top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M SMaria STAN
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

Buna ziua, Am luat un c

Buna ziua, Am luat un credit de nevoi personale de la aceasta banca si dupa ce am incheiat ctr.am vazut ca am un comision de 0,45%ce se calculeaza prin aplicarea procentului la valoarea initiala a creditului.Am intrbat consilierul ce inseamna asta si nu a stiut cum sa explice ,ba mai mult mi-a spus ca banca va analiza oportunitatea renuntarii la incasarea comisionului de administrare lucru ce nu s-a intamplat deoarece platesc de vreo5 ani si nu au de gand sa renunte la acest comision. Creditul este in EUR si acest comision ajunge la 55,35 EUR /LUNA. Am mers zile acestea la protectia consumatorului si la un avocat sa vedem ce o sa rezolvam.O EXPERIENTA NEPLACUTA ,O BATAIE DE JOC,OAMENI MINTITI,TRASI PE SFOARA...................

09-04-2013

M RMARI R...
Schimb valutar de la BCR

Am cerut sa schimb la ca

Am cerut sa schimb la caseria lor fabuloasa suma de 20 Euro si m-au anuntat ca trebuie sa astept sa fiu INTRODUSA IN BANCA LOR DE DATE....si am spus ca NU DORESC.....si mi-au raspuns CA POLITICA BANCI NU LE PERMITE SA SCHIMBE BANI ...CELOR CARE NU SUNT IN BANCA LOR DE DATE....E REVOLTATOR.......................UNDE TRAIM...................

09-04-2013

A ZAlexandru Z.
Cont curent de la Banca Transilvania

Lucrez cu Banca Transilv

Lucrez cu Banca Transilvania de cativa ani si, in general, sunt foarte multumit de serviciile pe care le ofera. Produsul de cont curent este unul dintre cele mai bune de pe piata. Tot timpul a avut un raport calitate/pret excelent si, de ceva vreme, dispune si de unul dintre cele mai performante sisteme de internet banking din Romania.

07-04-2013

T LT Loredana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am facut un contract de

Am facut un contract de economisire creditare la sf anului 2011, la inceputul anului 2012 trebuia sa primesc extrasul de cont dar desi am intrebat consultantul in nenumarate randuri cand trebuie sa-l primesc raspunsul era "va veni, sunt prea multe si dureaza" asa ca in luna aprilie 2012 a trebuit sa-l cer eu si evident ca am fost informata ca mi-a fost trimis iar un alt extras cerut de mine costa 5 lei. Extrasul cerut l-am primit. Anul acesta aceeasi experienta, am asteptat, nu am primit nici un extras iar zilele trecute am trimis iar e-mail la care mi s-a raspuns, ca si anul trecut, ca extrasul a fost trimis iar un altul costa 5 lei. Am raspuns ca nu am de gand sa platesc pt ceva ce era obligatia lor contractuala sa-mi trimita si ca vreau sa stiu cand si cu ce firma mi l-au trimis; desi mi-a venit autoraspuns ca voi primi raspuns in 24 ore, nu am mai primit nici un raspuns. Vreau sa inteleg cum extrasul si scrisoare cu situatia contului care s-au angajat ca o trimit in luna noiembrie a fiecarui an nu ajunge niciodata dar, contra cost ajung. Vreau sa inteleg cum in institutia asta ca sa primesti extrasul de cont trebuie sa atasezi mai multe acte dar pe urma ei dau scrisoarea cu extrasul unei firme ca sa le livreze fara titlu de confidentialitate pt ca anul trecut au insinuat la un moment dat ca probabil s-a pierdut pe drum sau poate mi-a fost furata din cutia postala (si i-am asigurat ca nu mi-a mai disparut nici o alta corespondenta cu nici o alta banca sau alte institutii din cutia postala) deci ori BCR trimite extrasul doar contra cost ori extrasul meu a ajuns prin neglijenta lor in mainile cine stie cui (poate un angajat curios sau poate ca a fost livrat gresit din neatentie) mai este cineva in situatie asemanatoare? multumesc

05-04-2013

M DMaria Dumitrascu
Prima casa de la BRD

Lipsa totala de transpar

Lipsa totala de transparenta, incompetenta. Si eu am vrut sa accesez un credit Prima Casa la BRD. Am depus actele apartamentului in 22.01.2013 la Agentia BRD Ghencea Bucuresti, iar dupa aproximativ 2 luni, consilierul bancii mi-a spus ca in principiu e ok avizul juridic. Drept urmare, mi-a spus firmele de evaluare agreate BRD, iar eu am facut evaluarea pe care am si platit-o. Dupa aceasta conform indicatiilor date de consilierul BRD, trebuia sa fac antecontractul. Si surpriza...... ! Am fost sunata de de consilierul BRD ca am aviz juridic negativ privind apartamentul pe care voiam sa-l cumpar. Am solicitat motivatia atat lui cat si directorului de agentie. Ambii mi-au raspus: "banca nu e obligata sa ofere motivatie clientilor" sau "nu stiu de ce". Am facut sesizare si la VOCALIS, pana in prezent nu am niciun raspuns din partea bancii. Eu nu o sa mai calc vreodata in BRD! Si o sa am grija se le spun si altora de aceasta intamplare.

26-03-2013

A CAdrian Cirlomanu
Internet banking de la BCR

Sunt client BCR de ani d

Sunt client BCR de ani de zile, folosind Internet Banking-ul cam de cand l-au facut gratuit clientilor retail (o oferta de prin 2005-2006) iar acum platesc pentru acest serviciu. Am mai multe lucruri de semnalat: 1. sa nu ai de-a face cu sucursala. Am avut probleme la inchiderea conturilor (trebuind sa ma deplasez de mai multe ori), la radierea unor entitati fictive create de catre angajatii bancii (practic, apaream de mai multe ori in sistem, cu acelasi nume dar cu CNP usor modificat) 2. sa nu ai de-a face cu call-center-ul. Rata de succes a fost sub 50%, dupa ce iti citeste 3 cartonase te trimite in sucursala (nu iti poate spune un IBAN, nu poate vedea conturile, nu poate vedea tranzactiile, nu-ti poate explica sumele blocate, nu-ti poate debloca internet banking-ul). 3. modifica comisioane, termeni si conditii dupa cum au ei chef. Au majorat comisioane in 2012, majoreaza si acum in 2013, iar la ghiseu ma anunta cu nonsalanta ca o sa imi modifice si tipul de pachet contractat (evident, ca sa fac aceleasi operatiuni ca astazi ar trebui sa platesc mai mult) 4. stati pe internet banking-destul de cuprinzator, desi si aici am dat intr-o belea intrucat nu mi-a raportat neplata unui direct debit, iar luna urmatoare m-am trezit debransat de la gaze :D 5. au multe ATM-uri, iar cash-ul e inca foarte util in tara asta. trebuie sa ma hotarasc in 30 de zile daca gasesc alt lac in care sa ma arunc cand plec din putul BCR. costurile la alta banca le banuiesc a fi similare, insa poate dau de niste servicii mai prietenoase la distanta: in Bucuresti, chiar este o problema sa pierzi 1-2 ore in trafic + sucursala pentru a depune o solicitare ce poate fi foarte bine rezolvata la telefon.

26-03-2013

C ECaSaVezi Emil
Prima casa de la BCR Banca pentru Locuinte

Am un caz asemanator cu

Am un caz asemanator cu al D-nei Valeria Sahleanu (Buzau) (careia i s-a raspuns intr-un mod generalist si evaziv) si anume pt contractul de creditere-economisire echivalentul a 1000 euro in lei depusi anual timp de 5 ani ,am depus banii dupa indicatiile doamnei de la birou (reprezentanta bancii BCR) 4400 lei (echivalentul a 1000 euro la respectiva valoare in curs),daca depun anual mai putin nu pot primii prima de stat de 25%,daca depun mai mult nu mai stiu exact ce a motivat de nu dadeau bine calculele, banca si-a retras comisionul 550 lei in cazul meu,pot intelege,evident la suma care au mai ramas in cont de vreo 3850 lei este destul de mult sub echivalentul a 1000 euro si pt. ca mi-ar fi greu sa cred ca intra in calcul si comisionul retras de catre banca intrebarea mea pt. BCR BpL este : daca am urmat indicatiile si am depus suma indicata de catre reprezentantul bancii (nici mai mult nici mai putin) ar trebuii sa ma fac eu vinovat daca nu primesc prima de la stat. Va multumesc! Emil

24-03-2013

C FCornel Floroiu
Depozit la termen de la OTP Bank

Buna seara, Am constitu

Buna seara, Am constituit un depozit promotional pe 123 zile la OTP Bank cu o dobanda de 6,9 %. Contrar bunelor practici bancare, acest tip de depozit NU beneficiaza de comision de retragere zero la expirarea perioadei de 123 zile. Este adevarat ca in contractul de depozit este specificat acest lucru , dar intr-un loc mai putin vizibil si pus intre paranteze. Pentru a elimina comisionul de retragere care te lasa fara o buna parte din dobanda (daca nu cumva ajungi in situatia sa primesti inapoi la expirarea depozitului mai putini bani decat ai depus initial), trebuie sa mai lasi suma respectiva intr-un depozit pe minim 1 luna, fapt ce micsoreaza dobanda de 6,9 % promisa. In aceste conditii reclama la respectivul depozit (123 zile) suna mai mult a inselatorie. Atentie la comisioanele percepute de OTP Bank.

18-03-2013

C FCornel Floroiu
Depozit la termen de la OTP Bank

Buna ziua, Vreau sa va i

Buna ziua, Vreau sa va impartasesc o experienta referitoare la noua promotie de depozit la 123 zile de la OTP. Experienta (neplacuta) consta in faptul ca in ciuda bunelor practici ale bancilor, acest depozit ( 123 zile ) nu beneficiaza de scutire de comision de retragere nici macar in ziua scadentei. Comisionul se aplica la intreaga suma depusa, deci puteti avea sansa ca dupa 123 zile sa retrageti mai putini bani decat ati depus initial. Este adevarat ca aceasta prevedere este trecuta in contract, dar intre 2 paranteze si nimeni nu te atentioneaza asupra ei , desi este o clauza neobisnuita. Ca sa scapi de comision trebuie ca dupa 123 zile sa mai lasi banii intr-un depozit pe o luna si abia apoi sa ii retragi. In acest fel dobanda mult laudata de 6,9 % pe an devine in jur de 6,5 % , nivel pe care il gasesti la multe banci. In concluzie, nu puteti beneficia de dobanda de 6,9% in nici un fel, ceea ce suna a inselaciune Atentie la comisioanele practicate de OTP Bank.

18-03-2013

I IIulia Ionescu
Card de debit de la ING

Si eu am avut experiente

Si eu am avut experiente negative cu aceasta banca, unde am un card de debit. Am vrut sa imi fac si un card in euro. Am vorbit cu un functionar al lor, si l-am luat la bani marunti, cum se zice: cat ma costa, cat se percepe, taxe&comisioane, tot tacamu'... si.... stupoare! Functionarul de la ING habar nu avea daca pot sa incarc cu euro (la bancomatele de euro)!!! Ca pe hartiile alea ale lor una scria, iar 'mnealor nu aveau habar sa spuna clar ce si cum! Sfatul meu: nu va avantati la mai mult de un card la ei! Si ala de debit!! Plus ca m-am certat pe tema dobanzii lunare: aveam toate costurile zero, pt ca mi-am facut cardul de debit cu 6 (sase) zile inainte sa bage taxa de administrare: la emiterea cardului, functionara m-a intrabat cand sa mi se perceapa taxele ("care sigur nu o sa fie, e doar o formalitate", mi-a zis ea). Si iata ca s-au introdus taxe; desigur ca m-am burzuluit si i-am ciufulit zdravan. Vad ca nu mi-au luat inca dobanda.

17-03-2013

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie