Antreprenorii par mai interesati de canale alternative decat populatia. Din totalul tranzactiilor realizate de clientii retail ai BCR in 2012, 85% au fost atribuite microintreprinderilor.
Clientii retail al BCR au efectuat, in 2012, tranzactii prin internet banking si phone banking in valoare de peste 20 miliarde lei, cu aproape 30% mai mult decat in anul anterior.
Cresterea este pusa in special pe zona clientilor persoane fizice autorizate, care au facut cu 35% mai multe tranzactii decat anul anterior.
Pe urmatorul loc se situeaza clientii micro, cu un numar de tranzactii in crestere cu 30%. De altfel, clientii microintreprinderi cumuleaza 85% din numarul total de tranzactii efectuate prin intermediul canalelor alternative anul trecut, fiind principalul segment de utilizatori ai acestor servicii.
“Ne a?teptam ca si anul 2013 sa sustina trendul crescator pe care l-am inregistrat anul trecut, mai ales ca in ultimul trimestru, am oferit clientilor nostri multiple modalita?i de tranzactionare la distanta si am facilitat accesul acestora la produsele bancare de?inute”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail la BCR.
Ca si structura,nu exista mari diferente intre segmentele de clienti. Marea majoritate a tranzactiilor o reprezinta platile intra si inter bancare in lei, doar 15% reprezentand transferuri in valuta.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News