top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

T Itiberiu ionita
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Railoc nu-si respecta ni

Railoc nu-si respecta nici contractele nici clientii. La telefonul de pe site-ul lor la orice intrebare ti se raspunde prin ,,nu va putem ajuta, nu avem informatii, nu va putem da niciun raspuns, etc. Mi-a fost refuzat creditul fara motiv, fara sa primesc nicio explicatie, desi eu mi-am respectat partea mea de economisire, nu sunt in biroul de credit, si am depus toate adeverintele solicitate; nimeni nu mi-a putut explica de ce mi-a fost refuzat creditul. Acum ma chinui sa-mi iau banii mei inapoi, dar se pare ca si acest lucru este destul de greu de realizat intrucat au facut fuziune cu HVB si au sistat temporar toate platile. Halal banca. Feriti-va de ei, mergeti la bancile serioase, care-si respecta clientii.

03-02-2010

M GMatei Gabriel
Credit nevoi personale de la BCR

am incercat acum o luna

am incercat acum o luna si ceva; mare reclama la reducerea cu 2.5% dar ca orice afacere *** (doar proprietarii sunt *** !!) ramane la stadiul "asa cum am stabilit inainte". Comisionul de acordare de 3% a ramas acelasi, iar reducerea de 2.5% nu stiu in ce mod se concretizeaza, devreme ce din start dobanda perceputa variaza intre si intre! Calculati plaja de variatie si va rezulta ca in realitate, este tot acolo ca acum 1 luna! este practic vorba numai si numai despre reclama, despre publicitate de tipul "uitati-va oameni buni, ce facilitati va oferim noi!". Chiar toata lumea asta ne cred prosti? mai sunt si oameni cu studii aprofundate in acest domeniu, nu poti sa ii amagesti asa cum ai dori tu!

02-02-2010

I CIonut Cruceru
Internet banking de la Alpha Bank

Astept de 3-4 luni trans

Astept de 3-4 luni transmiterea datelor contului online de la ploiesti catre filiala sector 6 bucuresti... Nici un raspuns la "reclamatia" trimisa catre mail-ul alpha bank de pe site. In plus nu exista pe site o adresa/un mail/ nr de telefon pentru clientii nemultumiti de serviciile oferite.

02-02-2010

L Hliliana hillerin
Card de debit de la ING

am vrut sa-mi alimentez

am vrut sa-mi alimentez contul cu suma de 10700 ron adica 214 bacnote a 50ron. Am pus banii pentru a fi numarati si bancomatul mi-a scris ca am 204bacnote fapt pentru care nu am vrut sa depun suma in cont deoarece nu corespundea cu suma numarata de mine anterior si am dat sa fie numarat a doua oara banii si atunci mi-a zis ca am 194 bacnote mai putin cu 20 bacnote decat depusesem eu. Deci un minus de 20bacnote. Am facut reclamatie la care am primit raspuns telefonic cu 2 zile intarziere, iar raspunsul fiind nesatisfacator la modul ca un bancomat nu greseste si ca defapt apare o neconcordanta in registru bancomatului, dar nu pot sa-mi demonstreze ca au dreptate. In concluzie nu va recomand ING BANK -decat daca vreti sa fiti furati de bancomat, iar cel de la Servicu reclamatii sa va rada in nas si sa va spuna ca nu aveti cui sa reclamati ING Bank deoarece ANPC nu are nici o putere. Ma puteti ajuta in rezolvarea problemei mele? Cui mai pot face reclamatii pentru a-mi recupera banii opriti de bancomat?

01-02-2010

C Mcosmin munteanu
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua! Despre BCR..

Buna ziua! Despre BCR...numai de bine nu 1.Dobanda de referinta...toti se fac ca ploua, habar nu au sa ti spuna.Iti cer buletinul sa verifice in calculator dobanda finala, habar nu au care este dobanda de referinta. ce sa mai vorbim de cum se calculeaza. si nu vb aici de 1, 2 consilieri BCR din Timisoara, vb de majoritatea. 2. la creditul pe care il am era vorba sa se faca o asigurare de viata "gratuita" din partea BCR...au uitat sa o faca, dar le am adus eu aminte de aceasta dupa doi ani de la contractul de credit...si credeti cumva ca si-au cerut scuze si au facut-o dupa ce le-am atras atentia? NU. Pauza totala. Dadeau vina unul pe altul...spectacol si atat 3. habar nu au care sunt procedurile interne 4. nu stie dreapta ce face stanga...nu au nici o putere de decizie, trebuie sa sune la Bucuresti Nu vreau sa intru in amanunte, dar as putea sa scriu o carte din experienta relatiei mele cu BCR, mentionez ca nu sunt un client problema si am achitate toate ratele in termen. E jale in BCR...pacat de reclama.

31-01-2010

M Pmarius pruna
Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

am luat un credit pe nev

am luat un credit pe nevoi personale cu ipoteca in valoare de 48500 EURO PE 25 ANI CU RATA FIXA PE UN AN CU RATA DE 375 E. DUPA UN AN AM RATA 475 E. DE CE?! DACA LA TOATE BANCILE AU SCAZUT DOBANZILE LA MINE A CRESCUT.CE POSIBILITATI AM SA FAC REFINANTARE SAU SA AM O PERIOADA DE GRATIE DE MACAR 6 LUNI? VA MULTUMESC

29-01-2010

Răspuns BCR

Pentru creditele oferite cu dobanda fixa pentru primul an de creditare, dobanda curenta aplicata ulterior aniversarii primului an de creditare se modifica in conformitate cu prevederile contractuale, pe care Domnul Pruna Marius le-a acceptat in totalitate prin semnarea contractului de credit. Pentru a veni in sprijinul clientilor, atat pentru creditele acordate in EUR cat si pentru cele acordate in RON, Banca ofera posibilitatea acestora de a refinanta creditele cu dobanda variabila / administrata / revizuibila prin noi produse de creditare care au in prezent rata de dobanda fixa pe toata perioada de creditare sau variabila, stabilita in functie de indicii de referinta precum si posibilitatea restructurarii creditului detinut. In cazul in care opteaza pentru restructurarea creditului, Domnul Pruna Marius este invitat sa se prezinte la unitatea bancara unde a contractat imprumutul, in vederea reanalizarii situatiei actuale si luarea unei decizii in acest sens, avand in posesie un minim de documente necesare consilierii si anume: - original si copie BI/CI - contractul de credit curent (in original si copie); - documente (original si copie) care sa confirme inrautatirea capacitatii de rambursare a creditului supus restructurarii (exemplu: documente care sa ateste somajul/somajul tehnic, certificate medicale emise de spital etc.); - documente care sa ateste venitul actual; - alte documente care pot sustine posibilitatea de restructurare a creditului. Corneliu Cojocaru, director Directia de Comunicare, BCR

NAN.A.
Probleme diverse de la Intesa Sanpaolo Bank

Stimate domnule Alexandr

Stimate domnule Alexandru Braesteanu, In legatura cu situatia expusa de Dvs., ne exprimam regretul pentru orice eventuala neplacere sau inconvenient legat de operatiunile derulate prin intermediul Intesa Sanpaolo Bank. Din verificarile efectuate s-a dovedit ca a existat o subdimensionare temporara a personalului din unitatea respectiva, situatie care nu se repeta insa la nivelul retelei Intesa Sanpaolo Bank din Bucuresti sau din tara. Va multumim pentru intelegere si va asiguram si pe viitor de tot sprijinul si colaborarea bancii noastre. Departament Comunicare Intesa Sanpaolo Bank Tel: 021 40 53 646 E-mail: comunicare@intesasanpaolo.ro

29-01-2010

G UGilbert Untea
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Apreciez promptitudinea

Apreciez promptitudinea raspunsului dumneavoastra pe aceasta cale si tin sa precizez  ca nu am putut fi contactat pentru ca , asa cum ati aflat deja, sunt plecat din Romania. Inscrierea la acest site nu mi-a permis sa las si numarul de telefon din strainatate.Dar, pe langa numarul de telefon eu am lasat la banca si o adresa de mail, prin care ulterior ati fi putut afla numarul de telefon ca sa ma puteti contacta. Intr-adevar am trimis o persoana imputernicita care sa se ocupe de rezolvarea acestor probleme, persoana care a intampinat greutati, pentru ca procura facuta de mine aici in Italia, tradusa si legalizata la notar in Romania trebuie sa fie mai intai vazuta de jurista bancii. Deja sunt doua zile de cand imputernicitul asteapta sa fie contactat de aceasta doamna jurista, dupa cum i s-a spus la BCR. Intentionez asa cum am spus sa anulez acel contract de economisire –creditare pentru ca nu am fost informat in mod corect si complet de tot ceea ce inseamna  un astfel de contract. In primul rand nu am fost eu cel care am solicitat acest produs, ci functionara mi-a prezentat acest contract ca fiind o forma avantajoasa de <strong>economisire</strong>. Nicidecum nu a fost vorba de  creditare. Cand eu am semnat contractul, rubrica pe care o mentionati dumneavoastra: ”comision 1% din suma contractata“, nu era completata cu nici o suma. Era doar mentionat “comision 1%”. Doamna functionara, ulterior, mi-a prezentat niste simulari ale unui eventual credit, dar am specificat clar ca nu ma intereseaza in nici un caz creditarea. Doamna  a raspuns ca nu e nici o problema, vom merge pe linia de economisire. Asa ca aceasta cifra de 53.900 lei nu imi dau seama de unde a aparut…Probabil e aprecierea functionarei cam cat as vrea eu sa creditez cand o sa ma razgandesc... Am contactat telefonic functionara, am trimis o persoana imputernicita si astept anularea acestui contract de economisire-creditare, restituirea intregii sume de 1000 lei  intr-unul din conturile ce le detin la BCR, pentru ca nu am fost informat intr-un mod corect si complet. Doresc sa mai fac o precizare legat de modul de functionare al acestui contract, de produsul pe care il vindeti: nu gasesc just ca acest comision sa fie luat in momentul economisirii, indiferent daca un client vrea doar sa economiseasca, sau vrea sa si imprumute. Este corect ca doar in momentul creditarii sa fie perceput acest comision, raportat la suma imprumutata.

28-01-2010

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

In aceasta situatie, in care doriti anularea cererii pentru incheierea contractului de economisire-creditare, este necesar ca imputernicitul dumneavoastra sa depuna o cerere scrisa si semnata, la BCR Sucursala Braila, in care sa solicite anularea cererii in cauza (ar fi bine sa indice seria/numarul si data acesteia) si restituirea sumei de 1.000 lei in contul xxx (indicat exact, in format IBAN) al carui titular sunteti dumneavoastra si in care doriti rambursarea banilor. La aceasta cerere (care poate fi si scrisa de mana, in fata consilierei BCR), sa se ataseze copie a imputernicirii si formularul de cerere care a ramas la dumneavoastra, barat cu mentiunea Anulat. Pentru celeritate, aceste documente pot fi transmise din unitatea respectiva si pe fax catre BCR Banca pentru Locuinte, la nr. 021.312.00.06, urmand ca originalele sa ne fie transmise pe calea obisnuita a corespondentei dintre unitatile BCR si centrala BCR BpL. Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra si va rugam sa nu ezitati sa ne contactati pentru orice alte informatii sau detalii. Toate cele bune, Cora Dolinski Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice

P PPuiu Ploscariu
Credit nevoi personale de la Bancpost

Am depus o cerere prin c

Am depus o cerere prin care solicit reactualizarea dobinzi la creditul de nevoi personale deoarece avind dobinda variabila,atit timp cind a crecut-o BNR a crescut-o si bancpostul. Cind BNR a scazut-o pe aceasta banca nici nu o intereseaza de creditele noastre, ei urmaresc sa-si recupereze pierderile lor. Mare nesimtire din partea acestei banci?????

28-01-2010

A SAdrian Stroia
Depozit la termen de la BCR

Am un depozit la BCR sca

Am un depozit la BCR scadent la data de 27.01.2010 si am mers la banca cu doua zile inainte de scadenta pentru ai anunta ca vreau sa imi lichidez depozitul pentru ca m-am saturat de comisionele imense pe care le iau, inclusiv comision de depunere bani!!!! Mi s-a spus ca daca transfer bani ia numai 9 lei transferul bancar in loc de 380 lei cat ar fi fost retragerea banilor. In data de 27.01.2010 am fost sa fac transferul bancar totul Ok pana cand la ora 7 seara primesc un telefon prin care sunt instiintat ca nu s-a realizat transferul pentru ca nu maqi costa 9 lei ci 65 de lei. Sunt niste hoti, si se bazeaza pe cota de piata si ca toti batrani isi tin banii la ei. Sper ca in cativa ani sa se roage de oameni prin actiuni publicitare sa le mai calce pragul

27-01-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie