top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I Cioana costanache
Prima casa de la CEC Bank

Pe data de 2.07.2014 am

Pe data de 2.07.2014 am depus actele pentru un credit Prima Casa ,dosarul e inca in lucru , ne-au sunat astazi si au zis ca s-au terminat fondurile...Oare cat dureaza pana primesc iar fonduri?O zi buna!

08-07-2014

A CADRIAN IOAN COROBAN
Tranzactii la ghiseu de la Eximbank

Buna ziua. Am stat doua

Buna ziua. Am stat doua ore jumatate ca sa pot sa ridic in numerar banii mei ajunsi la scadenta. In medie, singurul functionar de la ghiseu ajuta 7-8 persoane persoane pe ora pentru tranzactii cu numerar. Astazi, cei de la Banca Roamaneasca si-au pierdut sigur un client..dar mi-e frica pentru ei ca sunt mai multi..toti erau nemultumiti!!!

07-07-2014

M Mmiron mihaela
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua, Am depus do

Buna ziua, Am depus dosarul cu actele necesare accesarii unui credit Prima Casa prin Cec Bank in data de miercuri 2.07.2014 la agentia cec Sala Palatului si mi s-a comunicat astazi 7.07.2014 ca s-au terminat fondurile. As dori sa stiu ce se intampla mai departe...in cat timp se suplimenteaza fondurile ( macar din experienta anilor trecuti daca stiti ). Noi mai putem cauta in continuare si eventual incheia un precontract de vanzare cumparare ? Sa ne cautam alta banca ?

07-07-2014

S Isorin ivanescu
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania

Buna ziua!Cand sperantel

Buna ziua!Cand sperantele mele se naruisera dupa un efort de a-mi refinanta creditele intr-un singur credit ipotecar ,cand toate banciile ,Ifn-urile,brokeri de la firme mari nu mi-au dat sorti de izbanda, avenit si "renastera mea a doua oara"!Singurii care au inteles dupa o analiza mai amanuntita a fost banca Transilvania!Sunt niste profesionisti!Multumesc-o experienta care mi-a schimbat viata!Pot sa scriu o carte despre banci ifn-uri ,brokeri de credite!BRC si CRB au fost spaima mea dar in timp am invatat cum sa te "limpezesti" in aceste doua baze de date!Exista un singur mod si acela este de a-ti plati ratele la timp si print-un sacrificiu financiar de a accepta o dobanda uriase de la un ifn pentru refinantarea creditelor cu probleme apoi incercand sa revii la o banca care sa accepte situatia dupa politica fiecareia!Multumesc

04-07-2014

C SCarmen Sirbu
Credit auto de la Raiffeisen Bank

O banca cu angajati inco

O banca cu angajati incompetenti! Am accesat un credit auto, la sfarsitul perioadei de creditare am solicitat returnarea cartii de identitate a masinii. Surpriza! Dupa 4 luni de asteptare am fost anuntata ca s-a pierdut documentul!

03-07-2014

D SDan Stoica
Prima casa de la CEC Bank

Va dau un sfat pe care l

Va dau un sfat pe care l-am primit si eu: NU FACETI CREDIT LA CEC! Degeaba incerci mai tarziu sa rezolvi problemele cu termenele depasite, cu avansurile sau oportunitatile pierdute! Fiindca din start relatia cu CEC-ul este sortita esecului. Cunosc si cazuri in care creditul s-a acordat (la CEC) in 3 saptamani. Insa este o exceptie. Ideea este ca "se poate" insa depinde doar de oameni. Altfel CEC-ul ca si institutie este un HAOS total. Iar daca depinzi de 3 oameni dintre care este tafnos, altul este inconpetent si al treilea in concediu iti dai seama ce iese. Eu am experiente cu alte banci seriose: pei atunci cand ti se spune "maine" - este vorba de ziua urmatoare, nu peste 2 saptamani. Lucru care never, ever nu o sa se intample la CEC. PS: nu va lasati pacaliti de aparente: au sedii frumoase, personal civilizat - par "profesionisti"... Insa dupa ce ti-ai depus actele incet-incet toata lumea isi pirde zambetul: tu de disperare, ei de indiferenta.

02-07-2014

D CDRAGOS CUCEANU
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna. La bcr bpl sunt su

Buna. La bcr bpl sunt sunt sub orice critica. Dupa 4 ani de economisire am vrut sa utilizez banutii in scop locativ pentru renovare locuinta. desi initial operatorul bpl cu care am vorbit mi-a spus una ( si anume ca pot retrage banii fara nici un cost si ca daca ii folosesc pentru renovare si aduc dovada ca I-am folosit cu scop locativ contractual nu sufera modificari si poate decurge pana la finalizarea celor 5 ani) la sucursala din Husi am primit cu totul alte informatii (a se citi suturi).Ttitularul contractului fiind fiica minora trebuie facuta o cesionare a contractului; implicit daca ma ating de economii se modifica contractul privind suma de creditare si totodata se reziliaza contractul. In plus nu pot beneficia de prima de la stat ca de, reziliez contractul, deci se pierde, vreo 400 lei concesionarea si modificarea titularului, de contract 1% comision de retragere daca vreau urgent sau daca nu fara comision, dar primesc banii dupa 3 luni. Am sunat la bpl si singura lamurire a fost ca urgent inseamna 1% din valoare si „imediat ce banii sunt disponibili” adica chiar si 89 de zile ca doar nu e dupa 3 luni. Cert este ca din suma economisita +dobanda +prima de la stat dupa calculele mele voi lua de la BCR BPL inapoi cu ceva mai putin decat suma economisita doar de mine si asta cand VOR FI BANI DISPONIBILI. Multumesc BCR BPL! M-ati usurat de grija banilor mei.

01-07-2014

V RVIORICA ROMAN
Credit nevoi personale de la GarantiBank

Am vrut sa facem un un i

Am vrut sa facem un un imprumut pentru nevoi personale pentru renovari la casa si etc.si ne-am dus la garantibank am citit despre ei ca sant buni si ajuta repede la imprumut,find salariat la stat cu net in mana 1200 ron si sotul meu 1600 ron, am crezut ca nu o sa avem probleme in concluzie ne-au mintit si ne minte si acum de o luna si trei saptamani cu asteptarea.Numai lauda e de ei????????in plus angajatii de la agentia de pe zizinului sunt groaznici niste scarbe,o duduie(Ana Maria Raducu) statea si vorbea la telefon in timp ce ma servea nici pic de bun simt,iar profesionalism zero.

01-07-2014

A Calexandru cobneac
Cont de economii de la ING

Sunt client ING de cand

Sunt client ING de cand a aparut la mine in oras, Dr.Tr.Severin. Platesc online TVA, CASS, impozite, taxe, CEZ, RDS, Romtelecom, etc. Dupa plata utilitatilor mai primesc si 2% din valoarea facturilor inapoi. Ba chiar si alte carduri personale le alimentez online. Sunt multumit de aceste servicii si niciodata nu mi s-a spus ca banii n-au ajuns unde trebuie, in acesti ani de cooperare cu ING. Imi scot banii din contul de economii, total sau partial, cand vreau, fara nicio problema. Dar.mai intai mut banii din contul de economii, in contul personal si apoi se pot scoate cash. Niciodata nu poti scoate bani direct din contul de economii. Aceasta operatie e simpla si se face de acasa sau de la calculatorul pus la dispozitia bancii. Asa ca acel client care voia bani din contul lui de economii trebuia sa faca acest pas, nu sa-i retraga direct din bancomat...Nu sunt avocatul ING, pe partea de creditare...nu mai zic...dar privind strict acest capitol, cred ca in eroare a fost clientul...Mai ales daca cineva cunoscut s-a jucat cu banii lui de prin conturi...Sunt multe persoane care dau cardul si pinul unor persoane de ”încredere”, dar nu intotdeauna cinstite. Eu nu am decat 2 selfbank-uri in Severin, nu pot scoate bani de la ”caserie”, mai nou se pot depune si retrage direct euro. Pacat ca personalul se schimba mereu de parca ar face practica si uneori te prinzi singur ca nu sunt foarte instruiti.

01-07-2014

D RDaniel R
Cont de economii de la ING

Ma numesc Daniel, domici

Ma numesc Daniel, domicilat in BucurestiIn si in calitate de client, persoana fizica cu domiciliul in Romania ma adresez dumneavostra, pentru ca as vrea ca o autoritate competenta sa analizeze modul in care am fost tratat eu in relatia cu ING BAN in urmatoarea situatie: Sunt client ING Bank de peste 5 ani, detin la aceasta banca un card de salarii, un cont de economii si am incheiat si un contract de credit de nevoi personale. In data de 26.06.2014 am mers la ATM-ul din Theodor Pallady (sector 3 Bucuresti) si am intentionat sa retrag o suma de bani din contul de economii de care aveam nevoie urgent. In momentul in care am introdus cardul in ATM, acesta l-a respins si mi-a aparut pe ecran un mesaj in care eram rugat sa contactez personalul ING. Am intrat in sucursala si am rugat un angajat ING sa ma ajute, acesta a sters efectiv cardul cu o anumita solutie, l-a introdus intr-un dispozitiv de pe biroul dansului si mi-a spus ca nu este functional. Mi-a recomandat sa apelez la Relatii cu Clientii pentru a-mi bloca cardul si a solicita emiterea unui nou card. Mi s-a spus ca emiterea unui nou card va dura 4 zile lucratoare, I-am explicat agentului din sucursala ca am nevoie urgent sa retrag anumita suma din contul de economii si nu pot astepta pana la emiterea cardului , agentul mi-a spus ca acest lucru il pot face doar de la o casierie ING. Pentru ca programul casieriei se incheiase m-am prezentat a doua zi, la ora 09.00 in data de 27.06.2014 la casieria ING (sucursala Unirii, sector 3 Bucuresti), m-am legitimat cu buletinul si am solicitat sa retrag din contul de economii o anumita suma, mi s-a oferit contul IBAN si am fost rugat sa completez un document pentru retragere numerar. Dupa ce am terminat de completat documentul m-am prezentat din nou la ghiseu unde mi s-a spus ca nu mi se pot elibera banii din contul de economii si am fost rugat sa sun din nou la Relatii cu Clientii pentru a mi se face transferul din contul de economii in contul de salarii. Am facut aceasta operatiune pentru care asistentul de la Relatii cu Clientii mi-a spus ca se impune un comision de 10 lei dar avand in vedere ca nu-mi functioneaza cardul din motive care nu tin de mine, nu voi plati acel comision. M-am dus pentru a treia oara la ghiseu unde mi s-a eliberat suma solictata si mi s-a retras din contul de salarii un comision de 64 lei. Acest comision mi s-a perceput pentru ca am indraznit sa deranjez angajatii de la casierie si nu am scos banii de la ATM (dar evident eu nu aveamun card fucntional. Desi mi-am exprimat nemultumirea in fata personalului bancii referitor la perceperea acestui comision in situatia in care nu am alta modalitate prin care pot sa intru in posesia banilor mei de care aveam nevoie urgent. Mi s-a spus sa ma intorc la sucursala din Theordor Palllady sa depun o sesizare. M-am dus inapoi la aceasta sucursala iar doamna Adina Carp mi-a spus ca nu se poate depune o sesizare si m-a invitat din nou sa apelez la Relatii cu Clientii. Asistentul de la Relatii cu Clientii, care se presupunea ca este acolo sa ma ajute, m-a certat efectiv ca indraznesc sa fac o sesizare si m-a acuzat ca mi-am stricat singur cardul demagnetizandu-l. Mi-a spus clar ca nu se inregistreaza sesizari petru asa ceva. Practic nu mi s-a oferit nicio modalitate prin care as putea sa-mi exprim nemultmirea cu privire la modul in care mi s-a perceput un comision abuziv si modul in care am fost plimbat intre sucursale pentru a intra in posesia banilor mei. Personal m-am simtit umilit, batjocotit, furat si victima unui abuz. Mi se pare inadmisibil pentru o societate de talia ING (care are ca si obiectiv major satisfacea clientilor si un Customer Experience ridicat) sa trateze clientii in felul acesta. In locul scuzelor care se impuneau unei astfel de situatii care mi-a fost creat un disconfort major datorita nefuctionarii unui instrument al bancii, am fost plimbat intre sucursale, am pierdut foarte mult timp (am fost nevoit sa-mi iau o zi de concediu pentru a putea efectua o tranzactei care ar fi putut fi efectuata in 10 minute la orice ora in conditiile in care cardul – produsul bancii ar fi fost functional).. Cardul din punct de vedere fizic nu prezinta urme de deteriorare , nu inteleg de ce tot eu trebuie sa platesc pentru asta si sa fiu tratat ca un infractor. Marturisesc ca datorita acestui episod intentionez sa inchei colaborarea cu aceasta banca si sa actionez aceasta institurie si in instanta. In alta ordine de idei o sa povestesc tuturor cunoscutilor intamplarea mea nefericita si evident o sa recomand sa se evite toata lumea interactiunea cu ING BANK . In concluzie, eu am ales sa am incredere in ING si sa-mi depun economiile la aceasta banca dar am primit in schimb obligativitatea sa platesc un comision foarte mare pentru ca am indraznit sa solicit retragerea unei sume de bani din contul meu si umilinta maxima . In loc de respect, mi s-a refuzat dreptul legal de a depune o sesizare. Clientii la ING nu au dreptul sa reclame, decat sa se supuna regulilor si abuzurilor bancii? In speranta unei analize obiective efectuate pe o baza legala astept cu interes raspunsul dumneavoastra si va multumesc anticipat. Cu stima, Daniel

27-06-2014

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie