Mesajul pe care autoritatile europene de supraveghere il transmit catre industria financiara este sa inceteze sa faca ceea ce este legal in relatia cu clientul si faca ceea ce este corect. Doar in acest mod, bancile, societatile de asigurare sau fondurile de pensii pot castiga increderea consumatorilor.
“Furnizorii de servicii financiare ar trebui sa inceteze sa faca ceea ce este legal si sa inceapa sa faca ceea ce este corect”, este mesajul pe care presedintele Autoritatii Europene pentru Asigurari si Pensii Ocupationale, Gabriel Bernardino, l-a transmis industriei financiare, ocazia conferintei anuale a institutiei.
Aceasta atitudine proactiva va preveni in mod sigur vanzarile inselatoare de produse financiare, va ajuta la crearea unor produse mai bune si va creste increderea consumatorilor in serviciile financiare, a precizat Bernardino.
Chiar daca acest mesaj a fost directionat catre industria pensiilor private si a asigurarilor, el este valabil deopotriva pentru banci si fonduri de investitii.
Conso.ro tocmai a semnalat recent cum o astfel de practica poate afecta negativ consumatorii.
Clientii BCR primesc in unitati informatii despre DAE care nu corespund cu suma totala de rambursat, banca motivand aceasta practica prin respectarea prevederilor legale.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News