Pentru perioada urmatoare, EximBank si-a propus sa mentina costurile produselor si serviciilor oferite la limita inferioara a intervalului din piata bancara.
De asemenea, strategia bancii include si extinderea ofertei si dezvoltarea canalelor de vanzare on-line, precum si o crestere consistenta a portofolilui de clienti, inclusiv prin extinderea retelei teritoriale.
“Am incercat incet-incet sa mutam centrul de greutate de pe garantiile de stat pe asigurarea creditelor de export si asigurarea investitiilor romanesti de capital in strainatate si ne asteptam ca acest lucru sa fie bine primit de companiile care dezvolta afaceri peste granite”, a precizat Traian Halalai, presedintele EximBank.
EximBank are un portofoliu de produse ce include polte de asigurare a aincasarilor din contractele de export cu plata amanata, polite de asigurare a creditelor cumparator acordate de banci importatorilor, polite de asigurare a investitiilor romanesti in strainatate, garantii pentru participare la licitatii internationale, de restituire a avansului platit de importator sau de buna executie a contractelor.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News