Valoarea tranzactiilor efectuate de micorintreprinderi prin intermediul telefonului s-a dublat in 2012. Valoarea medie ajunge la 7.000 lei, conform datelor BCR.
In total, clientii bancii au realizat tranzactii prin telefon in valoare totala de 50 milioane lei in primele 8 luni ale anului, dublu fata de perioada similara a anului trecut.
“Clientii beneficiaza de confort si fac economie de timp efectuand operatiuni bancare in timp real, fara a fi necesara deplasara la banca”, a precizat Bogdan Marin, director Canale Retail in cadrul BCR.
Valoarea medie a unei tranzactii efectuate prin telefon de catre microintreprinderi este de 7.000 de lei. Daca se iau datele diferentiat pe valute, valoarea medie a unei tranzactii interbancare in valuta este de 26.000 lei in echivalent.
Prin telefon, clientii pot face schimburi valutare, plati de facturi catre furnizorii care au conventii cu banca, gestionarea transferurilor prin debit direct sau standing order precum si deschidere/inchidere de depozite.
Serviciul pus la dispozitie de banca este accesibil non stop, fara a depinde de programul de lucru al unitatilor BCR.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News