T LT Loredana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte
Am facut un contract de economisire creditare la sf anului 2011, la inceputul anului 2012 trebuia sa primesc extrasul de cont dar desi am intrebat consultantul in nenumarate randuri cand trebuie sa-l primesc raspunsul era "va veni, sunt prea multe si dureaza" asa ca in luna aprilie 2012 a trebuit sa-l cer eu si evident ca am fost informata ca mi-a fost trimis iar un alt extras cerut de mine costa 5 lei. Extrasul cerut l-am primit. Anul acesta aceeasi experienta, am asteptat, nu am primit nici un extras iar zilele trecute am trimis iar e-mail la care mi s-a raspuns, ca si anul trecut, ca extrasul a fost trimis iar un altul costa 5 lei. Am raspuns ca nu am de gand sa platesc pt ceva ce era obligatia lor contractuala sa-mi trimita si ca vreau sa stiu cand si cu ce firma mi l-au trimis; desi mi-a venit autoraspuns ca voi primi raspuns in 24 ore, nu am mai primit nici un raspuns.
Vreau sa inteleg cum extrasul si scrisoare cu situatia contului care s-au angajat ca o trimit in luna noiembrie a fiecarui an nu ajunge niciodata dar, contra cost ajung.
Vreau sa inteleg cum in institutia asta ca sa primesti extrasul de cont trebuie sa atasezi mai multe acte dar pe urma ei dau scrisoarea cu extrasul unei firme ca sa le livreze fara titlu de confidentialitate pt ca anul trecut au insinuat la un moment dat ca probabil s-a pierdut pe drum sau poate mi-a fost furata din cutia postala (si i-am asigurat ca nu mi-a mai disparut nici o alta corespondenta cu nici o alta banca sau alte institutii din cutia postala)
deci ori BCR trimite extrasul doar contra cost ori extrasul meu a ajuns prin neglijenta lor in mainile cine stie cui (poate un angajat curios sau poate ca a fost livrat gresit din neatentie)
mai este cineva in situatie asemanatoare?
multumesc