Vocea clientului TBI Credit - Credite bunuri in magazine

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

TBI Credit - Credite bunuri in magazine

07 Decembrie 2021

Am contactat 2 produse de la Flanco Vaslui pct Kaufland, am achitat suma anticipat integral in data de 25 nov. 2021 in valoare de2820 lei, si doresc inchiderea contului. Am sunat la serviciul rel cu publicul am vorbit cu 2 angajati le-am comunicat ca vreau sa inchid contul.Mi s- a spus sa revin cu un telefon peste 3 ore dar nu mi-a mai raspuns nimeni la telefon. Daca in urmatoarele 2 zile nu voi fi contactata sau nu voi primi pe email date cu privire la inchiderea contului voi face o plangere la ANPC sau voi contacta un avocat ptr a va actiona in instanta. Nu este posibil sa va bate-ti joc de cei care ne-am platit creditul anticipat. Va aduc la cunostinta ca in data de 2 dec am trimis o cerere pe email din magazinul de unde am luat produsele ptr inchidere de cont dar nu am primit nici un raspuns. Cu cei doi salariati cu care am vorbit mi-au spus ca voi fi contactata in doua ore ceea ce nu s-a intamplat. In fapt daca nu voi fi sunata sau voi primi raspuns urgent pe email va voi actiona in instanta si voi face plangere la ANPC. Cu multumiri (anticipate).

Cristina Alexandru (, )

TBI Credit - Credite bunuri in magazine

20 Februarie 2018

Buna ziua,din pacate am aflat tarziu despre reputatia acestui FIN numit TBI CREDIT,desigur dupa ce am patit-o destul de rau.experienta mea ce nu credeam ca va fi una nefasta a inceput in urma cu aproximativ 9 luni când am avut proasta inspiratie sa ma decid sa achuzitionez un produs in rate de la Altex.rusine Altex pt colaborarea cu acesti nemernici!!!bun,achizitionez produsul,dupa patru luni il achit complet,toate bune pana zilele trecute cand sunt nevoit sa fac un credit nevoi personale.nu pot face acest lucru deoarece aflu ca nici pana astazi,dupa 4 luni,creditul la TBI nu a fost radiat din Biroul credit si figurez cu o rata de 700 ron,suma pe care o mai aveam de plata in momentul rambursarii creditului.am crezut ca este o greseala,motiv pt care am apelat la 3 banci diferite pt a compara raspunsurile care au fost aceleasi:cei de la TBI nu au facut demersurile ceva radia creditul,desi sunt mintit de fiecare data ca au facut-o.nu raspund la telefon sau email,singura metoda este sa te duci la ei la sediu,care este plin cu persoane de varsta a 3a ce fac diverse reclamatii.eu m-am pacalit rau,evitati TBI ,evitati!

Dragos Ionut (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul TBI Credit

Buna ziua, Multumim ca ne-ati adus la cunostinta situatia dvs. Comentariul dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Am fost informati ca totul s-a rezolvat. Ne pare rau pentru situatia creata si va stam la dispozitie la nr. de telefon 021 529 86 00 , adresa de email: office@tbicredit.ro sau pe https://www.facebook.com/tbicredit/

Inapoi sus