Compania de Factoring, societate din Grupul Banca Transilvania, si-a majorat cifra de afaceri in trimestrul doi cu 50 de milioane de euro. Numarul clientilor a crescut cu 20, ajungand la 160.
Comparativ cu acceasi perioada din anul anterior, ritmul de crestere in trimestrul al doilea al anului a fost de aproximativ 82%. Desi dinamica activitatii ramane una consistenta, se constata o reducere fata de ritmul de crestere inregistrat in primul trimestru – 128%.
Aceeasi tendinta se manifesta si in ceea ce priveste numarul clientilor. Daca pe primul trimestru, Compania de Factoring reusise sa atraga 38 de clienti noi, in trimestrul al doilea numarul noilor veniti nu a depasit 20.
Din numarul total de clienti, 30% sunt din Bucuresti. Compania estimeaza ca zona Moldovei va cunoaste o dezvoltare accelerata in viitorul apropiat. Din acest motiv, compania isi va muta biroul din Suceava la Iasi. “Astfel, vom putea acoperi o arie mai larga, dar intr-un rastimp mai scurt”, precizeza Valentin Chirca, CEO Compania de Factoring.
Operatiunile de factoring in lei reprezinta 90% din totalul cifrei de afaceri inregistrata de companie. Cele mai importante domenii care au contribuit la cresterea cifrei de afaceri sunt comertul si distributia de produse alimentare si bauturi precum si industria materialelor de constructii.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News