa ne adu am mai multi si sa ii scoatem de pe piata pe excrocii astia. HAIDETI SA SPUNEM NUUUUUUUUU CETELEM!!!!!

22-12-2014

Răspuns Cetelem

A MAdriana Mititelu
Retragere numerar de la CEC Bank

Buna dimineata. Experie

Buna dimineata. Experienta mea,nu cred ca e singulara pentru ca se aflau cu aceeasi problema acolo,mai multe persoane. Deci pe scurt despre ce este vorba: Mama mea este pensionara si are o poprire efectuata deja de catre casa de pensii si reiese inclusiv de pe talonul de pensie.Aceasta poprire se efectueaza deja din luna noiembrie anul curent.Pensia este de 554 de lei din care poprirea este de 184 de lei. Pe luna noiembrie am putut ridica de pe card pensia cu suma retinuta deja.Am intrebat despre ce este vorba,in banca si mi-i s-a spus ca are o poprire.Am asteptat acasa informatii asa cum ne-a fost recomandat.Nu am primit nimic. Pe luna decembrie cand am fost la bancomat sa scoatem pensia,nu am putut.Am intrat din nou in sediu si am aflat ca este pusa poprire pe pensie.bun stiam deja pentru ca scria si pe cupon dar de ce banca blocheaza contul?banii au intrat doar in cont si nu pe card. Donsoara respectiva ne-a spus ca trebuie sa mergem sa aducem de la casa de pensii o adeverinta precum ca se efectueaza de la ei popriprea si ca deabea dupa aceea putem sa luam banii(pensia) ..hmm deci intr-un cuvant nu ai bani sa treci strada dar dute si cere o adeverinta care se poate obtine prin comunicarea intre cec bank si casa de pensii..doar suntem in era tehnologiei..nu?ma insel?La casa de pensii nu te baga nbimeni in seama..asta este foarte bine stiut de nenumaratele drumuri(mai ales in prag de sarbatori) si inclusiv din vociferarile celor in aceeasi situatie cu noi. Dar totusi se poate face ceva...o cerere e-mail intre cec bank si sediul central al bancii,dupa cate am inteles si/dar ne poate da doar 2/3 din suma ramasa,respectiv 240 de lei.Ok,acceptam. Dar aici se ridica problema!!! De ce nu ne poate da nici un document legat de aceasta tranzactie?adica reiese ca efectiv atat a dorit mama sa ridice din infama suma care i-a ramas din pensie!cum adica?este normal ca cec bank sa se preteze la astfel de lucruri?de sarbatori?Care este dreptul ei?sa accepte o retinere a bancii fara sa comenteze?de ce sa ramana in cont aceasta suma?adica respectiv 130 de lei. Nu este mare lucru pentru multi dintre cei care au salarii rezonabile dar pt un pensionar care a fost nedreptatit inclusiv de casa de pensii dupa 37 de ani de munca din care i-au acceptat doar 27 de ani,sa ramana tocmai acum de sarbatori fara amarata de pensie??Timpul petrecut in banca?hmm mult!!! 2 domnisoare citeau dosare,o singura angajata(la care asteptam si noi ) avea in jur de 8 persoane carora trebuia sa le rezolve doleantele..iar timpul per fiecare era relativ..,casiera super agitata ca nu-si putea accesa cele 2 simuri pe acelasi telefon..in fine fiecare cu problemele sale..si clienti nemultumiti!!!dupa noi urma o domnisoara care se confrunta cu aceesi p[roblema ca si noi,ne-a spus ca luna de luna trebuie sa repete ritualul cu e-mailul pentru ca,la casa de pensii nu le-a fost data nici o adeverinta. Oricum in incheiere..intreb: Este posibil ca aceasta institutie sa se preteze la astfel de lucruri?poate nu as fi reactionat asa..daca totusi mi se acorda un document din care sa reiasa ca banca pune si ea poprire din lipsa comunicarii intre cele 2 institutii...si mai ales de sarbatori! Cum poate fi recompensat un client pt dreptul sau calcat in picioare?cum poate fi recompensat un pensionar care a considerat ca trecand de la posta de unde banii nu-i veneau niciodata la timp la o banca are parte de acelasi tratament..chiar mai rau!?Plimbat pe drumuri? Ce sa mai zic de bancomat?De unde se dicteaza oprirea lor?Da,sunt de acord cu faptul ca sunt si alte banci in zona si ca exista si anumite acorduri interbancare..dar chiar si asa..plec de la un bancomat la altul tot cec bank..si minciuna iese la iveala..nu e oprit in tot sectorul cum mi s-a spus...si informatia raspicata:"Nu stiu cand ii vor da drumul!" pff..iar cand revin de la celalalt cec bank functioneaza..Domnilor,unde traim? Cat am stat a doua zi in banca o donsoara l-a oprit de cateva ori.Oare nu trebuiesc niste explicatii logice date clientilor? Oare institutia dumneavoastra foloseste "Mystery clients"?sau e prea mult? Inchei cu o mare dezamagire fata de serviciile si atitudinea angajatilor ..cat despre "stars" nu ar trebui sa fie obligatorii..nu avetio si zero sau minus.. Cu respect si multumiri acestui site pentru inlesnirea comunicarii prin intermediul internetului deoarece personal nu prea se poate ajunge nicaieri. Sarbatori fericite, Adriana Mititelu

