top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A DAlexandru-Iulian Deaconu
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Am dosar prima casa in d

Am dosar prima casa in derulare cu pre-aprobarea din 15 mai si dosar complet, cu antecontract semnat, pt a fi trimis mai departe de pe 30 mai.Nimeni nu are nici un raspuns, cei din agentie dau vina pe centrala iar cand sun in call center ma trimit la agentie pt informatii.Nu poate nimeni sa iti dea nici un raspuns,nici o informatie, dosarele nu sunt blocate dar nici nu merg mai departe la fond ! Bataie de joc, sa te faca sa pierzi timp si bani si atat, o data ce si-au vazut interesul isi bat joc de tine. Nu am nici o indoiala ca si restul de banci sunt lafel dar in cazul de fata ma pronunt : Rusine Raiffeisen! Nota 0 , promisiuni si atat, nu recomand !

11-07-2016

D PDaniele Predoi
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Eu si sotul am economisi

Eu si sotul am economisit prin sistemul Economisire - cresditare timp de 5 ani fara sa umblam la bani, pentru a beneficia dupa 5 ani si de banii economisiti +prima de la stat. Ne-am respectat termenii contractului, dar dupa expirarea contractului am avut o surpriza foarte neplacuta. Atunci cand ne-au dus la banca sa ridicam banii ne-au spus ca nu pot sa ne dea prima de la stat ca sunt in proces cu Curtea de conturi. Pana in 2015 in extrasele de cont apar primele de la stat virate in cont. Mi-au oferit trei variante: 1. sa lasam toti banii (economiile+primele) si sa asteptam pana isi se rezolva ei problemele, treaba care poate dura cine stie cat. Inchindu-se contractul economiile nu mai beneficiaza nici de dobanda bancii. 2. sa ducem chitante doveditoare ca am cheltuit bani pentru locuinta (intr-o perioada de 2 ani). Culmea e ca trebuie sa aduc chitante, facturi pe toata suma (economiile+primele). 3. sa facem imprumut la ei, ca sa beneficiem de prima de la stat. Pana acum i-am sunat de doua ori si imi spun ca nu s-a schimbat nimic. Le-am facut reclamatie la ANPC si astept raspuns. Cat timp nu pot beneficia de banii nostri banca se foloseste de banii nostri, iar noi care am economisit pentru a face ceva cu banii nu putem. Intamplarea face ca vrem sa ajutam copilul nostru sa isi cumpere o garsoniera, iar cand le-am zis ce vrem sa facem cu banii ne-au zis ca sa achizizitionam casa pe numele nostru ca sa beneficiem si de economii si de prima de la stat. Mi se pare bataie de joc. in 2009 reprezentantii bancii BCR umblau prin firme sa racoleze prosti. Ca pana la urma am fost pacaliti, dar rau de tot. Dupa ce primesc raspuns de la ANPC as vrea sa-i dau in judecata. Parerea mea este ca ar trebui ca toti cei pacaliti sa se uneasca si impreuna sa ne facem parte civila si sa-i dam in judecata.

07-07-2016

A MALEXANDRU MARINESCU
Credit imobiliar de la Credit Europe Bank

Se remarca prin transpar

Se remarca prin transparenta 0 in ceea ce priveste costurile complete si reale ale unui credit ipotecar. Contractele contin clauze care le permit sa-ti stabileasca cuantumul ratei dupa cum doresc, oricand doresc si in mod unilateral. Intr-o relatie contractuala pe termen lung, te poti astepta la ORICE de la aceasta banca. Spre exemplu, multe din contracte contin un comision de administrare (1/5 din total rata!!) fara a fi explicat acest comision - sensul lui, serviciile prestate pentru acesta, etc. A te imprumuta la ei inseamna a da inapoi de 3 ori suma primita... Se bazeaza la maxim pe nevoia omului de a obtine un credit, speculeaza la maxim aceasta nevoie, iar toate actele se semneaza si se "insusesc" in decurs de cateva ore, timp in care nimeni, dar absolut nimeni, nu poate intelege pe deplin un contract! Este incredibil! Sunt extrem de rigizi, necooperanti, nu inteleg notiunea de negociere a contractului, de parteneriat pe termen lung. Singura lor optiune este asa-zisa restucturare a unui credit, in fapt reesalonare cu incarcare a unor alte costuri si cu marirea ratei lunare de plata. Altfel spus, ai semnat esti "condamnat"! Nu negociaza, deciziile sunt unilaterale! Birocratie excesiva, lipsa feed-back imediat - a trebuit sa le scriu de nenumarate ori si sa-i sun numai si numai pentru a modifica in sistemul lor niste date personale! Lipsa totala de respect fata de legile statului roman (vezi legea 77/2016), management defectuos si ineficient prin lipsa totala de comunicare, birocratie. Daca ai o restanta de 37 de bani (mi s-a intamplat acum cativa ani) te suna de parca ai fi ultimul infractor. In concluzie, a avea un contract pe termen lung cu aceasta banca este si o simt pe pielea mea si a familiei mele cea mai ingrozitoare experienta posibila si cea mai proasta decizie din viata noastra! Recomand cu tarie celor care doresc sa-si faca un credit sa caste bine ochii si, oricum, CEB ROMANIA SA sa fie ultima optiune a lor. Multumesc.

04-07-2016

M IMIHAELA IONESCU
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

La 5 ani si 3 luni de la

La 5 ani si 3 luni de la demararea contractului de economisire-creditare cu BCR-Banca pt. locuinte, primele de stat sunt blocate, desi figureaza in extrasul meu de cont! Daca reziliez contractul (caci e activ, inca, fiind alimentat lunar in continuare), scot mai putin decat am economisit => incalcarea contractului de catre banca. Rog pe cei cu experiente similare sa spuna daca au reusit rezolvarea amiabila, sau demarez actiunea in justitie si OPC daca si prin raspuns in scris au aceeasi pozitie ca la ghiseu.

04-07-2016

L BLidia Bradea
Credit imobiliar de la ING

O experienta neplacuta..

O experienta neplacuta...si cam atat...nu cred..de fapt sint convinsa ca nu voi mai apela la serviciile lor. Nu recomand aceasta banca.

30-06-2016

M RMarian Antonio Roman
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Buna ziua, In date de

Buna ziua, In date de 2/06/2016 am depus actele pentru creditul de nevoi personale. La sucursala de pe str. Liviu rebreabu 13A, ma informat ca in 10 zile lucratoare voi avea un raspuns. Au trecut 27 de zile, si 19 zile lucratoare si inca nu am avut niciun . Doresc in cel mai scurt timp posibil un raspunz. O zi buna.

29-06-2016

C MCOSTEL MITRUT
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Se pare ca nu mai este n

Se pare ca nu mai este nimic nou sub soarele relatiilor cu bancile si in mod special cu BCR pentru locuinte. Din ce am citit pana acum pot trage doar concluzia ca majoritatea dintre noi se informeaza doar dupa ce se "lovesc" personal cu capul de probleme'. Experienta mea ,de fapt a noastra adica a mea si a sotiei seamana la indigo cu celelalte asa ca n-o sa mai intru in prea multe detalii.Pe scurt :am semnat doua contratcte de economisire-creditare, am parcurs jumatate din perioada,am cerut in 2014 restituirea banilor,am depus dosarele si dupa vreo patru luni am primit o parte din bani.Ni sa- solicitat pentru restul( cca 6000 de lei pentru amandoua contractele), un nou set de documente pe care le-am depus in noiembrie 2014.Pana la jumatatea lui 2015 am batut drumurile pe la ei si intr-un final mi s-a spus ca dosarele s-au pierdut si trebuie sa le reconstituim.Am facut-o in toamna lui 2015 si acum cateva zile dupa telefoane si insistente deosebite am primit un raspuns in scris in care mi se spune ca n-o sa mai primesc banii pentru ca nu le-am trimis autorizatia de constructie-desi la restituirea primilor bani nu-mi cerusera asa ceva si pentru amenajari interioare nici nu este necesara in toate situatiile-si de asemenea pe unele dintre facturile trimise scrie "materiale de constructie" si nu cuie,vopsea etc. Dupa ce am citit ce au patit altii nici nu stiu daca merita sa ma faci ceva,initial ma gandisem sa-i reclam la OPC. In legatura cu acest aspect,a facut cineva vreun demers legal impotriva lor ?Poate ne spuneti si noua ce s-a intamplat. Concluzia trista : NU FACETI AFACERI CU BCR este una dintre, cele mai veroase institutii de creditare din tara noastra la fel de trista !

29-06-2016

NAN.A.
Credite bunuri in magazine de la Bancpost

Bun? ziua! De?in un car

Bun? ziua! De?in un card de cumpar?turi de la minunata banc? Bancpost de aproximativ 5 luni de zile, timp în care am sunat la rela?ii cu clien?ii de cel pu?in 10 ori pentru varii probleme: 1. Am acceptat oferta unei consultante de teren, Giorgina Nicoleta C. de a-mi deschide un al doilea card de cump?r?turi (am vrut unul, m-am procopsit cu dou?), doar pentru a o ajuta pe ea (vr?jeala tipic? celor de pe vânz?ri), spunându-mi c? dac? îl folosesc în primele 3 luni de 2 ori, voi primi 35 ron înapoi (comisionul lor pentru acest card fiind de 30 ron, comision pe care l-am pl?tit din prima lun?). A uitat s?-mi men?ioneze un am?nunt foarte important, ?i anume c? suma de 35 ron o primesc doar dac? acumulez pe cardul respectiv 2000 de puncte. Duduia Giorgiana nu mi-a men?ionat niciodat? asta. 2. Pe 14.03 am a?teptat e-mail-ul cu extrasul de card, care se emite automat. Dup? c?teva zile am început s? sun s? m? interesez de extras. Prima dat? mi s-a zis c? termenul este de 5 zile. Am a?teptat. A doua oar? mi s-a zis c? este posibil s?-mi fi gre?it adresa de e-mail. A treia oar? mi s-a zis c?-mi pot trimite o copie a acelui extras, contra sumei de 10 ron (!?!). S-a rezolvat, f?r? a pl?ti, dup? amenin??ri (c? doar de bici ?tiu unii). 3. Aveam pe ambele carduri o asigurare de via?? (habar n-am de unde). Am încercat s?-mi închid acel card f?cut de dragul prostiei, îns? nu am putut deoarece aveam o datorie de 0,60 ron. Am sunat iar la rela?ii cu clien?ii, unde am întrebat o duduie extrem de dr?gu?? cum pot pl?ti cei 0,60 ron, deoarece bancomatul accept? doar bancnote. Mi-a zis s? pun 1 ron. Întrebarea mea fireasc? a fost - "ok, ?i restul meu de 0,40 ron?", "R?mân în cont". - vreau s?-mi închid contul! 4. De dou? zile tot încerc s?-mi închid acel card ?i nu reu?esc deoarece timpul lor de a?teptare la rela?ii cu clien?ii este mult prea mare (am a?teptat 60 de minute degeaba), asta dup? ce te identific? cineva ?i te transfer? la alt departament. Vor mai fi ?i altele... deci clar NU RECOMAND BANCPOST!

28-06-2016

F DFelicia Dinuta
Cont curent de la Banca Transilvania

o parte din angajatii SC

o parte din angajatii SCEH SA( Sucursala EM Vulcan jud Hunedoara)care incaseaza salarii prin inermediul cardului BT, de cand alimentarea cardurilor se face de catre subunitatea d-voastra din Vulcan sunt nevoiti sa astepte si 2 zile pana la incasarea salariului cu siguranta din comoditatea unor persoane pentru ca; cu jumatate de an in urma cand alimentarea conturilor se facea de sucursala din Petrosani nu se intampla asa ceva . Sper ca acest lucru va avea o solutinare cat mai rapida . Va multumesc si in numele colegilor benficiari de carduri BT

28-06-2016

R CRadu ccc
Prima casa de la GarantiBank

Pe 4 apriie 2016 am fost

Pe 4 apriie 2016 am fost la banca Garanti Bank - Bacau sa demarez dosarul prima casa . In decurs de o saptamana am inceput sa aduc actele solicitate de banca pentru a fi verificati daca suntem eligibili. Primim OK-ul bancii dupa care ni se zice ca trebuie sa aducem actele imobiului . Zis si facut. Dupa ce Garanti Bank "verifica" actele si sunt ok ni se zice ca trebuie sa vina un evaluator si acela este din partea bancii . Dupa ~ o saptamana vine evaluatorul, apoi dupa inca 6 zile banca primeste evaluarea ce este ok. Ni se zice de la banca ca totul e ok , sunt fonduri dar trebuie sa trecem la urmatoarea etapa si anume semnarea antecontractului . Ajung sa semnez antecontractul pe 11.05.2016 il duc la banca si reprezentantul bancii imi zice ca in maxim o saptamana din acest moment dosarul meu va fi la fondul de garantare. Trece acea saptamna fara sa primesc nici un semn din partea bancii si atunci ma hotarasc sa sun . Inteleg ca dosaru este trimis la sediul central Garanti pentru a fi verificat si nu este nici un raspuns deocamdata. De aici incepe "cosmarul" cu aceasta banca ....... Incep sa sun periodic si nu primesc nici un raspuns nici macar daca este ceva in neregula cu dosarul . Sun la sediul central Garanti de 2 ori discut cu persoane diferite ce imi zic ca dosarul este inregistrat dar ele nu imi pot oferi informatii si ca persoana ce se ocupa de dosarul meu din agentie va sti sa imi ofere toate informatiile necesare. Ajung din nou in agentie unde reprezentantul bancii imi zice ca cei din centrala nu stiu care e situatia si ca ea a trimis dosarul si asteapta raspuns de la centrala. Trec 2 saptamani , apoi 3 tot asa ba ca trebuie sa fie anaizat de juridic ba de departamentul de risc ...... Dupa 3 saptamani mi se zice ca trebuie sa fac o modificare la actul aditional ca nu va fi primit de fond ..... Dupa inca cateva zile de lamuriri si exemple de contracte la fel acceptate de fond cu Garanti Bank intelege ca actul aditional nu trebuie modificat . Din nou mi se promite ca acum nu mai are ce sa fie si ca va fi imediat trimis la Fond . Mai trece o saptamna si sunt din nou sunat de Garanti Bank ca trebuie sa fie altfel certificatul energetic ca va fi respins dosaru de fond ; Din nou vine persoana care a intocmit certificatul si arata bancii Garanti Bank ca legea impune acel tip de certificat pentru cazul meu si ca Garanti Bank nu stie sa verifice actele . Intre timp am mai scos si alte acte de 3 ori si la urgenta ce deja expirase doar ca sa trimita la fond. Si tot asa am fost dus cu zaharelul ca "azi se trimite dosarul ...." Nici astazi pe 24.06.2016 nu este trimis dosarul si nu se stie de ce banca Garanti Bank nu doreste sa il trimita. Ce e cel mai rau fata de alte banci ca nu poti discuta la sediul central cu nimeni si nici nu raspund la mailuri . Este o banca FOARTE NESERIOASA si NEPROFESIONISTA . SA VA FERITI DE ACEATA BANCA .....

24-06-2016

Răspuns GarantiBank

“Buna ziua! Apreciem ca sunteti clientul nostru si ne dorim sa construim o relatie pe termen lung. Astfel, la cererea dumneavoastra, dosarul a fost trimis catre Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii, urmand ca institutia sa stabileasca mai departe daca va mai fi nevoie de completari. Va vom contacta imediat ce primim raspunsul. Va multumim, Garanti Bank”

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie