Banca Transilvania a lansat o linie dedicata pentru IMM, anuntand ca este prima institutie care asculta dorintele micilor intreprinzatori. De 2 ani, Raiffeisen face acelasi lucru si chiar mai mult.
Linia verde infiintata de Banca Transilvania dispune de trei operatori care ofera clientilor informatii despre produsele si serviciile disponibile IMM. In acelasi timp, micii intreprinzatori pot sugera bancii modalitati de imbunatatire a propriilor produse.
Serviciul telefonic este disponibil de luni pana vineri, intre orele 9-18.
Comunicatul de presa al bancii anunta ca Banca Transilvania este ?prima institutie financiara din Romania care asculta dorintele intreprinzatorilor?. In realitate, primul serviciu de call center pentru IMM a fost lansat de Raiffeisen Bank, in vara anului 2004. In prezent, acesta are doua linii dedicate, iar apelurile sunt preluate de 93 de operatori.
Pe langa detalii despre oferta bancii pentru IMM, call center-ul Raiffeisen Bank permite micilor intreprinzatori sa afle informatii despre contul curent si sa efectueze tranzactii prin telefon: transferuri intra si interbancare, plati catre furnizori, constituirea de depozite si efectuarea de schimburi valutare. In plus, programul de lucru este intre 8-20 de luni pana vineri si intre 9-15 sambata.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News