22-12-2014

Răspuns CEC Bank

Stimata doamna Adriana Mititelu, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, cu privire la poprirea pensiei mamei dumneavoastra, va comunicam urmatoarele : Banca in calitate de tert poprit are obligatia sa dea curs popririi. In conditiile in care clientul va prezenta o adresa emisa de Casa de Pensii prin care se certifica poprirea a 1/3 din contravaloarea pensiei, se va elibera intreaga valoare a pensiei. Contul va ramane blocat pana la sosirea adresei de desfiintare a popririi, adresa care va fi emisa de executorul judecatoresc. Doamna Burcin Filofteia a fost contactata telefonic si informata cu privire la contul poprit. Va multumim anticipat si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatii sau clarificari pe care le considerati necesare.

I Oiustin om
Probleme diverse de la GarantiBank

Am pl?tit rata indicat?

Am pl?tit rata indicat? de func?ionara b?ncii. Dup? circa 3 s?pt?mîni, am primit SMS c? am un rest de plat? restant, iar pentru detalii ?i plat? urgent? s? îi apelez. Prin telefon mi s-a spus c? am o restan?? de 0,08 euro ?i c? trebuie s? o pl?tesc pîn? la urm?toarea scaden??, altfel voi fi raportat la Biroul de credite. ?i cel cu care am discutat prin telefon ?i func?ionara b?ncii mi-au repro?at c? nu ?tiu cât trebuie s? pl?tesc. Dup? discu?ia prin telefon mi-au luat 0,08 euro din cont. În 26.05.2014 banca a acceptat s? mi se ia din cont circa 100 de euro, de?i ?tia c? opera?iunea era o fraud? electronic?. Banca mi-a restituit banii, îns? cu mult peste termenul stabilit.

20-12-2014

A MAUGUSTIN CATALIN MITRAN
Card de credit de la CEC Bank

Am facut un dosar pt ca

Am facut un dosar pt card de credit si as vrea sa stiu situatia dosarului meu, in conditiile in care eu sunt student si trebuie sa-mi platesc studiile. A trecut aproape o luna si nu am primit nici un raspuns, din cauza asta pot pierde anul universitar. Nu ma suparam daca raspunsul era nu, stiam ce am de facut, dar asa, am tot asteptat rezultatul dosarului care nu mai vine...

18-12-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate domnule Augustin Catalin Mitran, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, va comunicam ca solicitarea dumneavoastra a fost aprobata inca din data de 17.12.2014. Va asteptam la sediul bancii - Agentia CEC Bank Toporasi, pentru ca in 30 zile de la data emiterii (17.12.2014) sa va ridicati cardul de credit Va multumim ca ati ales sa fiti client CEC Bank si va asteptam in continuare sa utilizati produsele si serviciile oferite de banca, asiguradu-va de intreaga noastra consideratie.

G MGabriel Mototolea
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Buna ziua, Cum in scu

Buna ziua, Cum in scurt timp imi expira cartea de identitate, am fost la sucursala CEC, din Galati, str. Domneasca, nr. 26, de langa magazinul Winmarkt Modern. Acolo vroiam sa platesc taxa de timbru si contravaloarea noii carti de identitate, asa cum am facut si in urma cu 7 ani, cand mi-am facut precedentul buletin. Cum birou de informatii nu exista in aceasta sucursala, nici macar un gardian la usa nu era, ca sa-l intreb pe el despre cum merg treburile la "minunata" dvs. banca, am incercat sa abordez o doamna de la unul din ghisee, care am vazut ca nu deservea niciun client. De fapt, nu am inteles prea bine ce facea, parea sa intoarca o foaie (aceeasi foaie) intruna de pe o parte pe alta. Am incercat sa-i explic ce vreau sa fac, dar n-am apucat sa zic 3 vorbe, pentru ca mi-a retezat-o scurt, zicandu-mi sa ma duc sa stau la coada (da, era coada de vreo 5 persoane - pana la usa) si sa-mi astept randul. Parea vadit deranjata de tupeul meu de a o deranja din ceea ce facea acolo! Imi astept cuminte randul, ajung la o alta doamna, de la ghiseul de alaturi (prima doamna era in continuare ocupata facand nimic), explic doamnei de la al doilea ghiseu ce problema am, ca sa aflu ca banca dvs. nu mai presteaza acest serviciu! Multumesc CEC! M-ati facut sa pierd jumatate din pauza de masa, ca sa stau DEGEABA la o coada intr-o sucursala de-a dvs., pentru ca nu sunteti in stare sa aveti un birou de informatii sau macar angajati decenti!

17-12-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate Domnule Gabriel Mototolea, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aspectele care v-au nemultumit, ne cerem scuze pentru neplacerea provocata si va asiguram de permanenta noastra preocupare privind buna servire a clientilor. Speram ca veti folosi in continuare produsele si serviciile Bancii si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

D MDan Mihalache
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am nimerit un consultant

Am nimerit un consultant de vanzari care mi-a spus exact ce am vrut sa aud. Toate-s bune si frumoase. Intrebare:"pot scoate oricand banii depusi fara penalitate" R: "DA" Am avut o urgenta si aveam nevoie de bani. Facut cerere.. pai sa vedeti ca trebuie sa oprim 550 de lei comision. (am optat pentru 1000 euro/an)." In 5 zile lucratoare se rezolva, va viram banii in cont". Ghici ce, n-au intrat nici acum. "Sunt oarece intarzieri cu platile, nici noi n-am luat comisionul pentru luna noiembrie" Pe bune??? Sa nu mai zic ca la sfarsitul perioadei de economisire mai astepti aproape un an pana se vireaza prima de la stat. Pai de ce sa astept? Eu am facut contract cu BCR, nu cu statul roman. Eu unul nu-i mai recomand. O fi randamentul bun, dar daca consilierii sunt de toata jena... Am sa-i anunt pe toti cei pe care i-am recomandat de ceea ce am patit. Macar sa stie, ca tot au avut acelasi consilier reprezentant al BCR BPL. Numai de bine!

17-12-2014

M BMihai Bercu
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

Am cautat calificativul

Am cautat calificativul 0 (zero - foarte slab) ca sa pot da o marime a incompetentei, indiferentei fata de client, promptitudinii nule a angajatilor din serviciul Raiffeisen Direct, insa nu l-am gasit. (din fericire pentru ei ) Mi-am dechis cont la dansii in februarie 2013, obligat fiind de angajator ca singura optiune ptr mine in ceea ce priveste Banca, pentru virament salariu lunar. M-am prezentat la Sediul din Calea 13 Septembrie, Nr. 221-225, Sector 5, pentru deschiderea unui cont de salariat/cont curent, cu precizarea repetata ca acest cont are o destinatie precisa: virare salariu iar contul ar trebui sa fie supus intelegerii dintre firma angajatoare si banca raiffeisen. Mentionez ca la data respectiva nu stiam despre ce intelegere  angajator-banca era vorba. Urma sa aflu ulterior, dupa 1 an si 10 luni, intamplator, dintr-o discutie cu colegii de serviciu care erau datele acelei intelegeri: comisioanele pentru interogare sold si extragere ATM erau zero. Insa nu si la mine. De 1 an si 10 luni am fost taxat pentru fiecare RON scos de la bancomatele bancii Raiffeisen, fara ca cineva sa sesizeze si sa indrept acest lucru (!). In schimb, eram bombardat cu telefoane despre carduri de cumparaturi, credite si alte mizerii. In Octombrie 2014, am fost la sediul Raiffeisen din 13 Septembrie pentru a incerca sa clarific care e de fapt conventia dintre Angajator si Banca si sa intreb de ce nu s-a aplicat in tot acest timp. Domnisoara de acolo (A.C.) a gasit intradevar acel agreement dintre cele 2 entitati, si, evident s-a trecut la calculul comisioanelor percepute eronat de catre banca, mai precis din februarie 2013. Am facut cerere/reclamatie pentru restituirea acestei sume dar si o cerere de schimbare de tip de abonament; de pe Eficient pe Standard. Aici a inceput distractia: domnisoara A.C. n-a stiut sa-mi dea un timp de asteptare pentru aceste 2 cereri/reclamatii; bineinteles ca dupa 4-5 zile lucratoare am inceput cu telefoanele la sediul lor, mai ales ca trecerea la tipul de abonament Standard s-a facut in 2 zile lucratoare. Dupa ce s-au plictisit si enervat pe/de mine, pentru ca simteai nervozitatea angajatul Raiffeisen de partea cealalta a firului, mi s-au dat mai multe cateva (1-2) termene de rezolvare, un 30 de zile lucratoare initial, apoi 45 de zile lucratoare. Dupa fix 40 de zile lucratoare, echivalentul a 60+ de zile calendaristice, timp in care am facut si sezizari telefonice prin Raiffeisen Direct (cu rezultate ZERO de fiecare data), am primit un telefon de la angajata G.D., cea care initial imi deschisese contul in 2013 februarie, sa-mi comunice urmatoarele: Banca nu poate face absolut NIMIC iar VINA pentru aceasta situatie este impartita. Prin urmare, si eu sunt vinovat pentru ca dansa nu si-a facut treaba. Am intrebat cum se poate rezolva sau aplana aceasta situatie pentru ca eu doresc restituirea sumei repspective iar solutia a fost: banii mi-i va da dansa din propriu buzunar la primul salariu, lucru care s-a si intamplat. Prin urmare, BANCA nu o sa va plateasca niciodata niciun ban, insa angajatii ei, DA. Lunile Octombrie si Noiembrie 2014 au fost de cosmar, in ceea ce priveste comisioanele de administrare lunara: am fost taxat si ptr internet banking, abonament standard si abonament eficicient la un loc. Ajunsesem la un comision total de 12.90 ron /luna si incepusem sa ma intreb daca nu cumva eram un client VIP al bancii. Am sunat la Raiffeisen Direct, fara niciun rezultat dupa o saptamana, m-am prezentat personal la sediul Bancii, problema s-a rezolvat in 2 minute, 2 clickuri, prin stornare comision. Asta s-a intamplat in Octombrie. In Noiembrie, aceeasi problema, suprataxare, comisionat pentru 2 tipuri de abon, am sunat la Direct intreband daca e nevoie ca pe fiecare luna de acum incolo, sa ma prezint la banca pentru aceasta stornare (?!!). Cei de la Raiffisen Direct m-au linistit, spunandu-mi ca e  vorba de o, citez, "eroare de sistem". Bineinteles ca a trecut o saptamana si problema nu a fost rezolvata, am sunat la Banca, pentru ca sa mi se comunice ca problema e inca in Centrala si se va rezolva pana la sfarsitul zilei. Bineinteles ca nu s-a rezolvat in acea zi, ci in ziua urmatoare, cand mi s-a facut stornare, insa mi s-a gresit IAR, de catre domnisoara A.C., grila de comisionare si am fost, bineinteles, taxat de la ATMuri bancii. Daca timp de 2 luni +, incerci si nu reusesti sa schimbi un nenorocit de tip de abonament sau o grila de comisionare, eu zic ca e de bun augur sa te duci acasa si te apuci de altceva. Mi s-a adus la cunostinta faptul ca domnisoara A.C. face multa munca de teren dar si de birou, insa, dupa mine, mai bine ar ramane doar la una dintre ele. E clar ca nu le poate face pe amandoua. Pe langa aceste intamplari recente nefericite care au pus capac, mai am de relatat una: in Aprilie 2014, verificand intamplator Raiffeisen Online, in sectiunea Sume retinute, imi apareau 2 tranzactii online neautorizate de mine, in valoare de 1500 de ron, catre 2 siteuri comerciale. Am blocat imedait card, am schimbat card, mi-au fost returnati banii dupa o saptamana, INSA nici pana astazi nu mi s-a spus ce s-a intamplat de fapt, nici din partea lor si nici din partea politiei (unde am facut plangere penala pentru furt). Absolut nimic. Cei de la Banca ma trimiteau catre Politie, Politie facea investigatie si tot asa. Avand aceste experiente negative la activ si satul pana peste cap de "erorile lor de sistem" (pe banii mei, nu ai lor) dar si modul indiferent si indolent cu care isi trateaza clientii, am gasit logica si cat se poate de pertinenta decizia de a-mi inchide toate conturile deschise la aceasta banca sinistra, la data de 5 Decembrie 2014. Concluzii: - Raifeissen este o banca in care TU, trebuie sa te zbati sa-ti faci dreptate singur. Daca nu trimiti emailuri cui trebuie sau insisti cu telefoanele, Banca nu-ti va rezolva nicio problema niciodata. - Serviciu Raiffeisen Direct, prin telefon este absolut degeaba. Dupa ORE INTREGI de petrecut la telefon cu ei, n-am  reusit sa rezolv niciodata nimic. Nu forwardeaza probleme, n-au habar de reclamatiile angajatilor din teren, comunicarea intre ei fiind nula. - Nimeni, niciodata, nu te va suna sa-ti confirme solutionarea vreunei reclamatii ridicate. Tu trebuie sa suni si sa suni pana cand se vor satura de tine. Problema cu returnarea comisionelor a fost clasata de doamna G.D. ca "Foarte Satisfacut" (de fapt, cred ca acest calificativ conteaza cel mai mult pentru ei) - Oameni incompetenti si nepregatiti profesional - Indolenta si lene duse la extrem; probleme de 2 clickuri si jumatate sunt rezolvate in saptamani intregi. - Gust amar dupa experienta aceasta; Nu recomand aceasta banca nimanui.

16-12-2014

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie