top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

N TNicolae Tanasa
Internet banking de la CEC Bank

Buna ziua , vreau si eu

Buna ziua , vreau si eu sa stiu cum pot schimba tokenul care l-am primit de la banca cu cardul acela nou si mult mai mic caci am trimis un mail la cec si nu mi-a raspuns nimeni de 4 zile

08-08-2013

Răspuns CEC Bank

CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

C MCristian Marcu
Prima casa de la CEC Bank

Va multumesc pentru rasp

Va multumesc pentru raspunsul prompt, dar el nu este bazat pe modul in care lucrurile s-au intamplat. Va rog sa regasiti in continuare argumentele in acest sens. Versiunea bancii: Documentatia de creditare nu a fost prezentata integral pana la data de 12.07.2013, cand expira termenul de valabilitate al notificarii de preaprobare. Astfel, documente precum avizul de legalitate si evaluare au fost emise cu intarziere din cauza lipsei unor documente necesare emiterii acestora, documente pe care doamna Marcu le-a prezentat cu intarziere. Versiunea noastra: In data de marti 25.06.2013 am mers la sucursala bancii cu precontractul de vanzare cumparare si toate actele primite de la dezvoltatorul imobiliar. Am dus inclusiv “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” autentificate de notar in data de 21.06.2013. Actele au fost verificate de catre reprezentantul bancii si ni s-au cerut in plus urmatoarele acte: Adeverinte salariu noi pe care le-am dus la banca pe data de 26.06.2013, extrase carte funciara la zi autentificate si duse la banca 27.06.2013. Am intrebat insistent daca declaratiile sunt in regula si ni s-a zis ca nu este nici o problema.Doresc sa stiu unde a fost intarzierea Versiunea bancii “Pentru efectuarea evaluarii, pe langa actele de proprietate ale imobilului si documentatia cadastrala, se solicita si avizul de legalitate. Intrucat acest document a fost emis in data de 04.07.2013, deplasarea pe teren a evaluatorului a avut loc in data de 05.07.2013 iar raportul de evaluare a fost emis in data de 15.07.2013 Versiunea noastra: In data de 1.07.2013 am contactat banca sa intrebam de evaluare. Ni s-a spus ca in urmatoarele 2 zile vom fi contactati de evaluator. Nu s-a intamplat si pe 3.07 am revenit. Raspunsul a fost ca este foarte aglomerat si ca joi sigur ne suna. Ne-a sunat pe 4.07 dar doar sa facem programare pentru 5.07. Acum inteleg de ce nu ne-a sunat pe 2-3.07. Versiunea bancii: De asemenea, propunerea de aprobare a creditului nu a putut fi inaintata departamentului competent din cadrul bancii, intrucat “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” au fost prezentate bancii in data de 23.07.2013, fiind autentificate la notar in aceeasi zi. Versiunea noastra: In data de 22.07.2013, ora 17:24, la aproape o luna de la depunerea documentelor am fost anuntati ca trebuie sa re-facem declaratiile notariale, declaratii autentificate a doua zi de dimineata si duse la banca pe 23.07.2013 la ora 9.30. Pe data de 23.07 am avut o mica cearta cu angajatii bancii pentru faptul ca dupa 15.07 cand s-a primit raportul de evaluare pana in acea zi 23.07.2013 dosarul a stat si a pierdut timpul in sucursala, nu ni s-a dat un motiv concret si s-a promis ca pe 24.07 va pleca spre centru lucru care s-a si intamplat dar era deja prea tarziu. Versiunea bancii: Banca In data de 26.07.2013, un reprezentant al bancii i-a comunicat doamnei Marcu faptul ca e posibil ca plafonul sa fie epuizat pana la momentul la care solicitarea va fi inscrisa in platforma Fondului de Garantare. In aceeasi zi, doamna Marcu a anuntat banca ca renunta la finantare. Versiunea noastra: Va trimit continutul mailului trimis de catre angajatul bancii in data de 26.07 la ora 11.49 "Buna ziua, Am incercat sa va sun Am primit mesaj dimineta ca nu mai sunt fonduri si se asteapta suplimentarea lor (nu a precizat nimeni un termen cat dureaza, se pare ca nu mult) Astept sa ma sunati" La telefon ni s-a spus fondurile sunt epuizate. Am vorbit la alte banci si am primit raspuns ca sa ne miscam repede si sa aducem dosarul. Avand multe acte in dosarul de la banca dumneavoastra ( declaratii, extrase carte funciara noi din 24.07.2013 care le facusem pentru fond) am cerut dosarul. Ni s-a spus ca trebuie sa renuntam la finantare pentru a ni se da. Am trimis mail in care solicitam retragerea dosarului si ni s-a spus sa trecem luni sa-l luam. Luni 29.07 cand am mers sa ridicam dosarul ne-au comunicat ca inca este la centru, lucru care a intarziat depunerea cererii la alta banca si a periclitat obtinerea creditului. Deasemenea am sunat la Telverde: 0 800 800 848 unde mi s-a spus cu parere de rau ca epuizarea fondurilor s-a anuntat pe data de 23.07.2013 si ca dosarul meu nu avea cum sa mai prinda fonduri.(probabil exista inregistrarea acestei convorbiri). Toate datele scrise aici sunt sustinute cu documente si copii ale acestora, precum si cu conversatii tinute cu angajatii bancii pe email. Niciodata nu ni s-a comunicat ca suntem in intarziere, toate actele cerute au fost duse la banca in maxim 48 ore de la solicitare. Momentul cand au fost duse actele, date si ore se pot vedea presupun pe camerele de supraveghere. Doresc rezolvarea cat mai amiabila a problemei .Va stau la dispozitie pentru orice informatie aveti nevoie. Raspunsul de pe conso.ro poate fi catalogat a fi calomnios si doresc reevaluarea acestuia.

08-08-2013

Răspuns CEC Bank

Va comunicam faptul ca ne mentinem punctul de vedere transmis anterior. Ii multumim clientului pentru aspectele sesizate si il invitam sa se adreseze in mod direct bancii, pentru orice alte clarificari pe care le considera necesare.

D Ad alexandru
Depozit la termen de la CEC Bank

Am observat pe site ul C

Am observat pe site ul CEC Bank o anumita neconcordanta \r\n\r\nLa sectiunea \"Economisire \" pun ca pot deschide un depozit cu dobanda fixa pe termen de 1 luna / 3 luni cu capitalizare\r\n\r\nLa sectiunea \"Lista depozitelor de economisire retrase din oferta CEC Bank \" spun ca aceste depozite la 1 luna /3 luni au fost scoase din oferta bancii\ r\n\r\n\"depozit la termen cu rata fixa a dobanzii 30 zile cu capitalizare 3,90% 1 luna\r\n Depozit la termen cu rata fixa a dobanzii 90 zile cu capitalizare 4,10% Ca sa inteleg bine , nu mai pot constitui depozite la CEC pe 1 luna/3 luni ? Ce se intampla cu cei care au aceste depozite deja , dar nu i-a informat nimeni ? \r\n\r\nMultumesc

08-08-2013

Răspuns CEC Bank

Informatiile postate pe site-ul de internet al Bancii, www.cec.ro - sectiunea Persoane Fizice - Economisire, sunt corecte. Sesizarea clientului a fost cauzata de confuzia intre "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii", aflat in oferta curenta a bancii si "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii 30 zile cu capitalizare", respectiv "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii 90 zile cu capitalizare", care sunt produse de economisire distincte, retrase din oferta bancii. "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii" se poate constitui pe termene de 7 zile, 1 luna, 3 luni, 6 luni, 9 luni si 12 luni, in LEI, EUR si USD. La scadenta, dobanda cuvenita la suma constituita in depozit se capitalizeaza sau se vireaza in contul curent, conform optiunii clientului. Dobanda este fixa pe perioada de constituire a depozitului. Mai multe detalii despre acest produs de economisire pot fi accesate la adresa https://www.cec.ro/home/persoane-fizice/depozite/depozitul-la-termen-cu-rata-fixa-a-dobanzii-in-lei-si-valuta.aspx

A TAndrei Tanasa
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua, In luna iuni

Buna ziua, In luna iunie am depus cere pt un credit prima casa in euro.Pe 30 iulie s-a primit aprobarea finala a creditului comunicandu -ne ca urmatorul pas este transmiterea la fond.depunem si extrasele pt a fi transmise la fond , ni se zice ca dosarul a fost transmis la fond dar nu poate sa ni se dea nr de inregistrare.Dupa insistente la fond aflam ca nu s a trimis si de fapt sistemul electronic Cec nu poate trimite dosarele la fond pe motiv ca "nu mai sunt fonduri". Cum este posibil ca un dosar aprobat fizic sa ramana blocat?ce se va intampla cu cei in situatia asta carora li s a aprobat dosarul in euro dar ulterior constata banca ca nu mai are fonduri????

07-08-2013

Răspuns CEC Bank

CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

M UMariana Ursoi
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Ma rog de cei de la BCR

Ma rog de cei de la BCR banca pentru locuinte sa imi vireze banii in cont de 8 luni...Suntem o institutie serioasa sau cautam motive sa nu dam banii oamenilor inapoi? Chiar asa de rau s-a ajuns? Este o teapa mare ...nu primesti prima de la stat decat poate dupa 1 an si jumatate daca o primesti..dar banii cu greu ii recuperezi..inventeaza tot felul de chestii numai sa nu iti dea banii inapoi..imi pare rau ca nu am citit inainte pareri ca nu mai facem nici un contract cu ei....De 8 luni fac hartii si hartii si efectiv ma rog de ei...

07-08-2013

S Dsdgrbgb drggg
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Incerc de 8 luni sa-mi r

Incerc de 8 luni sa-mi recuperez banii de la acest minunat BCR banca pentru locuinte... Distractia incepe cand vrei sa iei banii inapoi..de 8 luni ma rog de ei..si inventeaza tot felul de motive astfel incat nu pot intra in posesia banilor..Mi se pare revoltator....Incredibil..incredibil in aceste vremuri... imi pare atat de rau ca nu am citit pe forumuri inainte..ca nu faceam eu prostia asta..sper totusi ca imi voi recupera banii intr-un final..in romania mori cu hartiile in brate...

07-08-2013

M VM Vlad
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Aceste banci pentru locu

Aceste banci pentru locuinte sunt mai mult niste banci pentru tzepe. Sa aveti grija in ce va bagati. Am avut noroc si am renuntat pana la urma, dupa ce am citit si aici si pe forumuri despre ei, dupa ce mi-au mai zis si parintii ce povesti au auzit pe la serviciu. Stiu un coleg care s-a bagat, nu l-am mai intrebat ce-a facut, daca a renuntat sau nu. Am o colega care dupa 5 sau 6 ani a vrut sa obtina creditul si i s-a parut dezavantajos si pentru asta a vrut pur si simplu sa-si retraga banii, iar din aceasta cauza s-a ales cam cu cat a bagat, deci aproape nicio dobanda dupa 20 mii euro stransi in toti acesti ani. S-au folosit doar de banii ei. Cei care vand ori nu cunosc toate detaliile produsului, ori le cunosc, dar nu le pasa, decat de numarul de produse vandute, deci pe cati oameni i-a convins, adica cati oameni ii vor injura. Cu cat trec mai multi ani, cu atat vor avea sanse mai mari sa scape de a fi scuipati pe strada de clientii nemultumiti, pentru ca acestia vor uita cine le-a vandut produsul, dar poate vor mai gasi numele "consilierilor" pe acele oferte si cu putin noroc, sunt gasiti pe Facebook. Mergeti pe solutii simple si clare, nu produse cat mai complicate ca sa fie cat mai greu intelese si loc mare de interpretare.

07-08-2013

M CMarcu Cristian
Prima casa de la CEC Bank

Primesc preaprobarea fin

Primesc preaprobarea financiara la putin timp ma prezint la banca cu precontractul. Am dus toate actele cerute de banca in cel mai scurt timp. Ni s-a zis ca avem aprobare juridica si financiara si ca este plecat la centru dosarul si de acolo va pleca catre fondul de garantare. Aducem pe 24 iulie extrase carte funciara noi necesare pentru fondul de garantare. Pe 26 iulie suntem sunati ca s-au terminat fondurile, si nu ni se da nici o informatie despre ce inseamna acest lucru. Extrasele de carte funciara noi nu au plecat spre centru ele au ramas in filiala. Persoana care s-a ocupat de dosar este in concediu si orice alta persoana cu care am vorbit mi-a raspuns doar cu nu stiu, nu am informatii. Nu inteleg cum un dosar care era pe ultima suta de metrii sa ramana blocat.

04-08-2013

Răspuns CEC Bank

In data de 13.06.2013, CEC Bank i-a transmis doamnei Marcu Diana, sotia domnului Marcu Cristian, o notificare referitoare la preaprobarea solicitarii de contractare a unui credit oferit de banca in cadrul Programului Prima Casa, domnul Marcu Cristian avand calitatea de codebitor. In notificare se mentioneaza faptul ca aprobarea finala va fi data numai in momentul prezentarii intregii documentatii de credit solicitate de banca, termenul de valabilitate al adresei fiind de 30 zile calendaristice de la data emiterii. Documentatia de creditare nu a fost prezentata integral pana la data de 12.07.2013, cand expira termenul de valabilitate al notificarii de preaprobare. Astfel, documente precum avizul de legalitate si evaluare au fost emise cu intarziere din cauza lipsei unor documente necesare emiterii acestora, documente pe care doamna Marcu le-a prezentat cu intarziere. Pentru efectuarea evaluarii, pe langa actele de proprietate ale imobilului si documentatia cadastrala, se solicita si avizul de legalitate. Intrucat acest document a fost emis in data de 04.07.2013, deplasarea pe teren a evaluatorului a avut loc in data de 05.07.2013 iar raportul de evaluare a fost emis in data de 15.07.2013. De asemenea, propunerea de aprobare a creditului nu a putut fi inaintata departamentului competent din cadrul bancii, intrucat “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” au fost prezentate bancii in data de 23.07.2013, fiind autentificate la notar in aceeasi zi. In data de 26.07.2013, un reprezentant al bancii i-a comunicat doamnei Marcu faptul ca e posibil ca plafonul sa fie epuizat pana la momentul la care solicitarea va fi inscrisa in platforma Fondului de Garantare. In aceeasi zi, doamna Marcu a anuntat banca ca renunta la finantare.

M JMaria-Timea Juszel
Probleme diverse de la CEC Bank

Am o problema,pe siteul

Am o problema,pe siteul CEC BANK am gasit un spatiu de inchiriat chiar buna pt spatiul comercial. Spatiul este in judetul Satu Mare,loc Andrid,am mers la sucursal Satu Mare pt informatii in legatura cu procedura de licitatie,reprezentantu de la logistica mi-a spus ca petul oferit sa fie apropiat de pretul cerut.Am depus oferta au cerut 1 euro/mpam oferit 0,80euro/mp cererea a fost respinsa.A doua oara am depus oferta 1 euro/mp dupa ce am predat am observat pe site pretul de pornire este modificata 0,80euro/mp,cat am oferit eu prima data. Mai fac inca un drum(70km)schimb oferta si astep cu nerabdare ziua licitatiei si aztaz primesc raspunsul ca spatiul nu se inchiriaza este propus pt vanzare,pe site nici o schimbare. La CEC asta inseamna negociere cu un singur ofertant ca tot schimba procedura si conditiile? Nu am fost chemata la negociere cu toate ca de 7 ani nimeni nu sa interesat de spatiul respectiv sunt foarte revoltata ca am pierdut timp,bani si speranta in sistemul asta prea complicata pt oameni de rand.Acum nu stiu la cine sa depun reclamatie sau pe cine sa intreb unde am gresit.

25-07-2013

Răspuns CEC Bank

Referitor la sesizarea doamnei Maria-Timea Juszel din Carei, va comunicam urmatoarele: In cadrul licitatiei organizate de CEC Bank in data de 30.05.2013, avand ca obiect inchirierea spatiului din localitatea Andrid, judetul Satu Mare, pretul oferit de catre doamna Maria Timea Juszel s-a situat sub pretul de pornire de 1 euro/mp. Din acest motiv, cererea doamnei Juszel a fost respinsa. In cadrul celei de-a doua licitatii organizate de banca in data de 27.06.2013, pretul a fost redus la 0,82 euro/mp iar anuntul postat pe site-ul de Internet www.cec.ro a fost actualizat corespunzator. In urma ofertei de pret depuse de catre doamna Juszel si a conditiilor impuse in cadrul negocierilor dintre parti, banca a decis in final respingerea ofertei inaintate. Doamna Juszel a fost contactata telefonic de catre un reprezentant al CEC Bank Sucursala Satu Mare, fiindu-i comunicat faptul ca oferta a fost respinsa si ca spatiul in cauza este posibil sa fie oferit in viitor spre vanzare.

M IMaria Ionela
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Prima experienta avuta c

Prima experienta avuta cu aceasta banca este si ultima. Angajata bancii se afla intr-o stare vizibila de nervozitate inca din momentul in care mi-a raspuns la salut. Toate intrebarile mi-au fost adresate pe un ton rastit, nu mi-a raspuns clar la nicio intrebare, mi-a oferit consultanta un alt client care statea la rand. Doamna de la ghiseu mi-a spus, tipand, ca nu stiu ce vreau. Este vorba de sucursala CEC BANK Theodor Pallady.

24-07-2013

Răspuns CEC Bank

Ii multumim clientei pentru mesajul transmis si dorim sa o asiguram ca tratam cu seriozitate toate sesizarile cu privire la activitatea salariatilor nostri. Mesaje de acest gen ne ajuta sa imbunatatim serviciile oferite si sa venim in intampinarea clientilor nostri cu solutii eficiente si accesibile. Suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a CEC Bank.

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie