top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

O BOana Barker
Probleme diverse de la BRD

Un quasi dezastru! Am av

Un quasi dezastru! Am avut conturi la brd timp de vreo 3 ani. Una dintre primele impresii a fost un gardian care s-a legat de fiul meu (avea pe atunci vreo 12 luni si st?tea in carucior), care f?cea prea mult "zgomot"! Îmi mai amintesc ca am vrut sa ridic o suma de bani de la o alta filiala. M-au f?cut sa a?tept timp de vreo 40 min, timp in care au plimbat hartii de colo colo , iar in final mi-au spus ca... Nu pot retrage banii!!! Si a?a mai departe. Am fugit mâncand p?mântul!

16-09-2012

B MBolundut Mircea
Card de credit de la GarantiBank

am asteptat cam mult dup

am asteptat cam mult dupa el, dar in combinatie cu cardul de debit si conditiile ca salariu sa fie la ei, e un card excelent.

14-09-2012

A GAndrei Gabriel
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Intrebari - De ce nu s

Intrebari - De ce nu s-a achitat prima pentru 2011 si cand se va livra ? - Am depus formularul 230 pentru deducerea de impozit de 300 lei (in termenul legal) ... urma sa primesc banii pana in septembrie...si nimic. Ce se intampla ? Prea multa publicitate si prea putine rezultate pentru cei ce au intrat in acest program !!!

14-09-2012

C Cclaudia conte
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

Am avut credit la aceast

Am avut credit la aceasta ,,minunata,, banca in euro…m-am dus sa achit creditul si aveam si ceva ,,monezi de 1 euro 2 euro….mi-au refuzat plata ,;motiv nu primesc monezi,,….CE??????…nu plateam cu bani din congo ci cu euro…,egal ce…erau EURO….sunt niste nemernici si noi mari prosti ca acceptam un astfel de ,,tratament,, din partea lor….credeti ca se poate face ceva pt viitor?????….(

13-09-2012

Răspuns Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank a decis sa modifice tratamentul aplicat depunerilor cash in moneda metalica, lei si valuta, la ghiseele bancii pentru a simplifica si eficientiza interactiunea clientilor cu banca. Astfel, depunerile de numerar in moneda metalica sunt acceptate de Raiffeisen Bank numai prin contracte de transport valori sau conventii de depunere cash la ghiseele bancii, in saci sigilati. Pentru cazurile in care suma depusa presupune zecimale, acceptam valori intregi si furnizam rest sau oferim optiunea creditarii contului cu diferenta. Aplicam acelasi tratament si operatiunilor efectuate pe casa de schimb valutar. Echipa Raiffeisen Bank

D PDan Pavel
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

Am un credit de nevoi pe

Am un credit de nevoi personale la care DAE este 18,27 % !!!!!!! NU 12,68 % asa cum se prezinta pe site-ul bancii!!! Acel DAE l-am vazut doar pe contractul final primit la semnat!

13-09-2012

M Tmihai t
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

Pana acum , la inceput d

Pana acum , la inceput de septembrie , creditul de nevoi personale PracticBT cu dobanda de 10 respectiv 10,5 % si cu un sigur comision (taxa de 70ron ) platibila la luarea creditului a fost cel mai bun credit de acest fel de pe piata. Transparenta costurilor este foarte buna iar acoradarea s-a realizat in 9 zile. Ca si minusuri ale bancii, ar fi totusi comisioanele interbancare destul de mari comparativ cu alte banci (sunt banci cu comision 0 interbancar) si faptul ca , dintr-un card ce credit nu poti muta bani online intr-un cont curent (invers se poate, insa banca vrea sa nu piarda comisioanele). Poate si la dobanda la descoperire de cont se mai poate umbla putin in favoarea clientilor.

31-08-2012

R FRomeo Florea
Credit auto de la Banca Transilvania

Am contractat in 2007 un

Am contractat in 2007 un credit auto si pot sa spun ca am fost extrem de multumit: functionarii bancii de nota 10, procedura de lucru transparenta si explicita, costurile foarte bune, timp de asteptare minim. Am achitat creditul in avans fara sa suport cheltuieli suplimentare pentru acest lucru. Am ramas client fidel al Bancii Transilvania.

28-08-2012

E Eelena elena
Depozit la termen de la CEC Bank

Am avut bani depusi acol

Am avut bani depusi acolo si am ramas fara ei. cecurile de 5000. pe timpul raposatului. Am intrebat functionara cum pot sa-i recuperez ca erau 3 CEC-uri dar mi a zis ca si ea a pierdut, ceea ce nu cred. Nu mai am incredere in ei.

27-08-2012

Răspuns CEC Bank

Depunerea si pastrarea disponibilitatilor banesti la o banca este o decizie personala si voluntara a fiecarui deponent, in functie de interesele sale. CEC Bank, ca de altfel orice banca, nu despagubeste, nu compenseaza si nu indexeaza sumele depuse de clientii sai pentru a le pastra puterea de cumparare din momentul depunerii si pana la restituire. In hotararea asupra cererii nr. 34746-97, Curtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) intrunita in sedinta din 10 iulie 2001, a statuat ca nu este "o obligatie generala Statelor de a mentine, printr-o indexare sistematica puterea de cumparare a sumelor depuse la anumite organisme bancare sau financiare" si nici "de a mentine constanta puterea de cumparare a sumelor liber depuse la anumite organisme bancare sau financiare", respectiv ca titularii conturilor, vazand "eroziunea capitalului economisit datorita inflatiei" care a afectat dupa 1989 toata populatia Romaniei "ca urmare a tranzitiei la economia de piata" si "conjunctura economica generala a tarii", puteau "in orice moment sa obtina rambursarea economiilor lor plus dobanda" agreata cu institutia de credit la semnarea contractului de depozit sau economisire. Precizam totodata ca in urma aplicarii prevederilor Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale, incepand cu data de 01 iulie 2005, sumele depuse in conturi la banci au fost supuse prevederilor acestei legi, respectiv au fost convertite in noua unitate monetara. Suma exprimata in moneda veche a fost inlocuita cu suma exprimata in moneda noua, prin impartire la 10.000 (ex. suma de 10.000 lei a devenit 1 RON, iar 5.000 lei a devenit 0,5 RON). Sumele depuse pe libretele de economii sau in alte conturi au fost in permanenta la dispozitia clientilor care puteau sa le retraga oricand si sa le dea destinatia dorita, in cazul in care avantajele oferite de produsele respective nu mai corespundeau dorintelor lor sau cand au constatat deteriorarea puterii de cumparare a banilor in contextul perioadei de dupa 1989. Banca nu este obligata si nici nu are posibilitatea legala pe o piata libera, sa mentina puterea de cumparare a monedei si nici sa asigure depunatorii impotriva inflatiei, acestea fiind parghii de politica monetara, care nu fac obiectul de activitate al bancilor comerciale. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

A Sandrei secea
Prima casa de la BRD

Niste mincinosi si incom

Niste mincinosi si incompetenti. Inainte sa gasim apartamentul dorit am mers sa studiem piata. Am ales sa facem creditul la BRD (sucursala Bogdanestilor) pentru ca ni s-a parut cel mai convenabil la acea data si mai aveam si un credit de nevoi personale la ei. Ne-am gasit apartamentul care l-am luat impreuna cu loc de parcare subterana si boxa. Am mers si am intrebat la banca daca se acorda banii si pentru cele 2 anexe. Raspunsul a fost da si din partea bancii si din partea notarului cu care banca colaboreaza si ca au mai fost cazuri si ca se acorda fara nici o problema, fiind chiar asigurati de consilierul bancii. Am adresat aceasta intrebare de 3 ori si a fost chiar si o discutie telefonica intre notarul dezvoltatorului si reprezentantii bancii. Apoi am intrebat pe ce perioada sa facem antecontractul. Au spus 1,5 luni maxim, dar normal au spus ca nu dureaza mai mult de 1 luna, iar noi am facut pe 2. OK. Am depus toate actele, s-a facut evaluarea, s-au analizat actele de catre evaluator, s-au trimis apoi la departamentul juridic de la banca, s-au analizat si acolo, apoi a ajuns dosarul in backoffice la banca. Am asteptat aprox 3 sapt (normal dura 1-2). Moment in care nu am mai primit nici un semn de la ei. Cand am sunat ni s-a spus ca dosarul trebuie sa plece la fond in cateva zile. OK. Am mai stat cateva zile apoi ni s-a spus ca nu pleaca inca la fond ca mai trebuie sa se uite peste acte deoarece sunt 3 CF-uri (imobil+anexe) si ca nu stiu ce sa faca, veniturile nefiind o problema.. Peste cateva zile am sunat din nou, cand iar au spus ca se trimite la fond. Am revenit dupa cateva zile, nu era trimis deoarece tot nu s-a dat acordul bancii. Ne-a fost spus ca nimeni nu-si asuma responsabilitatea. Au fost aproape 2 sapt in care am tot fost minti ca pleaca la fond, ca a plecat la fond dosarul, timp in care nu se facea nimic. Ei ziceau ca dosarul e la fond, noi sunam la fond si cei de acolo ziceau ca nu e. BRD-ul mintea in continuare. Intr-un final au trimis dosarul la alt jurist sa-l mai analizeze o data, persoana care a dat OK-ul din partea bancii, deoarece era simplu: sunt 3 CF-uri, dar totul se face pe acelasi contract, unde sunt si banca si fondul proprietari (mult le-a mai luat). ... s-a trimis dosarul la fond intr-o marti. Miercuri a fost liber de Sf. Maria, nu s-a lucrat, joi si vineri doamna de la BRD si-a luat concediu. Am sunat joi la fond, au spus ca nu e la fond. Vineri ne suna o colega de la banca care ne spune ca nu se vede bine stampila de pe antecontract, asta dupa ce a fost analizat de n-spe persoane. OK. Am dus din nou antecontractul la banca. Intre timp am sunat la relatii clienti si am facut o plangere, care bineinteles ca ele doar sunt preluate si nu si rezolvate. Urmatoarea saptamana era la fond cu toate actele in regula. Luni ni s-a comunicat ca pana la sfarsitul saptamanii sunt gata actele si semnam contractul. Vineri mai aveau de analizat locul de parcare. Luni sunam la banca si ni se spune ca nu e bun CF-ul pentru locul de parcare, deoarece doamna notar (M.L., notarul care ne-a fost bagat pe gat de catre banca din cauza ca alti notari gresesc actele) nu a scos CF-ul pentru locul de parcare care trebuia. In acest moment am turbat. Deoarece e inadmisibil ca cineva care cu asta se ocupa, si incaseaza o caruta de bani pentru niste analize, atentie si niste semnaturi, sa faca asa ceva, stiind situatia in care se afla dosarul, adica antecontractul urma sa expire in curand. I-am specificat si doamnei de la banca ca pentru serviciile notariale nu o sa dau nici un ban, din cauza incopetentei si neglijenteide care au dat dovada. Si colac peste pupaza, ca CF-ul pentru locul de parcare abia a doua zi se poate ridica. Am facut din nou o reclamatie/seziare la BRD. Am si sunat la ei, dar telefonul pentru sesizari e doar pentru a discuta cu cineva in caz de plictiseala, sesizarea nu se face telefonic, doar in scris. Dupa jumatate de ora sunt sunat de la banca ca CF-ul se poate scoate si la ora 14, ziua curenta. Deci se poate... In final la ora 16 a venit si raspunsul de la fond ca e ok. In ultima zi, cand expira antecontractul, poate or sa vina si actele de la fond. In concluzie, mai bine stati in "casa de carton" decat sa lucrari cu BRD-ul. In aceasta banca lucreaza oameni carora nu le pasa deloc de clientii lor, dau dovada de incompetenta la tot pasul si mint clientul pentru ca sa il atraga.

27-08-2012

D Ndobrin niculae
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Sant un client fidel al

Sant un client fidel al serviciilor bancare ale BT dar... pe 27-08-2012 ora 9.30 prezentandu-ma la unitatea din Soveja, Constanta pentru derularea unei tranzactii cu Western Union sant intervievat de operatoarea de serviciu Daniela Dumitru. La intrebarea daca se poate elibera suma de 300$ mi sa raspuns ca nu poate intra in sistem la acea ora ca bani exista avand confirmarea de la casiera dar sa revin peste 30 min. Revenind imi trasmite ca suma solicitata nu mai exista efectuandu-se alte tranzactii. Pentru inbunatatirea seviciilor dvs si respectul pentru clienti vin cu rugamintea respectuasa ca asemenea lucruri neplacute sa fie indepartate iar angajatii unitati dvs sa dea dovada de profesinalism. Cu respect

27-08-2012

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie