top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

E GElena Ioana Ghircau
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, sunt in aceea

Buna ziua, sunt in aceeasi situatie cu Bcr banca pentru locuinte, mai grav e ca asta-vara am fost in tara si am vrut sa vad situatia cu tipul acesta de economisire si daca am primit prima de la stat si am aflat cu stupoare ca programul acesta nu mai exista de vreo doi ani...nici macar nu au avut nerusinarea sa ma contacteze sa ma anunte, mai mult nici macar operatorii bancii din Deva nu m-au anuntat in momentul depunerii banilor...rusine...acum imi cer sa-mi cheltuiesc banii ca sa primesc prima aceea...am mai avut si un cont de euro la ei vreo 5 ani de zile si in momentul retragerii mi-au cerut comisioane mai mari decat toata dobanda sumata in 5 ani...mafie mare, lipsa de respect fata de clienti, josnic BCR???????????????????????? am inteles ca ar exista un grup al celor care au fost pacaliti de Bcr ca si mine, daca cineva stie ceva va rog sa ma adaugati in grup (0034.636.180.194) .Multumesc si sper ca impreuna sa putem starpi inselatorie...

20-11-2020

A NAmalia Nistor
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua. Am incheiat u

Buna ziua. Am incheiat un contract in 2012, pe 5 ani. Am respectat toate prevederile contractuale, nu am primit prima de la stat pentru ultimii 2 ani din contract. As dori sa fiu adaugata in grupul de whatsapp pentru procesul colectiv(tel.0726264659).

19-11-2020

M CMarian Costea
Transfer international de la Raiffeisen Bank

Sunt client Premium de f

Sunt client Premium de foarte multi ani, timp in care am efectuat o multime de transzactii prin Raiffeisen. In urma cu doua saptamani, am trimis dintr-o banca europeana catre contul de USD din Raiffeisen o suma de bani dar acestia, dintr-o eroare, au ajuns in moneda RON. Am cont si in RON tot la ei. A durat mai bine de 5 zile pana banii au fost returnati catre origini fara nici o informatie catre mine. Experienta cu alte banci cu respect fata de clienti m-a invatat ca banca suna clientul, il informeaza asupra erorii la intrare, ii deschide cont in moneda transferului daca nu are si vrea...informeaza, lucreaza cu clientul. Aici, nimic. Am online banking, am whatsapp, email orice insa nu am primit nici macar o informatie. Am sunat de 4 ori, in patru zile la rand pentru a primi mesaje generale, clasice de tipul celor generate automat din care nu poti sa afli nimic concret. Este o totala lipsa de respect fata de client, este lipsa de profesionalism. Am retras depozitele si nu voi mai face nici o tranzactie prin Raiffeisen. Nu recomand si nici nu indemn pe nimeni sa mearga la acestia. Rusine!

19-11-2020

R ORodion Ovidiu Olariu
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua. Am incheiat u

Buna ziua. Am incheiat un contract in 2015, pe 5 ani. Am respectat toate prevederile contractuale, binenteles ca nu am primit prima de la stat, banii nu au fost retrasi, as dori sa fiu adaugat in grupul de whatsapp pentru procesul colectiv.(tel.0751065906)

18-11-2020

M BMaria Batrin
Probleme diverse de la CEC Bank

O haita de incompetenti,

O haita de incompetenti, de doua luni ma chinui la telefon si prin email sa imi schimb adresa, pt a-mi trimite noul card bancar la noua adresa. De fiecare data mi sa spus acelasi lucru, sa trimit email cu formular tip cerere si copie de pe buletin, Am facut treaba asta am trimis la toate adresele de e-mail CEC BANK, am primit automat e-mail inapoi ca e luat in considerare! Ce va pot spune e ca nu am primit nici acum un email de la ei pt a-mi confirma ca au trimis cardul, de fiecare data cand ii sun imi spun acelasi lucru veti primi un e-mail astazi Asta se intampla de doua luni, Cred ca pana la urma nu am de ales decat sa imi schimb banca si sper sa gasesc una cu oamenii mai competenti!

17-11-2020

Răspuns CEC Bank

Stimata doamna Batrin Maria, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Avand in vedere ca ati intrat in posesia cardului speram ca pe viitor sa fiti multumita de serviciile noastre. Cu stima CEC Bank

S MSorin Mihalea
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, As dori sa

Buna ziua, As dori sa stiu daca mai e cineva in situatia aceasta: Am deschis un cont in 2015 la BCR BpL si perioada contractului de economisire s-a incheiat anul acesta. Am primit o informare de la BCR in care sunt informat ca mi-a fost reziliat contractul pentru ca nu am platit cel putin 6 rate. Evident ca nu am mai platit in ultimii 2 ani stiind situatia in care se afla acest program. Nu am fost instiintat in prealabil pe mail, telefon, am primit doar acest document prin posta. As dori sa va intreb daca era obligatorie ecomomisirea lunara ( consultantul care mi-a vandut pachetul mi-a spus ca nu este obligatoriu sa depui lunar, poti depune doar un an de zile din cei 5, in cazul in care doar atat doresti sa economisesti. ) Ati mai primit informari similare? Spor! Sorin

11-11-2020

A RaNDREEA RUS
Cont curent de la Raiffeisen Bank

Buna ziua, In luna mart

Buna ziua, In luna martie am deschis contul, incasez lunar indemnizatia pentru copil in acest cont, si inca nu am primit cardul. De doua ori am fost la banca si au trimis mail sa imi solicite cardul la sucursala unde am deschis contul si pana in ziua de azi nu am card, am facut si o sesizare si degeaba. Aplicatia mereu se schimba, daca suni la ei stai cel putin 30 min pana raspunde cineva si si atunci mai stai 20 de min pana fac o sesizare. Profesionalism 0, mult timp pierdut si fara nici o rezolvare, inteleg de ce statul lucreaza cu asemenea banci.

09-11-2020

I PIulian Popa
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua.Am incheiat un

Buna ziua.Am incheiat un contract in 2015, pe 5 ani. Am fost afectat si eu de aceasta decizie. Banii nu i am retras. Doresc sa ma constitui si eu parte in proces. Vreau sa fiu adaugat in grupul de Watsapp./0727779654

07-11-2020

A BAlex Brad
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Am cotizat, am justifica

Am cotizat, am justificat suma in scop lucrativ (si eu, si fosta prietena, actuala sotie), insa nu am primit prima de la stat. Dorim sa ne alaturam procesului colectiv - 0040 722 843 815.

05-11-2020

I CIustina Codreanu
Card de debit de la Raiffeisen Bank

Am sunat acum 4 zile sa

Am sunat acum 4 zile sa mi sincrinizeze nr de telefon cu contul, pt a putea efectua plati online. Timpul de asteptare in a mi prelua apelul a fost de 48 de minute si cateva secunde. Din spusele celei de la cealalta parte a "firului", am inteles ca problema a fost rezolvata. Am incercat sa fac onplata online acum, si ce sa vezi??? Nu era nr adaugat! Am sunat din nou, am asteptat 38 de minute pt a mi fi preluat apelul. Am dat de un "domn" Andrei si mi a spus ca daca nu mi convine sa astept atat, sa schimb banca sau sa ma duc la ghiseu! Atat de simplu!!! Tin sa mentionez ca am mers la ghiseu innainte de a apela la ei telefonic, iar doamna din acea sucursala mi a spus ca ei nu se ocupa cu asa ceva. Ca trebuie sa sun neaparat! Foarte nemtumita sunt si chiar dezamagita. Ne rugam de ei, pe banii nostrii sa si faca meseria!!!

04-11-2020

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie