Vocea clientului Intesa Sanpaolo Bank - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Intesa Sanpaolo Bank - Probleme diverse

09 Noiembrie 2011

Sunt un client persoana juridica a acestei banci si momentan am o situatie mai delicata, pe care daca ar fi sa o descriu mi-ar lua mult timp.Scriu insa aceasta opinie pentru a atrage atentia asupra unui alt aspect care ma descumpaneste total si nu pot sa inteleg cum este posibil asa ceva.De cateva luni incerc din rasputeri sa obtin un raspuns din partea bancii la cateva solicitari pe care le-am facut in scris, dar degeaba. Nu se poate comunica cu nimeni, iar daca e vorba sa fi ajutat de catre banca cu niste sfaturi sau sa ti se ofere niste solutii macar, toata lumea ridica din umeri. De fiecare data mi se spune acelasi lucru : nu avem inca un raspuns pentru dvs. Am incercat de trei saptamani sa sun la sediul bancii la Arad, insa tot degeaba. Persoana care a raspuns la telefon mi-a preluat sesizarea si mi-a spus ca ma va suna cineva in cateva zile, dar nu a sunat nimeni nici pana acum.Va rog sa-mi spuneti ce fel de banca sunteti? Cum e posibil sa nu se poata comunica cu nimeni, sa nu fi bagat in seama deloc, sa fi tratat ca si cum nu ai fi?

Maria Moga (Cluj-Napoca, Cluj)

Intesa Sanpaolo Bank - Probleme diverse

29 Ianuarie 2010

Stimate domnule Alexandru Braesteanu, In legatura cu situatia expusa de Dvs., ne exprimam regretul pentru orice eventuala neplacere sau inconvenient legat de operatiunile derulate prin intermediul Intesa Sanpaolo Bank. Din verificarile efectuate s-a dovedit ca a existat o subdimensionare temporara a personalului din unitatea respectiva, situatie care nu se repeta insa la nivelul retelei Intesa Sanpaolo Bank din Bucuresti sau din tara. Va multumim pentru intelegere si va asiguram si pe viitor de tot sprijinul si colaborarea bancii noastre. Departament Comunicare Intesa Sanpaolo Bank Tel: 021 40 53 646 E-mail: comunicare@intesasanpaolo.ro

(Bucuresti, Bucuresti)

Intesa Sanpaolo Bank - Probleme diverse

22 Ianuarie 2010

Daca vrei sa-ti pierzi timpul intra in legatura pt. orice cu INTESA SANPAOLO Bank. Mi-am deschis un Plan de acumulare si trebuie sa depun lunar o anumita suma. Prroblema e ca datorita nr. extrem de restrans de personal stai si astepti pt. o depunere f. mult timp, de iti vine sa-ti retragi banii...EU SPRE EXEMPLU AM VRUT SA DEPUN LA SUCURSALA ALBA IULIA din BUCURESTI si acolo era o singura persoana care se ocupa de toate problemele. Nu am vazut nicaieri asa ceva si am experiente destule si cu alte banci...fata incheia si documente pt. depozite, prezenta si ofertele si venea si la casa sa faca incasari si plati..a trebuit sa stau 20 minute desi eram primul la casa asteptind sa-si termine alte treburi...saraca nu stiu cum se descurca ca era slaba si obosita deja...OARE ZGIRCITII ASTIA DE ITALIENI nu se gandesc si la noi clientii LOR DIN Romania? am inteles ca la fel e si la alte sucursale din bucuresti: cativa angajati care incearca sa rezolve toate problemele...

Alexandru Braesteanu (Bucuresti, Bucuresti)

Intesa Sanpaolo Bank - Probleme diverse

11 Decembrie 2009

La Agentia Satu Mare,un domn angajat se misca in reluare si nu stie nici el ce are de facut si vorbeste pe un ton neadecvat unui functionar.Cu asa angajati...

Mihai Pop (Somcuta Mare, Maramures)

Inapoi sus