Conducerea EximBank afirma ca in 2009 s-a redus timpul de acordare a creditelor solicitate de clienti. Meritul principal revine schimbarilor operate in organizarea interna a unitatilor bancii.
Modificarea cea mai importanta o reprezinta introducerea unui concept nou in EximBank, care este insa folosit pe larg in relatia cu companiile in bancile comerciale clasice. Fiecare client va fi deservit de un singur relationship manager, si nu de mai multi functionari, asa cum se intampla in trecut.
Relationship managerul va inlocui activitatea derulata anterior de un functionar de la vanzari, de cel care realiza analiza creditului si de consilierul care monitoriza imprumutul dupa acordare.
In prezent, banca dispune de 23 de relationship manageri si de 4 coordonatori regionali, care ii deservesc pe cei aproximativ 1.500 de clienti pe care ii are banca.
“Banca ofera pentru IMM-uri un produs in care creditul se acorda in doar 48 de ore, insa aplicatiile clasice pentru creditele bancii dureaza in general intre 3 saptamani si o luna si jumatate”, a declarat pentru Conso.ro Paul Ichim, vicepresedinte EximBank.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News