top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I PIonut Paval
Prima casa de la CEC Bank

Subiect: Actualizare ROB

Subiect: Actualizare ROBOR 3M Buna ziua! Am un credit "prima noastra casa". Zilele trecute am fost foarte interesat de evolutia valorii ROBOR 3M pentru ca se apropia data cand mi se modifica dobanda creditului. Valoarea ROBOR 3M a fluctuat astfel: 29.09 (luni) - 3.11% 30.09 (marti) - 3.10% 01.10 (miercuri) - 3.01% 02.10 (joi) - 3.01% Am fost foarte bucuros ca pe 1 octombrie ROBOR-ul a scazut la 3.01%. Am primit un SMS de la banca (cum de altfel am primit si pe 02.07) cu urmatorul text: La data 01-10-2014 s-a actualizat valoarea ROBOR 3M la 3.11%. Va rugam solicitati in unitati graficul de rambursare! Este cumva vreo gresala (desi pe site-ul bancii tot 3.11% este valoarea ROBOR 3M)? Banca m-a informat ca in cazul creditelor in care dobanda se calculeaza cu ROBOR 3M, datele la care se actualizeaza dobanda sunt 01.01, 01.04, 01.07 si 01.10 (sau prima zi lucratoare daca aceste date sunt in zile nelucratoare).

07-10-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate Doamnule Ionut Paval, Va comunicam ca la data de 1 octombrie 2014, in conformitate cu prevederile documentului „Reguli privind stabilirea ratelor de referinta ROBID si ROBOR” publicat de catre Banca Nationala a Romaniei la adresa BNR/ Seturi de date/ Info financiar, care stipuleaza aplicabilitatea indicilor publici de referinta in termen de 2 zile lucratoare de la data publicarii/comunicarii acestora (valuta de tip SPOT), Banca a introdus in calculul dobanzilor indicele ROBOR publicat in data de 29 septembrie 2014. Mentionam ca din documentul indicat in paragraful de mai sus reiese faptul ca valuta indicilor ROBOR/ROBID este de tip SPOT, acesta fiind motivul pentru care valoarea in vigoare/ valabila la o anumita data este cea comunicata/ publicata anterior cu doua zile lucratoare de catre Banca Nationala a Romaniei. Prin urmare, nivelul indicelui ROBOR 3M luat in calculul dobanzilor incepand cu data de 1 octombrie 2014 este de 3,11%, valabil la aceasta data, asa cum apare si pe site-ul CEC Bank, respectiv valoarea comunicata cu doua zile lucratoare anterioare, in data de 29 septembrie 2014, asa cum apare si pe site-ul BNR. Facem precizarea ca valoarea ROBOR 3M de 3,01% este valoarea comunicata de BNR in data de 1 octombrie 2014, nu insa si valoarea valabila la aceasta data. Va multumim ca ati ales sa colaborati cu CEC Bank si dorim sa va asiguram de intreaga noastra atentie si dedicare in construirea unei relatii de afaceri durabile si cat mai satisfacatoare pentru clientii nostri. Directia Marketing si Comunicare

M Smihaela stoica
Prima casa de la BRD

vreau sa stiu de ce nu d

vreau sa stiu de ce nu da statul bani pt prima casa vazatorului pt a si cumpara casa de exemplu eu detin o rata daca banca mi ar acoda suma maxima pe care o ofer ei pot sa im iachit si rata si pot sa imi cumpar si locuinta cui sa ma adresez.

07-10-2014

G Sgeorgeta silea
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

anul trecut in aprilie a

anul trecut in aprilie am vrut sa le pun copiilor alocatia intr-un cont . cei de la BCR PLAZA mi-au spus despre acest contract cu BANCA PENTRU LOCUINTE. acum o saptamana m-au sunat sa merg cu originalul de la cotrancte la ei. au vrut sa me le ia pe motiv ca ei le au la arhiva.am cerut un extras cu bani care sunt in cont la data respectiva.dupa 16 luni sunt doar 294 lei.doar unul din contracte lucreaza.unul merge in gol si nimeni nu stie ce se intampla deorece aceste stimabile doamne din BCR se schimba ca sosetele. pe banii nostri nu sunt capabile sa ne dea o explicatie. m-au pus sa scriu cateva cereri. dupa 2 ore de stat in banca nu s-a gasit nici o rezolvare.de mentionat este ca a trebuit sa o astept pe aceasta doamna care era la plimbare prin mall. sefa de la BCR PLAZA care este in acest moment in functie este total depasita de situatie.si este adevarat ca nu se spune absolut nimic despre acest contract nu se spune ca se ia COMISION DE DESCHIDERE 250 Lei, nici ca trebuie sa depui lunar 193, 75 lei absolut nimic.toti spun doar ca este foarte avantajos pentru ca asa isi iau acesti oameni salariile .sa la fie rusine.

07-10-2014

M NMarioara Neacsu
Cont de economii de la CEC Bank

Am si eu 2 carnete de ec

Am si eu 2 carnete de economii cu dobanda, eliberate ,unul in 03.10.1987 si unul in 14.05.1987, suma ramasa este : 95.60 si 25 , ambele din 1990. Mai sunt valabile sau pot sa le arunc ? Multumesc anticipat.

06-10-2014

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca depunerea si pastrarea disponibilitatilor banesti la banca este o decizie personala si voluntara a fiecarui deponent, in functie de interesele sale. Faptul ca la data prezentei, sumele depuse pe libretele de economii nu mai reflecta valoarea lor initiala, nu poate fi imputat bancii, intrucat CEC Bank, ca de altfel orice banca, nu despagubeste, nu compenseaza si nu indexeaza sumele depuse de clienti, pentru a le pastra puterea de cumparare din momentul depunerii si pana la restituire. In hotararea asupra cererii nr. 34746-97, Curtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) intrunita in sedinta din 10 iulie 2001, a statuat ca nu este “o obligatie generala a Statelor de a mentine, printr-o indexare sistematica puterea de cumparare a sumelor depuse la anumite organisme bancare sau financiare” si nici “de a mentine constanta puterea de cumparare a sumelor liber depuse la anumite organisme bancare sau financiare”, respectiv ca titularii conturilor, vazand “eroziunea capitalului economisit datorita inflatiei” care a afectat dupa 1989 toata populatia Romaniei “ca urmare a tranzitiei la economia de piata” si “conjunctura economica generala a tarii”, puteau “in orice moment sa obtina rambursarea economiilor lor plus dobanda” agreata cu institutia de credit la semnarea contractului de depozit sau economisire. Rezulta ca sumele depuse pe libretele de economii sau in alte conturi au fost în permanenta la dispozitia dumneavoastra si puteati sa le retrageti oricand si sa le dati destinatia dorita, in cazul in care avantajele oferite de produsul respectiv nu mai corespundeau dorintelor dumneavoastra sau cand ati constatat deteriorarea puterii de cumparare a banilor dumneavoastra (in contextul perioadei de dupa 1989). Banca nu are posibilitatea pe o piata libera, sa mentina puterea de cumparare a monedei si nici sa asigure depunatorii impotriva inflatiei, acestea fiind parghii de politica monetara, care nu fac obiectul de activitate al bancilor comerciale. In urma aplicarii prevederilor Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale, incepand cu 1 iulie 2005, sumele depuse in conturi la banci au fost supuse prevederilor acestei legi, respectiv au fost convertite in noua unitate monetara. Suma exprimata in moneda veche a fost inlocuita cu suma exprimata in moneda noua, prin impartire la 10.000 (ex. suma de 10.000 lei a devenit 1 RON, iar 5.000 lei a devenit 0,5 RON). Mentionam ca Legea nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale prevede la articolul 5, alineat 3 urmatoarele: “(3) Denominarea se realizeaza in baza prezentei legi, fara a fi necesara o declaratie in acest sens din partea persoanelor autorizate.” In ceea ce priveste dobanzile practicate de banca, clientii au fost informati prin anunturi expuse vizibil in toate unitatile teritoriale si, in ultimul deceniu, in unele cazuri, prin comunicate de presa publicate in presa de profil de la acea data (insa banca mai detine in arhiva doar comunicatele emise din luna mai 2008). Directia Marketing si Comunicare

S DS D
Credit imobiliar de la ING

Am avut deosebirea nepla

Am avut deosebirea neplacere de a fi mintita pe fata de aceasta institutie bancara, care defapt se aseamana mai exact cu un secretariat.. Desi eu si partenerul meu avem salarii foarte mari, am aplicat pentru un credit imobiliar casa mea (avans 15%) si dosarul nu s-a solutionat nici dupa 3 luni. Am incercat sa escalam problema, inclusiv relatii cu client, manageri etc. Ni s-a spus ca se va rezolva cererea/plangerea.. dar absolut NIMIC nu se intampla. Deci, ca procese ING-ul este o institutie publica pentru ca nu poti urmari statusul la absolut nimic.. cei de la biroul de credite din Bucuresti se plang de volumul de munca foarte mare, dar sa fim seriosi, pentru ca nu au nici o metrica (de genul SLA=timp de raspuns in cadrul proceselor), lucreaza foarte incet sau chiar deloc! Si la evaluare au fost probleme, a fost cu cateva mii de euro mai putin evaluate propietatea, dar treaca de la noi.. In ritmul acesta o sa iau casa cu banii jos si atunci chiar ma intreb.. pentru ce mai e nevoie de banci? Aparent ei sunt ocupati verificand dosare la persoane neeligible.. nu sa acorde credite performante. Suntem furiosi pe situatie si vrem sa escalam situatia si la protectia consumatorului si chiar sa determinam colegii din multinationalele noastre sa renunte la banca ING si toate serviciile lor. Nu de alta, dar sa nu mai lucreze asa de mult..

06-10-2014

F LFlavia Luca
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua, Am rugami

Buna ziua, Am rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarea situatie avuta cu BCR-ul. Am incheiat in 2011 un credit prima casa pentru suma de 38.500 euro. In fiecare am mi-am reinnoit politele de asigurare la valoarea creditului. Acum insa imi cer sa fac asigurarea facultativa la valoarea la care apartamentul a fost evaluat. De cand?cum? Nu m-a informat nimeni de acest aspect. Mai mult, inainte de a incheia polita, am sunat in call centerul BCR de unde mi s-a comunicat ca polita facultativa trebuie sa o inchei pentru suma de 18.000 euro. Unde pot cere mai multe informatii? In cadrul carei institutii intra in jurisdictie pentru adresarea unei plangeri? Multumesc anticipat pentru orice recomandare/ indrumare.

04-10-2014

G Tgrigore mitica tareanu
Prima casa de la BCR

Buna ziua. Am apelat la

Buna ziua. Am apelat la BCR pentru achizitionarea unui imobil prin produsul prima casa. Dosarul a fost finalizat pe data de 11 septembrie 2014. Datorita lipsei de fonduri am asteptat pana pe data de 29.09.2014 cand s-au suplimentat fondurile in mod oficial dupa publicarea in Monitorul Oficial a HG pentru suplimentarea de fonduri. Acum solicitarea se afla ,,in analiza la banca '' , si nu s-a trimis catre fond. Am primit telefon de la banca si m-au informat ca nu se stie daca voi putea accesa acest credit din lipsa de fonduri, dupa doar 2 zile de la publicarea in MO. Consider ca nu este profesional sa se procedeze in acest mod, dosare care nu mai pleaca catre fond. Lipsa informatiilor certe este o stare de fapt la aceasta banca, se paseaza responsabilitatea de la agentia respectiva la banca centrala, etc... Dezamagit.....Daca vor da raspuns, as fi curios cum ar motiva lipsa de profesionalism.....Nu inteleg cum poti atrage clientii spre produse pe care nu le poti oferii.....

01-10-2014

M Rmariana raia
Prima casa de la BRD

Am luat un credit prima

Am luat un credit prima casa in august 2010,o data pe an ,mai exact in luna a 9 a,platesc comision catre fondul de garantare.Pe 24 .09 2014 m am prezentat la ghiseul bancii sa ma informez cat am de plata in luna respectiva,doamna de la ghiseu a verificat mi a spus, am platit suma respectiva si dupa 6 zile am fost sunata de catre banca,ca am restanta si binenteles si penalitati. Am fost la doamna respectiva sa aflu care este situatia si mi s a spus ca poate nu s a uitat pe grafic la luna respectiva si ca eu trebuia sa stiu cat am de plata. O sa merg si la directorul bancii si daca trebuie si mai departe ,vreau sa fie penalizata doamna respectiva pentru ca m a informat gresit.

01-10-2014

E Beduard bogdan
Cont curent de la BCR

BCR sub toate a?tept?ril

BCR sub toate a?tept?rile de fiecare data. Pentru a putea retrage o suma in valuta accelasi raspuns nu avem valuta va trebuie programare. Sunt de acord cu politica b?ncii dar de fiecare data nu au macar suma sub plafonul pentru a face programare.De exemplu ast?zi in Constanta la Sucursala de pe str ?tefan cel Mare nici macar nu au avut inten?ia a îmi face o programare in vederea retragerii unei sume sub plafonul de programare.Motivul nu îmi trebuie programare si sa merg la sediul central. Astea sunt serviciile in Romania si se mai întreab? de ce tr?im prost si in mediocritate. E foarte simplu. Sunt angaja?i to?i incompeten?ii pe baza de nepotism nu pe capacitatea lor intelectuala.Domnilor de la BCR închide?i banca sau angaja?i oameni care stiu sa atrag? clien?ii nu sa ii alunge din banca.

30-09-2014

T Mturc mihai
Card de credit de la Banca Transilvania

Cu toate ca am postat in

Cu toate ca am postat in trecut o experienta pozitiva cu aceasta banca, trebuie acum sa recunosc ca profesionalismul angajatilor si metodele de lucru cu clientii lasa de dorit. Foarte pe scurt: In campania STAR FORTE in care se acorda si 3 bonuri de carburant in data de 13.08.2014 persoana X (sotia mea) solicita acest tip de card prin SMS conform conditiilor campaniei.In aceeasi zi primeste SMS-ul de confirmare si este sunat din partea BT ca a fost inscris in campanie iar emiterea cardului dureaza 2 - 3 saptamani. . In septembrie in 15-16, prezentandu-se la filiala de unde ar trebui sa ridice cardul (Tudor - Tg Mures) afla ca defapt nu s-a facut nimic legat de card dar procedura va fi urgentata. Dupa inca o saptamana pe 22.09 (adica 1 luna si 10 zile din momentul solicitarii) , este sunat de la banca ca , cardul poate fi ridicat. Se ridica cardul dar,..surpriza ,..nu poate fi activat pt ca in sistem cineva a inversat numarul de fix cu cel de mobil iar codul de activare nu poate fi trimis decat prin SMS. (Daca nu am mobil,......). Ok , sunam la call center mi se spune povestea cu inversiunea. Sun la filiala in Ms, mi se spune ca problema e rezolvata. Sun la call center mi se spune ca in sistem tot fix au. A-II-a zi la banca ,. prin prezenta fizica se spune ca ,...in ziua respectiva sau cel tarziu a -II-a zi , codul va fi primit. Trece si a-II-a zi dar codul,..tot nu e. Call center spune ca dureaza 3 zile,...... Domnilor responsabili de aceasta banca: Chiar credeti ca cineva are toata rabdarea din lume cu aceasta idiotenie de a trimite un cod de activare card prin SMS cand el putea sa fie in plic sigilat ,..langa card? Credeti ca aceasta metoda e ultra sigura ,... atat timp cat exista si aplicatia de internet banking la care autentificarea se face cu token si in care SMS-ul putea fi eventual dublat de un mesaj text,..... Credeti-ne ca ,..si rabdarea clientilor are uneori limite ,...si nu sunteti singura banca din piata care puteti oferi servicii...... Aici putem vorbi de comisioane interbancare,... de comisioanele aplicate la intrarea banilor in cont daca nu provin din salarii sau alocatii ,... si aici putem vorbi de dobanda de overdraft de 17% oferita persoanei X ,..care culmea are si salariul in cont ,..intrand in banca dumneavoastra. Inchei ,..sperand intr-o colaborare mai buna in viitor, care sa fie atat in interesul dumneavoastra cat si al clientilor.

25-09-2014

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie