Vocea clientului Piraeus Bank - Mesaje pentru alti utilizatori

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Piraeus Bank - Mesaje pentru alti utilizatori

26 Noiembrie 2014

Draga Livia-Adina Stan (Calarasi) Eu sunt unul din acei amarati operatori care te tot suna, pe tine si pe alti clienti ai Piraeus. Hai sa ti explic. Sistemul este automatizat si ne intra pe desktop clientul restant, suntem obligati sa lucram pe zi 125 de clienti restantieri ! asta inseamna ca avem la dispozitie 2 minute aprox pt fiecare cl, daca nu-ti faci targetul...repercursiuni ! Lumea deja nu mai raspunde la tel pt este agasata din 2 in 2 zile, asa este setat sistemul, asa vor manageri aia mari pe care nu-i vede nimeni la fata, degeaba va suparati si certati cu amaratii aia de la tel ca ei nu au absolut nicio putere. Iar daca nu raspundeti la tel ei nu-si pot face targetul, daca nu-si fac targetul nu primesc salarul ......!!!! Asa crede managementul grecesc ca terorizand omul cu telefoane il va presa sa plateasca. Va recomand, refinantati la alta banca. Si eu am un card la Transilvania de aporx 5 ani si nu am primit un telefon acasa chiar daca am intarziat cu plata 20-30 zile. Aveti grija la solutiile propuse de angajatii nu acceptati niciodata produsul numit Restructurare !!! este extrem de dejavantajos si pagubos pt client ! Noi in call center suntem obligat sa vi-l impachetam frumos si sa vi-l bagam pe gat !! SI nu uitati la banca va pune sa semnati Declaratia_Acord, acolo este specificat ca banca poate folosi datele dvs in orice scop are nevoie si crede de cuviinta ...aici inclusiv sa va sune vecinii, rudele, fostul iubit/sot, bunicii, parintii....tot neamul. Sa nu mai spun ca pt postul asta am dat 3 interviuri si un test scris !! Zici ca eram la NASA ! Iar salarul este de 1.000 lei plus 1 Sambata obligatorie. Sclavie pe plantatie pur si simplu.

Anghel Viorica (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus