top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M RMarin Rodica
Credit rapid de la Ferratum

Sunt client fidel Ferrat

Sunt client fidel Ferratum, am avut deja 5 credite de la ei, iar acum ma incadrez la credit in rate de pana la 5000 RON. Sunt foarte profesionisti si m-au ajutat de fiecare data cand am avut nevoie. Banii intra in aceeasi zi, e totul foarte rapid si simplu. Am sa apelez la ei de fiecare data cand voi avea o urgenta financiara

13-01-2017

S HSTEFAN HEREA
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

RETRAGETI-VA BANI CARE

RETRAGETI-VA BANI CARE I-ATI DEPUS.NU SE MAI ACORDA DOBANDA DE LA STAT(200 EURO)

12-01-2017

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

BCR Banca pentru Locuinte apara interesele clientilor sai Bancile pentru Locuinte (Sistemul Bauspar) reprezinta o institutie europeana de traditie de peste 100 de ani. Sistemul Bauspar din Romania, introdus in anul 2002, urmareste intocmai filozofia si practica Sistemului Bauspar european de a stimula atat economisirea cat si creditarea persoanelor fizice pentru case mai bune, mai sigure, mai sanatoase pentru cei care le locuiesc. Legislatia nationala care reglementeaza acest sistem este in perfecta armonie cu legislatia si practica europene. Situatia creata este generata de o decizie a Curtii de Conturi in baza unei interpretari proprii pe care o consideram neconforma cu legea sistemului de economisire creditare actuala. Decizia Curtii de Conturi itereaza faptul ca pentru a incasa prima de stat (datorata conform prevederilor legale in vigoare, daca este indeplinita perioada de economisire de 5 ani fara niciun fel de justificare suplimentara) intreaga suma acumulata trebuie sa fie utilizata de catre clienti in scop locativ. Curtea de Conturi, a dispus in mod discriminatoriu ca in cazul clientilor persoane in varsta (peste 65 de ani), dar si a minorilor, sa nu mai fie acordate primele de stat si dobanzile aferente. BCR Banca pentru Locuinte considera ca situatia creata de Curtea de Conturi se datoreaza unei interpretari proprii a legislatiei aplicabile si nu este in linie cu prevederile legale si practica bancara din ultimii 10 ani. BCR Banca pentru Locuinte va apara interesele clientilor sai de efectele negative ale deciziei Curtii de Conturi. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma atat cu principiile europene, cat si cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare. BCR Banca pentru Locuinte a luat decizia pentru moment, pana la finalizarea litigiilor impotriva Curtii de Conturi, de a plati, din resurse financiare ale bancii fondurile echivalente primei de stat cuvenite clientilor. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru ca relatia de buna colaborare in spiritul bunei-credinte, manifestate pana acum atat de clientii nostri, cat si de BCR Banca pentru Locuinte sa nu fie influentata negativ de catre o decizie neconforma cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare a Curtii de Conturi bazata pe o interpretare pe care o consideram nelegala. Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile create si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de vointa noastra. Ii asiguram pe clientii nostri ca BCR - Banca pentru Locuinte a depus si va depune toate eforturile pentru respectarea intocmai a obligatiilor contractuale, in conditiile legislative existente.

I DIrina Deleanu
Economisire Creditare de la BCR

Am facut in martie 2015

Am facut in martie 2015 (la indemnul unui angajat al bancii BCR) un contract de economisire-creditare pe numele meu si unul pe numele copilului meu in varsta de 14 ani. Desi am intrebat de cateva ori, daca este posibil contractul cu un minor, am fost asigurata ca nu este nicio problema. Am achitat luna de luna sumele stabilite pentru ambele contracte. Acum vad ca situatia este foarte incalcita si ca am luat teapa ca si voi. Intrebarea mea este ce vom face de aici inainte... adica incercam sa ne adunam toti cei pagubiti si sa-i actionam in judecata sau merge fiecare pe drumul sau incercand sa mai recupereze....nimic.

12-01-2017

Răspuns BCR

BCR Banca pentru Locuinte apara interesele clientilor sai Bancile pentru Locuinte (Sistemul Bauspar) reprezinta o institutie europeana de traditie de peste 100 de ani. Sistemul Bauspar din Romania, introdus in anul 2002, urmareste intocmai filozofia si practica Sistemului Bauspar european de a stimula atat economisirea cat si creditarea persoanelor fizice pentru case mai bune, mai sigure, mai sanatoase pentru cei care le locuiesc. Legislatia nationala care reglementeaza acest sistem este in perfecta armonie cu legislatia si practica europene. Situatia creata este generata de o decizie a Curtii de Conturi in baza unei interpretari proprii pe care o consideram neconforma cu legea sistemului de economisire creditare actuala. Decizia Curtii de Conturi itereaza faptul ca pentru a incasa prima de stat (datorata conform prevederilor legale in vigoare, daca este indeplinita perioada de economisire de 5 ani fara niciun fel de justificare suplimentara) intreaga suma acumulata trebuie sa fie utilizata de catre clienti in scop locativ. Curtea de Conturi, a dispus in mod discriminatoriu ca in cazul clientilor persoane in varsta (peste 65 de ani), dar si a minorilor, sa nu mai fie acordate primele de stat si dobanzile aferente. BCR Banca pentru Locuinte considera ca situatia creata de Curtea de Conturi se datoreaza unei interpretari proprii a legislatiei aplicabile si nu este in linie cu prevederile legale si practica bancara din ultimii 10 ani. BCR Banca pentru Locuinte va apara interesele clientilor sai de efectele negative ale deciziei Curtii de Conturi. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma atat cu principiile europene, cat si cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare. BCR Banca pentru Locuinte a luat decizia pentru moment, pana la finalizarea litigiilor impotriva Curtii de Conturi, de a plati, din resurse financiare ale bancii fondurile echivalente primei de stat cuvenite clientilor. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru ca relatia de buna colaborare in spiritul bunei-credinte, manifestate pana acum atat de clientii nostri, cat si de BCR Banca pentru Locuinte sa nu fie influentata negativ de catre o decizie neconforma cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare a Curtii de Conturi bazata pe o interpretare pe care o consideram nelegala. Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile create si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de vointa noastra. Ii asiguram pe clientii nostri ca BCR - Banca pentru Locuinte a depus si va depune toate eforturile pentru respectarea intocmai a obligatiilor contractuale, in conditiile legislative existente.

B SBucur Stefan
Internet banking de la Banca Transilvania

Am achizitionat serviciu

Am achizitionat serviciul de IB. Usor de utilizat, intuitiv Ok

11-01-2017

S ISANDA IONESCU
Card de credit de la BRD Finance

Am un card de cumparatur

Am un card de cumparaturi in rate Mastercard la BRD FInance pentru care, la finalizarea celor 12 luni de plata, trebuia sa nu mai am rest de plata. Extrasul primit in decembrie imi spune ca am un sold neplatit de 410,83 lei. Nu am reusit sa contactez banca la telefonul dat pe site, sunt satula de robotul care ma pune in asteptare, pentru a mi se explica suma ramasa, nu imi raspunde nimeni nici la mailul pus la dispozitie si intre timp a mai trecut o luna de la solicitarea mea pe mail ( ca telefoanele le consider distractia mea)...As dori sa inchid cardul si sa imi vad de treburile mele, nu sa stau in asteptare la infinit. Eu stiu ca pentru banca plata la infinit doar a acelei sume minime de plata de care sunt informata prin SMS este solutia ideala, dar pentru mine nu! Doresc sa fiu contactata de banca pentru lamuriri

11-01-2017

M Vmagda voroneanu
Cont curent de la CEC Bank

O experienta oribila . M

O experienta oribila . Mi au blocat niste bani pe card ca asa au vrut ei am chitante doveditoare solicit extras de cont nu imi apar tranzactiile cu sumele blocate si sold disponibil e de fapt soldul contabil. la atm imi zice alt sold disponibil cel pe care il si pot scoate de altfel. Baietii din linia intai de la carduri total dezinformati si minciunosi. M au pus sa aduc extras de cont de la OMV desi am bonul care imi atesta tranzactia refuzata. Nu exista asa ceva OMV ul sa imi elibereze extras de cont. Ca 30 zile tine banii visa blocati ca asa e protocolul le am cerut protocolul sa l vad nici ala nu mi l pot pune la dispozitie am inteles ca un extras de cont cec arata cum vrea cec ai cati bani vrea cec in cont si cand vrea cec. in urma discutiei cu un superior am inteles cam cum se intampla treaba se blocheza banii si cec ii tine cat vrea.EU nu recomand banca asta si nici nu voi mai folosi vre o data serviciile ei. stiu numai sa minta. vreau sold contabil sa imi apara pe hartie nu sold disponibil ca asta imi livreaza extrasul de cont cec. dat faceti asa sa nu poata omu depune plangere la opc.

11-01-2017

M Cmarian adrian costachescu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

chiar acum ma gandesc da

chiar acum ma gandesc daca statul roman ma santajeaza cu acest produs. potrivit noului cod fiscal toti romanii care obtin venituri din dobanzi trebuie sa plateasca cas. mentionez ca nu lociuesc in tara de mai bine de 10 ani si nici nu intentionez sa ma intorc prea curand. logic ar fi ca daca nu consumi nimic din resursele statului respectiv, nu at trebui nici sa ti se ceara, dar ce ma fac, sunt de-abia la al treilea an cu acest plan de economisire. deci at trebui sa platesc cas doi ani de-acum incolo) dubla impozitare, pt ca platesc deja cas si asigurari in tara in care sunt rezident). bun, o sa-i folosesc in scop locativ, sunt de accord si cu treaba asta, dar oare statul roman nu se va razgandi si va spune ca nu indeplinesc nu stiu ce conditii birocratice si raman cu banii dati? chiar solicit un raspuns din parta bancii in calitate de client al ei, ce as putea sa fac in situatia de fata: sa inchei conturile din tara pentru a nu plati cas (venituri din dobanzi) sau de a continua cu GARANTIA ca la sfarsitul contractului vor fi respectate toate angajamentele din contract.

07-01-2017

I IIon Ion
Probleme diverse de la Alpha Bank

Nu este posibil ca direc

Nu este posibil ca directorul sa traiasca cu o salariata si sa le fie permis.Situatia este cunoscuta de toti salariatii insa de frica probabil nu se spune nimic.Aceasta salariata are un alt statut si foarte mare libertate.Dar traim in Romania...nu mai zic ca se expun in fata clientiilor...Ploiesti

04-01-2017

F OFloarea onciu
Credit nevoi personale de la Cetelem

Am plecat in strainatate

Am plecat in strainatate ptr 2 luni si de buna credinta am vrut sa platesc ratele anticipat dar angajatul acestei institutii a refuzat incasarea banilor.Dupa plecarea mea in USA ,am fost sunat zilnic de personalul institutiei ptr plata ratelor,si cum fusul orar este invers fata de ROMANIA ma suna noaptea in jurul orei 3,desi periodic le trimiteam mesaj privind amanarea la plata cu 2 luni si sa nu mai sune deoarece este noapte la noi, Fata de situatia de mai sus activitatea institutiei se rezuma la acordare de credite si recuperarea acestora,dar extrasele de cont nu le poti obtine prin aplicatia pusa pe internet,acestea nu cuprin o serie de elemente care il intereseaza pe client cum ar fi:dobanda,ultima plata,etc cu alte cuvinte baza de date nu este actualizata,la toate problemele ridicate nu da raspunsul pe mail ,dimpotriva solicita sa sune clientul la ei,acesta fiind robotizat pierzi timp pretios si te enervezi pe banii tai .

03-01-2017

Răspuns Cetelem

Buna ziua! Va multumim pentru sesizarea facuta, toate mesajele primite ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Fiecare client este important pentru noi si dorim sa se simta bine de fiecare data cand intra in contact cu serviciile Cetelem. Vrem sa verificam ce s-a intamplat si va rugam sa ne ajutati cu numarul dumneavoastra de telefon la adresa relatii.clienti@cetelem.ro. Revenim cu un raspuns imediat ce verificam situatia semnalata. Va dorim o zi minunata!

A FAdrian Funariu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

In data de 8/11/2016 pur

In data de 8/11/2016 purtatorul de cuvint al BCR bl a dat un interviu la stirile PRO TV de la ora 19 prin care spunea ca clienti banci nu vor avea de suferit ,deoarece banca va plati din resurse propri toate cele 5 prime.De ce ati mintit stimati domni.Eu am respectat contractul cu banca cu STATUL eu nu am nici un fel de contract

30-12-2016

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

Stimate Domnule Funariu, In primul rand dorim sa va informam ca regretam situatia creata si totodata sa va aducem la cunostinta ca BCR Banca pentru Locuinte vireaza in conturile clientilor contravaloarea primei de stat in masura in care, la randul ei, primeste de la stat sumele respective. BCR Banca pentru Locuinte a luat decizia de a plati, din resurse financiare ale bancii, fondurile echivalente primei de stat cuvenite clientilor in masura in care la randul ei, primeste de la stat sumele respective. Primele neplatite de catre stat, nu pot fi platite nici de catre banca. Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile create si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de vointa noastra. Ii asiguram pe clientii nostri ca BCR - Banca pentru Locuinte a depus si va depune toate eforturile pentru respectarea intocmai a obligatiilor contractuale, in conditiile legislative existente. Multumim pentru intelegere

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie