top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

NAN.A.
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Buna ziua. O sa va poves

Buna ziua. O sa va povestesc acum experienta mea cu aceasta banca. Doresc sa achizitionez un apartament intr-un imobil nou. Pentru aceasta mi s-au cerut foarte multe acte pe care le-am dus. In mod abuziv s-a cerut adaugarea la antecontract cota-parte din drumul de acces, desi am aratat ca imobilul are casuta postala si tot ce mi s-a mai cerut. Specific ca altui promitent Cumparator din acelasi imobil tot cu aceeasi banca nu i s-a cerut. Deci se pare ca nu este obligatori. De asemenea dupa ce am dus evaluarea am fost informata ca trebuie sa aduc extrasul din nou, evident la cateva zile dupa. Am adus extrasul o saptamana mai tarziu am fost informata ca trebuie sa readuc adeverinta. Am adus-o .. Acum surprize surprize... Certificatul energetic adus de 2 saptamani este inclomplet. Nu se precizeaza ce anume trebuie adaugat. Si surprize surprize din nou: expira extrasul din cartea funciara si va trebui readus. Si da, acum trebuie 2 si pentru drumul de acces si pentru apartament. Si inca nu se stie daca sunt toate actele in regula. Ofiterul de credit imi spune ca nu ii raspunde centrala la email. SI cu asta basta! Si acum stau in plop cu el... procedura e pornita de vreo 2 luni si o perioada (sarbatorile) a fost tergiversata si de noi pentru ca nu am apucat sa facem evaluarea . Dar sunt nemultumita ca mi se spune cu taraita ce acte sa aduc. Nu mi se explica clar si la timp ce imi lipseste si am fost obligata sa pun in antecontract cota-parte din drumul de acces. Proprietarul este nerabdator, eu trebuie sa scot alti bani din buzunar pentru prelungire antecontract si alte extrase. Deci nu recomand nimanui Raiffeisen Bank.

04-02-2011

B MBADITA MARCEL
Credit IMM de la Banca Transilvania

Am si eu o recomandare r

Am si eu o recomandare referitoare la reclamele mincinoase folosite de Banca Transilvania si camatarii din ea, anume sa fuga oamenii de hotii astia ca de dracu !!! Mint de rup pamantul in reclamele colorate din mass-media si de site-ul propriu!!! Credite fara ascunzisuri, cu toate mentiunile la vedere zic ei in reclame: pai mai ascunsa mentiune ca dobanda la creditul meu nu exista, am semnat in ianuarie 2008 un contract si peste o luna a inceput nebunia: majorari peste majorari pina am ajuns sa am dublata dobanda! Din martie 2008 incerc prin nenumarate memorii sa aflu cum calculeaza aceaste dobanzi, ce le influenteaza si de ce nu scad in aceeasi masura, cum le-au umflat escrocii astia cu gulere albe...Pana acum am aflat ca am un singur drept si anume sa platesc cat si cum vor ei. Evident ca orice client nou este ademenit cu dobanzi mai mici decat le suporta pacalitii anteriori. In concluzie niste hoti legalizati de niste autoritati straine de fenomen au facut posibile asemenea abuzuri. Stati departe de aceste institutii care nu fac altceva decat sa va fure cu armatele de avocati din subordine platiti sa ticluiasca contracte numai in favoarea lor in lipsa unei legislatii adecvate.

02-02-2011

A IAndrei Ionescu
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Functionarii din agentie

Functionarii din agentie au fost foarte binevoitori. In schimb procedura este foarte lenta si de-a dreptul stupida. De exemplu, desi extrasul de carte funciara este valabil 15 zile, iar validarea finala dureaza 2 zile (in norme), pentru a obtine avizul juridic (pasul anterior validarii finale), extrasul trebuie sa aiba cel mult 7 zile. Orice intarziere la Cartea Funciara poate sa va fie fatala, caci data este cea a depunerii cererii, nu cea a eliberarii. Au mai fost si alte faze, de genul "azi e 23 decembrie, nu mai e nimeni la centrala", de ajunsesem sa cred ca n-o sa mai am dosarul trimis la fond pana pe 31 decembrie.

01-02-2011

C RCosmin Romosan
Card de credit de la BRD Finance

Buna ziua. Doresc si eu

Buna ziua. Doresc si eu sa exprim experienta avuta cu un card de credit BRD Finance Dacia. Sunt extrem de nemultumit de cum isi trateaza clientii aceasta institutie. 1- pentru a realiza o legatura telefonica cu BRD Finance dureaza in medie 15-20 de minute (timp in care robotul iti spune cat de important este telefonul tau pentru ei (?) si sa astepti) 2- operatorii nu au nici cea mai mica pregatire (vorbesc cu o aroganta si o lipsa de profesionalism care pe mine ma sperie) 3- daca nu platesc exact la scadenta incep sa sune in zile si la ore de neinchipuit (sambata sau duminica la ora 9 sau 10 dimineata). Eu doresc sa rambursez anticipat restul de plata si sa termin orice fel de legatura cu aceasta firma (dar deocamdata nu reusesc sa-i prind la telefon, doar robotul pentru 15-20 de minute si renunt, pentru ca nu am atat timp de pierdut cu aceasta ignoranta a BRD Finance).

25-01-2011

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului de mai jos, BRD Finance a luat legatura cu domnul Cosmin Romosan in data de 10.02.2011, clarificand situatia prezentata. BRD Finance

B MBogdan Militaru
Credit nevoi personale de la ING

O data cu implementarea

O data cu implementarea OUG 50/2010 am aflat cu stupoare ca soldul principalului de rambursat nu este cel din scadentarul creditului. ING Bank are un mod hilar de calcul al ratei. In momentul in care dobanda creste (dobanda fiind variabila) scade rata de capital (partea din principal care se plateste lunar) astfel in trei ani am ajuns sa platesc dobanzi si comisioane suplimentare pentru diferenta de 300 lei. Mai mentionez ca aceasta maniera de calcul al ratei nu este mentionata nici in contractele vechi, nici in cele noi de dupa legea 288/2010. Am avut o mare surpriza, nici consilierii bancii nu stiau de acest artificiu de calcul al bancii. Nu va recomand un astfel de credit, sincer daca as fi stiut nu as fi facut creditul. Culmea este ca ING Bank a incercat sa ma convinga ca este vorba de un credit cu rate fixe si pasamite din acest motiv se calculeaza asa, dar valoarea ratelor a variat in sens crescator!!!

21-01-2011

A IAlina Iulia Ilie
Credit nevoi personale de la Alpha Bank

In data de 04.07.2008 am

In data de 04.07.2008 am contractat la ALPHA BANK ROMANIA S.A. - Agentia Perla, o facilitate de credit si garantie reala imobiliara. Dupa circa doi ani de la contractarea imprumutului, din cauza dificultatilor financiare, am ajuns in situatia de a nu mai putea efectua la timp platile catre banca, respectiv la o intarziere la plata de cca 90 de zile si o restanta de 1977,94 RON. Ca urmare, in data de 12.03.2010 am facut o cerere in care precizam problemele cu care ma confrunt, la care am anexat toate documentele doveditoare. Ulterior, cererea de reesalonare a fost refuzata, motivul fiind ca nu mi-a scazut salariul (desi in solicitarea de resalonare precizasem ca la data contractarii imprumutului dispuneam de venituri suplimentare din colaborari care ulterior, din cauza crizei economice, au incetat) propunandu-mi-se ca solutie introducerea restantei de 1977,94 RON in valoarea creditului si prelungirea duratei acestuia la 141 luni. Neavand alta solutie, am semnat Actul Aditional. De la data semnarii Actului Aditional am tinut in permanenta legatura cu banca si am comunicat dificultatile financiare cu care ma confrunt, explicand ca solutia aleasa de reesalonare a restantei nu ma ajuta, in conditiile in care in prezent rata este de cca 470 RON, in vreme ce salariul meu net este de cca 1160 RON. in momentul in care intarzierea la plata s-a apropiat din nou de 90 de zile, am inceput sa fiu sunata de cateva ori pe saptamana de o doamna din Centrala bancii, care m-a anuntat ca daca nu reusesc sa platesc o rata restanta, dosarul va pleca in instanta. Am solicitat si in acest caz ajutorul, rugand-o pe doamna respectiva si-mi propuna si dansa o solutie de rezolvare a problemei. Solutia propusa a fost sa obtin o adeverinta de la firma cu care avusesem colaborarea in domeniul traducerilor, din care sa reiasa ca aceasta colaborare a incetat, astfel diminuandu-se veniturile mele lunare. Am obtinut adeverinta si in data de 27.09.2010 m-am prezentat la sucursala bancii, unde initial mi s-a spus ca din adeverinta nu rezulta veniturile pe care le-am obtinut pe perioada colaborarii. Am raspuns ca aceste venituri se pot obtine de la Administratia Financiara, unde am depus declaratia de venit, dar mi s-a spus ca nimeni nu va verifica acest lucru. Am continuat prin a sugera ca voi solicita o noua adeverinta, din care sa rezulte exact veniturile obtinute din traduceri, insa angajata a spus ca trebuie sa vorbeasca mai intaii cu seful agentiei. In urma discutiei dintre cei doi, la care eu nu am fost invitata sa particip, angajata s-a intors si mi-a comunicat ca, deoarece in data de 20.05.2010 semnasem Actul Aditional prin care se refinanta restanta de la acea data catre banca, in prezent nu mai am dreptul sa fac nicio cerere de reesaloare si, ca atare, date fiind problemele pe care le am, probabil ca dosarul va fi preluat de o firma de recuperatori si ulterior inaintat instantei. Deoarece stiam in principiu ca nu mi se poate pune poprire decat pe o 1/3 din salariu, fapt care ar fi redus rata de la cca 470 RON, cat este in prezent, la cca 330 RON, am intrebat totusi care sunt etapele de urmat in cazul in care se ajunge totusi la instanta, dar angajata bancii mi-a spus ca pe ei nu-i mai intereseaza ce se intampla cu dosarul in acest caz. Am solicitat totusi sa discut cu cineva din conducerea bancii, la nivel superior acestei sucursale, insa am fost din nou refuzata. In tot acest timp, am intrat si pe forumul clientilor nemultumiti de ALPHA BANK alphaoug50@yahoogroups.com, pentru a vedea modul in care se vor organiza acestia, insa am renuntat la ma alatura procesului pe care il vor intenta bancii, deoarece nu dispun de banii necesari pentru a achita taxa avocatului care ii va reprezenta in instanta. Indata de 28.309.10 am apelat la ANPC, in speranta ca voi fi ajutata. La o saptamana de la reclamatia respectiva am fost contactata de o doamna din centrala bancii, care s-a recomandat Mirela Tudor si care mi-a propus o rescadentare a creditului pe termen de 1 an, rata urmand sa fie de 250 RON/luna. Urma ca cei din sucursala sa ma contacteze pentru a semna actul aditional, insa de atunci nu m-a mai cautat nimeni. In decembrie am primit raspunsul de la ANPC, care imi era defavorbail, deoarece, conform reglementarilor bancii, nu aveam dreptul decat la o refinantare pe an. Am apelat la Conso pentru solutionarea problemei, iar in data de 11.01.2011 am primit o instiintare de la banca in care mi se comunica faptul ca Alpha Bank a reziliat contractul de imprumut, datoria mea devenind scadenta. In acest moment chiar nu stiu care va fi modul de solutionare a problemei. Banuiesc ca in final se va ajunge sa mi se puna poprire pe salariu. Ca atare, va sfatuiesc sa nu apelati la serviciile Alpha Bank, si in mod special la Sucursala Perla Bucuresti.

17-01-2011

I MIONICA MIHALI
Cont curent de la Bancpost

La Bancpost Vatra Dornei

La Bancpost Vatra Dornei mergem sa platim unele facturi, deoarece nu este coada ca la celelalte banci. La casierie lucra un tanar care ne-a mintit ca daca nu avem cont deschis la Bancpost sau card nu mai putem plati. Si uite asa ne-am trezit vreo trei din familie cu conturi si carduri deschise la Bancpost, platind comisioane de deschidere, etc, conturi si carduri pe care nu le-am folosit niciodata. Dupa un timp, ne-am trezit sunati de la banca cum ca avem sume restante la carduri din comisioane de intretinere si alte baliverne. Ne-am dus la banca, dar baiatul isi daduse demisia, am dat peste d-na director, care este de o prostie rara, de se feresc clientii de Bancpost, din cauza ei si care a incercat sa ne prosteasca mai tare, cu politeturi si alte vrajeli. Noi am refuzat orice ne-a propus si stiti ce a facut? Ne-a intors spatele dintr-o data si nu ne-a mai spus nici buna ziua, lasandu-ne sa sa vorbim singuri. HALAL FEMEIE SI HALAL BANCA

29-12-2010

C FCristian Fatu
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Avem dosarul depus dosar

Avem dosarul depus dosarul pentru Prima casa de 2 luni la Raiffeisen. De 3 ori au mai cerut alte acte. De fiecare data intrebam, mai trebuie alteceva? Raspunsul lor nuuu, asta e tot! Pana cand se trezeau ca de fapt lipseste un act; 3 extrase de carte funciara depuse pana acum. Suntem dusi cu zaharelul in fiecare zi. Preaprobarea am primit-o si mereu dosarul este la aprobat...Au trecut 2 luni si dosarul nu a plecat la fond inca. Si azi este data de 29 decembrie, riscam sa nu ajunga pana pe 31 decembrie si in cazul acesta chiar nu stiu ce o sa ne facem avand in vedere ca FNG a declarat ca analizeaza doar dosarele primite pana pe data de 31 decembrie 2010. Consilierul de credite a plecat in concediu fara sa aiba bunul simt sa ne anunte ca nu va fi de gasit, fara sa ne spuna de faptul ca dosarul trebuie sa ajunga la fond pana la sfarsitul anului ca sa ne incadram in bugetul aprobat pe anul acesta, si fara sa ne spuna clar care este stadiul dosarului. Suntem in aer cu creditul. In apartament am investit bani si nu mai putem da inapoi, iar antecontractul expira la sfarsitul lui ianuarie. Proprietarul nu mai are rabdare si daca ii mai spunem ca mai trebuie un extras de carte funciara sau un act cred ca explodeaza. Ne puteti sfatui cum putem sa facem sa ii obligam sa se ocupe de dosar? Si sa ajunga dosarul la fond in timp util? Am facut la ei o sesizare scrisa, dar din ce stiu au termen de raspuns 30 zile, deci nu prea imi pun sperante ca se rezolva ceva. Ca si venituri suntem ok, evaluarea e ok, au toate actele. Chiar nu gasesc nicio scuza pentru faptul ca dosarul sta degeaba la ei decat incompetenta. Multumim

29-12-2010

M NMariana Nedelcu
Depozit la termen de la Banca Transilvania

Pentru produsul: depozit

Pentru produsul: depozit clasic de o luna in valoare de 2.500 lei, cu capitalizare, incheiat la data de 13 octombrie 2010 intre subsemnata si Banca Transilvania cu data scadentei la 13 noiembrie 2010, avand un procent de dobanda de 6.50%, iar bonificatia bruta la scadenta de 13.99 lei. Problema este: Dupa 2 luni de la data constituirii depozitului, adica pe data de 13 decembrie 2010 (data scadenta) m-am prezentat la banca in vederea lichidarii depozitului la termen. Surpriza neplacuta a fost sa primesc din partea functionarului bancar pe nume CATALINA GOIA o solicitare de desfiintare inainte de data scadenta a depozitului (depozitul fiind la data scadenta) avand suma de: 2523,18 lei dintre care comisionul de ridicare fiind de 10,05 lei, asadar primesc inapoi de la banca doar suma de 13 lei ca si dobanda a soldului. Avand in vedere faptul ca banii depusi in depozit constituie o afacere destul de profitabila la care banca are un profit de aproape 90% atunci cand imprumuta un client, iar deponentului nu ii ofera cam nimic, ma simt nedreptatita si inselata de catre aceasta banca. Pentru aceste considerente solicit un raspuns autorizat din partea unui functionar bancar care poate duce la elucidarea acestei nereguli, care in opinia mea este considerata ca o inselaciune cu prejudicii. SA LE FIE RUSINE, mai ales pentru faptul ca atunci cand am cerut explicatii, functionara bancii impreuna cu alta functionara (care nu s-a recomandat, probabil era sefa de agentie) incerca sa ma minta cu nerusinare ca depozitul este lichidat inainte de data scadenta.

22-12-2010

V IVASILE ION
Credit nevoi personale de la BCR

Am refuzat semnarea actu

Am refuzat semnarea actului aditional pentru ca pur si simpu banca mi-a inlocuit comisionul de risc cu comision de administrare si rata a lasat-o la fel. Am facut plangere la OPC si nu mi-au acordat atentie. Am facut plangere la BNR, iar acestia au trimis-o spre rezolvare la OPC. De aceasta data OPC a obligat BCR sa-mi anuleze comisioanele, lucru care s-a intamplat.

16-12-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie