Opinii clienti Aedificium Banca pentru Locuinte

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Aedificium Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

22 Septembrie 2017

Este o excrocherie pe care nu ma mir ca nu o sanctioneaza nimeni intr-o tara vanduta strainilor de toti ce s-au perindat la putere dupa '89. Raiffeisen nu plateste primele de stat, asa cum procedeaza BCR, motivand ca statul nu pune la dispozitie fondurile. Dar eu nu am avut contract cu statul si nu statul mi-a batut la usa ca sa ma insele cu promisiuni mincinoase. Am contract de 5 ani si am primit doar vreo 300 de euro la 15000 de lei depusi... Dar comisioanele si le-au luat de la inceput, conform unui vechi obicei ... In plus acum imi cer si 1% comision ca sa imi dea inapoi banii mei, asa, fara dobanda mincinoasa pe care au promis-o. HOTIE PE FATA!!! Asa ca atentie mare unde va tineti banii!!!

Vlad Velescu (Constanta, Constanta)

Raspunsul Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Velescu, Ne pare rau de experienta prin care ati trecut si dorim sa venim in sprijinul dvs. Tinem sa precizam ca situatia creata este independenta de activitatea RBL, care s-a desfasurat permanent cu respectarea prevederilor legale aplicabile. Va asiguram ca Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Asociatia Bancilor pentru Domeniul Locativ din Romania (ABDLR) depun constant toate eforturile necesare pentru respectarea drepturilor legitime ale clientilor sai si speram ca toate aceste aspecte se vor clarifica cat mai curand. Intre timp intelegem ca problema a fost rezolvata si ati fost contactat de catre un reprezentant al bancii. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare in legatura cu contractul dvs. de economisire-creditare, va rugam sa ne contactati la adresa de mail info@railoc.ro. Multumim, Echipa RBL

Aedificium Banca pentru Locuinte - Cont curent

30 August 2017

Anul trecut am inchis un cont RBL a lu ficamea ,ieri ce credeti mi-au tras din cont rata pt contul RBL,am trimis mail ,dar nici un raspuns.... deci parerea o stiti voi ..

TELIBAN SERGIU ANDREI (Arad, Arad)

Raspunsul Aedificium Banca pentru Locuinte

"Stimate domnule Teliban, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis. Am verificat situatia dvs. si intelegem ca v-a fost returnata suma. Va rugam verificati si daca doriti mai multe informatii legate de contul dvs. de economisire-creditare va rugam sa reveniti pe adresa de e-mail info@railoc.ro. In ceea ce priveste serviciul de Fix-Pay, pentru informatii suplimentare si reziliere, va rugam sa va adresati bancii la care respectivul cont curent este deschis. Mentionam ca Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) si Raiffeisen Bank Romania S.A. sunt entitati diferite, iar RBL nu are acces la datele si conturile clientilor Raiffeisen Bank. Multumim, Echipa RBL"

Aedificium Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

23 August 2017

Am incheiat un contract de economisire in nov 2013 si abia prin anul 2015 am cerut si eu un extras de cont si am avut surpriza sa obsev ca nu s-a virat prima de la stat decat partial pt anul 2014. Am cerut lamuriri la o agentie Raiffeisen la o domana de la ghiseu si mi-a zis sa sun la numarul asta de telefon si sa cer lamuriri. Binenteles era numarul de la call center. Am sunat si dupa vreo 10 minute mi-a raspuns cineva care mi-a spus ca prima s-a virat aproximativ 70 % pentru anul 2014 in anul 2015 ca sunt ceva probleme cu un control de la curtea de conturi si ca sa stau linistit ca o sa se rezolve. Au trecut mai bine de 4 ani si nici pana acum nu s-au virat primele de la stat invocand motivul ca sunt in judecata cu statul si ca ar fi castigat in prima instanta dar s-a facut apel si se asteapta. Le-am spuis ca la Bcr s-au acordat primele chiar daca sunt in proces dar banca Raiffeisien continua sa ne minta in continuare si mai ales ca au schimbat regulile jocului in timpul jocului. Mai nou am mers la o agentie si le-am spus ca vreau sa imi retrag banii prin repartizare ( adica pot ridica banii dupa aprox 30 zile fara comision dar cu obligatia de a aduce chitante si facturi pentru suma retrasa si abia dupa ce aduc chitantele poate o sa primesc si prima daca se rezolva cu procesul. Niste neseriosi din punctul meu de vedere. Astept sa vad daca o sa primesc banii si cati o sa primesc. Sper sa nu am vreo surpriza neplacuta. Oricum intentionez sa ii dau in judecata chiar daca ei spun ca nu e vina lor. Eu am incheiat contract cu banca Raiffeisen si nu cu staul roman chiar daca prima vine de la stat. E problema bancii ca a intrat in impas si sa si-o rezolve singura nu pe spatele nostru. Comisioanele si le-au luat anticipat la fiecare 01 ale lunii ianuarie dar cand vine vorba de dobanzi si prime ... zero. Haideti sa ne unim si sa- dam in judecata si sa le cerem daune de nu mai pot sa le duca. Prea isi bat joc de noi. Apropo eu am toate adresele si scrisorile de la ei prin care imi spuneau sa vin sa depun peste 4.500 lei ca voi primi 250 euro si imi tot faceau ei calcule..... totul era o reclama micinoasa si trebuie sa plateasca pentru asta. Haideti sa incercam si poate un judecator cerebral va judeca si ne va da dreptate, ca ne-am saturat sa tot fim furati cu tot felul de comisioane. Nu mai spun ca esti purtat de la un ghiseu la altul si la call center unul iti spune ceva altul altceva, asta daca reusesti sa vorbesti cacicred ca au doar un telefon pt toata tara si sunt fff ocupati.

Claudian Baciu (Pitesti, Arges)

Raspunsul Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Baciu, Regretam foarte mult experienta neplacuta si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de activitatea RBL, care s-a desfasurat permanent cu respectarea prevederilor legale aplicabile. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma, atat cu legislatia romana aplicabila sistemului de economisire creditare, cat si cu principiile europene. Va asiguram ca Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Asociatia Bancilor pentru Domeniul Locativ din Romania (ABDLR) depun constant toate eforturile necesare pentru respectarea drepturilor legitime ale clientilor sai si speram ca toate aceste aspecte se vor clarifica cat mai curand. In urma repartizarii contractului de economisire-creditare, sumele economisite au fost virate in contul dvs.curent conform conditiilor contractuale si a legislatiei in vigoare. Pentru mai multe informatii legate de contractul dvs. de economisire-creditare, ne puteti contacta la adresa de mail info@railoc.ro Multumim, Echipa RBL

Aedificium Banca pentru Locuinte - Restructurare credit

07 August 2017

Am depus pe data de 14 iulie 2017 cererea de reziliere contract atat pentru creditul ce il am spre a fi achitat integral cat si pentru banii depusi spre a se plati o cota parte din el. in concluzie mai am de achitat si rog banca sa imi spuna cat spre a incheia acest contract. Tacere si doar tacere! Intreb ingrijorat eventualele dobanzi si penalitati cine le suporta? Chiar si clientii de buna credinta daca sunt tratati asa atunci ce-i de facut?

Gheorghe Canache (Moreni, Dambovita)

Raspunsul Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Canache, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis. Am verificat problema sesizata si va comunicam ca in data de 22.08.2017 s-a transmis un raspuns catre dvs pe adresa comuncata in relatia cu banca. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la adresa de mail info@railoc.ro. Multumim, Echipa RBL

Aedificium Banca pentru Locuinte - Probleme diverse

05 August 2017

Extrem de proasta.Nu raspund la e-mail absolut de loc.Nu comunica.Nu dau relatii decit prin filialele Raiffeisen Bank , dar nici atunci problemele sesizate nu se rezolva cautind mereu sa amine plata datorata.Nu ti se spune un termen clar cind vor face plata.Intr-un cuvint neseriosi !

Constantin Cornea (Brasov, Brasov)

Aedificium Banca pentru Locuinte - Cont de economii

25 Iulie 2017

Buna ziua, De aproape 1 an de zile incerc sa obtin informatii despre contul de economisire deschis pentru baietelul meu prin intermediul RZB Banca pentru Locuinte si sunt plimbata intr-una, mai nou..astazi cand am fost intr-o suc Raiffeisen pentru rascumparare (indeplinind conditiile contractuale – 5 ani) ce credetii ??????? nu mi-au putut oferi nicio informatie (un fel de gaura neagra a Universului) si stiti de ce ??? pentru ca le-au taiat accesul la aplicatia RZB Banca pt Locuinte…si stiti de ce ? pentru ca veneau foarte multi client in vederea rascumpararii/rezilierii….. Asadar, fugiti cat puteti de Raiffeisen si de subsidiarele acesteia……eu voi face antireclama prin orice mijloace!!!!!!!

Florentina Boboc (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimata doamna Boboc, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis, acest lucru ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Intre timp am verificat problema sesizata si intelegem ca solicitarea dvs. a fost solutionata. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare in legatura cu contractul dvs. de economisire-creditare, va rugam sa ne contactati la adresa de mail info@railoc.ro. Multumim, Echipa RBL

Inapoi sus