top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

L Ulucia ungur
Card de debit de la CEC Bank

Sunt total dezamagita de

Sunt total dezamagita de prestatia doamnei de la agentia CEC Bank Sannicolau Mare, judet Timis. Aproape in fiecare luna cand doresc sa-mi scot salariul sunt probleme de tot soiul: ba ca bancomatul nu e alimentat si prin urmare nu reusesc sa scot banii, ba ca direct de la caserie nu ma poate servi intotdeauna, pentru ca a avut anumite plati si nu are bani suficienti, ba ca daca am avut o suma mai mare pe card nu mi-i poate da pe toti. Chiar asa s-a intamplat in luna iulie a.c. cand mi-a intrat o suma mai mare in cont reprezentand salariul pe 3 luni. Eu lucrand in invatamant, pe perioada vacantei de vara primesc toti banii odata in iulie. Cu toate acestea nu am putut intra in posesia acestei sume pentru ca doamna de acolo, de la agentia sus mentionata, pur si simplu mi-a spus ca daca doresc toata suma trebuie sa merg la unitatea CEC Bank emitenta a cardului. Bineinteles ca am ripostat, dar degeaba. Surpriza cea mare am avut-o in noiembrie a.c. cand bancomatul nu mi-a acceptat tranzactia si nu mi-am dat seama de ce. As dori sa stiu ce s-a intamplat in aceasta situatie. Se poate sa ma fi restrictionat? Pe ce motiv? Pentru faptul ca nu la acea unitate mi-a fost emis cardul sau din reaua-vointa a lucratoarei de acolo?

12-12-2010

D MDogaru Marius
Credit imobiliar de la Alpha Bank

In urma cu sase luni am

In urma cu sase luni am depus un dosar la Alpha Bank pentru un credit imobiliar/ipotecar, pentru un apartament intr-un complex pe care Alpha Bank l-a finantat. La vremea respectiva imobilul nu era finalizat. In urma informarii de catre ofiterul bancar ca ne putem incadra la credit, am semnat antecontract cu dezvoltatorul in urma caruia am achitat avans de 20% din valoarea apartamentului, urmand ca la finalizarea imobilului sa primim restul de 80% credit de la banca ca sa achitam integral apartamentul. In luna noiembrie, respectiv 26 noiembrie am semnat procesul verbal de receptie al apartamentului mai sus mentionat. Pasul urmator a fost sa merg catre banca si sa instiintez ca dezvoltatorul si-a dus la indeplinire proiectul si sa obtin o data din partea bancii in vederea semnarii contractului de credit ipotecar in vederea achizitionarii apartamentului. In urma insistentelor mele de a afla pasii urmatori, am aflat dupa 4 zile de la ofiterul de credit ca avem nevoie de o evaluare a apartamentului. In urma depunerii evaluarii ne-au mai luat alte 4 zile sa avem un raspuns din partea bancii. SURPRIZA MAXIMA! Am aflat ca banca, desi prin toate mijloacele de informare catre public sustine ca finanteaza 85% din valoarea imobilului (valoare care include TVA, ca orice produs tranzactionat pe teritoriul Romaniei), ascunde faptul ca ea de fapt finanteaza 85% din valoarea evaluata mentionata in raportul de evaluare si care acolo este trecuta fara TVA (CONFORM REGLEMENTARILOR IN VIGOARE) Din cauza faptului ca banca ascunde modul REAL prin care ea finanteaza 85% din valoarea unui bun ma gaseste in postura de a pierde avansul platit. CA SI CONCLUZII: recomand sa evitati demararea unor discutii/proiecte cu Alpha Bank privitoare la contractarea oricarui tip de credit nestiind de fapt ce se ascunde cu adevarat in oferta publica a Alpha Bank.

12-12-2010

O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
Internet banking de la CEC Bank

Referitor la sesizarea d

Referitor la sesizarea domnului Cretu Catalin din Medias, va comunicam faptul ca banca a analizat aspectele semnalate si este in curs de a dezvolta si implementa mecanisme care sa asigure o eficienta sporita a serviciilor mentionate.

03-12-2010

I DIOANA DRAICULESCU
Credit nevoi personale de la Eximbank

Intrebarea: trebuie sau

Intrebarea: trebuie sau nu o factura de telefon fix sau mobil, pe langa celelalte facturi de electricitate sau gaze? Cei care cer creditul sunt parintii mei: tata salariat, mama pensionara, din Valcea! 10 raspunsuri: in Timisoara nu, e ok numai cu factura de electricitate. In Valcea, dosarul nu poate fi trimis la Bucuresti fara o factura de abonament. Cel mai absurd lucru posibil, ca dupa ce ca au nevoie de bani si o sa plateasca rata, mai trebuie in vederea creditului, sa-si mai faca si un abonament, ceva in plus de platit... Telefoane la Bucuresti, acolo la fel de multe raspunsuri: ca da, ca nu... Telefonul din seara asta de la o doamna din conducere... cred. Imi spune ca nu e necesar acest abonament si ca o sa se ocupe sa transmita asta doamnelor din Valcea... Ramane de vazut... O BANCA PE CARE NU TE POTI BAZA!

02-12-2010

D SDecuseara Sorin
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Apropo de reclame. Zanul

Apropo de reclame. Zanul camatar care e o reclama reusita, insa daca o sa aveti de a face vreodata cu BT, o sa vedeti adevarata fata a oamenilor intreprinzatori: ceafa groasa a actorului din reclama o sa vi se para potrivita. Legat de transparenta, da ei sunt foarte transparenti doar daca e in favoarea lor. Lasand la o parte ca acum facem eforturi pentru a ne uni si a-i da in judecata, lasand la o parte faptul ca au dobanzi prea mari, duceti-va in sucursale (oricare din tara) si o sa vedeti calitatea slaba a personalului. Sunt oameni calzi, primitori, asta pana le ceri ceva concret, iar cand discuti cu actele in fata o sa primiti raspunsuri de genul: nu putem face asa ceva, asta nu tine de autoritatea noastra trebuie sa cerem de la Cluj acordul, nu va putem pune la dispozitia dumneavoastra aceste date, dar de ce va trebuie acest lucru. Nu imi amintesc vreodata in toate discutiile cu BT ca ei sa sa iti poata da ceva in afara de notificari din alea cu accept tacit. De multe ori am fost la un pas sa spun iata ca acum sunt de acord sa discute cu mine - ma chemau acolo la discutii si cand plecam pe usa plecam nervos, fara niciun rezultat. Cea mai comica teapa ca sa ii spun asa a fost cand am negociat cu ei o scadere de dobanda de 1,5% si cand m-am dus la ei sa o semnez mi-au zis ca nu mai sunt de acord cu ceea ce mi-au propus :). Legat de personal, din punct de vedere profesionist, cred ca daca au 10% oameni care stiu meserie e bine, restul pe langa faptul ca nu experienta de lucru cu clientii nici macar nu stiu sa te minta pentru ca clientii cunosc mai bine sistemul bancar decat o stiu ei (nu stiu de unde isi racoleaza oamenii, sunt doar niste tipe prezentabile pe acolo care rad tamp cand le pui o problema reala in fata).

02-12-2010

E CELENA LIVIA CERNEA
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

Sotul meu a accesat in a

Sotul meu a accesat in august 2006 un credit de nevoi personale, la acel moment era angajat la firma parintilor lui iar creditul urma a fi folosit pentru acoperirea unei alte datorii. In aprilie 2007 ne casatorim iar pana la acel moment firma parintilor intra in faliment si cartea de munca ii este inchisa intrand in imposibilitate de plata. Din 2007 pana in aprilie 2008 cand se naste primul copil nu are nici un loc de munca. Ironia sortii, la institutia unde lucreaza de la acea data (Directia de Asistenta Sociala Buzau) cardul de salarii se face in principiu la BT. Venind acasa si intrebandu-ma ce ne facem ii explic ca asta este - creditul trebuie platit si probabil ca se va gasi o solutie pe cale amiabila cu banca (eu sunt economista iar el psiholog, tocmai de aceea eu sunt cea care a tot scormonit si care nu se multumeste cu asta este, facem ca banca). Zis si facut-face cardul acolo. Observam ca salariul nu poate sa si-i scoata de pe card, acesta fiindu-i oprit integral in primele 5 luni. Incep sa ma interesez ce legi ne apara drepturile pentru ca era imposibil sa ne ia tot salariul. Mutam cardul de credit la alta banca si totodata facem reclamatie la OPC. Ca urmare a acestei reclamatii in februarie 2009 primeste la serviciu o instiintare de poprire pe salariu. Din acel moment pana in prezent i se opreste din salariu. Am spus Ok, dar aveam nevoie sa mutam contul de acolo (Focsani) unde a fost facut in orasul unde locuim pentru a gestiona mai bine situatia si a sti cum stam cu datoria, insa desi am facut demersuri atat telefonice cat si in scris in acest sens banca nu a raspuns. NU ne-au furnizat decat abia in 2010 in martie extrasul de cont (atat in contract cat si in lege spune ca erau obligati sa il furnizeze lunar). Problema s-a complicat odata cu obtinerea extrasului pentru ca in el la data de10.03.201 scrie "BLOCARE SUMA POPRITA" si in data de 19.03.2010 scrie "DEBLOCARE SUMA GROUPAMA", si cu toate acestea banii sunt virati de cei de a serviciu in contul executorului bancar care este trecut in poprire. Solicitam in scris lamuriri, nu ni se raspunde. Solicit in scris lamuriri la Groupama. De acolo mi se da raspuns pe mail atat in aprilie cat si in septembrie ca da, in conturile Groupama au intrat in martie si aprilie bani, insa dintr-o greseala ce a fost remediata. Catre Groupama nu avem nici o datorie. Atunci facem iar adresa scrisa catre OPC Vrancea (in septembrie). Desi au toate adresele trimise de noi catre BT si chiar si raspunsul de la Groupama, au dat in scris ca datoria este la Groupama si din acest considerent nu putem nici sa mutam contul si nici sa ni se furnizeze extras cont. In plus se scrie in raspuns ca suntem indrumati sa mergem la banca sa vorbim cu executorul bancar; cei de la BT Cluj au spus clar ca nu au acolo executor bancar. Revenind telefonic la Groupama sa cer lamuriri mi se spune foarte politicos: "Doamna credeti ca daca as avea un client ca dumneavostra sa ma roage sa ii iau banii as mai ezita?! NU aveti nicio datorie la noi, vorbiti la banca." Am inceput sa ma nedumeresc si mai mult si sa vreau si mai mult sa vad de ce banii sunt virati tot conform popririi in contul executorului bancar, desi datoria din ceea ce spune OPC si conform extras cont este la Groupama si mai ales de ce banca refuza orice lamurire a situatiei. Ma gandesc apoi ca poate poprirea nu este legala si am descoperit dand telefon la o cunostinta din tribunal ca in arhiva judecatoriei pe numele sotului nu exista nici o autentificare a vreunei popririi nici un alt act. Am trimis de asemenea acum 2 saptamani cerere la CRB si ni se da scris ca acest credit apare la ei cu o intarziere de peste 90 zile suma restanta ridicandu-se la 1537 ron. Din cate am citit pentru ca pe numele lui este o poprire ar trebuit sa fie trecut la "credit scos in afara bilantului". De ce am trimis cerere catre CRB din cadrul BNR? Pentru ca in ianuarie am reusit sa imi fac card de cumparaturi la o alta banca, doamna de la banca garantandu-mi ca pe numele sotului nu exista nici o datorie, iar in septembrie aceeasi doamna la care am mers sa cer o refinantare sa terminam odata povestea imi spune ca le pare rau dar nu se mai poate deoarece el figureaza in baza lor de data cu intarziere peste 180 si nici eu nici el nu putem obtine nci un fel de credit- si eu si ea ne-am uitat mirate una la alta si am plecat. Va scriu dvs ptr a primi lamuriri deoarece avem doi copii in intretinere si pentru ca am constat in afara de aceste probleme si alte nereguli in contract. As vrea sa ii pot da in judecata insa nu pot, in primul rand din cauza faptului ca nu ne permitem sa cheltuim banii cu transportul si nici cu statul pe la usile tribunalului, si in al doilea rand pentru ca am inteles ca Directorul de la Sucursala Focsani, desi are dosar penal este inca Director si sincer mi-e teama de mai rau, desi acest mai rau nu stiu ce poate insemna.

30-11-2010

C Nconstantin negrea
Credit imobiliar de la BCR

1. Banca nu respecta pre

1. Banca nu respecta prevederile OUG 50/2010: marja fixa din contract de 1,2% a fost modificata unilateral de banca la valoarea de 8,96%; 2. Contractul de refinantare propus, cu o marja de 4,5% contine multe clauze ilegale/ incorecte. La propunerea mea de corectare a contractului nici nu au vrut sa auda de asa ceva. Asa cum spunea si Ghetea aceste contracte sunt "contracte de raft" si se livreaza in forma in care sunt. Iata deci cel mai mare abuz.

27-11-2010

C Ccretu catalin
Internet banking de la CEC Bank

Cea mai proasta experien

Cea mai proasta experienta on-line. Tranzactiile de retragere din cont sunt rapide, dar cele de alimentare dureaza si mai mult de 15 minute. Pai asa ma duc la banca personal. Daca am noroc, rezolv mai repede. Exemplu concret. Detinator a trei conturi: euro, cont curent, card Visa. Schimb valutar din contul de euro in cel curent (ca nu merge direct in cel de Visa, o porcarie) cateva secunde. Sa zicem ok. Transferul din contul curent in cel de Visa peste 15 minute. AIUREA

23-11-2010

R MRazvan mirica
Depozit la termen de la Eximbank

Am avut o parere buna de

Am avut o parere buna despre aceasta banca, mai ales in privinta relatiei cu clientii ei, dar acum imi dau seama ca e cam la fel ca celelalte. Mare grija la comisionul de retragere cand semnati contractul de depozit. Cu toate cu depozitul a ajuns la scadenta mi-a fost retinut comision de retragere de 0,5% (adica am pierdut si dobanda si ceva din depozit) pentru ca nu am fost atent la ce semnez, iar cei de la banca nu m-au instiintat de prezenta acestui comision (mi s-ar fi parut normal sa-mi zica de acest cost) pe care majoritatea bancilor nu il au la lichidarea depozitului la scadenta.

22-11-2010

D NDaniela Negru
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Am depus in data de 07.0

Am depus in data de 07.09.2010 la sediul sucursalei Raiffeisen Giulesti actele necesare unui credit ipotecar prin programul "Prima casa". Dupa 3 saptamani am primit aprobarea de a demara urmatoarea etapa dat fiind faptul ca ne incadram la suma necesara achizitionarii unui apartament. Dupa semnarea antecontractului de vanzare-cumparare, un exemplar al acestui antecontract a ajuns in sucursala Raiffeisen Bank Giulesti, mai exact in data de 19.10.2010 prin intermediul Kiwi Finance . Acest lucru mi s-a confirmat si telefonic de catre consilierul bancii, reprezentanta sucursalei Giulesti, specificandu-mi de asemenea ca asteapta si evaluarea impreuna extrasele de carte funciara. In data de 22.10.2010 am depus aceste acte la sucursala bancii si mi s-a adus la cunostinta ca urmeaza sa fie analizat dosarul urmand ca in perioada imediat urmatoare sa ni se dea raspunsul final, iar mai apoi acest dosar sa mearga la FNGC. In urmatoarele 7 zile nu am primit niciun telefon. De aceea am luat legatura din nou cu consilierul bancii, in jurul orelor 15.00, si am aflat cu stupoare ca dosarul era respins pentru completare. Mai exact se cereau urmatoarele: "sa se completeze antecontractul de vanzare-cumparare cu nr. CF si nr. cad. al apartamentului, precum si cu nr. cad si CF-ul terenului aferent; sa se prezinte extras de CF pentru drumul de acces; extras de CF nr. 8241". Am incheiat un act aditional cu completarile necesare, iar in urmatoarea zi l-am depus imediat la banca, avand totusi o obiectie cu privire la extrasele de carte funciara care erau inca in termenul legal. Consilierul bancii mi-a specificat ca intr-adevar nu mai sunt necesare, deoarece s-a rezolvat aceasta problema si nu mai trebuie sa depun extrasele de carte funciara. La diferenta de cateva zile m-a sunat din nou si mi-a cerut extrasele pentru ca de data aceasta expirasera. M-am conformat si au trecut din nou inca 6 zile pana aceste etrasele au iesit si au ajuns la banca. Timp pretios de altfel pentru mine tinand cont ca au mai fost amanari anterioare si destul de tardiv venita informatia pentru a putea preintampina alte probleme. In aceasta perioada de asteptare a extraselor mi s-a adus la cunostinta ca au expirat si adeverintele de venit. Le-am prezentat ulterior bancii in aceeasi zi cu extrasele, mai exact pe data de 10.11.2010. De data aceasta consilierul bancii m-a asigurat ca voi primi raspunsul final si ca se pregateste dosarul de plecare la FNGC. Insa la 2 zile am fost sunata sa prezint si dovada platii cu toate ca antecontractul fusese depus din data de 19.10.2010 (mai exact pe 12.11.2010). Intarziere nejustificata zic eu, pentru acest lucru, din nou am batut pasul pe loc. Am trimis in aceesi zi extrasul dupa viramentul bancar aferent avasului, la sediul bancii. Incepand cu data de 15.11.2010 am sunat zilnic la doamna consilier al bancii care imi spunea de fiecare data ca nu are informatii despre dosarul meu si sa astept raspunsul final. Am sunat din nou si in dimineata zilei de 18.11.2010 si mi s-a specificat acelasi lucru, ca totul este in regula, ca dosarul este complet si ca trebuie sa astept raspunsul final. La diferenta de cateva ore am fost sunata si mi s-a transmis ca dosarul este incomplet. De data aceasta evaluarea nu corespundea exact cu formatul bancii si ni s-au solicitat cateva modificari, chiar daca dosarul de evaluare a fost depus in data de 22.10.2010 si mi se specificase ca dosarul era complet, iar evaluarea a fost facuta de unul din evaluatorii agreati din lista. Completarile aferente acestei cereri au fost depuse in aceeasi zi la banca. Vreau sa specific in mod expres ca noi, chiar daca am colaborat cu Kiwi Finance datorita faptului ca au aparut probleme cu dosarul de credit, in paralel tineam legatura permanent cu consilierul bancii, deci orice precizare cum ca acest intermediar ar fi ingreunat bunul mers al lucrurilor nu este relevanta tinand cont de intarzierile si omiterea unor probloeme aparute in analiza si de implicarea mea. In urma acestor intarzieri dosarul inca nu a plecat la FNGC, extrasele cu siguranta vor expira din nou, iar eu voi avea si alte zile de asteptare, timp pretios pentru mine tinand cont ca pe data de 17 decembrie antecontractul imi va expira si este foarte posibil ca eu sa pierd avansul.

19-11-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie