top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

L LLaura Laura
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

A mai primit cineva notificare de la BPL

A mai primit cineva notificare de la BPL banca pt locuințe reziliere de contract după perioada de 5 ani . Contractul a fost făcut în 2013 și perioada de economisire a expirat în 2018. ( eu respectând contractul ) Am ales sa economisesc în continuare .Anul asta am economisit de 2 ori și mi au trimis de la BCR banca pt locuințe sa pun în cont 6,200.00 în cont altfel ei reziliază contractul. Vi se pare normal .Alo banca când voi o sa îmi dați prima de la stat ca am făcut contract cu voi nu cu statul atunci sa îmi închideți contul .Pana atunci va fac plângeri la până ma satur eu

13-07-2022

I AIon Anisia
Internet banking de la Banca Transilvania

Nu stiu cat conteaza recenziile pentru e

Nu stiu cat conteaza recenziile pentru ei, dar ar trebui sa mearga sa vada toti cum functioneaza un banking in afara!

24-06-2022

S BSorin Baboi
Retragere numerar de la CEC Bank

Criminalii de la CEC

În data de 13 Iunie soacra mea, Jianu Ioana, din în vârstă de 83 ani, a vrut sa scoată 900 lei din pensia de 2000 lei. Bancomatul CEC nu a funcționat și a mers la un bancomat Reiffeisen care nu a eliberat suma solicitată(probabil nu avea bani fiind ultima zi libera din vacanta de Rusalii). Cei 900 lei solicitați și neeliberati au fost retrași de cei de la CEC de pe card. A doua zi a sunat la CEC și a explicat ce s-a întâmplat și i s-a promis ca în 7 zile se verifica tranzacția și banii ii vor fi returnați. În data de 15 iunie a fost sunata de cei de la CEC sa i se spună ca de fapt returnarea sumei de 900 lei durează 30 zile!!! Are o pensie de 2000 lei din care 1000 lei da pe medicamente. Din ce sa mai trăiască dacă i se rețin 900 lei pentru o luna pe motiv ca un bancomat nu a avut bani? Cât timp durează în anul 2022 verificarea unei tranzacții care nu a avut loc? Cât timp îți trebuie sa returnezi jumatate din pensie unei bătrâne de 83 ani încadrată în grad de handicap grav? Vreți sa o omorâți sa nu ii mai dați banii înapoi? Prin asta va calificați în criminali. Va dați seama în ce hal a-ți adus-o spunându-i ca ii rețineți jumatate din pensie pentru o luna?

16-06-2022

F TFlorin Tutulea
Card de debit de la Banca Transilvania

Numai probleme. Incepand cu aplicatia ca

Numai probleme. Incepand cu aplicatia care da crash pana la lacomia celor de la banca care imi luau cimision de 2 ori pe luna iar cand ii intrebam mancau c*cat ca nu au nicio legatura cu asta, dar era evident si aveau comision pentru orce. Am m-ai avut probleme cu unele plate dar le lasam pe astea

07-06-2022

J GJohn Greenwich
Card de debit de la Raiffeisen Bank

The worst ever bank

The worst ever bank. They blocked my money (block technic), promised to unblock and say "tomorrow" every day and weeks. The problem has not been solved yet! And.. this is for a premium account. The hotline is crap, if you choose English support + premium client in the voice menu - you'll get useless romanian speaker who could tell you: "we will call you back". They never call you back, just remember ???? Be careful with this bank, avoid and sidestep this bank!

05-06-2022

G TGabriela Todoran
Credit nevoi personale de la GarantiBank

OCOLITI GARANTI BANK

NU comiteti greseala de a refinanta la Garanti Bank. Ramaneti la banca la care ati contractat creditul, oricare ar fi aceea. Eu am facut imensa prostie de a refinanta un credit de la BT. Ce am gasit la Garanti, dupa ce am incheiat contractul : personal slab pregatit, rea vointa. Cand am intampinat probleme, dupa ce au spus ca sunt deschisi spre dialog, nici vorba de asa ceva. Doar refuz, raspunsuri copy-paste, efectiv. La orice cerere, raspunsul era acelasi, cu semne de punctuatie cu tot. Plus celebra fraza: vrem sa va ajutam , va intelegem dar...ne mentinem punctul de vedere. Sunt sigura ca nici macar nu citesc ce li se solicita. Am vazut si alte recenzii la adresa acestei banci si am inteles ca asa se comporta in mod frecvent.

12-05-2022

M DMircea Dogaru
Cont curent de la Alpha Bank

Incalcare flagranta a contractului

La a patra vizita la o alta agentie, diferita de cea la care am facut primele trei drumuri degeaba, un baiat descurcaret a reusit sa-mi instaleze bankingul. Atunci am constatat cu surprindere ca sunt deja dator cu bancii cu comision de administrare cont, desi in contract si conform pachetului de servicii ales, eram scutit la plata acestuia timp de 12 luni. Desi am semnalat bancii aceasta incalcare flagranta a contractului, la o sptamana de la semnalare, problema nu s-a remediat.

11-05-2022

M DMircea Dogaru
Internet banking de la Alpha Bank

Internet banking alpha bank

Internet bankingul Alpha bank este foarte dificil. Am facut trei drumuri la banca si nici cu ajutorul personalului lor nu am reusit sa ma loghez.

05-05-2022

A NAlina Nitu
Recuperare creante de la GarantiBank

Am fost victima unei fraude pe Olx

Am fost victima unei fraude pe Olx iar banca nu m a ajutat cu nimic pana acum. Ma pasează de la agenție la call center, fără sa mi dea o soluție. Le am solicitat sa blocheze tranzacția pentru ca este ilegala și sa nu finalizeze plata, pentru a nu pierde banii. Nu au acordat prioritate cererii mele și nici nu protejează cu nimic interesele clientului, în ciuda faptului ca a fost înștiințata de un act de înșelăciune.

26-04-2022

C ACristiana Achim
Card de credit de la ING

CARD CREDIT ING 0% DOBÂNDA=MINCIUNĂ

Cardul de credit ING cu dobandă 0 pentru cumpărături de la magazinele partenere este o minciună sfruntată. Am achizitionat un produs de la un magazin partener ING si trebuia să nu plătesc nici un fel de dobândă pentru cele 6 luni în care trebuia să rambursez suma integral. Surpriza a fost că am platit dobânda 12%. Am sunat la departamentul de relații cu clienții și bineînțeles că nu a știut să-mi explice de ce trebuie să plătesc dobânda de 12%, chiar dacă în mod normal nu trebuia să plătesc nimic în plus. M-a îndrumat să merg la un oficiu ING. Acolo am fost întrebață dacă am sunat la departamentul de relații cu clienții. Am spus că da, dar am fost îndrumată să vin personal la un office. Nu a știut să-mi spună nici domnișoara de la respectivul office (cel din Calea Victoriei) de ce am plăti 12% dobânda. Am anulat cardul și aștept să fiu contactată și să mi se explice. Am observat însă o nepăsare totală și din partea operatoarei de la call center, dar și a domnișoarei de la office. Eu am rămas cu paguba și ei cu banii, dacă ar fi fost altfel nu cred că mai erau așa nepăsători.

20-04-2022

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie