top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

D Mdorin mihesan
Card de debit de la Banca Transilvania

Ca sa depui o suma de ba

Ca sa depui o suma de bani,stai la coada de iti vine rau.Am intrebat de ce nu au ca si alte banci ATM unde depui bani si au spus ca asta e sistemul.I-am lasat cu sistemul lor si m-am dus la alta banca,cu toate ca am rata la Transilvania.

22-07-2013

D GDJ Giovanni
Cont curent de la Intesa Sanpaolo Bank

Au schimbat pachetele de

Au schimbat pachetele de cont curent fara nicio notificare prealabila. M-am trezit peste noapte cu niste comisioane ascunse la retrageri de numerar de la bancomatele altor banci, ceea ce inainte era gratuit. Puteau macar sa ne anunte, nu sa schimbe regulile jocului din mers, fara o notificare prealabila.

21-07-2013

N DNICOLAE SORIN DAN
Prima casa de la Banca Transilvania

Urmare a sesizarii prin

Urmare a sesizarii prin e-mail, telefonic, dar si aici pe conso.ro.. situatia delicata in care m-am trezit s-a rezolvat. Insasi doamna director de credit de la"Centrala" Bancii Transilvania, a carui nume spre rusinea mea nu l-am retinut, s-a preocupat de remedierea situatiei. Multumesc pentru solicitudine!

18-07-2013

C Mcristina manolache
Card de credit de la GarantiBank

A durat o luna si jumata

A durat o luna si jumatate ca sa mi se comunice ca nu indeplinesc conditiile. Culmea nesimtirii a fost doamna ce se ocupa de cerere, care nu a avut bunul simt sa ma anunte macar. I-am dat n mailuri, am sunat-o de n ori(nu a raspuns). Initial m-a facut sa cred ca totul se va rezolva foarte repede, dar surpriza. Banca neserioasa, functionari nepregatiti si dezinteresati.

18-07-2013

Răspuns GarantiBank

Stimata Doamna Cristina Manolache, Dorim sa va multumim pentru informatiile comunicate, opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si contribuie la imbunatatirea produselor si serviciilor oferite de GARANTI BANK S.A. Pe aceasta cale va rugam sa primiti scuzele noastre pentru orice disconfort pe care vi l-am cauzat si va asiguram ca situatia intampinata de dumneavoastra este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim. Confirmam pe aceasta cale informatiile comunicate in cadrul apelului initiat de Alo Garanti in data de 19.07.2013, referitor la aprobarea cardului dumneavoastra de credit si la detaliile legate de livrarea acestuia, conform solicitarii dumneavoastra. Nu in ultimul rand speram ca incidentul prezentat de catre dumneavoastra sa nu se reflecte asupra colaborarii viitoare cu GARANTI BANK S.A., intrucat ne dorim sa beneficiati in continuare de serviciile oferite de Banca noastra. Pentru alte informatii despre produsele GARANTI BANK S.A. va rugam sa ne contactati in oricare din Agentiile Bancii, sau apeland serviciul Alo Garanti* la unul din numerele de mai jos: - 0800 80 1234, numar de telefon gratuit, apelabil doar din retelele fixe; - 021 200 9494, numar cu tarif normal; *program zilnic intre 9.00 si 22.00

N DNICOLAE SORIN DAN
Prima casa de la Banca Transilvania

Numele meu este DAN NICO

Numele meu este DAN NICOLAE SORIN. Am intentionat sa contractez unul dintre produsele BANCII TRANSILVANIA, respectiv un credit prin Programul PRIMA CASA. In acest sens, am depus intreaga documentatie necesara la SUCURSALA BT DIN BRAILA str. Calea Calarasilor nr.15. Am identificat vanzatorul in persoana numitului Ungureanu (gasiti datele de stare civila la dosar), vanzator care este stabilit in Spania si care, in interesul perfectarii actelor de vanzare-cumparare, s-a deplasat in Braila. \r\n\r\nDupa depunerea tuturor documentelor, in data de 16.07.2013, am fost indrumati de catre angajatul sucursalei, responsabil cu creditele, sa mergem sa incheiem promisiunea de vanzare-cumparare, lucru care s-a si intamplat. Actul notarial fiind depus, la dosarul bancii, in cursul zilei de 17.07.2013, orele 11.00.\r\n\r\nTot in cursul zilei de 17.07.2013, in jurul orei 12.30, am fost apelat telefonic de catre acelasi angajat al sucursalei, care m-a invitat la banca impreuna cu vanzatorul. Aici ni s-a adus la cunostinta ca “nu mai sunt fonduri pentru Prima Casa”.\r\n\r\nIntru cat nu mi se pare profesional sa fiu anuntat de la o ora la alta sistarea fondurilor, mai ales in situatia dosarelor finalizate CU PROMISIUNE DE VANZARE CUMPARARE, DECI CU AVANS ACHITAT, \r\n\r\nRog a dispune de indata masurile necesare remedierii in regim de urgenta a situatiei create.\r\nFac precizarea ca vanzatorul se afla pe teritoriul Romaniei, pentru o perioada determinata de timp si nu are posibilitatea imputernicirii unei terte personae, care sa il reprezinte, cu atat mai putin cu cat chiar el este imputrenicit de sotia sa, ramasa in Spania, dupa cum veti vedea din actele existente la dosar.\r\n\r\nAM ADRESAT ACESTE SOLICITARI SI \"CENTRALEI\" DE LA CLUJ, INSA NICIUNUL DINTRE ANGAJATII BANCII TRANSILVANIA, CU CARE AM DISCUTAT TELEFONIC NU SI-AU ASUMAT RASPUNDEREA REZOLVARII ACESTEI SITUATII SI NICI NU MI S-A RASPUNS LA E-MAIL.\r\n

17-07-2013

I MIonut Marcu
Prima casa de la CEC Bank

Incerc sa ma informez as

Incerc sa ma informez asupra unui credit Prima Casa. Mi s-a explicat, la o sucursala CEC Bank, ca Dobanda anuala efectiva (DAE) se calculeaza adunand Euribor (astazi 0,22%) si dobanda (4%). S-a facut o simulare de rembursare a creditului, dar acolo DAE este de 4,3%. Apare o diferenta de 0,08% pe care doamana de la ghiseu nu a reusit sa mi-o explice. Ce e drept diferenta nu e mare, dar in timp poate banca decide sa o schimbe (mareasca). Doresc sa aflu doua lucruri: 1.Cum se calculeaza DAE. 2. Cum se poate face o plangere impotriva unui angajat CEC Bank, pentru ca "doamna" de la ghiseu s-a comportat execrabil cu mine desi i-am spus ca ma face sa ma simt prost. Mi-a zis ca daca doresc sa aflu cum se calculeaza DAE sa fac o cerere la director. I-am spus ca nu stiu cum se face asta si as dori sa-mi explice cum se face (daca exista formular tipizat, daca trebuie alte documente, etc.). A raspuns tipand in gura mare ca are clienti care asteapta la coada. Apoi nu se mai putea opri din invocat Divinitatea in gura mare("Doamne ferste, da' cum sa nu stiti sa faceti adresa?", Doamne .... asa ceva nu am mai auzit etc."). Va sfatuiesc pe toti sa evitati aceasta banca deoarece serviciile sun similare cu cele din anii dinaintea revolutiei.

15-07-2013

Răspuns CEC Bank

Referitor la mesajul domnului Ionut Marcu din Bucuresti, va comunicam faptul ca salariata bancii i-a oferit clientului toate informatiile referitoare la credit si a efectuat calculul DAE in mod corect. Conform ofertei de creditare pusa la dispozitia clientului cu titlu informativ, pentru un credit "Prima noastra casa" in valoare de 50.000 euro, acordat pe o perioada de 360 luni, cu dobanda de 4,22% (in vigoare la aceasta data), valoarea DAE este de 4,30%. Avand in vedere ca banca noastra nu percepe comisioane pentru acest produs, in calculul DAE nu intra decat dobanda anuala, respectiv 4,22%. Diferenta dintre valoarea dobanzii anuale (4,22%) si valoarea DAE reiesita in urma calculului (4,30%) este datorata formulei de calcul a dobanzii DAE prevazuta de reglementarile cuprinse in Anexa 1 la OUG 50/2010 publicata in MO 0389/11.06.2010 si impusa prin cadrul legal in cazul tuturor institutiilor bancare, care a fost implementata in sistemul informatic al bancii si aplicata in consecinta. Conform prevederilor mentionate, DAE nu reprezinta direct dobanda ci este rezultatul unei formule mai complexe, care depinde pe langa dobanda si de durata de creditare, data ultimei rambursari s.a.

L FLiviu Florescu
Credit nevoi personale de la Eximbank

In data de 28.08.2007 am

In data de 28.08.2007 am facut un imprumut de nevoi personale in valoare de 30000 lei la Banca Romaneasca,sucursala Pantelimon,str Chisinau,nr.4.La discutiile preliminare semnarii contractului am stabilit sa nu mi se puna niciun fel de comision.Mi s-a sus ca am de plata un comision de acordare a creditului in valoare de 90 lei,care in contract apare sub denumirea,comision de monitorizare si se plateste o singura data ,la semnarea contractului sau la ridicarea imprumutului.Mi s-a pus in fata contractul in numar de 9 file,l-am semnat si am plecat. Studiind acasa mai in amanunt contractul am constatat ca acel comision de monitorizare este trecut in contract,0,3000% si se plateste lunar,plus inca un comision de rambursare anticipata in valoare de 4%.Ambele comisioane mi s-a oprit lunar.M-am consolat cu ideea ca am fost pacalit si pentru ca am semnat contractul trebuie sa platesc.Totusi m-am dus la banca si am intrebat-o pe domnisoara care m-a pus sa semnez contractul ce s-a intamplat.Mi s-a spus ca este o greseala si ca intr-adevar nu trebuie sa platesc lunar acel comision de monitorizare,0,3000%(90 lei)si nici cel de 4 % si o sa ia legatura cu sefii pentru indreptarea greselii. Dupa mai multe drumuri facute la banca,fara niciun rezultat,am facut in scris o solicitare prin care am cerut sa se revizuiasca situatia.La o perioada mare de timp am primit un act aditional la contract in care se specifica toate comisioanele pe care le am,acestea fiind de 0%. Am primit de la banca si un telefon prin care ma anuntau acest lucru si cand vrea sa merg la banca pentru restituirea banilor. Spre stupoarea mea am constatat ca intr-adevar acel comision de 4% , de restituire in avans,nu mi s-a mai oprit,iar banii mi s-au returnat prin plata unei rate,dar comisionul de 90 ron mi se opreste in continuare. Explicatia bancii a fost ca acestcomision a fost transformat in comision de administrare,dar in contractul de baza si actul aditional se specifica clar ca acest comision este 0%. Atunci m-am hotarat sa sesizez protectia consumatorului care,in baza contractului incheiat,i-a amendat si le-a pus in vedere sa imi restituie banii.In luna in care s-a facut controlul de catre Protectia Consumatorului,nu mi s-a mai oprit comisionul(vezi desfasuratorul bancii).Din luna urmatoare au inceput sa imi opreasca din nou acest comision. M-am dus la banca sa cer explicatii si mi s-a spus ca este vorba de lingvistica si ca monitorizarea este administrare.Dar in ambele contracte comisionul de administrare este cx stipulat clar,0%. Am facut din nou o solicitare in scris catre banca pentru a revizui situatia,anexand toate documentele.Am primit iarasi un raspuns naucitor prin care mi se spune ca,deoarece nu am avut alt comision,acest comision de monitorizare este transformat in comision de administrare si ca trebuia sa cer eliminarea lui mai demult,fiind singurul comision pe care l-am avut.Daca aveam altul,s-ar fi luat in calcul acel comision,eu avand in contract si comisionul de rambursare de 4%. Constat ca nu s-au deranjat sa citeasca niciun act anexat de mine. Am facut catre Banca Nationala,respectiv domnul Nicolae Cinteza,o sesizare prin care am aratat situatia de fata si am trimis un rand de acte.Raspunsul acestuia a fost ca nu se amesteca in litigiile dintre banca si client. PS:Va rog sa analizati cu atentie acest comision de monitorizare,care nici banca nu stie cereprezinta,in valoare de 0,3000%,adica 90ron,lunar.La o rata lunara de 441,21(insemnand rata+dobanda) se adauga acel comision de 90 ron,adica inca o dobanda lunara de aproximativ 20%.Deci acum am o dobanda anuala intre 8 si 12% si una lunara de 20 %.

13-07-2013

Răspuns Eximbank

Situatia clientului Bancii Romanesti a fost analizata de departamentele implicate din cadrul bancii noastre. Aspectele reclamate de acesta ne sunt cunoscute si consideram ca au fost clarificate prin raspunsul transmis domnului Liviu Florescu

N CNemultumit Client
Credit imobiliar de la BCR

Dezastru! Faza de info

Dezastru! Faza de informare: Daca la alte banci in maxim 5-10 minute puteam afla fix rata pe care o am de platit, aici a fost necesare doua vizite si stat cate o ora ca sa-mi arate (pe ecran!!!!) valoarea ratei. Pregatirea dosarului: Mi s-a spus ca dureaza cateva zile... Am depasit o luna! S-au pierdut vreo 3 zile din cauza vanzatorului, dar in rest: "nu putem merge la notar ca nu am pregatit actele", "nu putem azi, ca e vineri ora 2", vine la notar cu actele nepregatite corespunzator... Ii promite vanzatorului (in fata notarului) ca pana luni va avea banii. Dar luni dimineata nu mai erau asa siguri. Bineinteles ca contractual de credit l-am vazut si semnat dupa ce am fost la notar... In total cred ca am deposit deja 10 ore de stat la masa inspectorului de credite... Incredibil cat de incet si cata birocratie... Surpriza: Pe CF am interdictie de inchiriere si amenajare! Cand le-am cerut acordul pentru inchiriere au inceput sa dea din stanga in dreapta... semn ca habar nu avea ce trebuie facut si m-a amanat.

08-07-2013

I Silgook song
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

cumplita..te imbie cu un

cumplita..te imbie cu un credit de 15% dar numai pe suma care o depui intr-un an restul de 3% care ti-o garanteaza statul.dupa ce ai pus 1/2 din suma care vrei sa o imprumuti faci cerere sa ti se acorde imprumutul. si dupa aceea daca indeplinesti un puctaj il vrei primi.asta nu e tot dar ca sa renunti la contract la mine a durat 3 ani.nu stiu cum faceau dar ma tot gaseau ca nu am lichidat contul si trebuia sa platesc comisionul de administrare cont cu penalizare cred ca am facut vreo 5 cereri de lichidari de cont.a trebuit sa ajung si la ptotectia consumatorului.au consilieri voiajori nu au birouri special ca sa faci o reclamatie trebuie sa ajungi la sediul central din calea Dorobantilor.si cu multa truda.asta am patit-o.

28-06-2013

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate client, Comisionul de administrare contract de economisire-creditare este de 36 lei pe an si nu se percep penalizari. Odata transmisa cererea de reziliere, aceasta este proceseaza imediat. Pentru a lamuri toate aspectele legate de contractul dvs., va rugam sa ne transmiteti un numar de telefon si in cel mai scurt timp posibil veti fi contactat de un reprezentant Raiffeisen Banca pentru Locuinte. Multumim, Echipa Raiffeisen Banca pentru Locuinte

A Kandrei katona
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

o experienta neplacuta,,

o experienta neplacuta,,,,uneori nici banca nu respecta contractul... si ti vinde dosarul,sau mai elegant ,cum mi sa spus mie externalizeaza,fara se te anunte asa,cum scrie in contract.eu cand nu am depus rata la timp,am platit penalitati,conf contractului.banca,in schimb apeleaza si divulga contul si datele unei terti firme cu activitatea dubioasa,care incearca sa te intimideze,,,daca poate.eu nu as mai lua nici un credit de la banca... nici raiffeisen,nici alta banca mai bine de la camatari...tot aia e. d zeu va da fiecaruia ce merita,asta e sigur

27-06-2013

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie