Nextebank vrea sa isi vanda produsele prin Posta

Posta Romana vrea sa vanda credite, depozite si carduri bancare. Institutia a semnat un acord cu Nextebank pentru intermedierea produselor si serviciilor acestei banci prin reteaua sa teritoriala. Acum asteapta acordul Bancii Nationale si spera sa demareze aceste servicii in primul trimestru al anului viitor.

Pentru noile servicii, Posta promite investitii in pregatirea postasilor, in oficiile postale si in dotarea acestora cu tehnologie specifica, precum si cresterea salariilor angajatilor, pe baza de performanta.

Negocierile dintre Posta Romana si Nextebank privind proiectul de intermediere a produselor bancare la ghiseele postale au debutat in martie 2015, dupa finalizarea unui proces de selectie si evaluare desfasurat in conditiile legii aplicabile, se arata intr-un comunicat al celor doua institutii.  

”In linie cu strategia de crestere a bancii, unul dintre obiectivele principale ale acestui proiect este incluziunea financiara a unor segmente specifice de populatie. In acest sens, Nextebank isi va adapta oferta pentru a permite tuturor clientilor Postei Romane sa acceseze servicii bancare moderne, insa, in acelasi timp, simple si accesibile”, a declarat Horia Manda, presedintele Consiliului de Administratie  al Nextebank.

Ce va spune BNR despre acest acord?

Ramane de vazut daca Banca Nationala va aproba acest acord, avand in vedere ca, in cel mai recent raport asupra stabilitatii financiare, institutia sublinia faptul ca nici angajatii bancilor nu au fost suficient de bine pregatiti pentru a acorda credite. In plus, este greu de imaginat pentru un client obisnuit al Postei Romane cum se va derula discutia cu privire la un credit sau un card de credit intr-un oficiu clasic, cu numeroase ghisee, de cel mai multe ori extrem de aglomerate. Iar in privinta investitiilor, nu se stie care va fi situatia atata timp cat abia in 2014 a obtinut profit dupa 5 ani de pierderi.

Posta Romana ofera si in prezent o serie de servicii bancare, insa acestea sunt limitate la incasarea de rate pentru credite de consum, si de asigurari (RCA, CASCO, locuinta sau calatorie).


Distribuie articolul


Un proiect sustinut de

Banchereza, pe intelesul tuturor


Te ajutam sa intelegi mai usor contractele bancare

Vorbim in termeni simpli, pe intelesul tau

Sfaturi financiare pentru consumatori

Mai mult

ALTE ARTICOLE - Info banci


Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati
Produse si servicii bancare pentru clientii cu dizabilitati

Bancile au inceput sa isi adapteze oferta pentru a ajunge si la persoanele cu deficiente de auz sau de vedere, din dorinta a largi cat mai mult posibil baza actuala de clienti.

15 Octombrie 2021 | Info banci

Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu
Cum pot fi evitate comisioanele de retragere si depunere de numerar la ghiseu

Bancile penalizeaza operatiunile cu numerar in succursale, iar retragerile/depunerile de numerar la ghiseu pot echivala, procentual, cu o dobanda la termen. Exista insa modalitati de ocolire a acestor costuri.

3 August 2021 | Info banci

Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori
Concilierea SAL-Fin si CSALB e tot mai solicitata de consumatori

Numarul consumatorilor de servicii financiare care au apelat in 2020 la solutiile intermediate de cele doua entitati de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar (SAL-Fin si CSALB) a fost in crestere semnificativa.

13 Mai 2021 | Info banci

Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit
Digitalizarea a ajuns si la cardurile de credit

Pandemia a mutat tot mai multe operatiuni in zona online. Mai multe institutii financiare permit achizitionarea cardurilor de credit fara prezenta fizica. Cu fiecare saptamana care trece, se mareste numarul celor care fac tranzitia de la prezenta fizica in zona digitala.

28 Aprilie 2021 | Info banci

Mai multe articole

Inapoi sus