top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M CMarcu Cristian
Prima casa de la CEC Bank

Primesc preaprobarea fin

Primesc preaprobarea financiara la putin timp ma prezint la banca cu precontractul. Am dus toate actele cerute de banca in cel mai scurt timp. Ni s-a zis ca avem aprobare juridica si financiara si ca este plecat la centru dosarul si de acolo va pleca catre fondul de garantare. Aducem pe 24 iulie extrase carte funciara noi necesare pentru fondul de garantare. Pe 26 iulie suntem sunati ca s-au terminat fondurile, si nu ni se da nici o informatie despre ce inseamna acest lucru. Extrasele de carte funciara noi nu au plecat spre centru ele au ramas in filiala. Persoana care s-a ocupat de dosar este in concediu si orice alta persoana cu care am vorbit mi-a raspuns doar cu nu stiu, nu am informatii. Nu inteleg cum un dosar care era pe ultima suta de metrii sa ramana blocat.

04-08-2013

Răspuns CEC Bank

In data de 13.06.2013, CEC Bank i-a transmis doamnei Marcu Diana, sotia domnului Marcu Cristian, o notificare referitoare la preaprobarea solicitarii de contractare a unui credit oferit de banca in cadrul Programului Prima Casa, domnul Marcu Cristian avand calitatea de codebitor. In notificare se mentioneaza faptul ca aprobarea finala va fi data numai in momentul prezentarii intregii documentatii de credit solicitate de banca, termenul de valabilitate al adresei fiind de 30 zile calendaristice de la data emiterii. Documentatia de creditare nu a fost prezentata integral pana la data de 12.07.2013, cand expira termenul de valabilitate al notificarii de preaprobare. Astfel, documente precum avizul de legalitate si evaluare au fost emise cu intarziere din cauza lipsei unor documente necesare emiterii acestora, documente pe care doamna Marcu le-a prezentat cu intarziere. Pentru efectuarea evaluarii, pe langa actele de proprietate ale imobilului si documentatia cadastrala, se solicita si avizul de legalitate. Intrucat acest document a fost emis in data de 04.07.2013, deplasarea pe teren a evaluatorului a avut loc in data de 05.07.2013 iar raportul de evaluare a fost emis in data de 15.07.2013. De asemenea, propunerea de aprobare a creditului nu a putut fi inaintata departamentului competent din cadrul bancii, intrucat “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” au fost prezentate bancii in data de 23.07.2013, fiind autentificate la notar in aceeasi zi. In data de 26.07.2013, un reprezentant al bancii i-a comunicat doamnei Marcu faptul ca e posibil ca plafonul sa fie epuizat pana la momentul la care solicitarea va fi inscrisa in platforma Fondului de Garantare. In aceeasi zi, doamna Marcu a anuntat banca ca renunta la finantare.

M JMaria-Timea Juszel
Probleme diverse de la CEC Bank

Am o problema,pe siteul

Am o problema,pe siteul CEC BANK am gasit un spatiu de inchiriat chiar buna pt spatiul comercial. Spatiul este in judetul Satu Mare,loc Andrid,am mers la sucursal Satu Mare pt informatii in legatura cu procedura de licitatie,reprezentantu de la logistica mi-a spus ca petul oferit sa fie apropiat de pretul cerut.Am depus oferta au cerut 1 euro/mpam oferit 0,80euro/mp cererea a fost respinsa.A doua oara am depus oferta 1 euro/mp dupa ce am predat am observat pe site pretul de pornire este modificata 0,80euro/mp,cat am oferit eu prima data. Mai fac inca un drum(70km)schimb oferta si astep cu nerabdare ziua licitatiei si aztaz primesc raspunsul ca spatiul nu se inchiriaza este propus pt vanzare,pe site nici o schimbare. La CEC asta inseamna negociere cu un singur ofertant ca tot schimba procedura si conditiile? Nu am fost chemata la negociere cu toate ca de 7 ani nimeni nu sa interesat de spatiul respectiv sunt foarte revoltata ca am pierdut timp,bani si speranta in sistemul asta prea complicata pt oameni de rand.Acum nu stiu la cine sa depun reclamatie sau pe cine sa intreb unde am gresit.

25-07-2013

Răspuns CEC Bank

Referitor la sesizarea doamnei Maria-Timea Juszel din Carei, va comunicam urmatoarele: In cadrul licitatiei organizate de CEC Bank in data de 30.05.2013, avand ca obiect inchirierea spatiului din localitatea Andrid, judetul Satu Mare, pretul oferit de catre doamna Maria Timea Juszel s-a situat sub pretul de pornire de 1 euro/mp. Din acest motiv, cererea doamnei Juszel a fost respinsa. In cadrul celei de-a doua licitatii organizate de banca in data de 27.06.2013, pretul a fost redus la 0,82 euro/mp iar anuntul postat pe site-ul de Internet www.cec.ro a fost actualizat corespunzator. In urma ofertei de pret depuse de catre doamna Juszel si a conditiilor impuse in cadrul negocierilor dintre parti, banca a decis in final respingerea ofertei inaintate. Doamna Juszel a fost contactata telefonic de catre un reprezentant al CEC Bank Sucursala Satu Mare, fiindu-i comunicat faptul ca oferta a fost respinsa si ca spatiul in cauza este posibil sa fie oferit in viitor spre vanzare.

M IMaria Ionela
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Prima experienta avuta c

Prima experienta avuta cu aceasta banca este si ultima. Angajata bancii se afla intr-o stare vizibila de nervozitate inca din momentul in care mi-a raspuns la salut. Toate intrebarile mi-au fost adresate pe un ton rastit, nu mi-a raspuns clar la nicio intrebare, mi-a oferit consultanta un alt client care statea la rand. Doamna de la ghiseu mi-a spus, tipand, ca nu stiu ce vreau. Este vorba de sucursala CEC BANK Theodor Pallady.

24-07-2013

Răspuns CEC Bank

Ii multumim clientei pentru mesajul transmis si dorim sa o asiguram ca tratam cu seriozitate toate sesizarile cu privire la activitatea salariatilor nostri. Mesaje de acest gen ne ajuta sa imbunatatim serviciile oferite si sa venim in intampinarea clientilor nostri cu solutii eficiente si accesibile. Suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a CEC Bank.

D Mdorin mihesan
Card de debit de la Banca Transilvania

Ca sa depui o suma de ba

Ca sa depui o suma de bani,stai la coada de iti vine rau.Am intrebat de ce nu au ca si alte banci ATM unde depui bani si au spus ca asta e sistemul.I-am lasat cu sistemul lor si m-am dus la alta banca,cu toate ca am rata la Transilvania.

22-07-2013

D GDJ Giovanni
Cont curent de la Intesa Sanpaolo Bank

Au schimbat pachetele de

Au schimbat pachetele de cont curent fara nicio notificare prealabila. M-am trezit peste noapte cu niste comisioane ascunse la retrageri de numerar de la bancomatele altor banci, ceea ce inainte era gratuit. Puteau macar sa ne anunte, nu sa schimbe regulile jocului din mers, fara o notificare prealabila.

21-07-2013

N DNICOLAE SORIN DAN
Prima casa de la Banca Transilvania

Urmare a sesizarii prin

Urmare a sesizarii prin e-mail, telefonic, dar si aici pe conso.ro.. situatia delicata in care m-am trezit s-a rezolvat. Insasi doamna director de credit de la"Centrala" Bancii Transilvania, a carui nume spre rusinea mea nu l-am retinut, s-a preocupat de remedierea situatiei. Multumesc pentru solicitudine!

18-07-2013

C Mcristina manolache
Card de credit de la GarantiBank

A durat o luna si jumata

A durat o luna si jumatate ca sa mi se comunice ca nu indeplinesc conditiile. Culmea nesimtirii a fost doamna ce se ocupa de cerere, care nu a avut bunul simt sa ma anunte macar. I-am dat n mailuri, am sunat-o de n ori(nu a raspuns). Initial m-a facut sa cred ca totul se va rezolva foarte repede, dar surpriza. Banca neserioasa, functionari nepregatiti si dezinteresati.

18-07-2013

Răspuns GarantiBank

Stimata Doamna Cristina Manolache, Dorim sa va multumim pentru informatiile comunicate, opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si contribuie la imbunatatirea produselor si serviciilor oferite de GARANTI BANK S.A. Pe aceasta cale va rugam sa primiti scuzele noastre pentru orice disconfort pe care vi l-am cauzat si va asiguram ca situatia intampinata de dumneavoastra este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim. Confirmam pe aceasta cale informatiile comunicate in cadrul apelului initiat de Alo Garanti in data de 19.07.2013, referitor la aprobarea cardului dumneavoastra de credit si la detaliile legate de livrarea acestuia, conform solicitarii dumneavoastra. Nu in ultimul rand speram ca incidentul prezentat de catre dumneavoastra sa nu se reflecte asupra colaborarii viitoare cu GARANTI BANK S.A., intrucat ne dorim sa beneficiati in continuare de serviciile oferite de Banca noastra. Pentru alte informatii despre produsele GARANTI BANK S.A. va rugam sa ne contactati in oricare din Agentiile Bancii, sau apeland serviciul Alo Garanti* la unul din numerele de mai jos: - 0800 80 1234, numar de telefon gratuit, apelabil doar din retelele fixe; - 021 200 9494, numar cu tarif normal; *program zilnic intre 9.00 si 22.00

N DNICOLAE SORIN DAN
Prima casa de la Banca Transilvania

Numele meu este DAN NICO

Numele meu este DAN NICOLAE SORIN. Am intentionat sa contractez unul dintre produsele BANCII TRANSILVANIA, respectiv un credit prin Programul PRIMA CASA. In acest sens, am depus intreaga documentatie necesara la SUCURSALA BT DIN BRAILA str. Calea Calarasilor nr.15. Am identificat vanzatorul in persoana numitului Ungureanu (gasiti datele de stare civila la dosar), vanzator care este stabilit in Spania si care, in interesul perfectarii actelor de vanzare-cumparare, s-a deplasat in Braila. \r\n\r\nDupa depunerea tuturor documentelor, in data de 16.07.2013, am fost indrumati de catre angajatul sucursalei, responsabil cu creditele, sa mergem sa incheiem promisiunea de vanzare-cumparare, lucru care s-a si intamplat. Actul notarial fiind depus, la dosarul bancii, in cursul zilei de 17.07.2013, orele 11.00.\r\n\r\nTot in cursul zilei de 17.07.2013, in jurul orei 12.30, am fost apelat telefonic de catre acelasi angajat al sucursalei, care m-a invitat la banca impreuna cu vanzatorul. Aici ni s-a adus la cunostinta ca “nu mai sunt fonduri pentru Prima Casa”.\r\n\r\nIntru cat nu mi se pare profesional sa fiu anuntat de la o ora la alta sistarea fondurilor, mai ales in situatia dosarelor finalizate CU PROMISIUNE DE VANZARE CUMPARARE, DECI CU AVANS ACHITAT, \r\n\r\nRog a dispune de indata masurile necesare remedierii in regim de urgenta a situatiei create.\r\nFac precizarea ca vanzatorul se afla pe teritoriul Romaniei, pentru o perioada determinata de timp si nu are posibilitatea imputernicirii unei terte personae, care sa il reprezinte, cu atat mai putin cu cat chiar el este imputrenicit de sotia sa, ramasa in Spania, dupa cum veti vedea din actele existente la dosar.\r\n\r\nAM ADRESAT ACESTE SOLICITARI SI \"CENTRALEI\" DE LA CLUJ, INSA NICIUNUL DINTRE ANGAJATII BANCII TRANSILVANIA, CU CARE AM DISCUTAT TELEFONIC NU SI-AU ASUMAT RASPUNDEREA REZOLVARII ACESTEI SITUATII SI NICI NU MI S-A RASPUNS LA E-MAIL.\r\n

17-07-2013

I MIonut Marcu
Prima casa de la CEC Bank

Incerc sa ma informez as

Incerc sa ma informez asupra unui credit Prima Casa. Mi s-a explicat, la o sucursala CEC Bank, ca Dobanda anuala efectiva (DAE) se calculeaza adunand Euribor (astazi 0,22%) si dobanda (4%). S-a facut o simulare de rembursare a creditului, dar acolo DAE este de 4,3%. Apare o diferenta de 0,08% pe care doamana de la ghiseu nu a reusit sa mi-o explice. Ce e drept diferenta nu e mare, dar in timp poate banca decide sa o schimbe (mareasca). Doresc sa aflu doua lucruri: 1.Cum se calculeaza DAE. 2. Cum se poate face o plangere impotriva unui angajat CEC Bank, pentru ca "doamna" de la ghiseu s-a comportat execrabil cu mine desi i-am spus ca ma face sa ma simt prost. Mi-a zis ca daca doresc sa aflu cum se calculeaza DAE sa fac o cerere la director. I-am spus ca nu stiu cum se face asta si as dori sa-mi explice cum se face (daca exista formular tipizat, daca trebuie alte documente, etc.). A raspuns tipand in gura mare ca are clienti care asteapta la coada. Apoi nu se mai putea opri din invocat Divinitatea in gura mare("Doamne ferste, da' cum sa nu stiti sa faceti adresa?", Doamne .... asa ceva nu am mai auzit etc."). Va sfatuiesc pe toti sa evitati aceasta banca deoarece serviciile sun similare cu cele din anii dinaintea revolutiei.

15-07-2013

Răspuns CEC Bank

Referitor la mesajul domnului Ionut Marcu din Bucuresti, va comunicam faptul ca salariata bancii i-a oferit clientului toate informatiile referitoare la credit si a efectuat calculul DAE in mod corect. Conform ofertei de creditare pusa la dispozitia clientului cu titlu informativ, pentru un credit "Prima noastra casa" in valoare de 50.000 euro, acordat pe o perioada de 360 luni, cu dobanda de 4,22% (in vigoare la aceasta data), valoarea DAE este de 4,30%. Avand in vedere ca banca noastra nu percepe comisioane pentru acest produs, in calculul DAE nu intra decat dobanda anuala, respectiv 4,22%. Diferenta dintre valoarea dobanzii anuale (4,22%) si valoarea DAE reiesita in urma calculului (4,30%) este datorata formulei de calcul a dobanzii DAE prevazuta de reglementarile cuprinse in Anexa 1 la OUG 50/2010 publicata in MO 0389/11.06.2010 si impusa prin cadrul legal in cazul tuturor institutiilor bancare, care a fost implementata in sistemul informatic al bancii si aplicata in consecinta. Conform prevederilor mentionate, DAE nu reprezinta direct dobanda ci este rezultatul unei formule mai complexe, care depinde pe langa dobanda si de durata de creditare, data ultimei rambursari s.a.

L FLiviu Florescu
Credit nevoi personale de la Eximbank

In data de 28.08.2007 am

In data de 28.08.2007 am facut un imprumut de nevoi personale in valoare de 30000 lei la Banca Romaneasca,sucursala Pantelimon,str Chisinau,nr.4.La discutiile preliminare semnarii contractului am stabilit sa nu mi se puna niciun fel de comision.Mi s-a sus ca am de plata un comision de acordare a creditului in valoare de 90 lei,care in contract apare sub denumirea,comision de monitorizare si se plateste o singura data ,la semnarea contractului sau la ridicarea imprumutului.Mi s-a pus in fata contractul in numar de 9 file,l-am semnat si am plecat. Studiind acasa mai in amanunt contractul am constatat ca acel comision de monitorizare este trecut in contract,0,3000% si se plateste lunar,plus inca un comision de rambursare anticipata in valoare de 4%.Ambele comisioane mi s-a oprit lunar.M-am consolat cu ideea ca am fost pacalit si pentru ca am semnat contractul trebuie sa platesc.Totusi m-am dus la banca si am intrebat-o pe domnisoara care m-a pus sa semnez contractul ce s-a intamplat.Mi s-a spus ca este o greseala si ca intr-adevar nu trebuie sa platesc lunar acel comision de monitorizare,0,3000%(90 lei)si nici cel de 4 % si o sa ia legatura cu sefii pentru indreptarea greselii. Dupa mai multe drumuri facute la banca,fara niciun rezultat,am facut in scris o solicitare prin care am cerut sa se revizuiasca situatia.La o perioada mare de timp am primit un act aditional la contract in care se specifica toate comisioanele pe care le am,acestea fiind de 0%. Am primit de la banca si un telefon prin care ma anuntau acest lucru si cand vrea sa merg la banca pentru restituirea banilor. Spre stupoarea mea am constatat ca intr-adevar acel comision de 4% , de restituire in avans,nu mi s-a mai oprit,iar banii mi s-au returnat prin plata unei rate,dar comisionul de 90 ron mi se opreste in continuare. Explicatia bancii a fost ca acestcomision a fost transformat in comision de administrare,dar in contractul de baza si actul aditional se specifica clar ca acest comision este 0%. Atunci m-am hotarat sa sesizez protectia consumatorului care,in baza contractului incheiat,i-a amendat si le-a pus in vedere sa imi restituie banii.In luna in care s-a facut controlul de catre Protectia Consumatorului,nu mi s-a mai oprit comisionul(vezi desfasuratorul bancii).Din luna urmatoare au inceput sa imi opreasca din nou acest comision. M-am dus la banca sa cer explicatii si mi s-a spus ca este vorba de lingvistica si ca monitorizarea este administrare.Dar in ambele contracte comisionul de administrare este cx stipulat clar,0%. Am facut din nou o solicitare in scris catre banca pentru a revizui situatia,anexand toate documentele.Am primit iarasi un raspuns naucitor prin care mi se spune ca,deoarece nu am avut alt comision,acest comision de monitorizare este transformat in comision de administrare si ca trebuia sa cer eliminarea lui mai demult,fiind singurul comision pe care l-am avut.Daca aveam altul,s-ar fi luat in calcul acel comision,eu avand in contract si comisionul de rambursare de 4%. Constat ca nu s-au deranjat sa citeasca niciun act anexat de mine. Am facut catre Banca Nationala,respectiv domnul Nicolae Cinteza,o sesizare prin care am aratat situatia de fata si am trimis un rand de acte.Raspunsul acestuia a fost ca nu se amesteca in litigiile dintre banca si client. PS:Va rog sa analizati cu atentie acest comision de monitorizare,care nici banca nu stie cereprezinta,in valoare de 0,3000%,adica 90ron,lunar.La o rata lunara de 441,21(insemnand rata+dobanda) se adauga acel comision de 90 ron,adica inca o dobanda lunara de aproximativ 20%.Deci acum am o dobanda anuala intre 8 si 12% si una lunara de 20 %.

13-07-2013

Răspuns Eximbank

Situatia clientului Bancii Romanesti a fost analizata de departamentele implicate din cadrul bancii noastre. Aspectele reclamate de acesta ne sunt cunoscute si consideram ca au fost clarificate prin raspunsul transmis domnului Liviu Florescu

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie