In 2011 EximBank si-a pus la punct o strategie de atragere de clienti din zona intreprinderilor mici si mijlocii, inclusiv companiile beneficiare de fonduri europene.
“Anul acesta strategia noastra de afaceri se concentreaza pe sustinerea dezvoltarii si cresterii competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii si a societatilor comerciale care deruleaza proiecte cu fonduri europene”, a declarat Ionut Costea, presedintele EximBank.
In 2010, valoarea totala a finantarilor, garantiilor si asigurarilor acordate de EximBank a inregistrat o crestere cu 40% fata de finalul lui 2009. Finantarile au inregistrat o crestere de aproape 30% in timp ce segmentul garantiilor a urcat cu 33%.
Anul 2010 a marcat o crestere substantiala a expunerilor din asigurarea riscului de neplata pentru riscuri non-piata, aportul major fiind dat de expunerile pe Federatia Rusa.
Din totalul garantiilor emise anul trecut de banca in numele si contul statului, 64% au fost acordate intreprinderilor mari din industria prelucratoare, industria extractiva si din constructii, in timp ce aproximativ 20% au fost accesate de IMM-uri.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News