top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

V GViorel Grigore
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Am incheiat

Buna ziua, Am incheiat 3 Contracte de economisire-creditare cu RBL in anul 2015 prin Raiffeisen Banck, sucursala Valea Cascadelor Selgros, sector 6, Bucuresti. Contractele au fost pe numele meu, Grigore Viorel si a celor 2 copii, XXX (5 ani in 2015) si XXX (3 ani in 2015), la insistentele si recomandarea produsului de Doamnei Director de sucursala. Principalele probleme pe care le expun mai jos sunt urmatoarele: 1. Nu am primit nimic de la RBL pana la aceasta data adica astazi 27.10.2019 nici un extras de cont prin corespondenta(adresa de domiciliu si adresa de corespondenta specificate in contracte)sau e-mail(xxxxxxx); 2. Nu am fost informat, notificat in scris de RBL pe cele 3 cai de comunicare(domiciliu, adresa de corespondenta si e-mail) despre situatia celor 3 contracte de economisire-creditare. 3. Am fost informat doar verbal de D-na Directoare de Sucursala si de angajatii acesteia cum ca, situatia este sub control si sa continuam derularea celor 3 contracte. 4. In data de 01.10.2019 am depus conform celor 3 contracte FIXPAY incheiate cu Raiffeisen Bank S.A. sucursala Valea Cascadelor(Selgros), sector 6, Bucuresti, suma de 600 lei(3 contracte x 200 lei contract) in contul curent Raiffesen Bank. 5. In data de 15.10.2019, au fost trimis banii catre cele 3 conturi RBL; 6. In data de 17.10.2019, au fost retrimisi banii din cele 3 conturi inapoi in contul curent la care a fost aplicat un Comision de 5 lei pentru fiecare tranzactie adica in total 15 lei; 7. Am inceput sa sun la telefonul 021 233 3000 pentru a cere mai multe detalii privind aceasta nelamurire. 8. Am vorbit cu M. R., B. R. si multi altii pe care nu i-am notat in agenda si au invocat o gramada de motive pentru a nu primi informatiile de care am nevoie(ex. sub pretext ca parola infotel e gresita, eu avand aceeasi parola infotel pentru cele 3 contracte); 9. In data de 25.10.2019 am ajuns la Banca Raiffesen Bank Sucursala Valea Cascadelor, sector 6, Bucuresti pentru a afla mai multe detalii. 10. Am gasit intelegere la o D-na pentru a primi pentru prima data un extras de cont pe numele meu Grigore Viorel cu toate tranzactiile; 11. In data de 20.09.2019 pe extras apare Rambursare sume la coloana de debit, impozit pe dobanda si stupoare totala Sold la data emiterii extrasului de cont, adica 25.10.2019, zero = 0 lei; Adica sa inteleg ce? Ca banii mei economisiti au fost transferati, Unde? si cu ce drept au fost transferati? 12. Nu am primit nici acum, cele 2 extrase de la cei 2 copii; 13. Am intrebat: De ce apare soldul pe zero si raspuns de Director cum ca au fost transferati intr-un cont de unde imi va rambursa Banii dupa ce completez o cerere de reziliere; 14. Unde sunt notificarile de la RBL pentru Rezilierea celor 3 Contracte? care trebuiau transmise prin Adresa de domiciliu sau Adresa de corespondenta sau e-mail; 15. In data de 26.10.2019, ora 12, am fost din nou la Raiffesen Bank sucursala Valea Cascadelor si am discutat cu D-na Director si cu D-na Z. S. care a si incheiat contractele insa am ramas surprins de atitudinea sfidatoare, rece si foarte nestiutoare a situatiei; Redau: Nu avem acces la aplicatia RBL si nu putem sa va ajutam cu mai nimic. Am spus: Cum dvs. ca Director nu aveti acces la aplicatia RBL? NU, doar angajatii mei au acces insa revenit luni 28.10.2019, pentru a depune cele 2 cereri de Reziliere. Una a fost acceptata celelalte 2 fiind gresite din punctul de vedere al Directorului; 16. Am cerut un formular de Cerere de Reziliere si nu a putut sa ma ajute pentru ca nu are acces. Penibil! Doar cam atat insa D-na Director nu este angajata sa rezolve probleme clientilor ci doar sa Pacaleasca si sa te trimita la altii sa rezolvi problema; Precizez ca sunt client Raiffesen Bank din 2013 cand am contract un Credit de nevoi personale in valoare de 7 000 lei si am fost si sunt un client al aceste banci, nu am avut intarzieri, am rulat peste 60 000 lei prin aceasta Banca insa D-na Director nu are nici un istoric client. Va multumesc pentru ca am posibilitatea sa scriu aici si sper ca o persoana cu Responsabilitate si cu Respect fata de client sa rezolve aceasta problema!

27-10-2019

D DDan Daniel
Retragere numerar de la BCR Banca pentru Locuinte

Mi a expirat bpl la bcr

Mi a expirat bpl la bcr si mi au promis c? în o lun? imi baga banii in cont au trecut 1 lun? jumate momentan nu pot ajunge la sucursala sunt plecat din ?ar? voi din experienta in cat timp v-au virat banii?tin sa mentionez ca au zis sa uit de prima de la stat

25-10-2019

D DDan Daniel
Retragere numerar de la BCR Banca pentru Locuinte

Mi a expirat bpl la bcr

Mi a expirat bpl la bcr si mi au promis c? în o lun? imi baga banii in cont au trecut 1 lun? jumate momentan nu pot ajunge la sucursala sunt plecat din ?ar? voi din experienta in cat timp v-au virat banii?tin sa mentionez ca au zis sa uit de prima de la stat

25-10-2019

G MGheorghe Manea
Card de credit de la CEC Bank

Foarte buna

Foarte buna

23-10-2019

D MDinu Marian
Credit imobiliar de la OTP Bank

De evitat aceasta banca.

De evitat aceasta banca. Nu au respectat conditiile initiale din contract si nu am fost informat despre modificarile ulterioare. Personal slab pregatit si greu sa gasit la telefon.

22-10-2019

M Cmaria cristea
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Ma alatur si

Buna ziua, Ma alatur si eu celor care vor sa trimitem o petitie avocatului poporului sau orice alta forma de protest fata de abuzul BCR de a se folosi de banii mei si a nu-si indeplini conditiile din contract.

16-10-2019

F RFlorin Regus-Seserman
Card de credit de la CEC Bank

Buna ziua, M-am bucurat

Buna ziua, M-am bucurat cand am gasit pe Conso detaliile despre cardul de credit de la CEC Bank. Cel mai tare m-a bucurat posibilitatea de a-l solicita online sau telefonic, programul meu de lucru depasindu-l pe cel al bancii. I-am contactat telefonic, si dupa un interviu de cca. 30 de minute, dosarul a fost trimis in lucru si mi s-a spus ca in cateva zile voi primi raspunsul. Asta se intampla pe 4 octombrie. Neavand un raspuns, nici un fel de raspuns, am sunat eu, din nou, pe 9 octombrie. Mi s-a spus foarte politicos ca au multe dosare dar pana la sfarsitul saptamanii (adica 11 octombrie) voi primi raspunsul final si voi putea merge in orice unitate CEC pentru a semna interogarea ANAF, urgentand astfel predarea efectiva a cardului. Ieri, pe 15 octombrie, am fost sunat ca poate (poate!!!) voi primi un raspuns in noiembrie. POATE! Serios vorbind, lucrez la Dacia, lucrez cu credite auto, cu valori mari si volume imense. Niciodata nu a durat o aprobare mai mult de 48 de ore. Nici macar in plin program rabla. Jenanta situatie. Sper sa primesc totusi macar un raspuns, daca nu o rezolvare.

16-10-2019

A AAna Ana
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, A creat cin

Buna ziua, A creat cineva un grup cu cei care nu au primit primele de la Stat in cadrul acestui program - Banca pentru Locuinte? Am incheiat un contract cu ei si pana acum am primit doar o prima. Mi-am achizitionat o garsoniera dar nu am cum sa utilizez banii (impreuna cu prima pe care trebuia sa o primesc) oferiti prin BPL. Cei de la BCR mi-au spus faptul ca celelalte prime nu se mai aloca deoarece Statul Roman nu a respectat reglementarile din contract. Draga BCR, te anunt faptul ca eu am incheiat un contract cu tine si nu cu Statul Roman. Daca exista un grup al celor care au aceeasi problema, va rog sa imi spuneti. O zi frumoasa, Ana

15-10-2019

I PIOAN POPA
Card de credit de la Raiffeisen Bank

am vrut sa fac o rata la

am vrut sa fac o rata la Alex si mi-au comunicat ca sunt inregistrat la Biroul de Credite , ori eu stiu ca am avut imprumut dar cu peste aprox.8 ani in urma cand ma raportasera la Biroul de Credite

15-10-2019

D RDaniela Radulescu
Credit nevoi personale de la TBI Credit

In anul 2018 am avut un

In anul 2018 am avut un credit la ZAPLO IFN , institutie care a dat faliment si au fost preluati de TBI . La momentul acela am achitat creditul in noul cont specificat de cei de la Zaplo si am fost asigurata de acestia ca acest credit a fost achitat. Astazi , la un an distanta , sunt anuntata prin mesaj si mail ca figurez cu o restanta de 60 lei si o intarziere de 18 zile de la scadenta. Am fost surprinsa de acest lucru si am contactat TBI . Acestia m-au informat ca la acel moment nu am cerut adresa de inchidere si drept urmare banii au intrat intr-un cont din care TBI au achitat ratele , considerand contractul prelungit fara a fi anuntata . Nu inteleg cum dupa un an de zile nu am primit nici un mesaj de la aceasta institutie , nici macar un mesaj ca acest credit a fost prelungit , sau o adresa de instiintare. Nu este posibil sa nu fiu informata la timp de aceste probleme si voi actiona in instanta aceasta institutie daca nu se poate rezolva pe cale amiabila aceasta problema

11-10-2019

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie