top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M SMarius-Mihail Seiceanu
Cont curent de la Alpha Bank

Am deschis cont curent E

Am deschis cont curent EUR/USD/RON. Dupa semnarea mai multor formulare am cerut o copie a ceea ce am semnat. Nu mi s-a dat. Dupa mai multe insistente mi s-a propus sa mi se dea o copie dupa "conditiile generale", dar nu dupa formularele semnate. Nu am inteles de ce erau asa secrete. Si nu puteam sa citesc 10 pagini la ghiseu. Concluzia: am inchis conturile.

17-12-2015

C Gcarmen groza
Transfer international de la Banca Transilvania

NU face_ti transfer de b

NU face_ti transfer de banii in international prin aceasta banca.au multi intermediari care nu sunt seriosi amendati de altfel (vezi commertz bank ) ca si aceasta banca .............timp de asteptare multt! banii de fapt nu au ajuns! nu face-ti transferuri nici din strainatate spre romania nici din Romania afara!

16-12-2015

H MHoria Matei
Refinantare credit de la OTP Bank

Sunt un fost client al b

Sunt un fost client al bancii Millennium, devenit recent client al OTP Bank - in urma preluarii de catre aceasta a intreg portofoliului de clenti odata cu fuziunea prin absorbtie. In urma ofertei OTP de conversie in RON sau EURO a creditelor in CHF, "cu o reducere cuprinsa intre 17.5% si 25% din soldul creditului, de care pot beneficia toti clientii care au intarzieri de cel mult 90 de zile la plata ratelor lunare, inregistrate la momentul conversiei", conform comunicatelor oficiale de presa si a anuntului de pe pagina de internet a institutiei financiare, am sunat ieri dimineata la Call center-ul OTP Bank pentru a intreba cum pot afla oferta personalizata de conversie a creditului meu in CHF (deoarece nu puteam accesa platforma online) - iar raspunsul primit a fost ca eu nu beneficiez de aceasta oferta, deoarece creditul l-am accesat la Millennium Bank, iar oferta se adreseaza doar clientilor OTP Bank. Consider ca acest fapt constituie o discriminare - eu in acest moment fiind clientul OTP: din moment ce aceasta banca a absorbit Banca Millennium cu intreg portofoliul, eu ca si client nefiind consultat sau intrebat cu privire la acest lucru. Eu platesc rate catre OTP, in conturi ale OTP, banca cu care nu am incheiat nici un contract, tot ceea ce am semnat eu am semnat cu Millennium. Daca nu pot beneficia de aceasta oferta care se adreseaza TUTUROR CLIENTILOR OTP, fac deductia ca eu nu sunt client OTP, drept urmare nu mai sunt obligat sa platesc nimic catre aceasta banca. Mai mult, din moment ce Banca Millennium nu mai exista ca si autoritate financiara in Romania, eu nu mai am posibilitatea sa accesez in instanta aceasta banca (in cazul in care as dori acest lucru). Mentionez ca sunt cu plata la zi a ratelor si nu am avut niciodata intarzieri la efectuarea platilor de-a lungul perioadei de cand am accesat creditul in 2008.perioadei de cand am accesat creditul in 2008.

11-12-2015

V MVintila Madalin
Internet banking de la GarantiBank

Am schimbat in urma cu c

Am schimbat in urma cu cateva zile parola la internet banking. Din pacate am uitat-o si am incercat sa o recuperez. Iarasi din pacate eu sunt in afara tarii pentru o perioada mai lunga. Am aflat cu surprindere (ca sa nu spun cu stupoare) ca desi cei din Turcia ofera o posibilitate de schimbare a parolei in cateva minute pe internet cei din Romania vor sa te prezinti in persoana la una din agentiile din tara. Am incercat sa obtin o alta optiune (sa merg la ambasada Romaniei pentru identificare, sau la vreo banca partenera). Din pacate, pe scurt, asta este procedura... Nu cred ca voi obtine vreun ajutor de la ei. Cam asta este..

11-12-2015

M MMihai Mihai
Cont curent de la OTP Bank

Salut, Sunt fost clie

Salut, Sunt fost client Millennium Bank, actualmente preluat de catre OTP. Astazi am fost sa imi inchid relatia cu banca Millennium devenita intre timp OTP si procedura a durat 1 ora si 40 minute dupa cum urmeaza: 1. Ca sa virez banii din OTP a trebuit sa mai depun 4 RON 2. Ca sa depun cei 4 RON mi s-a cerut sa-mi actualizez datele - desi erau neschimbate (doar varsta era ceva mai inaintata!). 3. Procedura de actualizare a datelor mele personale a durat 1,5 ore. Printre altele am aflat ca eram declarat client inactiv, desi acum 2 luni folosisem cardul Millennium si in ultimele 2 zile folosisem Internet Banking-ul. Dupa 1,5 ore de stat in picioare la ghiseu mi-au fost incasati cei 4 ron necesari pt a se transfera banii din banca. Bravo OTP. Sunteti incredibil de ineficienti! Ati tinut un client in picioare 1,5 ore si a fost nevoie de 4 angajati (foarte politicosi, ce-i drept!), coduri de autorizare peste coduri de autorizare pt a se aduce la zi datele mele care erau aceleasi :P, plus personalul de la HelpDesk, toate acestea in vederea permiterii de catre sistem sa-mi incaseze cei 4 RON! Doamne, iarta-ma, dar banca mai ineficienta ca OTP nu am vazut! Costurile cu cei 4 oameni blocati pt banala operatiune de actualizare a datelor sunt imense fata de comisionul de transfer platit de catre mine! Si doi la mana: eu vroiam sa inchid contul! Vorba bunicului: cineva nu are toate tiglele pe casa! :)))))) Rezultatul: 3-4 clienti au fost trimisii la o alta sucursala pe motiv ca nu le merge sistemul!!! Comentariile clientilor au fost nepretuite: "daca Dvs nu va merge, la cealalta de ce ar merge?" Raspuns: "pentru ca dincolo este OTP, noi suntem fost Millennium" :))))))))))) Alti 2-3 clienti s-au saturat de asteptat la coada si au plecat. Personalul agentiei (foarte politicos!) a fost pus intr-o situatie de-a dreptul imposibila: orice incercau nu reuseau sa-mi incaseze cei 4 RON :)))) Imi pare sincer rau pentru ei: angajati de la Millennium, cu foarte mult bun simt, rabdatori, care s-au trezit peste noapte la OTP, cu proceduri imposibile, sisteme care nu merg, si cu fosti clienti Millennium care isi inchid conturile. Imi cer scuze personalului, si sper ca OTP sa faca pt ei si pentru clientii care le-au mai ramas! Mihai

08-12-2015

G Mgabriel matache
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Buna ziua. Experienta a

Buna ziua. Experienta avuta????....hm,greu Domne',greu. Frecventez unitatile CEC din Braila,mai precis unitatea CEC Vidin,Unitatea CEC Republicii si unitatea mare de pe Bulevardul Independentei...de fiecare data cand vin la CEC ma inzestrez cu o doza necesara de rabdare,mananc bine ca sa rezist stresului de acolo.Ma intrebati ce stres?...pai da,pentru o tranzactie de primire bani din strainatate rareori scap doar cu 1/2 H.E normal,ati redus numarul angajatilor sau ce ati facut iar acestia nu pot face fata.Va rog D-nule Director sa veniti intr-o zi obisnuita sa "luati loc" la coada,sa asteptati pana va vine randul 1 H apoi sa mai asteptati inca 10-15 min procesarea tranzactiei!Pai e posibil ca asa o banca mare sa nu fluidizeze tranzitul clientilor?Cand intri intri dar cand iesi,iesi pachet de nervi!Aproximativ 300.000 de braileni dintre care o buna parte folosesc serviciile CEC Bank si dumneavoastra deserviti personal in numar de 6 ofiteri de cont sau cum se numesc in 3 locatii????(cele pe care le stiu eu) 1 ofiter Vidin,1 casiera si o sefa la Republicii 2 ofiteri si o casiera iar la "ditamai" CEC-ul pe Bulevard 3 ofiteri!?Luati si D-voastra in calcul cele de mai sus,analizati-le,testaile apoi sunt sigur ca o sa luati o decizie corecta pentru rezolvarea situatiei,nu de alta dar "151 de ani de stat la cozi" ar fi o reclama negativa,cu respect un client!

02-12-2015

E AElena Alexe
Prima casa de la Raiffeisen Bank

In urma cu 2 luni, am in

In urma cu 2 luni, am inceput demersurile pentru un credit Prima casa, la Raiffeisen Bank. Inca de la inceput, de la 2 zile cat ar fi trebuit sa dureze pre-aprobarea, a durat 2 saptamani, si tot asa. Analiza juridica a fost una complexa, fiind nevoie de foarte multe acte, nimic deranjant. Dupa ce a fost data si aprobarea juridica, a venit evaluatorul, a fost ok, urmând ca eu sa aduc extrasele de carte funciar?, recente. De 3 saptamani, dosarul este in analiza, final?, deoarece, sunt foarte multe dosare. Acum eu nu inteleg, cum se face selectia dosarelor care sunt pentru aprobarea finala, ulterior pentru a fi trimise la fond? Am facut o sesizare, in acest sens, nu ma astept sa fie un raspuns curand. Insa mi se pare deranjant, ca persoana de la agentie, sa imi spun? c? am avut ghinionul s? ajung in aceast? perioad?, de sfârsit de an, unde, sunt foarte multe dosare? Sa fie asa?Cand ar fi trebuit s? depun dosarul, ca totul s? mearga ok? Alexe Elena Bucuresti

25-11-2015

T HTheodor-Flavian Hanu
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Am depus actele pentru p

Am depus actele pentru prima casa la Raiffeisen in urma cu 3 saptamani. Doamna de la ghiseu mi-a recomandat sa merg in paralel cu dosarul la juridic si preaprobarea pentru a scurta durata de acordare a creditului. Zis si facut, depun toate actele si astept. Pe parcursul celor 3 saptamani am tot primit raspunsuri de la cei de la juridic cum ca trebuie sa fie clarificate unele puncte in actele casei. Problema este la preaprobare, unde lucrurile par sa se miste EXTREM DE GREU, in conditiile in care am fost informat ca ar dura undeva la 2-3 zile. Am primit primul feedback abia dupa o saptamana jumatate, moment in care mi s-a cerut diploma de licenta pentru a justifica o crestere salariala(am depus adeverinta pentru ca inca nu mi s-a eliberat diploma), in rest nimic. Am tot sunat-o pe doamna de la ghiseu aproape in fiecare zi sa mai intreb despre preaprobare si raspunsul era ca dosarul este in analiza. Astazi nici nu mi-a mai raspuns. Probabil s-a saturat si dumneaei sa imi tot spuna acelasi lucru. Este vreo posibilitate sa grabesc resolutia preaprobarii? Ca deja a trecut destul de mult timp si de cand am depus si adeverinta de licenta

25-11-2015

C MCristina Molnar
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Buna ziua, Am dorit

Buna ziua, Am dorit sa achit o instiintare de plata la BT. Experienta extrem de neplacuta a fost ca: d-na de la casierie mi-a zis ca la dansa nu se mai poate achita ,desi d-na statea doar, iar la "Facturel" era coada.

24-11-2015

C Pctin petrea
Pensii facultative de la ING Pensii

doresc si eu sa aflu des

doresc si eu sa aflu despre fondul meu de pensii dela ing si nu stiu unde sa intru mai exact,mar interesa sa stiu daca mai sunt activ si cat e fondul total pana in acest moment?

23-11-2015

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie