top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

L CLucica Ciucur
Retragere numerar de la CEC Bank

Bancomatul

Azi am scos o suma de bani de la un bancomat CEC Bank. Am pus banii în portmoneu fără sa-i număr. Seara acasă când am verificat banii, lipseau 50 de lei. E a doua oara când pățesc asta la acest bancomat. Ce fac în cazul acesta?

23-07-2024

C SCasian Stanciu
Probleme diverse de la CEC Bank

Am așteptat 2 ore pentru nimic

Am așteptat un interval de 2 ore, la un birou oficial pentru deschiderea unui cont bancar. La primul ghișeu am primit informația ca se poate deschide un cont de juniori și este posibilă eliberarea unui extras de cont. Când am ajuns la ghișeul unde doamna s-a mișcat extraordinar de lent mi-a transmis ca nu este posibila deschiderea și nici eliberarea unui extras de cont. Angajații sunt foarte dezinformați și vârsta își spune cuvântul, nu recomand.

25-06-2024

I CIulian Cojocaru
Card de debit de la GarantiBank

Cont blocat pentru neactualizare date

1. Cont blocat pentru neactualizare date, fara a fi anunțat că trebuie să fac actualizare. Am rămas fără un ban in buzunar pentru 24 ore. 2. Termen 60 zile la o contestație pentru că mi s-au luat bani din cont la magazin, dar la casa de marcat apărea tranzacție eșuată. 3. Am comision 0 la retragere ATM. Am observat după câteva luni că mi se reține comision . După câteva luni de certuri, mi s-au restituit banii. Concluzie: de evitat dacă nu vreți stres.

03-06-2024

I MIoan Muntean
Card de credit de la Cetelem

Jaf la drumul mare!!!!

Am luat un credit de la cetelem cu un card de 3000 de lei. am achitat ratele lunar timp de 5 ani și după 5 ani mi s-a spus că mai am de plată încă 1800 de lei.. Menționez că primele rate pe o perioadă de mai bine de un an au fost de 250 lei. Al doilea și al treilea an 200 lei, al patrulea an 150 lei și ultimul an în jur de 100 lei. Cum este posibil să mai am încă 1800 de lei de plată dacă am scos 750 de lei de pe cardul care conținea 3000 de lei? Hoție la cote maxime!!!! Chiar mă întreb, dacă nu vede nimeni aceste hoții?????

29-05-2024

M OMagdalena Olteanu
Card de debit de la CEC Bank

Bancomatul nu mi-a eliberat banii, dar s

Sunt10 zile de când bancomatul mi-a luat de pe card 700 RON, fără să îmi elibereze suma. Am făcut contestație, dar nu s-a întâmplat nimic.

24-05-2024

V Vladimir Gheorghe
Internet banking de la Banca Transilvania

Gramatică și profesionalism la BT

”Poți să acesezi NeoBT, doar dacă ai un cont deschis la Banca Transilvania.” Text pus aici prin copy-paste de pe pagina de asistenta logare NeoBT. ...........pentru clienți pretențioși.

13-05-2024

V Vladimir Gheorghe
Internet banking de la Banca Transilvania

Blocaje si dispret la NeoBT

Folosesc uzual NeoBT cu toate diletant-ismele acestui serviciu. Am incercat sa ma loghez azi dar nu am primit sms-ul pt logare. S-a mai intamplat inainte dar raspunsul lor telefonic a fost ca nu am eu semnal telefonc suficient de bun??? desi vobeam cu operatorul lor fara probleme. Astazi am incercat sa intru in chat-ul lor INO (parca asa l-au botezat); dupa ce robotul INTELIGENT m-a chestionat, identificat prin toate codurile, cnp-urile, CI scanat in fata camerei, video identificare a fetei, etc.etc. am primit un cod prin sms (nu pentru a ma loga la contul meu) ...si in final informatia VITALA ”pentru a va loga prin Neo BT la contul dvs. introduceti codul dvs. de logare (user name) si parola, dupa care introduceti codul primit prin sms” BINGO! ridicoli mai sunteti mai baieti si fete de la BT....bineinteles ca INO nu a uitat sa bage la sfarsit si ”ne bucuram ca v,am putut ajuta!” :))). Buuun, ...mi-am zis, hai sa incerc call center-ul. Sun pe unul din numere si surpriza.....raspunde o roboțică, bla,bla,bla,.....bla. Nu va mai retin,.... dupa aprox 25 de minute de muzica in background si ”va rugam asteptati ca sa va pastrati prioritatea”, ce sa vezi si sa paralizezi......”toti operatorii nostri sunt ocupati, va rugam sa reveniti, la revedere!” . Pe pagina lor de NeoBT timpul de asteptare la call center afisat era 16 min!!!, asa ca detaliu. Cred ca merg la medic si cu siguranta imi elibereaza un certificat cu care sa cer despagubiri de la aceasta institutie financiara incompetenta care isi dispretuieste clientii. Oricum nu va sfatuiesc sa va incurcati cu ei in afaceri....nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la Humulestii mei ...si la ce mai patesc si parintii mei cu CEC bank, ...parca totusi imi salta inima de bucurie ca nu am cont acolo....dar aia angajeaza nepoti si amante, au o scuza, sunt niste pârliți publici.......nu sunt THE GREAT BT. Și am incălecat pe-o șa și v-am spus povestea așa! Hristos a înviat!

13-05-2024

A FAndreea Frincu
Card de debit de la BT Leasing Transilvania

Dezamagire totala

Draga BT, Sunt extrem de dezamagita de cum îți instruiește angajații, nu e normal, in 2024, intr-o țara membra a UE, ca angajații tai, sa sara efectiv la clienți, in momentul in care sunt întrebați de un scaun, sunt o mămica nou întoarsă in România și tin sa te anunț ca abia am deschis cont la sucursala dumneavoastră, pe lângă faptul ca nu aveam in acel moment număr de Ro iar pe cel de UK am întâmpinat greutăți in a primi acel cod de verificare, singurul ajutor a fost o ridicare din umeri a colegului dumneavoastră când am întrebat ce pot face, și tot eu am venit cu sugestia de a adaugă ulterior un număr de România valid. Contul a fost deschis pe 25.04.2024 iar pana astăzi, 9.05.2024, când am încercat sa mi fac timp sa ajung iar la sucursala, nu am primit nici un semn ca as avea cardul gata. Nu asta a fost problema, am intrat și aveați 5-6 angajați și 3 clienți, după 5 minute nimeni nu a venit sa verifice ce problema am, însă am fost stupefiata de cum o angajata a dumneavoastră ii spune domnului pe care l asista, ca dacă tot are atâtea cerințe, de scaune, sa se ducă sa și deschidă cont in alta parte! Am rămas muta de uimire, cum ceilalți colegi au trecut cu vederea nesimtirea de a spune așa ceva, in gura mare, ca toată lumea sa vadă ce interesantă este dansa. Doamna este și însărcinată, sa i sugerați niște cursuri de respirație și meditație, ca i va dauna copilului, atâta răutate! Dacă nu as avea cu adevărat nevoie de un cont bancar, va asigur ca as retrage instant cererea de a avea siguranța banilor in mâinile a așa angajați! Domnul de la securitate a intrat dupa tot circul făcut de colegii și angajații dumneavoastră și când am întrebat un nume al angajatei care se poarta așa, sa pot face ce a tot strigat la domnul cu cererea de a fi așezat la o masa( deschidea cont pe pers juridică, cu siguranța durează puțin, ar fi putut fi dus la unul din birourile aflate in spate), sa i las un feedback pertinent, domnul care ma asista a început sa ridice vocea și sa fie agasat ca am întrebat de ceva ce nu ma privea, deși angajații dumneavoastră nu au aceasta problema, ci doar din partea noastră, a clienților se cere discreție. Rog ca pe viitor, in momentul in care tot primim mesaje ca sunteți fericiți ca am ales serviciile dumneavoastră sa i informați si pe angajați ca acestea sunt standarde normale, si e normal ca si un om din mediul rural sa fie tratat corect când vine si are o problema. Cu mine acolo, au început apoi sa i strige ca se plimba de la un ghișeu la altul, ceea ce denota din nou, grija lor fata de oamenii care vin cu o problema, e mai ușor sa tipi si sa te dai mare “doamna” decât sa ajuți. Aceeași angajata, a avut tupeul sa vina din spatele ghișeelor si sa mi abordeze copilul din cărucior fără acordul meu, dupa ce a avut așa comportament fata de alte persoane, sunt profund dezamagita si dezgustata de așa servicii! Am fost la sucursala din Calea Grivitei 395, profund dezamagita ca așa servicii mai sunt disponibile intr-o capitala europeană. Îți las acest mesaj, cam lung, in speranța ca va ajunge la cineva care sa l vadă si sa facă o mică diferența. Îți mulțumesc, Andreea F.

09-05-2024

A GAdrian Grigoriu
Probleme diverse de la ING

Homebank nu update datele personale

Am primit notificare de la ING Ro ca trebuie sa ne actualizam datele personale. In caz contrar, ni se va restrange accesul la conturi in termen 30 de zile?! Am procedat asadar la actualizarea datelor personale. Nu am reusit insa desi am incercat de cateva ori atat pe telefon prin aplicația ING Home, cat si pe Internet, pe laptop. Câmpurile de pe ecranul "Datele mele", nu ne permit insa actualizarea, cu toate ca am urmat instructiunile din video-ul ING de suport, aplicația ING Home răspunzand cu mesajul urmator: "Pentru actualizarea datelor te așteptăm în cel mai apropiat ING Office" Dar, noi, avand domiciliul in strainatate, stipulat de fapt in datele personale, nu avem cum sa ne deplasam la unul din officiile ING din Romania. Pe 26 Aprilie am scris ca urmare la ING Customer Service descriind situatia. Nu am primit insa nici un raspuns pana acum, doua saptamani mai tarziu. Am ridicat problema totusi si in urma cu circa doi ani. Cum insa atunci am pierdut ore la telefon, pentru a-i lamuri si actualiza datele, am prefera, ca banca sa rezolve problema o data pentru totdeauna, procedand la adresarea blocajului de actualizarea datelor din strainatate, astfel încât situatia sa nu se mai repete anii urmatori. Acesta este insa al 3-lea mesaj insa la care ING nu raspunde. Cum am dori sa ne satisfacem obligatia dat fiind ca termenul de 30 de zile se aproprie, iar noi tot nu avem cum actualiza datele, am dori ca ING sa raspunda in sfarsit ca a luat cunostinta de situatie si sa procedeze la cautarea unei solutii sau remedierea situatiei. Adrian Grigoriu

05-05-2024

A CAdelina Ciulei
Card de credit de la TBI Bank

Plată în avans, cu tot cu comisioane

Am făcut un împrumut la această bancă pentru un telefon, iar în momentul în care am vrut să achit după o anumită perioadă toată plata în avans, mi s-au perceput și comisioanele aferente lunilor următoare. La nicio altă bancă nu am mai văzut așa ceva! În plus, nu înțeleg de ce ar mai trebui să ne deplasăm până la bancă, dacă angajații nu ne pot ajuta în nici un fel, cu nici o informație, trebuie tot clientul să sune la diverse numere..

03-05-2024

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie