Vocea clientului OTP Bank - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

OTP Bank - Cont curent

04 Ianuarie 2016

Bun? ziua, Pe data de 8 Decembrie 2015 am depus cerere de inchidere a rela?iei cu banca iar ast?zi, 4 Ianuarie 2016 am aflat prin intermediul call center ca nu mi-au fost inchise conturile. (am sunat ca s? verific dac? v? face?i treaba :P) Motivul: sucursala unde aveam conturile deschise nu a primit cererea mea de inchidere rela?ie cu banca, cererea fiind depus? la alt? sucursal? decât cea unde deschisesem contul deoarece între timp acea sucursal? s-a desfiin?at, consturile mele fiind transferate unei alte sucursale. Cirea?a de pe tort: mi s-a cerut mie s? depun la sucursala care se ocup? de inchiderea conturilor aduc copia dup? cererea de închidere. POFTIM?! OTP!!! Chiar a?a r?u func?iona?i? Cum Doamne s? îmi cere?i copia dup? cererea de închidere? O s? o depun la ANPC! :P PS: eu sunt clientul pe care l-a?i ?inut 1,5 ore în picioare ca s?-i înregistrati cererea de închidere conturi!!! Clar: lipsesc multe ?igle de pe casa OTP! :) Mihai Mihai

Mihai Mihai (Bucuresti, Bucuresti)

OTP Bank - Cont curent

08 Decembrie 2015

Salut, Sunt fost client Millennium Bank, actualmente preluat de catre OTP. Astazi am fost sa imi inchid relatia cu banca Millennium devenita intre timp OTP si procedura a durat 1 ora si 40 minute dupa cum urmeaza: 1. Ca sa virez banii din OTP a trebuit sa mai depun 4 RON 2. Ca sa depun cei 4 RON mi s-a cerut sa-mi actualizez datele - desi erau neschimbate (doar varsta era ceva mai inaintata!). 3. Procedura de actualizare a datelor mele personale a durat 1,5 ore. Printre altele am aflat ca eram declarat client inactiv, desi acum 2 luni folosisem cardul Millennium si in ultimele 2 zile folosisem Internet Banking-ul. Dupa 1,5 ore de stat in picioare la ghiseu mi-au fost incasati cei 4 ron necesari pt a se transfera banii din banca. Bravo OTP. Sunteti incredibil de ineficienti! Ati tinut un client in picioare 1,5 ore si a fost nevoie de 4 angajati (foarte politicosi, ce-i drept!), coduri de autorizare peste coduri de autorizare pt a se aduce la zi datele mele care erau aceleasi :P, plus personalul de la HelpDesk, toate acestea in vederea permiterii de catre sistem sa-mi incaseze cei 4 RON! Doamne, iarta-ma, dar banca mai ineficienta ca OTP nu am vazut! Costurile cu cei 4 oameni blocati pt banala operatiune de actualizare a datelor sunt imense fata de comisionul de transfer platit de catre mine! Si doi la mana: eu vroiam sa inchid contul! Vorba bunicului: cineva nu are toate tiglele pe casa! :)))))) Rezultatul: 3-4 clienti au fost trimisii la o alta sucursala pe motiv ca nu le merge sistemul!!! Comentariile clientilor au fost nepretuite: "daca Dvs nu va merge, la cealalta de ce ar merge?" Raspuns: "pentru ca dincolo este OTP, noi suntem fost Millennium" :))))))))))) Alti 2-3 clienti s-au saturat de asteptat la coada si au plecat. Personalul agentiei (foarte politicos!) a fost pus intr-o situatie de-a dreptul imposibila: orice incercau nu reuseau sa-mi incaseze cei 4 RON :)))) Imi pare sincer rau pentru ei: angajati de la Millennium, cu foarte mult bun simt, rabdatori, care s-au trezit peste noapte la OTP, cu proceduri imposibile, sisteme care nu merg, si cu fosti clienti Millennium care isi inchid conturile. Imi cer scuze personalului, si sper ca OTP sa faca pt ei si pentru clientii care le-au mai ramas! Mihai

Mihai Mihai (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus