top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

L CLaura Cocu
Card de debit de la ING

In data de 11.06.2010 am

In data de 11.06.2010 am alimentat de la benzinaria S.C. Mol Romania din str. Ramnicu Valcea, nr. 12, Sector 3 Bucuresti in valoare de 99,90 RON. In momentul platii cu cardul ING la casa din cadrul benzinariei, dupa introducerea PIN-ului am primit mesajul de "TRANZACTIE RESPINSA". Presupunand ca este vorba de o eroare de conexiune a POS-ului, casierul mi-a cerut iarasi cardul pentru initializarea tranzactiei si reintroducerea PIN-ului. De data aceasta s-a primit mesajul "TRANZACTIE APROBATA". Verificand ulterior suma disponibila pe card prin serviciul de ING HomeBanking am constatat ca suma de 99.90 RON fusese debitata de 2 ori, ambele tranzactii fiind "in curs de procesare". Ca urmare, am sunat la ING Suport Clienti pentru a solutiona problema. Operatorul de la relatii clienti mi-a recunoscut existenta problemei si mi-a initiat o cerere de recurs la plata pe motiv de debitare de doua ori a aceleiasi tranzactii (cerere pe care ulterior am semnat-o la sucursala ING Lizeanu in data de 14.06.2010). In momentul semnarii mi s-a spus ca deblocarea banilor depinde de acordul dumneavoastra si ca aceasta ar dura aproximativ 5-7 zile. Dupa ce au trecut cele 7 zile, nefiindu-mi creditat contul cu suma debitata abuziv, am sunat la relatii clienti si mi s-a spus ca trebuie sa astept 45 de zile pana cand banca isi rezolva problemele cu benzinaria si aceasta este de acord sa dea banii inapoi. Desi am considerat inacceptabila situatia, cei de la relantii clienti mi-au zis ca nu exista o alta solutie decat sa astept, drept pentru care sunt hotarat sa formulez o plangere la ANPC

20-06-2010

M MMARIA MONOSI
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

PETITIE Ma numesc MO

PETITIE Ma numesc MONOSI MARIA CNP 2*********** CI SERIA ** NR ****** ELIB DE POL ***** LA DATA DE *******, sunt economista sef birou financiar contabilitate la *** BIHOR, ma adresez la dvs cu urmatoarea petitie pe care daca nu aveti competenta, va rog sa o trimiteti de urgenta la cei care ma pot ajuta si pe mine. Spre ghinionul meu, am incheiat un contract de economisire creditare cu HVB BANCA PENTRU LOCUINTE. Din nou spre nefericirea mea, aceasta s-a unificat cu RAIFFEISEN BANCA PENTRU LOCUINTE. Timp de aproape 5 luni de zile din data de 1 dec 2009, pina la data de 15 aprilie 2010, HVB BANCA PENTRU LOCUINTE impreuna cu RAIFFEISEN BANCA PENTRU LOCUINTE m-au purtat pe drumuri cu dipserare ca nu au vrut sa-mi repartizeze suma economisita de mine timp de 3 ani la HVB. DE 3 ANI AM DEPUS IN CONTUL DE ECONOMISIRE CREDITARE RO ***** SUMA CONTRACTATA DE 300 lei LA TIMP PENTRU CA STIAM CA DORIM SA CUMPARAM LOCUINTA PENTRU BAIATUL MEU SI MI S-A SPUS CA VOI primi de la ei credit in conditii avantajoase si rapid. In luna decembrie 2009 am fost pusa pe drumuri pentru ca toti de la RAIFFESEN dadeau vina pe comasare si nu mi-au dat nici macar drumul la cererea de repartizare, tot timpul salariatii bancii dadeau vina pe centrala de la BUCURESTI: CA NU AM COMPLETAT CORECT CEREREA, SAPTAMINAL TREBUIA SA O REFAC CU DATA ACTUALIZATA SI IMI SPUNEAU CA O UNIFICARE PRESUPUNE MULT EFORT SI LUCRU. Mi-au dat termenul de 5 mai 2010 de repartizare, dar dupa n reclamatii de ale mele l-am primit in aprilie, bineinteles m-au informat ca voi incheia contractul de creditare numai dupa data de 5 mai 2010. Din data de 5 mai 2010 saptaminal o salariata de la RAIFFESEN BANK din Nufarul Oradea din cadrul complexului LOTUS, reface cu mine documentatia pentru ca cei de la centrala in fiecare saptamina cer alte documente in plus (tin sa spun ca schimba toata formularistica saptaminal). Pentru mine asta reprezinta saptaminal un drum in plus pentru ca ei nu stiu ce acte sa ceara si ma tot amana de la o saptamina la alta, imi cer tot alte documente. In final tot dosarul a fost aprobat in 16 iunie 2010, dar din nou am fost sunata la telefon sa dau in ipoteca ceva ca altfel nu imi da creditul numai dupa doua luni, lucru despre care initial nici nu a fost vorba fiind un contract de economisire creditare. Bancile isi bat joc de noi de romani, anunta prin functionari minciuni, sa ne fure, respectiv ,s-au folosit de banii mei economisiti timp de aproape 4 luni jumatate in mod abuziv pentru ca s-au unificat; ca de ce nu stiu eu ca o unificare este ceva foarte important. Pe mine ca client nu ma intereseaza de ce am fost transferata la RAIFFEISEN. Acum ca este aprobat tot de ce ma amana cu inca 2 luni, iar daca nu vreau sa fiu amanata trebuie sa ipotechez. Imi spun de o hotarare a BANCII NATIONALE fara sa dea detalii care este acel ordin, hotarare, decizie etc. Va rog sa verificati cererea mea pentru ca aici in Oradea tot imi spun ca cei din BUCURESTI de la centrala saptamanal modifica ceva. Asa a fost si cu repartizarea sumelor economisite de mine. Mai mult decit atat, DUPA FF MULTE PETITII MI-AM PRIMIT BANII ECONOMISITI DIN GRESEALA LOR DE 2 ORI SI AM FACUT INTELEGERE PRIN CONSILIERUL BANCAR SIMONA de la Sucursala ORADEA LOTUS CA DACA SUNT DE ACORD SA DAU INAPOI BANII VIRATI GRESIT, DOSARUL MEU VA AVEA PRIORITATE DE REZOLVARE. A FOST O MINCIUNA, asa precum a fost minciuna sfruntata si faptul ca am crezut in reclamele lor de economisire - creditare si am depus lunar economiile mele la timp pentru 3 ani, ca sa am surpriza ca atunci cand am avut nevoie de suma 8500 lei, banii mei proprii deci economiile mele, sa merg saptamanal la banca, iar dupa credit umblu de 2 luni si acum mi se spune ca numerarul vine numai in doua luni. Este vorba de o suma destul de mica la valoarea lor este vorba de un credit de 14400.lei. Initial cind am incheiat contractul de economisire creditare mi s-a spus ca nu ii intereseaza dupa incetarea contractului pentru ce utilizez ulterior creditul, dar saptaminal m-au pus sa fac devize de modernizare locuinta, ca altfel nu se poate. Alti bani alta distractie. In luna dec 2009 mi s-a indicat si un numar de telefon fantoma de la HVB BANK 02130011200 sau 0203001137 la care nu raspundea nimeni, o singura data a raspuns o salariata care a spus din nou minciuni in telefon si nu a rezolvat nimic. Am primit in luna ianuarie 2010 o notificare trimisa de RAIFFEISEN cum ca de la data de 1 dec 2009 nu mai sunt la HVB ci sunt la RAIFFESN. Cum si-au permis sa anunte astfel de lucruri in luna ian 2010 cu data retroactiva. Eu stiam deja informatia ca am fost la ei sa-mi ridica propriile mele economii si nici nu au vrut sa auda. Ma trimiteau de la o AGENTIE la alta in ORADEA, respectiv de AGENTIA VULTURUL NEGRU am fost trimisa in NUFARUL ca sa ma plimb in aer rece ca face bine la sanatate. Acum ma aburesc cu drepturile mele la creditare si ma amana de la o zi la alta. Va dati seama ce fel oameni sunt daca vireaza de doua ori aceeasi suma pe contul meu, respectiv 8500 roni economiile mele. Va puteti imagina ce fel de nesimtiti sunt daca mi-au promis atunci verzi uscate ca o sa primesc prioritate daca accept sa le dau banii imediat inapoi. Eu sunt un om corect, am virat suma inapoi, dar dinsii isi bat din nou joc de mine. Cele spuse de mine se pot verifica in conturile BANCARE MONOSI MARIA CNP ******, CA PROBABIL dansii o sa ascunda acest lucru si prin aceasta petitie imi dau consimtamintul si imputernicirea mea, ca aveti dreptul la datele din conturile pe care dinsii mi le-au deschis la ei, si va si imputernicesc sa verificati cele scrise de mine aici. Va informez ca am trimis aceasta petitie la procetatean@presidensy.ro, comisarul general al GARZII FINANCIARE A ROMANIEI, OPC, public la televiziune, radio, pe Conso.ro, la infogermana Raiffeisen, la Michale Palzer din Austria la camera deputatilor, la guvern, la avocatul poporului si sunt ff curioasa daca cineva intre cei de mai sus ma ajuta sa termin odata cu Raiffeisen in condiitii omenesti ca pana acum am pierdut datorita neprimirii economiilor mele in jur de 3000 lei atat eu cat si baiatul meu care datorita faptului ca a cumparat locuinta si are credit prima casa de la BCR nu mai poate beneficia de sistemul de economisire-creditare, iar cind am intrebat daca aceste drepturi se pot oare transfera asupra mamei lui care de asemenea a avut cont de acelasi tip mi s-a spus ca nu, ca poate daca puteam beneficia imi recupeream si eu pagubele. Dumnezeu este sus si va vede ce jocuri murdare faceti, schimbati formularistici saptaminal ca sa amanati cererile clientilor, le tot cereti devize cu toate ca in momentul incheierii contractului s-a spus ca putem benefica de credit fara prea multe formalitati, adeverinte peste adeverinte . RAFFEISENISTII, cum le spun eu, fac in asa fel incat folosesc abuziv banii clientilor care si asa sunt destul de necajiti. Va veni si la RAIFFEISENISTI reversul si daca nu isi schimba mentalitatea nici Dumnezeu nu va va ierta. O sa pun in ziare si extrasul de cont si simpla foaie de hirtie cu acel nr de telefon fantoma care l-am primit in dec 2009 in loc de economiile mele.

18-06-2010

N Iniculina ivascu
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua, Am avut ac

Buna ziua, Am avut aceeasi experienta cu BCR. Cand am facut contractul in octombrie 2008 euriborul era 5%, in februarie 2009 am luat creditul cu dobanda 6,2 dupa 1 an, in martie 2010 dobanda a crescut la 10,1%, asa ca platesc in fiecare luna 160 euro in plus la rata desi dobanzile la credite ipotecare sunt undeva la 6%, iar euriborul este 1%. Vorbesc de euribor pentru ca in contractul meu scrie la capitolul dobanzi: dobanda este fixa un an 6,2%, iar dupa un an dobanda curenta este formata din dobanda de referinta variabila, care se afiseaza la sediile bcr, la care se aduga 1,2 puncte procentuale iar in "Conditii generale de crediteare.... Anexa la contract pag 6 Cap 4 Dobanzi si comisioane pct 4.2: "Pe parcursul derularii creditului, nivelul dobanzii curente variabile se modifica in functie de evolutia dobanzii de referinta BCR/INDICELUI DE REFERINTA LIBOR/EURiBOR/BUBOR" Stie cineva sa-mi explice acest lucru ? Am primit aceeasi propunere ca si dv. dobanda fixa 9,5%, 5 ani, dar este de neacceptat. Citind in presa, vad ca noi trebuie sa depunem cereri pentru OUG 50/2010 Oare isi vor da seama cei de la BCR ca odata ce comisionul de rambursare va fi eliminat isi vor pierde cei mai multi clienti ? Pentru ca nu este greu sa vezi pe conso care sunt ofertele bancilor mai mici pentru refinantari brd euribor+3,5pp, garantii pentru bugetari euribor +4pp. In concluzie cred ca vor trage de timp, pentru a incasa in continuare dobanzi mari de 10,1% inca 3 luni.

16-06-2010

F Gflorin groza
Credit nevoi personale cu ipoteca de la UniCredit Bank

La inceputul lunii marti

La inceputul lunii martie am depus documentele la UniCredit Tiriac pentru obtinerea unui credit de nevoi personale cu ipoteca. De atunci si pana in prezent nu mi-a fost acordat creditul cu toate ca mi-a fost aprobat. De 3 luni astept si nici un raspuns. Mi s-a solicitat de 3 ori adeverinta de venit (ca doar sunt valabile 30 zile). De 3 saptamani mi s-a facut evaluarea si inca nici un raspuns. Cat ma poate amana sa-mi dea creditul? Cand am mers la ei mi-au spus ca in maxim 5 saptamani primesc banii. Nu exista o perioada in care trebuie sa se incadreze acordarea unui credit? Deja au depasit perioada de acordare a creditului Prima Casa in conditiile in care se spune ca aprobarea la Prima casa dureaza cel mai mult. Iata ca acestia resusesc sa depaseasca acest termen! Astept un raspuns. ms

16-06-2010

S SSergiu Silaghi
Credit imobiliar de la Banca Transilvania

Si eu sunt client BT si

Si eu sunt client BT si sunt foarte multumit de banca - cred ca sunt de departe cei mai sinceri si flexibili bancheri. Am contractat un credit ipotecar in 2010 si am avut o experienta excelenta -tranparenta maxima a costurilor si flexibilitate in acordare si calcularea veniturilor. Cred ca nu se ajungea asa departe cu aceste turbulente economice daca toti bancherii erau asa de sinceri ca si BT. Din pacate clientii cinstiti si care isi platesc ratele au de suferit din cauza clientilor nemultumiti, rau platnici si care vor sa castige tot timpul... Este evident ca nici banca nu poate reduce dobanzile tot timpul. MAI ALES IN CONTEXTUL ACESTA in care clientii necinstiti cauta modalitati sa profite si sa amane ratele sau sa nu le plateasca. In plus, BT are dobanzi bune si la depozite...si fixe.

15-06-2010

A Aalina alina
Card de credit de la BCR

Buna ziua, vreau sa aver

Buna ziua, vreau sa avertizez si pe alti clienti BCR posesori ai unui card de credit care vor sa renunte la un moment dat la acest produs ca desi vor rambursa integral creditul, dobanda si comisioanele aferente nu vor primi de la BCR nici o adeverinta ca acest credit a fost inchis si rambursat integral.Vor fi nevoiti sa astepte 35 de zile pana cand cererea de inchidere a acestui card de credit va fi operata la biroul de credit. Va intreb daca este legal si corect ca timp de 35 de zile din momentul in care clientul si-a onorat toate obligatiile fata de BCR el sa apara la Biroul de credit cu acest produs si sa nu primeasca nici macar o adeverinta de la BCR din moment ce a ramburast integral creditul, a predat cardul, a facut cerere de inchidere card de credit?

15-06-2010

M BMARCEL BADITA
Credit imobiliar de la Banca Transilvania

LA BANCA OAMENILOR INTRE

LA BANCA OAMENILOR INTREPRINZATORI, INTREPRINZATORII SUNT CEI DIN BANCA NU CEI CARE S-AU LASAT PACALITI DE RECLAME MINCINOASE. AM ACCESAT UN CREDIT CU 9.5 % DOBANDA SI INTR-UN AN AM AVUT DOBANDA DUBLATA DE CAMATARII DIN ACEASTA BANCA. ACUM CAND TOTI INDICII CARE MI-AU FOST DATI CA MOTIVE ALE CRESTERII AU SCAZUT MULT SUB VALORILE LA CARE ERAU CAND AM LUAT CREDITUL BANCA ARE O JENA SA SCADA DOBANZILE. MI-A ZIS UN DOMN DIRECTOR DE LA CLUJ CA EXISTA O ANUMITA INERTIE LA SCADERI, CA NU SE FAC ASA REPEDE SI ALTE PROSTII. MAI MULT, DESI IN CONTRACT AM SPECIFICAT CLAR LA PUNCTUL 6 CA LA RETURNARE NU AM PENALITATI DOMNII DIN BANCA ISI PERMIT SA SCHIMBE INCLUSIV PARAGRAFUL DIN COTRACT; POT INTERPRETA DUPA CUM VOR DUMNEALOR CLAUZELE CONTRACTULUI. SE POATE VERIFICA USOR CEEA CE SPUNE DOAMNA DIRECTOARE IN ADRESA PRIN CARE RASPUNDE SOLICITARILOR NOASTRE DE A RETURNA ANTICIPAT DIVERSE SUME DIN CREDIT. ACUM ACEASTA BANCA INVITA PE ALTII CU PLANUL B...SA SE REFINANTEZE. CA PE NOI NE-AU REZOLVAT, PE PROSTII CARE AU LUAT CREDITE IN ANII ANTERIORI , NE-AU SATURAT DE ATATA RESPECT...E PE BUNE

15-06-2010

C Rconstantin radulescu
Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

BRAVO CONSO pentru artic

BRAVO CONSO pentru articolul din 14 iunie. O rectificare am, in oferta BCR, dobanda dupa 5 ani este de 7,5 pp plus euribor nu 7 pp. Este important, conteaza. Va felicit pentru initiativa.

15-06-2010

P CPletoianu Catalin
Credit imobiliar de la BCR

Luati si cititi articolu

Luati si cititi articolul de pe acest site... http://www.conso.ro/credite-imobiliare/bcr-momeste-clientii-sa-aleaga-o-solutie-care-i-ar-putea-supraindatora-in-viitor Sunt fff multumit de Conso.ro pentru ca deschide ochii oamenilor !!!

15-06-2010

C VCristiana V.
Card de credit de la Cetelem

In august 2006 am cumpar

In august 2006 am cumparat produse electrocasnice de la Flanco prin credit Cetelem. La aproximativ 3 luni de la semnarea contractului pentru electrocasnice (care a fost achitat dupa aproximativ 1 an) am fost contactata de catre o reprezentanta a firmei Cetelem care mi-a spus ca au un produs nou pentru cei mai buni clienti - respectiv un card de credit. Mi-a facut o simulare m-am incadrat la 1500 ron, am acceptat (fiind o suma mica) semnand un formular cu "conditii generale emitere card"si "conditii generale de creditare". La activarea telefonica a cardului mi s-a spus ca am primit suma de 3000 ron. Am folosit acel card, am depus lunar o suma care-mi era transmisa printr-un sms, insa din 2006 tot incerc sa aflu si eu conditiile de creditare pentru acel card, comisioane, dobanzi, etc si...imi este imposibil. In luna ianuarie aflu ca trebuie sa le platesc aproximativ 8000 ron (in conditiile in care eu am depus lunar sumele cerute de ei printr-un sms-fara sa primesc extrase de cont cum era normal si fara sa primesc un contract pentru acel card). Primesc un act aditional la contractul numarul.....(contract care are numar diferit fata de cel incheiat initial la Flanco si pe care eu nu l-am semnat). Din luna ianuarie le tot trimit adrese si notificari pentru a mi se arata acel contract semnat de mine. Sunt mintita: fie ca-l au in format electronic, fie ca-l au in nu stiu ce arhiva si nu-l pot scoate,etc. Ba mai mult, conditiile lor de creditare pe care sustin ca mi le-au trimis nu poarta semnatura mea si nici buletinul meu si, in absolut toate adresele mele, fie nu-mi raspund la ceea ce intreb, fie imi dau cu totul alte raspunsuri care nu au nici o legatura cu subiectul (fac reclamatie la Protectia Consumatorului si cer contractul nr...si imi raspunde Cetelem ca mi-a majorat dobanda in baza nu stiu carui articol!) Atat scris cat si verbal se contrazic in privinta sumelor care le am de plata! Cum este posibil sa fiu sunata la un interval de 30 minute-unul din angajati sa-mi spuna ca am sa le platesc 1100 ron, iar celalalt 600 ron?Asta in conditiile in care am refuzat sa le mai platesc sau sa semnez acel act aditional pana nu mi se arata contractul de card semnat de mine (contract pe care eu nu l-am semnat). Care lege le permite sa ma sune de 8 ori pe zi, sa ma ameninte si sa-mi vorbesca urat?Cui ma pot adresa, deoarece, rasfoind forumurile pe net, am observat ca nu sunt singura pacalita de aceasta societate nonbancara?

15-06-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie