top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A GAdrian Grigoriu
Probleme diverse de la ING

Homebank nu update datele personale

Am primit notificare de la ING Ro ca trebuie sa ne actualizam datele personale. In caz contrar, ni se va restrange accesul la conturi in termen 30 de zile?! Am procedat asadar la actualizarea datelor personale. Nu am reusit insa desi am incercat de cateva ori atat pe telefon prin aplicația ING Home, cat si pe Internet, pe laptop. Câmpurile de pe ecranul "Datele mele", nu ne permit insa actualizarea, cu toate ca am urmat instructiunile din video-ul ING de suport, aplicația ING Home răspunzand cu mesajul urmator: "Pentru actualizarea datelor te așteptăm în cel mai apropiat ING Office" Dar, noi, avand domiciliul in strainatate, stipulat de fapt in datele personale, nu avem cum sa ne deplasam la unul din officiile ING din Romania. Pe 26 Aprilie am scris ca urmare la ING Customer Service descriind situatia. Nu am primit insa nici un raspuns pana acum, doua saptamani mai tarziu. Am ridicat problema totusi si in urma cu circa doi ani. Cum insa atunci am pierdut ore la telefon, pentru a-i lamuri si actualiza datele, am prefera, ca banca sa rezolve problema o data pentru totdeauna, procedand la adresarea blocajului de actualizarea datelor din strainatate, astfel încât situatia sa nu se mai repete anii urmatori. Acesta este insa al 3-lea mesaj insa la care ING nu raspunde. Cum am dori sa ne satisfacem obligatia dat fiind ca termenul de 30 de zile se aproprie, iar noi tot nu avem cum actualiza datele, am dori ca ING sa raspunda in sfarsit ca a luat cunostinta de situatie si sa procedeze la cautarea unei solutii sau remedierea situatiei. Adrian Grigoriu

05-05-2024

A CAdelina Ciulei
Card de credit de la TBI Bank

Plată în avans, cu tot cu comisioane

Am făcut un împrumut la această bancă pentru un telefon, iar în momentul în care am vrut să achit după o anumită perioadă toată plata în avans, mi s-au perceput și comisioanele aferente lunilor următoare. La nicio altă bancă nu am mai văzut așa ceva! În plus, nu înțeleg de ce ar mai trebui să ne deplasăm până la bancă, dacă angajații nu ne pot ajuta în nici un fel, cu nici o informație, trebuie tot clientul să sune la diverse numere..

03-05-2024

A MAtipic Macaroni
Card de debit de la TBI Bank

Pe Emag nu ma lasau la 12 rate ca cica t

Pe Emag nu ma lasau la 4 sau 12 rate ca cica trebuie sa fie minim 2000 lei. Era si o optiune cu tbi bank,am zis hai sa incerc. Imediat m a sunat o operatoare, am facut cont si imediat prima rata din 1200 lei cat era produsul. Superrrr. Bravo Tbi Bank.

21-04-2024

D SDaniela Stanciu
Card de credit de la ING

Experienta mea cu cardul care are 3 sala

Experienta mea cu cardul care are 3 salarii pe el.....este cea mai proastă de până acum!In conditiile in care am mai avut si mai am un astfel de card si la o altă bancă,ing fiindca eu am plătit cu acel card conform condițiilor băncii,nu m i s au evaluat rate aferente chipurile eu trebuia sa fac acest lucru chiar dacă nu m i s a spus de la început asta!Groaznic....fiindca eu cand am sunat să mă interesez nu se mai putea decât să plătesc foarte mare dobândă ca si cand as fi foștit acei bani scotandu i de pe card!Sunt lipsisiti de bun simt!Astept sa achit acel card cu conditiile băncii....Si draci cu copii lui mai ia ceva de la ing!!!Voi spune tuturorexperienta avută în conditiile în care am fost corecta,am plătit,am sunat.....????????????

11-04-2024

S AStefania Apostolescu
Refinantare credit de la GarantiBank

Interogare Garanti, broker Kiwi Finance

Împreună cu cei de la Kiwi finance fac o echipă imparabila de incompentenți. Nu recomand interogarea sub nicio formă, după acordarea acceptului pentru a îmi fi făcută o simulare aceștia au abuzat de acordul meu și mi-au făcut repetate interogări ( 3 interogări în decurs de 3 zile) fapt care a condus la scăderea scorului fico și la imposibilitatea de a mai putea accesa un credit.

10-04-2024

C BCarmen Simona Biziniche
Cont curent de la ING

ING fura conturile batranilor

ING blocheaza conturile batranilor bolnavi si le pun conditii ilegale pentru a nu le mai da inapoi. Mama mea are certificat de handicap vizual cu insotitor si i-au blocat conturile pentru ca , desi am mers amandoua in agentie, angajatii ING au spus ca trebuia sa o sune cineva din sediul central sa o intrebe date din buletin si din aplicatia homebank. Cand le-am spus ca acest lucru este imposibil si sa imi permita sa ii citesc eu datele sau sa ii citeasca angajatele din agentie, au refuzat, cerandu-ne fie HOTARARE JUDECATOREASCA DE CURATELA (desi mama nu are probleme psihice, are discernamant, doar ca nu vede), fie imputernicire de la notar, pe formularul intern al bancii, in care ING sa impuna notarului cum sa isi faca meseria si cum sa redacteze imputernicirea. Le-am spus ca acest lucru este imposibil, le-am facut si plangeri penale si plangeri la ANPC, CNCD si chiar si sesizari la ING-ul din Olanda, fara succes. Eu cred ca acesti angajati vor sa ii fure conturile, impunand tot felul de reguli ilegale si absurde. In plus, eu alimentez conturile mamei mele, banii sunt legali,proveniti din munca cinstita, nu avem popriri, nimic. Cand si-a deschis contul si cand si-a schimbat primul numar de telefon declarat de ea cu primul numar de telefon declarat de mine (si eu am conturi la ING si am schimbat, anul trecut, numerele de telefon, eu cu un numar nou business si ea cu numarul meu, pentru a permite fiicei mele sa declare numarul ei in contul de Young. Numarul ei de telefon fusese declarat de mama cand a deschis contul, mama raspunzand doar la telefonul fix al nostru), nici un angajat ING nu a intrebat-o cine o ajuta cu Homebank. Nu stiu cum vom rezolva, dar am citit pe internet ca, in trecut, cativa angajati ING au fost condamnati pentru ca au furat conturile clientilor. De cand le-am spus ca i-am reclamat, arantandu-le plangerile depuse, au inceput sa o sicaneze si pe fiica mea minora. Ea are un card ING Young si, desi ii crescusem limita la card de la 500 la 1000 de lei, la o ora distanta de operatiune, chiar daca primisem email de confirmare cu modificarea limitei, i-a fost imposibil de utilizat cardul, primind urmatoarele erori: ``tranzactie esuata`` si ``pin incorect``, desi pinul era corect. In plus, a doua zi i-a fost imposibil de utilizat cardul la a treia sesiune de cumparaturi, din ziua respectiva, desi suma obisnuita stabilita de ING nu a fost atinsa. Trebuie neaparat sa ne mutam banii la alta banca, pana nu ni-i fura sarlatanii astia care, brusc, din senin, au capatat o ``grija foarte mare`` pentru banii mamei. Pana atunci nu a intrebat nimeni nimic. Cred ca vor sa ii ``palmeze``, adica sa ii tina blocati si sa ii faca disparuti, dar problema e ca eu am depus plangeri la autoritati si nu mai au cum sa faca astfel de ilegalitati.

07-04-2024

G GGabi Gri
Cont curent de la BCR

Cămătari

Feriți vă de această bancă!!!! O mulțime de comisioane ascunse . Când ceri detalii despre aceste comisioane , nici ei nu știu ce să îți răspundă și dau explicații alambicate . Nu recomand sub nicio formă BCR indiferent de produsul pe care îl căutați. Programările nu se respectă , aveam programare la 9.20 și nici până la 10.20 nu mă preluase operatorul bancar la care aveam programare.

04-04-2024

R VRăzvan-Andrei Vâlcu
Cont curent de la ING

Cont blocat cât ai zice ING

Este cu greu să exprim în cuvinte frustrarea și dezamăgirea pe care le simt față de modul în care banca ING tratează clienții săi. Experiența mea recentă cu această instituție bancară a fost una profund dezamăgitoare și, din păcate, ilustrativă pentru modul în care unele bănci pun profitul înaintea respectului și satisfacției clienților lor. Pe 21 martie am fost brusc confruntat cu o situație alarmantă: conturile mele au fost blocate și cardurile dezactivate sub pretextul unui presupus atac de phishing. Meajul primit suna sec: "În vederea efectuării unor verificări suplimentare, conturile tale au fost blocate pentru siguranța lor. Pentru deblocare, discută cu ING, relații cu clienții." Am sunat, le-am spus despre ce este vorba (tranzacția pe care au considerat-o ei dubioasă era făcută de mine; bună, rea, cum e, era a mea, a clientului). Deși am încercat să clarific situația și să-i asigur pe cei de la ING că totul este în regulă, am fost întâmpinat cu indiferență și o atitudine de superioritate din partea lor. Cu toate că am explicat în mod clar că nu am fost victima niciunui atac și că tranzacția considerată suspectă a fost efectuată de mine, ING a preferat să ignore cu desăvârșire argumentele mele și să îmi mențină conturile blocate. Această atitudine disprețuitoare și lipsită de empatie din partea băncii este inacceptabilă. Faptul că "verificările" durează de mai mult timp și nimeni nu este capabil să ofere detalii concrete cu privire la natura acestora este profund alarmant. Este inadmisibil ca o instituție financiară să blocheze accesul unui client la propriile sale fonduri fără să ofere explicații valide sau să prezinte dovezi convingătoare. Am înregistrat la ei reclamația 28199235, am fost în sucursală și...nimic (Ba mai mult, reprezentanta de la serviciul de relații cu clienții mi-a spus la telefon "Da, dar colega din sucursală a transmis cererea de urgentare la 16:30, este evident că nu vom primi niciun răspuns de la <<ei>> deci veți rămâne cu conturile blocate peste weekend"). Succint, sunt inacceptabile: 1. Felul total greșit în care banca își privește clienții: Ca pe niște infantili ai căror conturi sunt mai bine gestionate de departamentul lor de “experți”. 2. Ignorarea clientului: Le-am spus că tranzacția suspectă a fost făcută de mine. Dar cine sunt eu să știu mai bine decât “expertoii” lor? 3. “Verificarea” care durează AȘA DE MULT: Deja au trecut 9 zile. Ce verifică? ADN-ul meu financiar? 4. Nimeni nu spune în ce constă “verificarea”. 5. EMPATIA 0 din partea departamentului de relații cu clienții: “Dragă client, nu ne pasă de tine. Suntem ocupați să ne jucăm cu banii tăi. Ți-am mai spus o dată că departamentul de experți care ți-a închis conturile face verificări și nu ne-a transmis niciun răspuns cu privire la deblocare. De ce tot insiști?” 6. De când trebuie să justifice clientul băncii ce face cu banii lui? Nu știu, poate că ar trebui să le trimit un PowerPoint cu bugetul meu lunar și cheltuielile, dar oricum ar fi inutil pentru că experții lor știu mai bine și ce le-aș spune eu despre ce fac cu banii mei ar fi ignorat. În concluzie, am ajuns să trăiesc pe pielea mea realitatea a ceea ce știam de mult (dar din păcate nu aplicam): banii pe care îi avem în conturile bancare nu sunt cu adevărat ai noștri. Pentru bancă este foarte simplu să-ți sisteze accesul la bani. "Se întâmplă". Ceva total arbitrar. Pentru a evita astfel de neplăceri și inconveniente, singura soluție este să folosim numerar, nu carduri. #CASHISKING

30-03-2024

C DClaudia Dandoti
Transfer international de la Banca Transilvania

Am facut un transfer urgent vineri pe al

Am facut un transfer urgent online vineri pe alt cont, banca BT evident luand comisionul pt transfer urgent, insa banii nu au intrat in acel cont. Au spus ca vor intra in regim normal, nu urgent cum am selectat si platit eu comisionul. Penibili!!!!

23-03-2024

C RCornel Rez
Family Start de la Libra Bank

Un coșmar

Bună ziua, am avut o interacțiune cu această bancă și pot spune următoarele concluzii: personal necalificat și arogant , aplicație bancară ineficientă, serviciul bancar lasă loc de interpretări față de atribuirea creditelor subvenționate. Aceste dezamăgiri au avut loc datorită infracțiunii cu sucursala Pantelimon.

22-03-2024

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie