top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse Credit Europe Bank

Probleme diverse Credit Europe Bank

Scor: 1 | 3 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Credit Europe Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C CCHF Credit
    Probleme diverse de la Credit Europe Bank

    Nr. unic (nr. format vec

    Nr. unic (nr. format vechi) : 2221/303/2014 Data inregistrarii 29.05.2015 Data ultimei modificari: 09.03.2016 Sectie: Sec?ia a-VI-a Civil? Materie: Litigii cu profesioni?tii Obiect: nulitate act juridic Stadiu procesual: Apel CREDIT EUROPE BANK NV PRIN MANDATAR CREDIT EUROPE IPOTECAR IFN SA Intimat CREDIT EUROPE IPOTECAR IFN SA Intimat 09.12.2015 Ora estimata: 12:00 Complet: C16-APEL Tip solutie: Schimbat total Solutia pe scurt: Admite apelul. Schimba in tot sentinta apelata, in sensul c? admite actiunea, astfel cum a fost precizata. Constata caracterul abuziv si nulitatea absolut? a urm?tooarelor clauze: - art 4.3 din contractul de credit, art 5.1 lit c, art 5.1 lit e, art 5.2 - art II prin care se modifica art 5.1 lit k din actul aditional nr. 2/2011 - art II din actul aditional nr. 3/2012 prin care se modifica art 5.1 lit c si k din contractul de credit - art I pct 4.3 din actul aditional nr. 1/2009 referitor la dobanda si art I pct 4.3 din actul aditional nr. 2/2011 Dispune exonerarea pe viitor de la plata comisionului de administrare si reesalonare credit. Dispune restituirea tuturor sumelor incasate cu titlu de comision de administrare, comision de reesalonare credit, la care se adauga dobanzile legale aferente, raportat la valoarea CHF de la data platii efective. Constata caracterul abuziv al clauzei de risc valutar din contract si eliminarea sa. Dispune stabilizarea( inghetarea) cursului de schimb CHF-leu la momentul semnarii contractului, curs care sa fie valabil pe toata durata derularii contractului. Dispune denominarea in moneda nationala a platilor. Definitiv?. Pronuntata in sedinta publica Document: Hotarâre 2805/2015 09.12.2015

    21-04-2016

    I EIlisei Elena
    Probleme diverse de la Credit Europe Bank

    Am incercat sa scot o an

    Am incercat sa scot o anumita suma de la un bancomat CEB, cu un card emis de alta banca. Nu mi s-a eliberat suma respectiva, cu mesajul "eroare bancomat verificati contul". La urmatoare incercare am constatat ca suma ceruta mi-a fost retinuta din cont. Am sunat la relatii clienti unde un domn a insistat ca la ei nu apare nici e eroare pe bancomatul respectiv si mi-a spus sa mai verific peste jumatate de ora ca este posibil sa se faca reversare. Nu s-a intamplat, asa incat luni dimineata am completat un formular de refuz la plata, atasand copie dupa chitanta de la bancomat. Raspunsul bancii CEB a fost ca se va solutiona problema pana pe 18 noiembrie, astazi fiind 9 octombrie, adica aprox 40 de zile! Poate as fi inteles cateva zile pe motivul ca se mai intampla erori, asta e, dar 40 de zile pentru o problema atat de simpla dintr-o vina exclusiv a lor, mi se pare inacceptabil.

    09-10-2012

    A TADRIANA TUDORACHE
    Probleme diverse de la Credit Europe Bank

    Buna ziua, Numele meu

    Buna ziua, Numele meu este Adriana Tudorache si vreau sa va impartasesc experienta foarte neplacuta pe care am avut-o cu Credit Europe Bank. In data de 14.05.2010, s-a emis din ordinul meu catre Credit Europe Bank (CEB), un op conditionat. Avand in vedere ca trecuse ceva timp si CEB, nu raspunsese la op-ul conditionat, l-am contactat pe d-nul Horia Acatrinei de la CEB-sucursala Voluntati, pentru a il intreba daca fusese informat de primirea op-ului conditionat, si daca exista elemente care impiedica formularea unui raspuns. Dl-ul Acatrinei, a refuzat orice dialog in vederea clarificarii acestei situatii- citez "eu nu am ce sa va confirm dvs", ba mai mult s-a ajuns la amenintari de genul "as putea deveni nepoliticos", in cazul in care as mai fi insistat pentru obtinerea unui raspuns. Am facut o reclamatie cu privire la aceasta situatie, reclamatie trimisa pe fax la sediul central CEB, in data de 19.05.2010 (la aceasta reclamatie am atasat si corespondenta pe mail dintre dl-ul Acatrinei si mine). Ma indoiesc ca aceasta reclamatie va rezolva ceva, avand in vedere faptul ca, in data de 16.04.2010, am sunat aceeasi sucursala a CEB, pentru a solicita niste informatii, si o alta angajata d-na Laura Nichitescu, mi-a inchis telefonul in nas, fara ca macar sa ma lase sa termin ce aveam de spus. In concluzie: daca vreti sa fiti umiliti, calcati in picioare si tratati cu o totala lipsa de etica si profesinalism, apelati la serviciile Credit Europe Bank!

    25-05-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie