Raiffeisen Bank recruteaza un operator virtual in Call Center

Raiffeisen Bank preia modelul Vodafone de interactiune cu clientii care apeleaza in Call Center. Numai ca in loc de Andreea, la Raiffeisen va raspunde Ana, care va interactiona cu ei pe baza recunoasterii vocale (automatic speech recognition). Ramane de vazut in ce masura noua solutie tehnologica va ajuta in mod eficient clientii bancii.

Pe termen mediu, probabil ca banca isi va propune sa schimbe perceptia romanilor asupra sintagmei “Ana are”, care in acest moment, conform Google, duce spre formula clasica consacrata de abecedarele elevilor de clasa 1 – vestita “Ana are mere”. Daca se va bucura de succes, Ana de la Raiffeisen ar putea interfera in clasamentul optiunilor sugerate de Google cu sintagme de genul “Ana are bani” sau “Ana are raspunsuri potrivite”.

Asta, desigur, cu conditia ca noua solutie tehnologica propusa de banca sa nu-I plimbe pe clienti “de la Ana la Caiafa”, ci sa le recunoasca si sa le rezolve efficient solicitarile. Si nici sa nu aiba soarta trista a Anei lui Manole, sacrificata pentru succesul ctitoriei vestitului mester.

Cum trebuie sa vorbesti cu Ana

Pentru a lua legatura cu Ana, clientii bancii trebuie sa apeleze *2000 sau sa sune la unul dintre numerele: +40.372.213.002 sau +40.213.063.002, 24 de ore pezi, 7 zile din 7..

Conform informatiilor puse la dispozitie de banca, operatorul virtual identifica motivul apelului si apoi raspunde solicitarii direct sau redirectioneaza clientii catre operatorii din Call Center.

Exprimarea motivului apelului trebuie sa fie facuta in cateva cuvinte clare, relevante, simple, de genul: “”Deblocare utilizator Raiffeisen Online”, “Nu pot sa folosesc cardul bancar” sau “Vreau sa fac o reclamatie”.

Ce anume poti afla de la Ana

Reprezentantii bancii afirma ca operatorul virtual iti poate comunica soldul contului current si ultimele cinci tranzactii efectuate.De asemenea, iti poate oferi informatii legate de soldul depozitului bancar, de urmatoarea data de plata a dobanzii, urmatoarea rata de plata si scadenta acesteia, precum si despre eventualele restante.

Ana te poate ajuta sa faci plati in lei, sa-ti platesti facturile si sa faci schimburi valutare, dar iti ofera si informatii legate de soldul cardurilor si te ajuta sa efectuezi operatiunile de blocare si de re-emitere de card.

Reprezentantii bancii sustin ca solutia de interactiune la distanta – Interactive Voice Response – Natural Language Understanding (IVR-NLU) se bazeaza pe o tehnologie moderna, care permite accesarea rapida a informatiilor, produselor si serviciilor bancii. Solutia IVR-NLU respecta cerintele de securitate necesare tranzactionarii de fonduri si va ajuta si la reducerea duratei de interactiune cu clientul prin telefon.


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor
Romanii nu mai cred in beneficiile amanarii ratelor

Pana pe 15 martie 2021, bancile primisera 21.825 de solicitari de suspendarea obligatiilor de plata din partea clientilor persoane fizice si juridice. Marea majoritate a acestor solicitari au venit din partea persoanelor fizice (96%) si doar 800 de cereri din partea companiilor.

15 Aprilie 2021 | Info banci

Creditele BRD isi asteapta solicitantii pe Conso
Creditele BRD isi asteapta solicitantii pe Conso

BRD intra in clubul partenerilor Conso care permit utilizatorilor sa trimita o aplicatie de credit, din comparatoarele dedicate creditelor de nevoi personale, creditelor imobiliare si imprumuturilor Noua Casa.

7 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus