Atenta la nevoile clientilor, BRD si-a conturat o strategie de facilitare a accesului la credit pentru cei care doresc sa achizitioneze o locuinta. Astfel, banca a lansat o campanie promotionala de comercializare a creditelor imobiliare axata pe doua elemente-cheie: costuri reduse si avans minim de doar 10%.
„Diminuarea avansului este un element important de facilitare a accesului la finantare pentru persoanele care isi doresc sa achizitioneze o locuinta prin credit. Suntem astfel in cea mai buna pozitie pentru a deveni prima optiune pentru clientii in cautarea unui credit, indiferent de tipul acestuia”, spune Philippe Lelarge, Directorul Executiv de Strategie si Marketing al BRD.
Creditul este oferit in euro, dobanda variabila fiind calculata in functie de indicele Euribor la 3 luni, la care se adauga o marja cuprinsa intre 2,5 si 3 puncte procentuale, in functie de durata creditului si de avans. Banca ofera gratuit asigurarea de viata pentru client, iar comisionul de acordare este 0.
De exemplu, pentru un credit in valoare de 60.000 EUR, acordat pe o perioada de 20 ani, in conditiile unui avans de numai 10% DAE este de 6,26% si scade pana la numai 6%, in cazul in care clientul depune un avans de 15%.
Oferta este valabila pentru finantarea oricarui tip de investitie imobiliara (cumparare, extindere, modernizare etc) si este adresata in egala masura clientilor si non-clientilor BRD. Promotia se desfasoara intre 18 mai si 18 iulie, in intreaga retea a BRD-Groupe Societe Generale.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News