top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

D RDaniel R
Cont de economii de la ING

Ma numesc Daniel, domici

Ma numesc Daniel, domicilat in BucurestiIn si in calitate de client, persoana fizica cu domiciliul in Romania ma adresez dumneavostra, pentru ca as vrea ca o autoritate competenta sa analizeze modul in care am fost tratat eu in relatia cu ING BAN in urmatoarea situatie: Sunt client ING Bank de peste 5 ani, detin la aceasta banca un card de salarii, un cont de economii si am incheiat si un contract de credit de nevoi personale. In data de 26.06.2014 am mers la ATM-ul din Theodor Pallady (sector 3 Bucuresti) si am intentionat sa retrag o suma de bani din contul de economii de care aveam nevoie urgent. In momentul in care am introdus cardul in ATM, acesta l-a respins si mi-a aparut pe ecran un mesaj in care eram rugat sa contactez personalul ING. Am intrat in sucursala si am rugat un angajat ING sa ma ajute, acesta a sters efectiv cardul cu o anumita solutie, l-a introdus intr-un dispozitiv de pe biroul dansului si mi-a spus ca nu este functional. Mi-a recomandat sa apelez la Relatii cu Clientii pentru a-mi bloca cardul si a solicita emiterea unui nou card. Mi s-a spus ca emiterea unui nou card va dura 4 zile lucratoare, I-am explicat agentului din sucursala ca am nevoie urgent sa retrag anumita suma din contul de economii si nu pot astepta pana la emiterea cardului , agentul mi-a spus ca acest lucru il pot face doar de la o casierie ING. Pentru ca programul casieriei se incheiase m-am prezentat a doua zi, la ora 09.00 in data de 27.06.2014 la casieria ING (sucursala Unirii, sector 3 Bucuresti), m-am legitimat cu buletinul si am solicitat sa retrag din contul de economii o anumita suma, mi s-a oferit contul IBAN si am fost rugat sa completez un document pentru retragere numerar. Dupa ce am terminat de completat documentul m-am prezentat din nou la ghiseu unde mi s-a spus ca nu mi se pot elibera banii din contul de economii si am fost rugat sa sun din nou la Relatii cu Clientii pentru a mi se face transferul din contul de economii in contul de salarii. Am facut aceasta operatiune pentru care asistentul de la Relatii cu Clientii mi-a spus ca se impune un comision de 10 lei dar avand in vedere ca nu-mi functioneaza cardul din motive care nu tin de mine, nu voi plati acel comision. M-am dus pentru a treia oara la ghiseu unde mi s-a eliberat suma solictata si mi s-a retras din contul de salarii un comision de 64 lei. Acest comision mi s-a perceput pentru ca am indraznit sa deranjez angajatii de la casierie si nu am scos banii de la ATM (dar evident eu nu aveamun card fucntional. Desi mi-am exprimat nemultumirea in fata personalului bancii referitor la perceperea acestui comision in situatia in care nu am alta modalitate prin care pot sa intru in posesia banilor mei de care aveam nevoie urgent. Mi s-a spus sa ma intorc la sucursala din Theordor Palllady sa depun o sesizare. M-am dus inapoi la aceasta sucursala iar doamna Adina Carp mi-a spus ca nu se poate depune o sesizare si m-a invitat din nou sa apelez la Relatii cu Clientii. Asistentul de la Relatii cu Clientii, care se presupunea ca este acolo sa ma ajute, m-a certat efectiv ca indraznesc sa fac o sesizare si m-a acuzat ca mi-am stricat singur cardul demagnetizandu-l. Mi-a spus clar ca nu se inregistreaza sesizari petru asa ceva. Practic nu mi s-a oferit nicio modalitate prin care as putea sa-mi exprim nemultmirea cu privire la modul in care mi s-a perceput un comision abuziv si modul in care am fost plimbat intre sucursale pentru a intra in posesia banilor mei. Personal m-am simtit umilit, batjocotit, furat si victima unui abuz. Mi se pare inadmisibil pentru o societate de talia ING (care are ca si obiectiv major satisfacea clientilor si un Customer Experience ridicat) sa trateze clientii in felul acesta. In locul scuzelor care se impuneau unei astfel de situatii care mi-a fost creat un disconfort major datorita nefuctionarii unui instrument al bancii, am fost plimbat intre sucursale, am pierdut foarte mult timp (am fost nevoit sa-mi iau o zi de concediu pentru a putea efectua o tranzactei care ar fi putut fi efectuata in 10 minute la orice ora in conditiile in care cardul – produsul bancii ar fi fost functional).. Cardul din punct de vedere fizic nu prezinta urme de deteriorare , nu inteleg de ce tot eu trebuie sa platesc pentru asta si sa fiu tratat ca un infractor. Marturisesc ca datorita acestui episod intentionez sa inchei colaborarea cu aceasta banca si sa actionez aceasta institurie si in instanta. In alta ordine de idei o sa povestesc tuturor cunoscutilor intamplarea mea nefericita si evident o sa recomand sa se evite toata lumea interactiunea cu ING BANK . In concluzie, eu am ales sa am incredere in ING si sa-mi depun economiile la aceasta banca dar am primit in schimb obligativitatea sa platesc un comision foarte mare pentru ca am indraznit sa solicit retragerea unei sume de bani din contul meu si umilinta maxima . In loc de respect, mi s-a refuzat dreptul legal de a depune o sesizare. Clientii la ING nu au dreptul sa reclame, decat sa se supuna regulilor si abuzurilor bancii? In speranta unei analize obiective efectuate pe o baza legala astept cu interes raspunsul dumneavoastra si va multumesc anticipat. Cu stima, Daniel

27-06-2014

P SP Sebastian
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

Am avut experiente nepla

Am avut experiente neplacute la Raiffeisen. Una din ele a fost la Agentia Delfinului din Sos. Pantelimon. nr.254. Mama mea avea un cont la termen la Raiffeisen iar eu eram imputernicit sa fac orice operatiuni in contul mamei mele. Am fost astazi 18 mai 2014 la Raiffeisen Delfinului in jurul orei 16:00, cu intentia de a imi schimba datele de identitate in acel cont unde sunt imputernicit, deoarece actul de identitate pe care il aveau in sistem era expirat si am facut unul nou. Aceasta procedura trebuia sa dureze mai putin de 5 minute. M-am dus la ghiseu unde dna Izabela, asa s-a recomandat cand I-am cerut numele si din pacate nici unul din angajati nu poarta ecuson cu numele lor, dupa mari eforturi la computer datorate cred crasei incompetente, m-a anuntat la inceput ca nu poate gasi contul, cu toate ca ii dadusem si o factura primita de la banca cu toate informatiile necesare. Dupa mari eforturi a reusit performanta de a gasi contul respectiv dar ajuns la concluzia ca habar nu avea cum sa schimbe datele mele de identitate si atunci am inceput sa ma intreb daca era asa de neinstruita, de ce lucra la acel ghiseu. Pe un ton rastit si obraznic mi-a spus ca trebuie sa astept la colega ei de la unul din cele doua birouri. In timp ce asteptam la acel birou, am constatat ca dna Izabela trata cam toti clientii cu aceeasi obraznicie si lipsa de profesionalism. Clientul pe care l-a servit imediat dupa mine a plecat pe usa bancii bombanind: Ce banca de...La urmatorul client a ridicat vocea si i-a tras un perdaf de nu se mai oprea. Am ramas socat vazand ca asa un comportament este aceptabil la Raiffeisen Bank, unde aptitudinile de customer service se pare ca nu exista. Dupa ce am mers la colega ei la care fusesem trimis, am asteptat in total 35-40 minute, cand mi s-a comunicat de la acel birou ca va mai dura destul de mult pana voi putea efectua banala operatiune de a da bancii informatiile noului meu act de identitate care ar fi trebuit sa ia doar 5 minute. Dezamagit si satul de atitudinea si ineficienta celor de la Raiffeisen am plecat fara a rezolva nimic. M-am oprit la Pireus Bank, chiar alaturi, unde trebuia sa fac aceeasi modificare de date de identitate si unde am rezolvat in 5 minute. Vreau sa mai adaug ca nimeni din cadrul acelei filiale nu si-a cerut scuze nici macar o data pentru ca nu au reusit sa ma ajute sau pentru timpul lung de asteptare. Atata lipsa de respect si de instruire relatii client este ceva de neimaginat intr-o tara civilizata e clar ca managerii si trainerii de la biroul central nu isi faci datoria de a instrui angajatii de la filiale. Am mers acasa unde am trimis prim email or reclamatie la biroul central Raiffeisen. Dupa vreo saptamana, nu primisem un raspuns la sesizarea facuta. Am mai trimis un email reamintindu-le ca asteptam un raspuns. Abia pe 6 iunie, deci cam 18 zile dupa ce facusem sesizarea am primit un raspuns de la cineva pe nume Valentina Mirea de la departamentul Complaints Management Raiffeisen. Erau niste scuze penibile in ceea ce priveste timpul lung de asteptare pe care l-am intampinat la filiala Delfinului. Nu era nici o mentiune despre vreo masura pe care o vor lua pentru a scurta timpul de asteptare la acea filiala. Nu era nici o mentiune despre obraznicia angajatei de la Delfinului, desi au camere de luat vederi in acea filiala si puteau cerceta arhiva pentru a se face o investigatie si a o sanctiona si reinstrui. In consecinta am trimis inca un email Valentinei Mirea de la Complaints Management Raiffeisen rugand-o sa adreseze profesional sesizarile mele sa investigheze ce s-a intamplat si sa ofere solutii nu doar o simpla scuza, pentru ca altfel problemele se vor repeta. Bineinteles ca de atunci nu am mai primit nici un raspuns de la ei. Asta denota or crasa incompetenta si o totala lipsa de interes chiar la nivelul biroului central Raiffeisen. Nu au nici un respect pentru clienti si nici o dorinta de a rezolva problemele clientilor. De atunci mama mea si-a inchis toate conturile avut la aceasta banca, transferand banii la o alta banca competitoare, care ne trateaza cu respect. Nici eu nici familia mea nu vom mai apela la serviciile acestei banci care isi trateaza clientii cu nesimtire si nepasare.

27-06-2014

D Bdaniela baraitaru
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Buna ziua! O singura

Buna ziua! O singura intrebare am. Daca refinantez un credit la CEC BANK si merg sa inchid contul , dumnealor au sau nu obligatia sa-mi dea o hartie din care rezulta inchiderea acestui cont? Doamna de la agentie a spus ca nu-mi poate da aceasta hartie, a trebui sa fac o cerere de mana, aceasta cerere a fost inregistrata, si am aflat ca poate dura pana la 30 de zile sa primesc raspuns. Oare aceasta situatie se petrece si la alte banci, sau doar la CEC BANK?

27-06-2014

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca doamna Baraitaru Daniela s-a prezentat la Sucursala CEC Bank Craiova unde i-au fost inmanate adresele prin care i se comunica achitarea creditului si inchiderea contului curent. Directia Marketing si Comunicare

M SMargareta Sfetu
Credit nevoi personale de la BRD

Buna seara, in anul 2007

Buna seara, in anul 2007 am facut un credit nevoi personale , pe contract scrie si atata destul de clar , rata nu creste si scade anual . Eu am platit in tot timpul aceste suma rotunjita si nu am intarziat niciodata am fost corecta . Ca sa vezi , primesc Acasa o notificare , din nerespectarea obligatiilor de plata fata de BRD 04.05.2014. Cu datorie restanta . Pt ce ????? Am datorie? Care este cauza??? Nu inteleg, eu sunt plecata din Romania de 1 an si mama se ocupa mereu de plata ratei lunare si are toate chitantele, in martie 2014 am fost in Romania si am trecut la BRD sa vad daca sunt schimbari. Cu privire la contract , si mi sa spus ca nu sunt . Deci eu ce pot face acum?? aceste persoane te inraieste de tot , cum este posibil? Daca nu Mai platesc este Mai bine nu? Macar sa aveti de ce sa va legati.

25-06-2014

O AOctavian Ardeleanu
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua, Am depus p

Buna ziua, Am depus pentru prima casa toate documentele(inclusiv dosarul de evaluare) la agentia Cec Dristor si au fost trimise in Centrala Cec in 29 mai 2014. Am tinut in permanenta legatura cu agentia si ni s-a spus ca s-au efectuat pentru dosar toate verificarile si nu mai este necesar niciun act suplimentar, ramanand doar sa vina aprobarea, pe care nu am primit-o nici pana azi; desi se apropie expirarea antecontractului. Ce se intampla? Rog raspuns urgent pentru ca am ajuns la disperare si mai avem de asteptat si la Fond. Proprietarul nu mai amana nicio zi peste termenul antecontractului, situatie in care pierdem casa si toti banii cheltuiti pana acum. Octavian Ardeleanu

24-06-2014

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca domnul Octavian Ardeleanu a fost contactat telefonic in data de 25.06.2014 si anuntat ca dosarul de credit a fost aprobat. Directia Marketing si Comunicare

D SDan Stoica
Prima casa de la CEC Bank

Incep cu o intrebare: ex

Incep cu o intrebare: exista vreo obligatie sau garantie privind serviciile CEC ca institutie si apoi in ceea cei priveste pe angajati? Problema mea la fel ca a multor oameni este ca semnam multe acte cu termene si obligatii insa constatam ca institutia de care depinde totul da din umeri atunci cand li se pun niste intrebari de bun simt. Concret, eu sunt in faza in care am depus toate actele insa astept rezultatul verificarii de la dep. Juridic si am facut evaluarea insa n-am primit inca raportul si sunt dus cu vorba de la o zi la alta. Deja am pierdut degeaba 3 saptamani iar la final acest lucru pe mine ma poate costa o grama de bani insemnand avansul platit. In plus, as mai pune la socoteala si faptul ca risc sa irosesc o oportunitatea pe care poate a doua oara nu o voi mai avea. Deci, imi ofera CEC-ul vreo garantie? Participa cumva la risc? Este un partener de afaceri demn de a fi luat in considerare? Sau ar trebui sa caut in alta parte acum cat inca greseala facuta mai poate fi reparata?

23-06-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate domnule Daniel Stoica, Avand in vedere postarea dumneavoastra de pe site-ul www.conso.ro si pentru ca ne dorim sa imbunatatim calitatea serviciilor oferite clientilor, avem rugamintea sa ne precizati unitatea bancii unde ati depus documentatia de credit. Directia Marketing si Comunicare

C YClient Yo
Prima casa de la CEC Bank

Nu este posibil sa fie u

Nu este posibil sa fie un singur functionar pentru credit prima casa intr -o filiala din centrul Bucuresti, filiala Alba Iulia, biata femeie nu face fata la volumul mare de solicitari! In rest sunt zece angajati de plimba o hartie,.

20-06-2014

Răspuns CEC Bank

Va multumim ca ati alocat timp sa ne aduceti la cunostinta aceste aspecte si va asiguram ca am luat masuri de imbunatatire a servirii clientilor si implicit pentru a satisface toate nevoile acestora. Suntem permanent preocupati in identificarea celor mai bune modalitati de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor nostri, iar personalul bancii are obligatia de a pune clientilor oricand la dispozitie cu competenta si profesionalism informatii utile, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare. De asemenea, va asiguram ca folosim in procesul nostru de schimbare toate mesajele pe care le primim si speram ca la un moment dat sa vedeti diferenta. Directia Marketing si Comunicare

V MVlad Miron
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Ana Branza cat de clar s

Ana Branza cat de clar si interesant este ca "cineva a luat" fix 784 lei?! de ce nu 800 sau 700? mai avea nevoie de restul de 84 de lei pentru un bilet de tren sau cum? Oameni buni, spunea bine cineva aici: nu e vina nimanui ca cititi contractele decat dupa ce le semnati si ca habar nu aveti ce cititi! Dar nu mai aruncati informatii aiurea pe site-uri unde ar trebui sa ajunga review-uri serioase si de calitate care chiar sa ajute alti posibili cumparatori. Experienta mea este urmatoarea: am gasit un consultant foarte bun la BCR BPL - ATENTIE! aceasta banca nu inseamna banca BCR, sa facem in primul rand distinctia. Cu BCR am o experienta extrem de neplacuta dar este alta discutie si nu amestecam subiectele. Ca functionarii BCR sunt prost pregatiti referitor la acest produs, pot fi de acord. Dar subliniez din nou: este foarte important sa discutati transparent si deschis cu consilierii de la BCR BPL inainte sa semnati! tot ce nu intelegeti intrebati iar daca nu stiu raspunsul sa-l caute! Ce probleme am constatat la acest produs: 1. prima de la stat se vireaza dar foarte greu (dupa 1-1,5 ani). Acest lucru nu este nicaieri mentionat in contract si este deranjant. Cred ca face parte din strategia ordinara si mizerabila a Ministerului Dezvoltarii sa intarzie platile dupa modelul rambursarilor de TVA, retrocedarilor etc. Banii pentru depunerile din 2012 s-au virat abia in primavara 2014! 2. Banii se pot recupera atunci cand te trezesti ca ai nevoie de ei. Dar contra a doua comisioane: cel platit pentru deschidere (1% valoarea din contract) si un alt comision de retragere anticipata. Deci cand te duci sa retragi sumele, stimate cetatean care afirmi aici ca "ti s-au furat banii" , casca ochii pe ce ai semnat si ce fel de produs ai accesat ! pe un contract de 5 ani, "ti se fura" +600 lei din start pentru aceste comisioane. Daca vrei depozit in lei cu dobanda de 25%, afla ca asa ceva nu exista! aici este altfel de produs si-ti trebuie un minim de intelegere economica ca sa profiti de pe urma lui. Produsul te ajuta sa-ti iei casa, sa renovezi casa, sa cumperi teren, sa-ti cumperi cada cu jacuzii etc, NU sa halesti de la stat 25% ca nu este pomana electorala. 3. dobanzile capitalizate sunt foarte mici. Nu ca pe piata ar fi ceva fabulos acum dar practic se cam anuleaza pe comisionul anual de administrare de 28 de lei. Practic dupa minim 2 ani incepi sa vezi in extras ca ai acumulat ceva dobanda. partea buna este ca primesti si pe primele de stat acea dobanda (mica, cum e) dar numai dupa ce guvernul socialist-comunist da drumul la prime. 4. special il las la urma: va puteti lovi la ghiseele BCR (atentie: BCR nu BCR-BPL) de incompenta si mai des IGNORANTA pentru propriile produse. Una sa nu stii de el si alta sa nu te intereseze sa afli. Aici solutia este sa insistati si (repet: foarte important) sa mentineti relatia cu consilierul de la BCR-BPL. Nu acceptati sa fiti transferat de la unii la altii pt ca nu stiu de capul lor. Solicitati cand faceti aceste contracte sa aveti UN SINGUR corespondent ca sa evitati plimbarea pe la ghisee; Spor la economisire-creditare si inca odata: cititi si informati-va in ce va bagati! Fantoma FNI-ului cu castiguri fabuloase pentru romanai "SMEKERI", este inca pe la usile multora! Spor!

20-06-2014

M IMirela Ioana
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua. Eu si sotul m

Buna ziua. Eu si sotul meu am depus actele in luna Februarie 2014 la sucursala CEC Bucuresti (Alba Iulia) pentru achizitionarea unui apartament. Sunt foarte dezamagita de colaborarea cu aceasta institutie pentru ca in primul rand timpul de analiza a dasarului a durat exagerat de mult (3 sapatamani in conditiile in care aveam deja preaprobarea financiara) iar in tot acest timp angajatul CEC care ne-a preluat dosarul nu ne-a mai raspuns la emailuri si telefon. In momentul in care am depus ultimul rand de adeverinte ni s-a spus ca o sa dureze ceva analiza pentru ca persoana care analizeaza este in concediu dar nu ni s-a spus si cat anume. Mi se pare inadmisibil ca in anul 2014 o insitutie bancara dintr-o tara din Uniunea Europeana sa ofere un astfel de raspuns si in calitate de client al acestei banci sa nu ti se ofere niciun fel de explicatie legata de dosarul depus, sa nu ti se raspunda la telefon sau la email, tot ce-ti ramane sa faci este sa astepti sa fii contactat telefonic cand va dori angajatul CEC (eu sincer o consider o bataie de joc). In acest moment avem dosarul aprobat ,dar, din nou, din motive care nu le cunoastem, dosarul nu a plecat la Fondul de Garantare desi noi am depus toate documentele necesare. Desi am insistat sa primim explciatii, nu ni se raspunde la telefon sau email.Suntem disperati pentru ca a fot depasit termenul la care ni s-a promis ca va pelca dosarul si pe care si noi la randul nostru l-am oferit vanzatorului iar in acest moment exista riscul chiar sa pierdem avansul si implicit apartametnul pentru ca nu o sa ne incadram sa-l achitam la timp. Va rog frumos sa ma intelegeti si sa ma indrumati catre cineva care ma poate ajuta in acest sens. Multumesc, Ioana (Bucuresti)

18-06-2014

C ICaius Ionescu
Card de credit de la GarantiBank

La sucursala Theodor Pal

La sucursala Theodor Pallady am fost agresat verbal de paznicul unitatii pentru ca am cerut lamuriri privind produsele si procedurile de lucru ale bancii. Paznicul unitatii, nu numai ca a incalcat confidentialitatea bancara, urmarind discutia clientului cu angajatul bancii, dar a si proliferat amenintari privind "chemarea baietilor". La sugestia mea de a-si pune amenintarea in aplicare mi s-a raspuns suburban: "da ce ba, nu iti stau banii bine in buzunar?" Nici angajatii bancii nu sunt departe de aceasta atitudine sustinad ca "nu trebuie sa iti dau eu nicio explicatie" si "daca nu iti convine poti sa te duci il alta parte". In fapt, angajatii nu cunosteau produsele si procedurile de lucru, folosind in schimb o atitudine primitiva si jignitoare pentru a disimula propria incompetenta. Desi ma indoiesc ca veti lua masuri, paznicul purta sigla Rosegur iar numele de pe legitimatie era "Marin Marin" Daca reprezentantii Garanti Bank intentioneaza sa imi raspunda ca sunt preocupati de oferirea unor servicii de calitate, iar opinia mea este foarte importanta, ii rog sa se abtina si sa faca ceva in privinta asta. Pana atunci voi urma sfatul "consultantilor" Garanti sima voi duce in alta parte.

18-06-2014

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie