Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Clienti nemultumiti, rasplatiti de banca


Istoria relatiilor cu banca ne-a invatat ca, in momentul in care un client este nemultumit de serviciile primite, trebuie sa mai vina cu bani de acasa pentru a incheia relatia cu institutia respectiva. Insa, mai nou, clientii Bancii Feroviare au aflat ca vor primi compensatii daca decid sa renunte la relatia cu institutia de credit.


Banca Comerciala Feroviara si-a anuntat clientii, persoane fizice, ca, in cazul in care sunt nemultumiti si vor sa isi inchida conturile deshise la banca dupa un an, vor primi o despagubire de 100 de euro, echivalent lei, la cursul BNR din ziua platii. Din aceasta suma, banca va retine impozitul valabil in momentul platii.

Oferta are, insa, si o serie de conditii. Clientul trebuie sa detina un cont Primus timp de 12 luni, sa nu fi fost anterior client al bancii, sa inregistreze in contul curent cel putin o incasare lunara cu valoarea minima de 6.500 de lei, timp de douasprezece luni consecutiv. In plus, la finalul celor 12 luni trebuie sa transmita bancii o solicitare de incheiere a relatiei.


„Aceasta solicitare, precum si plata garantiei, trebuie sa fie incluse intr-o cerere scrisa si depusa la ghiseul bancii. Termenul pentru depunere este ultima zi lucratoare din luna urmatoare aniversarii a douasprezece luni de la prima incasare in contul curent a sumei minime de mai sus”, se mentioneaza intr-un comunicat al bancii.

Potrivit reprezentantilor institutiei, „Satisfaction Guarantee” este o facilitate pusa la dispozitie persoanelor fizice pentru a crea o relatie pe termen lung, in cadrul careia Banca Comerciala Feroviara isi asuma riscul de a nu se fi ridicat la asteptarile clientilor.

„Conditiile ofertei pot fi consultate integral in sucursalele BCF si pe site”, se mai arata in comunicatul bancii.


Distribuie articolul




Alte articole

Disputa pe ROBOR: cum este afectat indicele?

Disputa pe ROBOR: cum este afectat indicele?

Deteriorarea unor indicatori economici care afecteaza direct populatia, cum sunt cursul de schimb si indicele ROBOR, a incins spiritele intre economisti si politicieni. In timp ce primii spun ca aceste evolutii sunt consecintele unor politici iresponsabile, cei din urma acuza in principal BNR ca nu intervine pentru a stabiliza situatia.

Citeste mai mult
La cat au ajuns chiriile pentru studenti?

La cat au ajuns chiriile pentru studenti?

Inceputul anului universitar creste chiriile la garsonierele si apartamentele din cartiere. In ultima luna, proprietarii au afisat tarife mai mari decat in urma cu un an la locuintele de suprafata mica, cu pana la 10%, in medie. In ce zone sunt cele mai bune oferte? Pentru studenti, tarifele cresc.

Citeste mai mult

Cresterea Robor si deprecierea leului, riscuri iminente pentru debitori

Cresterea dobanzilor si deprecierea leului determina cresterea costului de finantare. Acesta este principalul risc la adresa stabilitatii financiare din Romania si in crestere. In schimb, riscul provenind din cresterea accelerata a creditarii populatiei este in scadere, de la ridicat la moderat.

Citeste mai mult

De ce nu a majorat BNR dobanda cheie?

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a mentinut dobanda de politica monetara la 2,5% pe an, in ciuda asteptarilor analistilor. Acestia din urma considerau potrivita o majorare cu 0,25 puncte procentuale, din cauza presiunilor inflationiste. Ce argumente are conducerea BNR?

Citeste mai mult